Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatiequote:
Godver, m'n drinken.. Wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel postsquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 1 nu klootzak, daar gaat mijn goede reputatie
Jij drinkt tochquote:Op maandag 25 juni 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godver, m'n drinken.. Wat doe je
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alsof jij dr maar 1 hebt, met je heel veel posts
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehad
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meerquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ach, tegen zo'n club uit Andorra is best leuk. Beter dat Vitesse met hun club uit Bulgarijequote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente trouwens tegen zon kutteam hea.
Hoop wel dat ze winnen.
Begin McLarens uitgebreide analyse's en fantastische interviews wel te missen zeg
liefquote:Op maandag 25 juni 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben 'm zelfs met z'n Aardrijkskunde aan 't overhoren via de DM.
Ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nou wel een DM van Ronalstinho heeft gehad
Jammer voor jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Waarschijnlijk issie boos op me
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft al een mailtje naar forum@fok gestuurd, hij trekt het niet meer
Ajacied ookquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je was dan ook echt fucking vervelend gister.
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
Hij is gewoon al wat volwassener dan jequote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Doe eens lief voor Stijn. Toffe user is dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zou die meelezen als ie toch gebanned is?
Die gast heeft echt geen leven zeg
tr gemaakt, je mag niet posten namens een gebande persoon flapdrolquote:Op maandag 25 juni 2012 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet btw van 'm zeggen dat hij jou een van de irritantste users vind nu hij niks kan posten.
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon al wat volwassener dan je
Hé deze logica hanteerde je gister ook? Iemand anders deed iets dus is het goed als ik het ook doe.quote:
Hij beledigt me in DM'squote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfs nu hij er niet is val je 'm nog op de man aan
terecht, je bent ook een mongoolquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 18:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik niet
Dus als ik van een brug spring doe jij het ook?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja maar mama hij deed het ook!''-post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |