Hij weigert in te leverenquote:
Ik vind hem mentaal zwakker dan ik dacht. Dat hij zich zo makkelijk bij zijn lot kan neerleggen blind door het geld.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat hij zich nog niet weggepest voelt? Is hij mentaal toch sterker dan ik dacht
Nog zo'n 2 jaar ofzoquote:Op maandag 25 juni 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij weigert in te leveren
Dus tja daar zitten we voorlopig nog aan vast
Kneus? Is toch juist briljant? Gratis geld voor die gozer. Ik zou ook niet inleveren om harder te moeten werken.quote:
Dit dusquote:Op maandag 25 juni 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem mentaal zwakker dan ik dacht. Dat hij zich zo makkelijk bij zijn lot kan neerleggen blind door het geld.
Geloof mij dat veel meer andere spelers het al langer hadden opgegeven. Heeft fucking veel over zich heen gekregen (zwaar terecht!). Toch blijft hij, helaas puur voor het geld.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind hem mentaal zwakker dan ik dacht. Dat hij zich zo makkelijk bij zijn lot kan neerleggen blind door het geld.
Hij blijft niet voor het geld bij Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij dat veel meer andere spelers het al langer hadden opgegeven. Heeft fucking veel over zich heen gekregen (zwaar terecht!). Toch blijft hij, helaas puur voor het geld.
Dat is toch niet sterk? Hij krijgt ook niks over zich heen want hij is nooit aanwezig bij Jong Ajax. Hij legt zich gewoon neer bij het feit dat hij 2/3 jaar geen voetballer zal zijn. Dan vind ik je een ultieme opgever en dus niks mentaal positief.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof mij dat veel meer andere spelers het al langer hadden opgegeven. Heeft fucking veel over zich heen gekregen (zwaar terecht!). Toch blijft hij, helaas puur voor het geld.
Dus de K alarm is van je telefoon af?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
FUUUUUUUUU iPhone geupdate naar 5.1.1. aangezien de jailbreak al ff uit is. Netjes reservekopie gemaakt in iTunes. Zet ik die terug zijn al m'n apps weg
iPhonequote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
FUUUUUUUUU iPhone geupdate naar 5.1.1. aangezien de jailbreak al ff uit is. Netjes reservekopie gemaakt in iTunes. Zet ik die terug zijn al m'n apps weg
Ja maar het steven en hmf alarm was het eerste wat ik er weer heb opgezetquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus de K alarm is van je telefoon af?
ohquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar het steven en hmf alarm was het eerste wat ik er weer heb opgezet
Zo erg ben ik niet hoor. Moest lachen om deze TTquote:
Hoiquote:Op maandag 25 juni 2012 18:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke nu is het feest compleetHoi Kromme
Neuh, niet boeiendquote:Op maandag 25 juni 2012 18:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoi. Praat je me even bij over afgelopen weken?
Niks gebeurd dus? Druk met tentamens en vakanties.. Nu even wat lucht. Maar voornamelijk klaar met Fok! moet ik zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh, niet boeiendWaar was je? Vakantie of zit je in dat cafe bij VI Oranje?
Ja, hij leest wel mee. Kreeg ook al een DMquote:Op maandag 25 juni 2012 18:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niks gebeurd dus? Druk met tentamens en vakanties.. Nu even wat lucht. Maar voornamelijk klaar met Fok! moet ik zeggen.
Ons aller Stijntje gebanned? Binnen een minuut na mijn post een pm binnen?
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehadquote:Op maandag 25 juni 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, hij leest wel mee. Kreeg ook al een DM
Hoi Kromme trouwens
Zou zomaar kunnen. Is ook niet ergquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehad
Niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Is ook niet erg
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet?
Hij bedreigt mij de hele te zullen gaan aanranden wanneer ie vrij komt
Ik vind het best beangstigend
Waar heeft 'ie een ban voor eigenlijk? Alsof die jongen een vlieg kwaad doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet?
Hij bedreigt mij de hele te zullen gaan aanranden wanneer ie vrij komt
Ik vind het best beangstigend
Nee hij doet niemand kwaad maar hij kan wel heel irritant zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar heeft 'ie een ban voor eigenlijk? Alsof die jongen een vlieg kwaad doet.
Dat sowieso. Ik vind eigenlijk dat yvonne en co die jongen gewoon een lange ban moeten geven. Hij verneukt zijn leven op Fok!. Kan beter gaan buitenspelen met vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij doet niemand kwaad maar hij kan wel heel irritant zijn
Hij heeft iets met zijn motoriek en kon daarom niet op voetbalquote:Op maandag 25 juni 2012 18:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik vind eigenlijk dat yvonne en co die jongen gewoon een lange ban moeten geven. Hij verneukt zijn leven op Fok!. Kan beter gaan buitenspelen met vriendjes en vriendinnetjes.
En die dwarrel moet zo snel mogelijk op voetbal en van die pussy-sport af.
Hij is de Winston Bogarde van Ajaxquote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch niet sterk? Hij krijgt ook niks over zich heen want hij is nooit aanwezig bij Jong Ajax. Hij legt zich gewoon neer bij het feit dat hij 2/3 jaar geen voetballer zal zijn. Dan vind ik je een ultieme opgever en dus niks mentaal positief.
Ja moet je tegen hem zeggen en niet tegen mijquote:Op maandag 25 juni 2012 18:22 schreef De_kromme het volgende:
Ga lekker over Ajakkes praten in dat jodentopic van jullie trouwens.
@ Steven, wat boeit het nou dat 'ie geen motoriek heeft. Gaat ie toch in een laag team ballen, als je er maar plezier in hebt.
jezusquote:
Hij heeft toch nog niet afgetikt, natuurlijk mag dat. Jezus, de domheid van Ajacieden wordt weer eens bevestigd hier, niet te geloven zegquote:
Inderdaad ja. Die lul heeft 2 keer 30 minuten mee gedaan afgelopen seizoen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch niet sterk? Hij krijgt ook niks over zich heen want hij is nooit aanwezig bij Jong Ajax. Hij legt zich gewoon neer bij het feit dat hij 2/3 jaar geen voetballer zal zijn. Dan vind ik je een ultieme opgever en dus niks mentaal positief.
Federerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:24 schreef Happel het volgende:
Soccerkick
Arme Roger, die is diep gezakt.
Jezus zeg, nu pasquote:Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Federer? BBC2 zendt alles uit zie ik nu net, nice
.
domheid van de Hagenees wordt maar weer bewezen zoquote:
Dat wou ik maar zeggen jaquote:Op maandag 25 juni 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
domheid van de Hagenees wordt maar weer bewezen zo
Roger Huerta, de ontvanger van de trap tegen zijn bakkes.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Federer? BBC2 zendt alles uit zie ik nu net, nice
.
Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
Ik moet volgens een niet nader te noemen persoon een kapperszaak openen in Den Haag. Want dan kan ik heel DH opfleuren met haagse matten.
[..]
Hij heeft toch nog niet afgetikt, natuurlijk mag dat. Jezus, de domheid van Ajacieden wordt weer eens bevestigd hier, niet te geloven zeg.
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet bij elke organisatie mag dit, zoals Strikeforce/UFC mogen soccerkicks niet.
Of een nekquote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort schoppen moet je niet te vaak ontvangen, tenminste als je nog wat hersencellen wilt overhouden.
Die jongen is druk aan het bouwen, vandaar dat ie zo weinig tijd heeft voor FOK!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
He Kromme, hoe staat het met de tweede ring en die 4-5 miljoen voor Immers?
Vraag gelijk even over Junker.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg er zelfs een note voor kwalquote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is mijn KGB plaatje uit de OP gehaald?
En is HMF echt gezakt?
Boeiequote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg er zelfs een note voor kwal
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatiequote:
Godver, m'n drinken.. Wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel postsquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Jij drinkt tochquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godver, m'n drinken.. Wat doe je
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel posts
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ach, tegen zo'n club uit Andorra is best leuk. Beter dat Vitesse met hun club uit Bulgarijequote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente trouwens tegen zon kutteam hea.
Hoop wel dat ze winnen.
Begin McLarens uitgebreide analyse's en fantastische interviews wel te missen zeg
liefquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer voor jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meer
Ajacied ookquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
Hij is gewoon al wat volwassener dan jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Doe eens lief voor Stijn. Toffe user is dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
tr gemaakt, je mag niet posten namens een gebande persoon flapdrolquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon al wat volwassener dan je
Hé deze logica hanteerde je gister ook? Iemand anders deed iets dus is het goed als ik het ook doe.quote:
Hij beledigt me in DM'squote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aan
terecht, je bent ook een mongoolquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Dus als ik van een brug spring doe jij het ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja maar mama hij deed het ook!''-post.
Als het water niet te koud is en diep genoeg, wellicht wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus als ik van een brug spring doe jij het ook?
Ik vang je opquote:Op maandag 25 juni 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het water niet te koud is en diep genoeg, wellicht wel.
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit begint een beetje te puberen denk ik. Toffe user, behalve de laatste 2 dagen.
Ik hoop dat geo een baksteen gooit naar je ipv te springenquote:
Hij maakt zijn potentie nog niet echt waar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
Pizzageit begint een beetje te puberen denk ik. Toffe user, behalve de laatste 2 dagen.
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ffquote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
JAAAquote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ff
er zijn goedkopere oplossingen lijkt mequote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geef hem een pizza, dan houdt hij hopelijk zijn mond ff
Eeuwig talent he.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij maakt zijn potentie nog niet echt waar.
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahahaquote:
Of GB, of Australie, of de VS of Nieuw Zeeland of ... etcquote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahaha
Of kan ook frankerijk zijn, dus geen frankearm hahahaha
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kgquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Haha dies vast Neterlands want die bril is rood wit blauw haahaha
Of kan ook frankerijk zijn, dus geen frankearm hahahaha
Sluit maar aan in de rij. Iedereen hier op 't forum is bijna 2 meter als we 't moeten geloven.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kg
Op m'n paspoort staat 1,96quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij. Iedereen hier op 't forum is bijna 2 meter als we 't moeten geloven.
Ik ben 1,86 en weeg 70 kiloquote:Op maandag 25 juni 2012 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Haal ik ook bijna... Ben dan ook wel bijna 2 meter lang gelukkig. Nouja trouwens moet nog meer dan tien kg
Eerder een onepack als je straks gaat studeren, geloof mij maar.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben 1,86 en weeg 70 kilo
Vroeger was ik echt broodmager, nu ben ik gewoon normaal.
Wordt nog wel een sixpack
Doe s sportenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weer posten namens een persoon met een ban, lekker bezig manquote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder een onepack als je straks gaat studeren, geloof mij maar.
Oh en Stinho is 174cm jongens.
1,86 en 70 kilo is ook best mager voor een jongen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had het over m'n leuning man!quote:
Tweede ring is nog steeds de planning.. volgend jaar een normaal seizoen (linkerrijtje) en een uitverkocht huis en het is zo verquote:Op maandag 25 juni 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wel typisch, dat kleine mensen mod worden om het te compenseren
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Wel typisch, dat kleine mensen mod worden om het te compenseren
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tweede ring is nog steeds de planning.. volgend jaar een normaal seizoen (linkerrijtje) en een uitverkocht huis en het is zo ver. Bedankt voor de oprechte interesse.
En die miljoenen voor Immers komen binnen bij het aantal basisplaatsen in Feijenoord 1 + doorverkoop. Heeft Den Haag gelukkig goed geregeld. Nogmaals, bedankt voor de interesse in de mooiste club van Nederland![]()
.
Caland wat deed je in Friesland manquote:Een man van 23 jaar uit het Friese Nijeholtpade is gistermiddag opgepakt omdat hij zijn 14-jarige vriendin in een auto zou hebben mishandeld en gegijzeld. Dat meldt de politie.
Het ging mis toen het meisje met de man meereed naar het Acht-Pilarenplein in haar woonplaats Wolvega, waar ze andere jongeren zouden ontmoeten. Onderweg kregen de twee ruzie. Tijdens de rit die daarop volgde mishandelde de man het meisje. Met geweld dwong hij haar in de auto te blijven.
Het kind wist echter toch te ontsnappen tijdens een stop. Ze sprong uit de auto en belde aan bij een huis. Daar werd ze opgevangen en belde men haar ouders.
De man reed ondertussen naar het huis van de 14-jarige, waar hij een hek en de garagemuur ramde. Daarna verdween hij weer, maar de ouders van het slachtoffer slaagden er in het kenteken te noteren. Niet veel later kon de man worden opgepakt. Hij zit nog vast.
Sws 23 - 14quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland wat deed je in Friesland man
Hij kan echt niet zonder VBL geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG zelfs ik krijg een DM van Ajacied. Nee jongen, ik vertel m'n penislengte niet.
fixedquote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan echt niet zonder VBL FOK! geloof ik
Gozer, speel je gitaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij kan echt niet zonder VBL geloof ik
Volle krat bedoel je.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij post hetquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, je bent een lul van een meter tachtig.
je zuigt piemels dus?quote:
Zit die tampon nou nog steeds klem?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
DM's van gebande users worden niet besproken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
OMG zelfs ik krijg een DM van Ajacied. Nee jongen, ik vertel m'n penislengte niet.
Ze deed ook al zo onaardig tegen mij terwijl ik mij niet anders dan anders gedroeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit die tampon nou nog steeds klem?
Ga jij nou maar moderatorretje spelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Ajacied he.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DM's van gebande users worden niet besproken.
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer posten namens een persoon met een ban, lekker bezig man
Ik voel spanningen tussen verzuurde ex-mods en huidige mods. Is er wat gebeurd jongens? Jullie kunnen erover praten met ons hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom zoenen dan!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar moderatorretje spelen.
Niet ex-mods, vooral tegen GGMMquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik voel spanningen tussen verzuurde ex-mods en huidige mods. Is er wat gebeurd jongens? Jullie kunnen erover praten met ons hoor.
Je weet dat je fout zit en ipv je excuses aan te bieden ga je zo doenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?
Los daarvan, wat loop je te matennaaien dan ouwe stuffkikker.
Ik heb het ook in FB neergezet. Ben even terug en vind jou zeer vervelend bezig. Hopelijk een lange banquote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe lang hij is, in welke zin post ik dan namens hem? Als ik zeg dat jij een Ierse afkomst hebt en je bent gebanned, praat ik dan ook namens jou?
Los daarvan, wat loop je te matennaaien dan ouwe stuffkikker.
Ah laat gaan joh, is toch heerlijk vrouw!quote:
Je bent idd een lul... net als anders!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze deed ook al zo onaardig tegen mij terwijl ik mij niet anders dan anders gedroeg.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Caland wat deed je in Friesland man
Heb je mijn DM nou gelezen?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ik voel een spanning tov toekomstig mods.
Doe eens lief tegen de_kromme.
Mwha zoveel dreiging voel ik niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Ben nu aan het bellen, neem eens op dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb je mijn DM nou gelezen?
Wat vind je ervan?
Een moderatorretjequote:Op maandag 25 juni 2012 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar moderatorretje spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stinhoquote:
Ja OKquote:Op maandag 25 juni 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben nu aan het bellen, neem eens op dan.
Ik zit niet fout mang.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je fout zit en ipv je excuses aan te bieden ga je zo doen
Binnenkort van WOSquote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een moderatorretjeDie lijkt op GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Wat ben je toch een lieve jongen ookquote:Op maandag 25 juni 2012 19:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb het ook in FB neergezet. Ben even terug en vind jou zeer vervelend bezig. Hopelijk een lange ban.
Te bedreigenquote:
Jij mod?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Binnenkort van WOS. Dan zal VBL wel snel volgen.
quote:Een 16-jarige jongen uit het dorpje Rubiato in Brazilië heeft zichzelf zo vaak afgetrokken dat het hem uiteindelijk noodlottig is geworden. Volgens de berichtgeving zou hij maar liefst 42 keer achter elkaar zichzelf hebben bevredigd. Zijn moeder wist van zijn verslaving, maar hulp kwam te laat.
Ah bedankt man.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om mod te worden moet je de verstandigste zijn.
Iedereen kent zn gegevens alquote:Op maandag 25 juni 2012 19:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Te bedreigen. Wat denkt hij wel niet? Al zijn gegevens liggen binnen twee tellen op straat als hij nog eens zoiets flikt
.
Dankje. Ik hanteer de orde. Alles wel?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieve jongen ookVoor het eerst in tijden terug op VBL en je direct de kwaliteit en gehanteerde normen en waarden zo aantrekken en dat enkel en alleen om het ons zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te maken.
Wie ben jijquote:Op maandag 25 juni 2012 19:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij mod?![]()
![]()
Half FOK! loopt dan leeg man
Ik ben Dé PizzaGeitquote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik ben een legende in UVT jongen. Ook in VBL trouwens. Niet haten.
GGMM loopt vaak wat achter.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws of wat? Heb dit een hele tijd geleden ook al eens gelezen.
Geen idee, las het net in KLB.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws of wat? Heb dit een hele tijd geleden ook al eens gelezen.
Zielepoot.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Te bedreigen. Wat denkt hij wel niet? Al zijn gegevens liggen binnen twee tellen op straat als hij nog eens zoiets flikt
.
Zeker al ben ik wel blij dat jij deze VBL problemen aanpakt daar waar ik de persoonlijkheid mis om er zelf wat aan te doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dankje. Ik hanteer de orde. Alles wel?
Waarom kijk je in godsnaam lingoquote:
Hoe lang?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Langer dan jij, maar dat is niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beantwoord mijn vraag dan!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Langer dan jij, maar dat is niet zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...het leven is als Lucille Werner: Het kan soms raar lopen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbarenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan!1.80 ofzo, weet ik veel. Alsof ik mezelf vaak meet ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ook al een baard toen Sinterklaas nog in dienst zat.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik niet vechtenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
1.80 ofzo, weet ik veel. Alsof ik mezelf vaak meet ofzo.
Ik heb Dr. Phil er op, omdat de afstandsbediening te ver op tafel ligt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbaren. Hoop uit de grond van mijn hart dat je een ban aan je broek krijgt. Vervelende kutuser dat je bent.
En Lingo. Sowieso Wimbledon kijken natuurlijk
.
Dr. Philquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb Dr. Phil er op, omdat de afstandsbediening te ver op tafel ligt.
Ik ookquote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms trek ik een string aan en dans ik als een mongool hierop
Ajacied zal dat wel doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand mij deze junirel even snel samenvatten?
DE POLITIE OP JE HIELENNNNNNNN!quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kijk dat politieding op rtl7. Gewoon om de achtervolgingen met 100km/h+ door woonwijken
Zullen we stemmen? Meerderheid bepaalt wie de grootste kutuser is.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent pas triest bezig, dm's van Stijn openbaren. Hoop uit de grond van mijn hart dat je een ban aan je broek krijgt. Vervelende kutuser dat je bent.
En Lingo. Sowieso Wimbledon kijken natuurlijk
.
Ik DM je zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Video als bewijs.
Je wordt een karikatuur van jezelf davy.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms trek ik een string aan en dans ik als een mongool hierop
Ik denk dat Pizzageit wint danquote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zullen we stemmen? Meerderheid bepaalt wie de grootste kutuser is.
Weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt moeilijk...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zoiets doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt een karikatuur van jezelf davy.
Ligt er aan welke drugs hij op dat moment heeft gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.
nee sorryquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ik ben Feyenoorder, is dat niet zwaarwegend genoeg?
Voor mij welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Was een grapje, natuurlijk verkies ik jou boven een Hageneesquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te sprekenquote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op geef eerlijk toe dat je De_Kromme wel een welkome toevoeging aan deze SC vindt anders zou je nooit op hem ingaan.
Ik vind het de irritantste user die er bestaat met z'n nepverhalen als ik heel eerlijk ben. Voor de rest zul je er vast wel normaal mee kunnen praten zolang het maar over drugs gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was een grapje, natuurlijk verkies ik jou boven een Hagenees![]()
Zelfs na gister
Zegt de boeler in kwestie die (zonder overdrijven) zeker 42 keer aan Caland heeft gevraagd of hij samen met hem wilde reizen met de trein.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te spreken.
Kom maar op met die stemronde.
Zaterdag Awakefestquote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt er aan welke drugs hij op dat moment heeft gebruikt.
Ik nomineer mijzelf ik sta nou eenmaal graag in het middelpunt van de aandacht.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Beter laat je me gewoon met rust. Vriendloze ziel die kapiteintje, beetje meeten met HMF en nu constant achter hem aanlopen en proberen met hem af te spreken.
Kom maar op met die stemronde.
Ik ga jaquote:Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zaterdag Awakefest![]()
![]()
![]()
. Lekker aan de pilluhhhhhh.
Ga je ook nog Steven? En anderen hier?
Jaquote:
Behalve tegen Littlerabbit vanmiddag.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ik de enige die hier gewoon vriendelijk tegen iedereen doet?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ben ik de enige die hier gewoon vriendelijk tegen iedereen doet?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
Gewoon elke morgen paar halve liters gieten in de 150 plantjes en het komt goedquote:Op maandag 25 juni 2012 19:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Willen ze nog een beetje groeien? Hier is het aardig mislukt
.
Ik zette klassieke muziek keihard op, daar schenen ze beter van te groeien. Nou, mooi niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon elke morgen paar halve liters gieten in de 150 plantjes en het komt goed
Ik praat ook tegen ze, misschien moet je dat ook proberen
Motherfucker, nu krijgen we het...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Poll: Wie is de grootste kutuser.
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
• Een user die ik ontgetwijfeld vergeten ben.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb op tong gestemdquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij 14 bent? Ik mag je nu al niet (en ja, dat is mede doordat je een Feijenoord bent).quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom geloofde ik dat littlerabbit 14 was
Ze moeten groeien in alle stiltequote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zette klassieke muziek keihard op, daar schenen ze beter van te groeien. Nou, mooi niet.
dat is hij ook tochquote:Op maandag 25 juni 2012 19:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij 14 bent? Ik mag je nu al niet (en ja, dat is mede doordat je een Feijenoord bent).
Lijkt me op zich wel een goed plan. Dan gaat 't nog ergens om he.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
En wie op 1 staat, wordt weer eens verbannen?
quote:
als je tong erbij zet als niet VBL SC user, dan kan je net zo goed nog Paul er tussen doen met zijn kutrechtquote:Op maandag 25 juni 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
• stevenmac
• Morph
• Davy
• kapiteintje
• de_kromme
• HMF
• pizzageit
• ajacied422
• Jojoortje
• Guitarist
• Littlerabbit
• GGMM
• Happel
• tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is dus die user die ik vergeten wasquote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
als je tong erbij zet als niet VBL SC user, dan kan je net zo goed nog Paul er tussen doen met zijn kutrecht
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke mongool heeft op mij gestemd
Stinho zeker?
Ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Welke mongool heeft op mij gestemd
Stinho zeker?
Stik in je drinken, kwalquote:Op maandag 25 juni 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik.![]()
En nu ga ik biertjes drinken in de stad je weet. Gegroet VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |