Werken om die brug te herstellen hoeft natuurlijk niet altijd ter plaatse, Sherlock.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een mailtje dat er "hard aan gewerkt wordt". Nou reed ik er vanochtend toevallig twee keer langs, maar van "hard werken" geen spoor
Tuurlijk welquote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werken om die brug te herstellen hoeft natuurlijk niet altijd ter plaatse, Sherlock.
je wilt dat er dag en nacht iemand op een stoeltje bij gaat zitten en dat diegene daar hoopt dat het probleem vanzelf opgelost wordt?quote:
En we hebben al een kandidaat...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je wilt dat er dag en nacht iemand op een stoeltje bij gaat zitten en dat diegene daar hoopt dat het probleem vanzelf opgelost wordt?
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef greavy het volgende:
Fyra gaat vanaf dinsdag weer normaal rijden, ondanks de defecte spoorbrug.
Helaas voor de abonnementhouders: Er zit géén compensatie in.
Gewoon geen toeslagen meer kopen totdat de situatie is verbeterd.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef greavy het volgende:
Fyra gaat vanaf dinsdag weer normaal rijden, ondanks de defecte spoorbrug.
Helaas voor de abonnementhouders: Er zit géén compensatie in.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En we hebben al een kandidaat...
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan kun je gewoon nog even doortrekken
Niemand snapt mijn grapje?quote:
hij rijdt echt vaker niet dan wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Monopoly het volgende:
FYRA is toch wel een gigantische faal geworden. Dat ze dat niet zagen aankomen is mij één volkomen raadsel.
ze zagen het wel aankomen, maar alle partijen zijn toch een faalconstructie aangegaan en moeten nu op de blaren zittenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef Monopoly het volgende:
FYRA is toch wel een gigantische faal geworden. Dat ze dat niet zagen aankomen is mij één volkomen raadsel.
In het jaar 2000 (toen de concessie werd verleend) groeiden de bomen nog tot in de hemel en kwam er kennelijk vloeibaar goud uit de kraan.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze zagen het wel aankomen, maar alle partijen zijn toch een faalconstructie aangegaan en moeten nu op de blaren zitten
er werden toen al grote vraagtekens bij het bod van de NS gezet, maar het werd toch geaccepteerd door het ministerie dat uit was op geldquote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het jaar 2000 (toen de concessie werd verleend) groeiden de bomen nog tot in de hemel en kwam er kennelijk vloeibaar goud uit de kraan.
Dat is dan duidelijk. De kaart is er niet om het de klant makkelijker te makenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:18 schreef greavy het volgende:
Ik kreeg net ook terugkoppeling voor de door mij uitgestelde vraag waarom er enkel met prioriteitskeuzes word gewerkt bij de OV-Chipkaart, en niet met het op dat moment hoogst geldende kortingspercentage.
Het antwoord kwam er kortweg op neer dat het dan "te ingewikkeld" zou worden
oh ja, ik zat alleen te denken aan het stukje tussen de Meer en Amsterdam CSquote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ook dat is niet waar want hij moet kruisende bewegingen op de Zuidtak maken. En wel met de sprinters Almere Oostvaarders - Den Haag CS.
Waarom ligt daar eigenlijk maar een enkelspoortje? In die bocht ligt immers een dubbelsporige brug.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ook dat is niet waar want hij moet kruisende bewegingen op de Zuidtak maken. En wel met de sprinters Almere Oostvaarders - Den Haag CS.
Nja, dat mag ook. Dus de brug is eigenlijk niet meer in zoverre defect dat hij niet gebruikt kan worden, maar is wel defect..quote:Op maandag 25 juni 2012 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste is niet waar. De Benelux komt wel over de Meer, maar hoeft geen kruisende bewegingen meer te maken
Hoe ik het begrijp is dat de brug is vastgelegd, zodat er treinen overheen kunnen. De brug kan dan echter niet open of dicht, en is dus afgesloten voor de boten. Bij een (latere) grote onderhoudsbeurt zou dan de brug definitief gerepareerd worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Nja, dat mag ook. Dus de brug is eigenlijk niet meer in zoverre defect dat hij niet gebruikt kan worden, maar is wel defect..
Gaat het over deze brug?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef James1988 het volgende:
Hoe ik het begrijp is dat de brug is vastgelegd, zodat er treinen overheen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |