Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
Ik moet volgens een niet nader te noemen persoon een kapperszaak openen in Den Haag. Want dan kan ik heel DH opfleuren met haagse matten.
[..]
Hij heeft toch nog niet afgetikt, natuurlijk mag dat. Jezus, de domheid van Ajacieden wordt weer eens bevestigd hier, niet te geloven zeg.
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.
Of een nekquote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.
Die jongen is druk aan het bouwen, vandaar dat ie zo weinig tijd heeft voor FOK!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
Vraag gelijk even over Junker.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
Ik kreeg er zelfs een note voor kwalquote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is mijn KGB plaatje uit de OP gehaald?
En is HMF echt gezakt?
Boeiequote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg er zelfs een note voor kwal
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatiequote:
Godver, m'n drinken.. Wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel postsquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Jij drinkt tochquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godver, m'n drinken.. Wat doe je
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel posts
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehad
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ach, tegen zo'n club uit Andorra is best leuk. Beter dat Vitesse met hun club uit Bulgarijequote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente trouwens tegen zon kutteam hea.
Hoop wel dat ze winnen.
Begin McLarens uitgebreide analyse's en fantastische interviews wel te missen zeg
liefquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehad
Jammer voor jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |