Vast wel. Maar dat zijn nou eenmaal niet overwegingen die voor zo iemand ook maar van enig belang zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef computergirl het volgende:
ja hadden we het al eens eerder over gehad geloof ik. Is het niet ook bijzonder respectloos om zelfmoord te plegen op/bij een station?
Want? Ethiek houdt op als je vaker meer dan 2 uur vertraging hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Als je dit veel tegen komt en hierdoor geregeld 2 uur moet wachten door zo'n grapjas kan ik het me wel voorstellen.
Nou ik niet. Welk doel dien je ermee dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:11 schreef daanski82 het volgende:
Als je dit veel tegen komt en hierdoor geregeld 2 uur moet wachten door zo'n grapjas kan ik het me wel voorstellen.
Wat een mafkeesquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Mathijz het volgende:
Bij de aanrijding vandaag op Santpoort Noord heeft iemand foto's gemaakt van het lichaam en verspreid via twitter.
ik hoop dat je die kerel bedoeld die de trein gekopt heeft.quote:
Nee, iemand die dit verspreid. Degene die ervoor springt is helaas de weg kwijt en gebruikt de trein om een einde aan zijn leven te maken. Die denkt niet meer helder na. Je moet niet vergeten dat ook fam. die foto's kan zien of medewerkers etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef daanski82 het volgende:
[..]
ik hoop dat je die kerel bedoeld die de trein gekopt heeft.
Ik denk dat je ook de fotograaf het niet kan aanrekenen dat-ie zelf niet helder nadacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, iemand die dit verspreid. Degene die ervoor springt is helaas de weg kwijt en gebruikt de trein om een einde aan zijn leven te maken. Die denkt niet meer helder na. Je moet niet vergeten dat ook fam. die foto's kan zien of medewerkers etc.
Misschien dat iemand hem dan eens duidelijk kan maken dat dit soort gedrag niet helemaal okee isquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef MCH het volgende:
Dat ventje is 15, dan doe je soms nog domme dingen waarvan je de latere consequenties nog niet goed kan inschatten.
Dat is hem nu wel duidelijk denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hem dan eens duidelijk kan maken dat dit soort gedrag niet helemaal okee is
Dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hem dan eens duidelijk kan maken dat dit soort gedrag niet helemaal okee is
Omdat je je had voor kunnen bereiden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is het wel ok om voor een trein te springen als je de weg kwijt bent, maar niet ok om de weg kwijt te zijn als je iemand voor een trein ziet springen?
In het tweede geval is er nog uitzicht op gedragsverbetering: Het loont om er wat van te zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is het wel ok om voor een trein te springen als je de weg kwijt bent, maar niet ok om de weg kwijt te zijn als je iemand voor een trein ziet springen?
Fair enoughquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het tweede geval is er nog uitzicht op gedragsverbetering: Het loont om er wat van te zeggen.
Beetje tegen een lijk gaan staan schelden is redelijk puntloos namelijk, vind je niet?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg.
Zou ermee te maken kunnen hebben dat in dat rapport van ProRail alléén een kaartje met de layout van Tokio Centraal stond afgebeeld, dat wél een Schiphol-achtige eenvoud heeft, maar dus waarschijnlijk niet helemaal representatief is voor een knooppunt-station.
Misschien dat je dit ook aan ProRail kan opsturen, voordat ze te ver doorslaan met het 'minder wissels'?
Je kreeg zeker wel een klein stijfje van al die extra aandacht voor dit speciale geval?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef greavy het volgende:
Vaag. Vandaag Lombardijen(incheck)-Amersfoort(uitcheck)(later een incheck)-Maarssen(incheck)(later een uitcheck) gedaan.
Ik verbaasde mij er al over dat ik incheckte op Maarssen, en toen ik 2 uur later weer bliepte, ik uitcheckte (logisch). De HC in de Ic Utrecht-Rotterdam snapte er helemaal de ballen meer van, en ging zijn collega ff roepen. Ook hij snapte er niets van, waarop de HC eventjes ging bellen... Ze kwamen tot de conclusie dat de checkin van Amersfoort was verlopen voordat ik wilde uitchecken in Maarssen
Ik weet dat de systemen wel eens buggy zijn, maar dit is tot nu toe nog wel vrijwel de apartste die ik meegemaakt heb.
ik had vanmiddag ook een foute check-in in de bus. Vrijdag maar eens uitzoeken van waar naar waar ik gereisd heb. Het was iig niet van het punt waar in ingestapt was naar waar ik naar toe moest reizenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef greavy het volgende:
Vaag. Vandaag Lombardijen(incheck)-Amersfoort(uitcheck)(later een incheck)-Maarssen(incheck)(later een uitcheck) gedaan.
Ik verbaasde mij er al over dat ik incheckte op Maarssen, en toen ik 2 uur later weer bliepte, ik uitcheckte (logisch). De HC in de Ic Utrecht-Rotterdam snapte er helemaal de ballen meer van, en ging zijn collega ff roepen. Ook hij snapte er niets van, waarop de HC eventjes ging bellen... Ze kwamen tot de conclusie dat de checkin van Amersfoort was verlopen voordat ik wilde uitchecken in Maarssen
Ik weet dat de systemen wel eens buggy zijn, maar dit is tot nu toe nog wel vrijwel de apartste die ik meegemaakt heb.
valt mij ook mee jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef MCH het volgende:
Ik dacht altijd dat bij zo'n klap het hele lichaam in duizend stukjes uit elkaar spat maar dat valt dus heel erg mee zo te zien.
apparatuur stond nog niet goed ingesteld toen ik inchecktequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef greavy het volgende:
In de bus gebeurt het wel vaker, als de apparatuur niet van halte verwisseld is ...
Zijn ouders hebben er ķf geen weet van ķf ze tonen geen betrokkenheid...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hem dan eens duidelijk kan maken dat dit soort gedrag niet helemaal okee is
Betreft Fyra 953.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef James1988 het volgende:
En de volgende aanrijding is een feit: Amsterdam Lelylaan. Geen treinverkeer mogelijk.
Autist. Je weet toch dat hij amber/geel bedoelt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, zo ben ik ook door m'n eindexamen gerold. Goed argument!
Zie je wel dat ze de fyra tot schiphol hadden moeten laten rijdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef James1988 het volgende:
En de volgende aanrijding is een feit: Amsterdam Lelylaan. Geen treinverkeer mogelijk.
Er zijn schone en niet-schone aanrijdingen. De rest mag je er zelf bij bedenken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef MCH het volgende:
Ik dacht altijd dat bij zo'n klap het hele lichaam in duizend stukjes uit elkaar spat maar dat valt dus heel erg mee zo te zien.
Fuck off, het is geel en geen oranje. Het toch geen stoplicht, of wel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Autist. Je weet toch dat hij amber/geel bedoelt?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fuck off, het is geel en geen oranje. Het toch geen stoplicht verkeerslicht, of wel?
wat peterselieman zegtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fuck off, het is geel en geen oranje. Het toch geen stoplicht, of wel?
Inmiddels is 'de verstoring voorbij'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze de fyra tot schiphol hadden moeten laten rijden
Zo heet het ook niet. Wat jij bedoelt is een VRI. Een VerkeersRegelInstallatie.quote:
Klopt ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is geel, het heet geel, er is niemand met verstand van zaken die het anders noemt. Overigens meen ik dat het bij verkeerslichten VRI's officieel ook geel heet, maar dat staat natuurlijk compleet los van spoorwegseinen.
Toeristen moeten niet zeuren. Alsof er in treinen in India toiletten zijn...quote:
Fixed your post!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Toeristen moeten niet zeuren. Alsof er in treinen in India toiletten überhaupt zitplaatsen zijn...
Totaal non-argument natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Toeristen moeten niet zeuren. Alsof er in treinen in India toiletten zijn...
ProRail? Met die sprinters?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is natuurlijk wel WEER terminaal gefaal van prorail.
Mijn tweede zin is wel wat gechargeerd. Maar de eerste klopt natuurlijk.quote:
Krijg de tering, reetridder.quote:
quote:
Ja. Gefaal.quote:Dagelijks komen er honderden toeristen met de trein naar de Zaanse Schans. Zij zijn niet op de hoogte van het feit dat er geen toilet aan boord is en komen met een volle blaas aan op station Koog-Zaandijk. Daar kunnen ze gebruik maken van het toilet maar dan moeten ze wel een sleutel bij de beheerder van de Edna shop halen. Die rekent 50 eurocent voor gebruik van het toilet. Echter de beheerder mag echter geen bord van Pro Rail op het perron ophangen waar men op het gebruik van de toilet wordt gewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |