Joahquote:Op maandag 25 juni 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Hmm, ik ga dit wel verder kijken, het gaat lekker snel
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Maar we krijgen dus 3 uitzendingen met 'audities', dan blijven er 6 over met nog 7 afleveringen te gaan...?
Dat zou wel prettig zijn ja, maar dat zullen ze denk ik sowieso moeten laten zien als ze door zijn lijkt mij?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop wel dat er iets meer uptempo nummers komen, anders wordt het allemaal zo neerslachtig en eentonig.
We zien je volgende week dus gewoon weer terug...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Eigenlijk vond ik het oersaai. Als ik volgende week echt niks beters te doen heb zal ik nog kijken, maar eigenlijk heb ik het nu al gezien.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zien je volgende week dus gewoon weer terug...
Whoaaahquote:Op maandag 25 juni 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
De kandidaten van volgende week staan nu ook op de site.
http://www.debestesingersongwriter.nl/Muzikanten.11306.0.html
Christiaan Hof doet ook mee. Die heeft al een hit op zijn naam staan:
quote:De tv-show De Beste Singer-Songwriter van Nederland van presentator Giel Beelen ging maandagavond niet alleen cijfermatig slecht van start – er keken slechts 343.000 mensen, ook de inhoud was beneden pijl. Dat schrijft tv-recensent Frits Bom dinsdag. Bom is teleurgesteld. “Hoe een alleraardigst idee meteen naar de Filistijnen werd geholpen. We hadden het kunnen weten. Het programma was van Giel Beelen. Dat is geen televisiemaker“, aldus de voormalig tv-maker.
Beelen blies hoog van de toren, door te stellen dat zijn show, in tegenstelling tot talentenjachten als X Factor, écht talent moet opleveren. “Geen kandidaat kreeg een faire kans te laten horen wat hij of zij had bedacht“, vindt Bom echter. “Al na een paar maten begonnen jan en alleman door de uitvoerenden heen te lullen.”
Er is geen jury, maar wel een groep ‘deskundigen’. “Wat en wie waren het: kandidatenbegeleiders, juryleden, tribunevolk, familieleden…zij en Giel zelf tetterden er tijdens de optredens heftig op los met vreemde denkbeelden en zogenaamde aanbevelingen aan de song-writers.”
“En zo werd alles kapot gemaakt. Mislukt dus. Het duurde voor ons toch nog tien minuten ofschoon acht Beelen-seconden al genoeg waren geweest.”
De Beste Singer-Songwriter van Nederland is elke maandag te zien op Nederland 3.
Bron
Misschien dat ik het nog terug ga kijken... het verbaast me niet eigenlijk dat het laag scoortquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:53 schreef Karina het volgende:
En helaas, wat ik al dacht, de kijkcijfers vallen tegen:
[..]
Het ertussendoor geklets vond ik nogal storend, maar dat kan de kijkcijfers niet verklaren, want dat weet je niet vantevoren natuurlijk, of mensen haakten af tussentijds.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog terug ga kijken... het verbaast me niet eigenlijk dat het laag scoortAlles dat niet om half 9 op 4 loopt scoort minder, en zo commercieel is Giel niet voor iedereen.
Even tussendoor; Karina kijk jij 's avonds nog Studio Sportzomer?
Dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wyke had echt door gemoeten!!
Nielson en Douwe Bob ook tof, daar niet van. Maar de stem van Wyke raakte me zwaar.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie zijn er vanavond bij? Vingers!
Ik zeker.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeker.
lees / hoor nu pas voor het eerst over dit programmaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeker.
Ikkie ookquote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeker.
Ik zie het nu voor het eerst, maar ik vind het helemaal niksquote:
Hopelijk wordt het programma niet gecancelled danquote:Op maandag 2 juli 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
Vanavond zijn toch slechts formaliteiten, Niels heeft al gewonnen
Ik werd er vrolijk vanquote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ah vandaar die Niels, hoe krijg je het verzonnen, zo'n nummer
Vast welquote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of Giel weer z'n 'godsamme' voor de dag haalt.
Dat ie hem thuislaatquote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of Giel weer z'n 'godsamme' voor de dag haalt.
Het is simpel, easy going en snel whehequote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Geen leuke mannen gespot, we moeten het weer met Corton doen.
ook wel eens lekkerquote:
Oh ik vind het haar van Gerard juist niet leuk, zo plat op zijn voorhoofd.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Ekdom is ook wel te nassen met die nieuwe coupe, en anders Sanne
Ik ookquote:
ditquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is echt apart. Ik ben alleen niet bezig met waar ie over zingt.
Had ik de eerste keer met Anastacia ook nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is echt apart. Ik ben alleen niet bezig met waar ie over zingt.
Neuh zak over zijn hoofdquote:
inderdaad!quote:
Misschien zit er wel een diepe betekenis achter..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een liedje geschreven over een goudvis
Pheno's goudvis is haar dankbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Hij kan je maar bezighoudenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Die PI's staan er niets voor niets. Negatief dus. Zo niet mijn typequote:
We doen nog zo ons best.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef MissJ het volgende:
dit hele programma kan mijn aandacht tot nu toe niet vast houden geloof ik
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Een van mijn favoriete nummers, maar dan wel door Minnie zelf.
Ja het enige irritante daarin is dwars door de nummers heenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Dus de mensen die auditie doen, die geven ook commentaar op anderen?
Oe goed van jequote:
Jup, TIJDENS het nummerquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Dus de mensen die auditie doen, die geven ook commentaar op anderen?
Die hebben een hele middag op de bank gezeten om emoties op te nemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die koppies van de 'jury', ik zit me elke keer te verbazen, die uitdrukkingen, elke keer zo verdrietig of zo vol verbazing, hoe doen ze dat?
Wat is dat voor kneuterigheid?quote:
dat zal toch nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kneuterigheid?Jammer... En dan ook nog tijdens het nummer.
Whehe. Ik schrik af en toe gewoon van 'zijn mijn oren verkeerd dat ik die emotie kennelijk niet lijk te hebben bij het luisteren naar de kandidaten'quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die hebben een hele middag op de bank gezeten om emoties op te nemen.
Yep, zou fijn zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het idee is wel heel leuk zo allemaal met een gitaar, maar het lijkt wel érg veel op elkaar door dat gepingel met een gitaar telkens, hopelijk komt er vandaag nog wat harders...
Dat had ik vorige week ook inderdaad, vooral op het eind, toen je alles nog een keer achter elkaar hoorde.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het idee is wel heel leuk zo allemaal met een gitaar, maar het lijkt wel érg veel op elkaar door dat gepingel met een gitaar telkens, hopelijk komt er vandaag nog wat harders...
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
...hopelijk komt er vandaag nog wat harders...
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Mascleta het volgende:
Wat zaad dat ze de nummer knippen en commentaar er tussendoor plakken.
Alle?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef geindoctrineerd het volgende:
tot nu toe zijn alle nederlandstalige nummers door
nou inderdaad, iemand met een piano ofzo, of juist zonder instrument.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
jep, allequote:
Nah, ik pas welquote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt geen zin in een magische ontmoeting met hem?
Het Hardste zit waarschijnlijk in de broeken van Gerard, GIel en Ericquote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Het deed pijn zulke stomme dingen te zingenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het Hardste zit waarschijnlijk in de broeken van Gerard, GIel en Eric![]()
![]()
We hebben net een piano meisje gehad toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad, iemand met een piano ofzo, of juist zonder instrument.
Jaquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Poststempelaar. Hebben ze daar geen machine voor?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit zou ik niet voor mijn vriendin durven te zingen.
Wel de verkeerde kant op danquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Kan iemand mij een MP3 hiervan sturen. Krijgen we de kroeg wat makkelijker leeg bij sluitingstijd.
Hehe lichten aan en dan dit.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Mascleta het volgende:
Kan iemand mij een MP3 hiervan sturen. Krijgen we de kroeg wat makkelijker leeg bij sluitingstijd.
Dat MOET wel effectief zijn, ik ga het aan mijn baas voorleggen.quote:
Karina, die jongen maar denken dat hij hot is met zijn v-halsje, wat doe je hem aanquote:
En Neil Young is tofquote:
Hmm, ze kan het wel hebbenquote:
Whut? Nope dan eerder Tammy Wynette, voor jullie tijdquote:
Achterhoekquote:
of 19quote:
Nou ja, ik val ook op jonger, alleen ik zit niet zomaar aan iemandquote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah die houdt wel van jonge meisjes, viespeuk.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, ik val ook op jonger, alleen ik zit niet zomaar aan iemand
Nou niet zoveel jonger denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, ik val ook op jonger, alleen ik zit niet zomaar aan iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |