quote:De Nigeriaan Uroko Onoja heeft zijn succes op werkgebied en in de liefde moeten bekopen met zijn leven. Na een geslaagde businessdeal mocht de man zich de echtgenoot noemen van de zes mooiste vrouwen van zijn dorp Ugbugbu Owukpa in de deelstaat Benue. Maar in een vlaag van jaloezie hebben zijn echtgenotes de man verkracht tot de dood erop volgde.
Uroko Onoja was vorige dinsdag gaan stappen in de 'Ochanja', een populaire nachtclub in Ugbugbu, waar hij de bloemetjes buitenzette met andere vrouwen dan zijn eigen zes liefdes. Om drie uur 's ochtends ging Uroko naar huis en betrad hij de kamer van zijn jongste vrouw voor een intiem moment.
Tot zijn grote ontstentenis zag Uroko dat zijn hele arsenaal aan echtgenotes aanwezig was in de kamer. Ze waren gewapend met messen en stokken en eisten dat hij hen om beurt een beurt zou geven. De jongste echtgenote mocht eerst, gevolgd door de andere vrouwen, in volgorde van leeftijd.
Na vierde vrouw gestopt met ademen
Dit bleek te veel van het 'goede'. De man probeerde te ontkomen, maar onder bedreiging van de stokken en de messen begon hij aan de seksmarathon. Maar toen zijn vijfde echtgenote haar opwachting maakte in de bedstee, was Uroko gestopt met ademen.
Getuigen hoorden hoe de vrouwen luid lachend het huis uitliepen. De opgetrommelde politieagenten troffen Uroko dood aan op het echtelijke bed. Twee van zijn vrouwen konden gearresteerd worden, de overigen worden nog gezocht
Zo'n grap zou een kerel eens moeten maken over een bericht dat een groep mannen een vrouw verkracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Waarom werden die vrouwen gearresteerd?![]()
De dude kon de daad niet volhouden
Omdat ie bedreigd werd met messen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Waarom werden die vrouwen gearresteerd?![]()
De dude kon de daad niet volhouden
Inderdaad, kun je lachen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n grap zou een kerel eens moeten maken over een bericht dat een groep mannen een vrouw verkracht.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n grap zou een kerel eens moeten maken over een bericht dat een groep mannen een vrouw verkracht.
Ik heb nog niet eerder gehoord van een vrouw die 6 mannen had en daarnaast nog op zoek ging naar ander mannen om de bloemetjes mee buiten te zetten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Andere cultuur hè. Maar verkrachting lijkt me nog altijd niet in orde.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eerder gehoord van een vrouw die 6 mannen had en daarnaast nog op zoek ging naar ander mannen om de bloemetjes mee buiten te zetten.
Kennelijk was ie veel geschreeuw en weinig wol
En hoe voelde het toen je wakker werd met plakkerige onderbroek?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef KeimpeHart het volgende:
Lijkt mij ongeloofwaardig dit, ik heb wel eens vanaf rond 10 uur ochtends toen we bijkwamen tot half 8 avonds alleen maar zitten geneukt met mijn ex en een vriendin van haar, 20 en 24, jong en fit dus. Toch wel stuk of 10 keer klaargekomen. En dan begeeft een heuse neger bij 6 oudere vrouwen die minder fit zijn?
Oftewel, lijkt mij broodje aap dus.
Een heuse neger ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef KeimpeHart het volgende:
En dan begeeft een heuse neger bij 6 oudere vrouwen die minder fit zijn?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
En hoe voelde het toen je wakker werd met plakkerige onderbroek?
Of je dat gelooft is aan jou. Ik weet het inmiddels wel beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
En hoe voelde het toen je wakker werd met plakkerige onderbroek?
Je moet het maar willen ook zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Of je dat gelooft is aan jou. Ik weet het inmiddels wel beter.
Jouw reactie zegt mij ergens ook dat je nog geen lange partij hebt ervaren...
Naja, in Nederland was de cultuur zo dat verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was, pas sinds de jaren 90 of zo werd het strafbaar gesteld.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Andere cultuur hè. Maar verkrachting lijkt me nog altijd niet in orde.
Als ik je aannames en emoticons zo zie, bekruipt mij het gevoel dat jij het niet zo op mannen hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, in Nederland was de cultuur zo dat verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was, pas sinds de jaren 90 of zo werd het strafbaar gesteld.
Deze man was getrouwd met die 6 dames en ik neem dan maar aan dat ook in zijn cultuur hij de verplichting heeft binnen dat huwelijk![]()
![]()
De dude had niet genoeg kracht voor de daad
Een echte man valt niet neer na een paar vrijpartijtjes hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik je aannames en emoticons zo zie, bekruipt mij het gevoel dat jij het niet zo op mannen hebt.
Een echte man met een hartziekte misschien wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een echte man valt niet neer na een paar vrijpartijtjes hoor
Dan kan ie maar beter niet met 6 vrouwen trouwen en daarnaast nog anderen erbij zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Een echte man met een hartziekte misschien wel.
Dat zegt mijn reactie helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:27 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Of je dat gelooft is aan jou. Ik weet het inmiddels wel beter.
Jouw reactie zegt mij ergens ook dat je nog geen lange partij hebt ervaren...
Dat laatste is ook maar een aanname van de artikelschrijver.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan kan ie maar beter niet met 6 vrouwen trouwen en daarnaast nog anderen erbij zoeken
Die volgende vrouw is dan ook getrouwd met die groep mannen?? Denk het niet hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is ook maar een aanname van de artikelschrijver.
Maar hoe dan ook: De man werd gedwongen tot seks onder dreiging van messen. De omstandigheden zijn niet relevant.
Of moeten we bij de volgende verkrachting van een vrouw ook eerst even checken of er verzachtende omstandigheden zijn voor de groep mannen?
Ik blijf er bij dat de omstandigheden niet relevant zijn en dat ook nooit zullen worden. Het feit dat de vrouwen (in elk geval volgens het artikel) lachend wegliepen laat zien dat zien dat het hier niet slechts om een onschuldige wraakactie ging.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik tegen bedreiging/verkrachting etc.
Maar vind het toch wel frappant dat we hier nu zo zielig over moeten gaan zitten doen.
Zoals ik al zei; tot jaren 90 was verkrachting binnen het huwelijk hier niet strafbaar en menig vrouw heeft aan haar verplichtingen moeten doen.
Ik denk niet dat het in Nigeria anders is voor vrouwen, eerder veel slechter maar daar hoor je weinig over en die hebben het maar te slikken?
Nu is een man bedreigd en neergestort nadat ie zijn 6 vrouwen niet kon bevredigen. Misschien had ie een zwak hart , wie zal het zeggen?
Misschien had ie nog geleefd als ie braaf thuis was gebleven, ipv op zoek te gaan naar ander vertier; stel je voor, dát was misschien wel funest voor zijn zwakke hart, om maar te zwijgen over het geklets van maar liefst 6 vrouwen om hem heen elke dag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |