Septemberquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef bigbass het volgende:
laatste post:
[..]
Laatste inhoudelijk vraag, wanneer start de volgende TL-cursus?
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef monsterd. het volgende:
Bij ons is het verplicht om Cassiere B te zijn als je op zelfscan moet. Geen idee hoe ze dat regelen, maar mij lijkt dat ze juist eerst beginnen met de sigarettenbalie en als je dat kan dan cassiere b wordt en dan naar zelfscan kunt. Maargoed, dat gok ik maar en ik weet ook niet hoe dat is in andere filialen
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef MrBaas het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die zegels kopen?
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.
Zoiets ja, maargoed, als je er toch boodschappen doet en je er moeite van het plakken wilt nemen is het natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, toch?
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...
B verdient minder ...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassa. B verdient idd minder. Moet wel zeggen dat de meeste Cassiere B's toch wat langer bij de appie werken. Maargoed, als je gewoon goed je best doet dan klim je vanzelf omhoog. Vroeger werd je nog automatisch B zelfs, nu gaat dat dus op prestatie.
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef LDS het volgende:
Ja godver, gisteren nieuw plaza ww aangemaakt, ben ik hem nu vergeten en is m'n account geblokkeerd. Kutplaza met z'n debiele ww-regels
Heb ik ook al een paar keer gehad ja. Zo irritantquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef LDS het volgende:
Ja godver, gisteren nieuw plaza ww aangemaakt, ben ik hem nu vergeten en is m'n account geblokkeerd. Kutplaza met z'n debiele ww-regels
Begreep ik, maar hoe zit dat precies? Wist niet dat je een speciale cursus ervoor had die dan ook nog eens in een bepaalde periode begint?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de teamleiders cursus bedoelen..
200quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel verdien je als je op zondag werkt, 150 of 200%?
50 cent in eentje douwen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef coastguard_1557 het volgende:
Kwajongens zetten alle karren bij AH in Schoonhoven aan elkaar. #lol #hoegaanzeweerlos
[ afbeelding ]
@Niek1968
Dus dit zou een goede inlog moeten zijn qua opbouw?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
nee.. met kleine letters zou gewoon moeten werken. Lukt bij mij wel altijd met kleine letters.
Een Lquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef UncleSam het volgende:
Is dat laatste een L of een 1?
PNL [eerste letter voornaam] [eerste letter achternaam] [nummer]
Dan zit er echt een fout in ofzo. Nu is het account alweer geblokkeerdquote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
dan is het inderdaad een correcte versie om mee in te loggen
Weet je dat zeker. Bij mij zijn de laatste drie 3 cijfersquote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
dan is het inderdaad een correcte versie om mee in te loggen
Ja klopt, daarmee kan ik ook niet inloggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef UncleSam het volgende:
Als jij gebruikersnaam en je WW ophaalt dan moet er al een WW bedacht worden door jou. Dus dat is je ww, je moet niet wachtwoord vergeten doen.
Bij mij zijn het twee cijfers en een letter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Weet je dat zeker. Bij mij zijn de laatste drie 3 cijfers
'pnl' 'eerste letter voornaam' 'eerste letter achternaam' '3cijfers'
Bij mij ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij zijn het twee cijfers en een letter.
Ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Gemaskerde het volgende:
In het halfjaar dat ik een bonuskaart heb, heb ik nog nooit MVP ontvangen, zelfde geldt voor volgens mij elke collega.
Ja hier ook. Verschilt per AH of het in de norm zit, denk ik? Eerst werd ons hier wijsgemaakt dat het wél in de norm zit, maar dat was dus niet zo. Inmiddels is de norm aangepast met spiegelen erbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Ik heb een vraag. Sinds kort doen we bij ons filiaal aan ´buurman-buurman' vullen. Dat houdt in dat je behalve het vak dat je vult, de twee producten direct links en rechts er van spiegelt. Wordt dit ook bij andere filialen gedaan? Zo ja, valt het binnen de vulnorm?
Bij ons heet dat ABC-vullen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Ik heb een vraag. Sinds kort doen we bij ons filiaal aan ´buurman-buurman' vullen. Dat houdt in dat je behalve het vak dat je vult, de twee producten direct links en rechts er van spiegelt. Wordt dit ook bij andere filialen gedaan? Zo ja, valt het binnen de vulnorm?
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Dumpafval het volgende:
Zo leuk om te horen dit, fulltimers, teamleiders en zelfs management is massaal tevreden over mij. Manager zegt tegen teamleider: ''Leer die jongen alles, aan dat soort jongens heb je het meest''. Een teamleider schat zelfs dat ik waarschijnlijk binnen een jaar al kans maak om teamleider te worden.
Blokkend vullen bij onsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons heet dat ABC-vullen.
In theorie moet het; in praktijk doet niemand het.
Hier heet het spiegelend vullen, dan moet je meteen de rest van de plank spiegelen.**quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Dit heet inderdaad spiegelend vullen. Bij de meeste winkels behoort dit gewoon tot het vul-proces en hier krijg je dus niet echt 'extra' tijd voor. Mijn vulploeg krijgt het iedergeval wel te horen als ze het niet doen... (: *evil glimlachje*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Zolang je in opleiding bent hoeft de SM je geen extra loon te betalen. Het tweede wat je aangeeft klinkt inderdaad niet helemaal in orde, maar ik ga ervan uit dat dit op hoofdkantoor wel gecontroleerd wordt..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Purdey het volgende:
Een TL van de verkoopafhandeling wil mij gaan opleiden tot cassiére B. De SM heeft besloten dat dat goed is, maar dat ik er niet naar betaald mag worden. Ik kwam er toen achter dat er in mijn filiaal 6 cassiére B's lopen, waarvan er maar 2 ook de toeslag krijgen. Dit mag toch helemaal niet?!
Spiegelend vullen is wat anders dan broertje-zusje spiegelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef Dekk0r het volgende:
[..]
Dit heet inderdaad spiegelend vullen. Bij de meeste winkels behoort dit gewoon tot het vul-proces en hier krijg je dus niet echt 'extra' tijd voor. Mijn vulploeg krijgt het iedergeval wel te horen als ze het niet doen... (: *evil glimlachje*
Nee, dat het verkeerd vullenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Spiegelend vullen is wat anders dan broertje-zusje spiegelen.
Spiegelend vullen is dat je niet het hele schap naar achter duwd en dan een collo er in gooit die dus niet de voorkant van het schap haalt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een man aangehouden. We dachten eerst dat ie ging zakkenrollen totdat hij gehurkt bij een vrouw ging zitten en zijn telefoon dichter bij haar bracht. Turns out, hij was aan 't filmen.
Meegenomen naar achteren, politie erbij gehaald. Bij het bekijken van zijn filmpjes-galerij kwamen we erachter dat ie ook bij een zwembad was geweest en daar kinderen had gefilmd.
Stuk uitschot, opknopen die handel.
Agente keek, had ff meegegluurd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]Mogen jullie in iemands telefoon kijken? Lijkt me niet.
Daar gaat het niet om. Het kan wel van belang zijn voor een eventueel proces, dat jij zo achterlijk bent om je zo belangrijk te voelen dat je denkt mee te mogen kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Agente keek, had ff meegegluurd.
En dan nog.Wat wil hij doen? Aangifte?
Lijkt me totaal niet relevant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het kan wel van belang zijn voor een eventueel proces, dat jij zo achterlijk bent om je zo belangrijk te voelen dat je denkt mee te mogen kijken.
wtf. Die gast die zogenaamd de leider is die zegt van je weet toch wat spiegele is toch? zeg ik van ja broertje-zusje enzo . zeg ie van ja preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Spiegelend vullen is dat je niet het hele schap naar achter duwd en dan een collo er in gooit die dus niet de voorkant van het schap haalt.
Ene keer wel, andere keer niet. Meestal kun je aan de personen zelf al wel een beetje zien hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Verzette die man die zich niet om meegenomen te worden naar achteren? Dat vraag ik me ook altijd bij winkeldieven af... Gaan zij uit zichzelf zonder mekkeren mee naar achter om op de politie te wachten?
In mijn optiek is het gewoon hetzelfde. Als je een vak spiegelt, haal je toch gewoon alles netjes naar voren? Dat is met spiegelend vullen zo én ook met regulier spiegelen. Half spiegelen doen we niet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als het mijn medewerkers betreft vraag ik altijd of hij of zij het er mee eens is, maar als het om 'meer werken dan nodig is' gaat, zeg maar die 2 splitsuurtjes(?) van jou, dan maakt jouw leidinggevende alsnog de beslissing. We hebben een budget voor de uren en dat is vaak krap, dus die kunnen we beter efficient gebruiken..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
Ik had een vraagje. Stel datje op een bepaald tijdstip staat ingepland, mogen zij tegen je zeggen datje later MOET beginnen, of helemaal niet?
Stel dat ik van 1700 tot 2230 sta ingepland, mogen zij dan zeggen dat ik pas 1900 moet komen? Of kunnen ze dat alleen vragen? Kan ik weigeren en gewoon om 1700 komen? Ik sta immers gewoon ingepland.. Heb ik dan niet het recht () om vanaf 1700 te werken?
En stel dat ze dat van me vragen omdat ik anders over mn contract ga?
Die dingen zijn zo'n 1000¤ los, lijkt me te duur om even te kijk wat je er mee kunt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef joey_k het volgende:
Hetzelfde als met de mc70, kijken wat je kunt met zo'n terminal en wat je kunt aanpassen....
Soms heb je mazzel en heeft iemand datgene wat je zoekt liggen en wil er tegen een geschikt bedrag van af...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo'n 1000¤ los, lijkt me te duur om even te kijk wat je er mee kunt?
Die helpdesk is er voor zover ik weet inderdaad niet, je asm kan je wachtwoord wel resetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef Muisraket het volgende:
Ik kom niet zo vaak op Plaza en weet mijn wachtwoord niet meer, maar als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord vergeten ben krijg ik de volgende fout: "er is een probleem opgetreden bij het bepalen van de te beantwoorden vragen." En dit terwijl ik toch echt een hele tijd geleden al die controlevragen heb ingevoerd... Nu staat er dat ik contact op kan nemen met de helpdesk, maar ik wilde het eerst hier even proberen.Dus weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
Edit: sowieso kan ik de helpdesk niet vinden.Kijk ik er enorm overheen, of is die ook gewoon onvindbaar?
Dan doe ik dat. Dankjewel voor je antwoord!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die helpdesk is er voor zover ik weet inderdaad niet, je asm kan je wachtwoord wel resetten.
Op basis van wat namen jullie hem mee naar achteren? Hij is toch niet verplicht om mee te gaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een man aangehouden. We dachten eerst dat ie ging zakkenrollen totdat hij gehurkt bij een vrouw ging zitten en zijn telefoon dichter bij haar bracht. Turns out, hij was aan 't filmen.
Meegenomen naar achteren, politie erbij gehaald. Bij het bekijken van zijn filmpjes-galerij kwamen we erachter dat ie ook bij een zwembad was geweest en daar kinderen had gefilmd.
Stuk uitschot, opknopen die handel.
Burgerarrest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op basis van wat namen jullie hem mee naar achteren? Hij is toch niet verplicht om mee te gaan?
Je kan ook in de winkel bij zo'n paal waar je de prijs van een product kan bekijken je bonuskaart scannen. Dan staat daar ook op hoeveel airmiles je hebt gespaard.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef RozeMini het volgende:
Haaaai
ik had even een vraag....
ik werk net bij de ah en nu heb ik een blauwe voordeelkaart gekregen. ik had gelezen dat je hem kon koppelen aan een airmiles nummer.. maar nu blijkt hij al gekoppeld te zijn met een nummer, maar ik had geprobeerd bij airmile site om in te loggen om te kijken hoeveel ik airmiles ik dan al heb. maar dat gaat niet... Heeft iemand van jullie een idee, hoe ik dit nou dan bekijken of oplossen?
Is onder rokken fotograferen dan niet strafbaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Burgerarrest.
Achteraf had het niet gemogen, aangezien hij in principe niets stafbaars heeft gedaan volgens de medewerker aan de telefoon.
Je had zelf al wel een airmiles pas dus ? Als jouw blauwe voordeelkaart echt gekoppeld is aan een airmiles nummer kun je dat airmilesnummer op je kassabon zien en kijken of het overeenkomt met je eigen airmiles nummer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef RozeMini het volgende:
Haaaai
ik had even een vraag....
ik werk net bij de ah en nu heb ik een blauwe voordeelkaart gekregen. ik had gelezen dat je hem kon koppelen aan een airmiles nummer.. maar nu blijkt hij al gekoppeld te zijn met een nummer, maar ik had geprobeerd bij airmile site om in te loggen om te kijken hoeveel ik airmiles ik dan al heb. maar dat gaat niet... Heeft iemand van jullie een idee, hoe ik dit nou dan bekijken of oplossen?
Blijkbaar niet, meneer stond namelijk 2 uur nadat hij bij ons was alweer buiten. Volgens de OvJ heeft hij niets gedaan wat volgens de wet niet mag.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is onder rokken fotograferen dan niet strafbaar?
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Guitar93 het volgende:
Ik heb denk ik een probleem nu met de AH.
Ik had vorige week aangegeven te stoppen met werken (heb geen vast contract of iets), maar heb net mijn rooster ontvangen en daar sta ik gewoon weer voor 30 uur ingeplant.
Ik stop omdat ik ga verhuizen ivm met studie en voor die week wou ik aan mijn huis werken aangezien ik ruim voor mijn studie alles af wil hebben en dan nog op vakantie gaan.
Plannen me ze expres in of iets?
Als je het niet duidelijk bespreekt en afspraken maakt, dan heb je gewoon een maandje opzegtermijn, dus gewoon werken.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Guitar93 het volgende:
Ik heb denk ik een probleem nu met de AH.
Ik had vorige week aangegeven te stoppen met werken (heb geen vast contract of iets), maar heb net mijn rooster ontvangen en daar sta ik gewoon weer voor 30 uur ingeplant.
Ik stop omdat ik ga verhuizen ivm met studie en voor die week wou ik aan mijn huis werken aangezien ik ruim voor mijn studie alles af wil hebben en dan nog op vakantie gaan.
Plannen me ze expres in of iets?
Bij ons is het nogal rottig. We hebben bier op 2 verschillende plekken staan, maar met die nieuwe worp is dat ook weer helemaal omgegooid. Nu hebben wij het bier (normale bier, + blikjes) in het pad met bier/fris staan, lijkt mooi. Lekker ruim.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef coastguard_1557 het volgende:
Nieuwe bierworp zit erin...
Andere mensen nog de bierworp gedaan? Wat vinden jullie ervan? Staat op zich wel netjes zo.
Ja, als je niet komt opdagen dan kun je op staande voet ontslagen worden. Maar het getuigt van een beetje respect naar je werkgever toe als je wel komt opdagen. Wat extra geld is niet verkeerd, toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Guitar93 het volgende:
Moet ik echt nog een maand werken voordat ik kan stoppen? in augustus ben ik namelijk weg.
Vandaag de hele dag mee bezig geweest, inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef coastguard_1557 het volgende:
Andere mensen nog de bierworp gedaan? Wat vinden jullie ervan? Staat op zich wel netjes zo.
Klopt, stond bij ons ook netjes vanochtend, alleen was het hier maar 2 meter speciaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag mee bezig geweest, inderdaad.
Staat een stuk beter. De kratten niet meer zo overdreven hoog, pilsener per merk gesorteerd, wat een stuk logischer is.
En natuurlijk zien de flesjes er weer superstrak uit aangezien ik elk flesjes van de 5 meter Speciaal bier in m'n handen heb gehad.
Ja bij grote worpen helpen we in onze winkel als SM of ASM altijd wel even de teamleider. Dus maar even gedaan vandaag :-)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef coastguard_1557 het volgende:
Hmm, (A)SM niet gezien vanochtend om 6uquote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja bij grote worpen helpen we in onze winkel als SM of ASM altijd wel even de teamleider. Dus maar even gedaan vandaag :-)
Vind het wel strak geworden, blikbier is er bij ons duidelik op vooruit gegaan, Waarschijnlijk was dit dus duidelijk te klein gepresenteerd in onze winkel, dingen als bavaria krat op een plank vind ik wel wat minder... maar al met al vind ik het er wel mooi uit zien!
Bij ons is het ook gedaan gister als het goed is, ik heb het zelf nog niet gezien. Hebben jullie ook bij de blikjes dat mensen het los halen en dat er dan geen ruimte is voor losse blikjes? Het staat altijd zo rommelig en je kan het nooit netjes spiegelen..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef coastguard_1557 het volgende:
Bavaria wordt sowieso nooit verkocht behalve vorige week toen het in de bonus wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef UncleSam het volgende:
Brand en Bavaria kratten op een draadplankduurt een dag voordat de prijsjes weer los zijn geschoten.
Wij hebben de prijskaartjes van DNAH. Nergens last van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef UncleSam het volgende:
Brand en Bavaria kratten op een draadplankduurt een dag voordat de prijsjes weer los zijn geschoten.
Yup, is mogelijk. Echter wil Ahold dat je dan de 2-weg authenticatie toepast (wat je in Gmail moet activeren).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, weet iemand of het mogelijk is om Ahold Mail op je mobiel te krijgen? Je @ahold.com zeg maar, die via de gMail portal gaat.
Ben vergeten te kijken in de winkel zelf.
Goh Joey_K, je reageert niet meer in je eigen topic...?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef joey_k het volgende:
heeft trouwens iemand het Ah-125 jaar logo in EPS formaat beschikbaar??
Het went (een beetje)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:56 schreef BlueFlower het volgende:
Leuk systeem, dat Plaza. Ik kón inloggen (net vandaag pin en pnlcode gekregen), nu kan ik ineens niet inloggen (pas vanaf 22:00 weer) en is m'n account geblokkeerd ivm te veel foute inlogpogingen
Het is dat ik 't nodig heb voor m'n loonstrook...
Als je account geblokkeerd is zal je inderdaad langs je asm moeten voor een nieuw wachtwoord.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef BlueFlower het volgende:
Jep dat geloof ik wel, maar dit is wel vervelend :/ Gaat dat automatisch over of moet ik nu naar de SM/ASM?
Om een lang verhaal kort te maken, ze vonden me gewoon niet goed genoeg, maar er werd dus tegen mij gezegd dat ik nog de tijd had tot oktober om me te verbeteren.quote:
Bij ons op AGF heerst een cultuur van ''eerst de lading, daarna pas de restanten'' wat ik heel raar vind aangezien je het dan niet FIFO doet, maar ik hou voorlopig m'n mond, ik werk er net.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Bij ons werden de restanten vaak maar 2 keer per week gedaan, op de dingen die snel lopen na dan, maar nu wordt het elke dag gedaan en je ziet meteen dat de winkel een stuk voller is qua producten veel minder lege schappen...Het klinkt zo logisch maar restanten zijn hier altijd al een probleem geweest...
Worden de nieuwe restanten, van HB, ook dagelijks geteld en bekeken door de TL? Ook daardoor zul je minder restanten krijgen, maar ook minder VCR tellingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Bij ons werden de restanten vaak maar 2 keer per week gedaan, op de dingen die snel lopen na dan, maar nu wordt het elke dag gedaan en je ziet meteen dat de winkel een stuk voller is qua producten veel minder lege schappen...Het klinkt zo logisch maar restanten zijn hier altijd al een probleem geweest...
Het werd wel dagelijks geteld, maar nu wordt voordat de vracht er in gaat eerst de restanten nog even gedaan, en omdat het elke dag wordt gelopen zijn het er niet zo veel dus is dat zo gedaan..quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Worden de nieuwe restanten, van HB, ook dagelijks geteld en bekeken door de TL? Ook daardoor zul je minder restanten krijgen, maar ook minder VCR tellingen.
Bij ons worden alle restanten elke ochtend gevuld en geteld. Bovendien hebben we tijdens de vulmomenten naast de teamleider een extra teller die de dagrestanten per dag naloopt. Als je dit proces eenmaal bent begonnen heb zoveel minder restanten dan als je het niet doet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Worden de nieuwe restanten, van HB, ook dagelijks geteld en bekeken door de TL? Ook daardoor zul je minder restanten krijgen, maar ook minder VCR tellingen.
Same here. Iedere dag, voor het vullen, aan worden de restanten gelopen. Daarna, na het vullen, worden de oude restanten meestal nog wel een keer gevuld door de TL. Daarna, worden de nieuwe restanten nagevuld en geteld door de TL. Zou houden wij zo'n 2 a 3 23-CBL fusten over per pad, behalve chips e.d.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:54 schreef Froop het volgende:
[..]
Bij ons worden alle restanten elke ochtend gevuld en geteld. Bovendien hebben we tijdens de vulmomenten naast de teamleider een extra teller die de dagrestanten per dag naloopt. Als je dit proces eenmaal bent begonnen heb zoveel minder restanten dan als je het niet doet.
Restantendollys worden hier dagelijks meestal na de shift gedaan.. voor de shift (09:00-11:00) is er meestal geen tijd voor (lossen/laden/splitsen enz), tenzij de vrachtwagen wat later is ofzo. Na de shift hier ook idd meteen tellingen erbij door één of twee ervaren medewerkers, soms TL erbij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Same here. Iedere dag, voor het vullen, aan worden de restanten gelopen. Daarna, na het vullen, worden de oude restanten meestal nog wel een keer gevuld door de TL. Daarna, worden de nieuwe restanten nagevuld en geteld door de TL. Zou houden wij zo'n 2 a 3 23-CBL fusten over per pad, behalve chips e.d.
Bij ons wordt het voor het vullen gedaan, door de vakkenvuller zelf. Paar minuutjes werk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:46 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Restantendollys worden hier dagelijks meestal na de shift gedaan.. voor de shift (09:00-11:00) is er meestal geen tijd voor (lossen/laden/splitsen enz), tenzij de vrachtwagen wat later is ofzo. Na de shift hier ook idd meteen tellingen erbij door één of twee ervaren medewerkers, soms TL erbij.
Scheelt inderdaad enorm, was laatst in Nieuw-Vennep waar ze metershoge restantendollys hadden (soms zelfs twee per pad)99% wist niet hoe een handterminal werkt
1 hoge dolly is 6 kratjes ofzo? Wij hadden soms wel 20 kratjes per pad, non-food soms wel 30quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons wordt het voor het vullen gedaan, door de vakkenvuller zelf. Paar minuutjes werk.
Jeetje, een hoge dolly voor 1 pad?
Haha geniaal:pquote:
Volgense week.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:24 schreef Akilla het volgende:
[..]
Haha geniaal:p
Betekent dit ook weer thema wissel?
Thema wissel voor as zondag of volgende week zondag??quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgense week.
Geniale hit weer, overigens,
Nieuw thema begint aankomende maandag, wat jij met je vraag bedoeld weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef Akilla het volgende:
[..]
Thema wissel voor as zondag of volgende week zondag??
Ok, bij mijn filiaal doen we de thema wissel op zondag dus vandaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nieuw thema begint aankomende maandag, wat jij met je vraag bedoeld weet ik niet.
Als de vulplanning het toelaat dan wordt het nog wel is door de vakkenvuller gedaan inderdaad. Maar zelden dat de planning hier dicht zitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons wordt het voor het vullen gedaan, door de vakkenvuller zelf. Paar minuutjes werk.
Jeetje, een hoge dolly voor 1 pad?
Non-food is inderdaad altijd wel rot. Vooral drogmetica is om te huilenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1 hoge dolly is 6 kratjes ofzo? Wij hadden soms wel 20 kratjes per pad, non-food soms wel 30
Oh, per vracht, nee dan niet meestal pad met bier&frisdranken wel 6 kratjes restanten maar de rest meestal 1-3 kratjes...
Eindelijk van die 99 acties afquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nieuw thema begint aankomende maandag, wat jij met je vraag bedoeld weet ik niet.
Drogmetica? Altijd maar 1 fustje hier, zelfde voor non-food.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Als de vulplanning het toelaat dan wordt het nog wel is door de vakkenvuller gedaan inderdaad. Maar zelden dat de planning hier dicht zit
[..]
Non-food is inderdaad altijd wel rot. Vooral drogmetica is om te huilen
Wij hadden vandaag iets meer colli als dat we bij kerst krijgen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Eindelijk van die 99 acties af![]()
![]()
Drogmetica is hier altijd sowieso een dolly vol. Meestal anderhalve dolly. Gaat dan ook niks van in op een paar kleine dingetjes na.. Tellingen kloppen ook gewoon. Oude acties doen 't m ook. Hebben we kratten vol axe.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Drogmetica? Altijd maar 1 fustje hier, zelfde voor non-food.
Ja, je wordt er gek van. Zal wel weer een puinhoop zijn in onze o-zo-grote-magazijn morgenochtendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag iets meer colli als dat we bij kerst krijgen.
Zou wel kunnen inderdaad, hebben ook nog steeds Heineken kratjes staan van de vorige Heineken kratjes actie (2/3 weken terug ofzo)..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:51 schreef UncleSam het volgende:
In het verleden acties (te lang) door laten lopen is een oorzaak van te veel actierestanten.
Wij hebben nog senseo pads staan van minimaal 3 maanden terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Zou wel kunnen inderdaad, hebben ook nog steeds Heineken kratjes staan van de vorige Heineken kratjes actie (2/3 weken terug ofzo)..
Bedoel je toevallig die kleine gele zakjes senseo? Die Hebben we hier inderdaad ook al heel lang. Het is inderdaad vervelend dat dat soort dingetjes zo langzaam verkocht word en het maar in de weg staat in het magazijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben nog senseo pads staan van minimaal 3 maanden terugEn laatst nog 3 containers met uit assortiment. Vooral non-food. Dit wordt allemaal langzaamaan verkocht, maar het neemt wel veel ruimte in..
Nee, gewoon de gewone verpakkingen:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Bedoel je toevallig die kleine gele zakjes senseo? Die Hebben we hier inderdaad ook al heel lang. Het is inderdaad vervelend dat dat soort dingetjes zo langzaam verkocht word en het maar in de weg staat in het magazijn.
Uitsluiten mag niet hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef einschtein het volgende:
Sluiten jullie TL/(A)SM niet uit? Als je dat eenmaal in de vingers hebt, hou je zo goed als geen actie-restanten over.
Zelfde geld voor de US-producten. Die gaan bij ons ongeveer een week van te voren op 50%, we hebben daarnaast nog een molen met allemaal 50% producten mocht het vak niet leeg gekocht zijn.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Uitsluiten mag niet heLaat RE zijn gang gaan.
Waar dus niets van klopt? En waardoor je als winkel met restanten blijft zitten? Kun je het beter zelf bijhouden zodat je én genoeg voorraad hebt voor verkoop én aan het einde geen/weinig restanten overhoudt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Uitsluiten mag niet heLaat RE zijn gang gaan.
Wat bedoel je met uitsluiten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef einschtein het volgende:
Sluiten jullie TL/(A)SM niet uit? Als je dat eenmaal in de vingers hebt, hou je zo goed als geen actie-restanten over.
Zelfde geld voor de US-producten. Die gaan bij ons ongeveer een week van te voren op 50%, we hebben daarnaast nog een molen met allemaal 50% producten mocht het vak niet leeg gekocht zijn.
Uitsluiten is het uitsluiten van producten, zodat ze niet meer binnenkomen. Kan handig zijn met acties.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met uitsluiten?
US gaan bij ons op de 35% kop (met 35% korting). Dat soort dingetjes kunnen we over het algemeen wel kwijt..
Gaat echt om de restanten. Vandaag 6 karren wijn/chips restanten. Tja.... Geteld wordt het niet vaak dus dan resulteert dat in 6 karren restant![]()
Wij hebben nu 6 kratten wijn restant, soms wel eens een krat of 20 met alleen wijn, vaak na een actie lindemans ofzo...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef Microfoon het volgende:
wist niet dat je meer dan 2 kratten wijn restant kon hebben
Wij verkopen die gewoon hoor, gewone en grote vleestomaten..quote:Op zondag 15 juli 2012 07:37 schreef fotostarter het volgende:
Waarom verkoopt de AH geen "losse" tomaten? Althans, hier in Wijchen kan ik ze niet meer vinden
Nope. Zelfs de xl niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje? Verkoopt de doorsnee AH speltbrood?
Damn... Nou ja, dank je welquote:
Iddquote:Op zondag 15 juli 2012 22:49 schreef coastguard_1557 het volgende:
Die drogisterij minis.........................................![]()
![]()
Ik werk vanmiddag van 13 tot 17 = 4 uur, en dan krijg ik 15 minuten pauze..quote:Op zondag 15 juli 2012 23:44 schreef Microfoon het volgende:
Krijg je als je van 1600 tot 2000 werkt een etenspauze? Ik dacht namelijk eerst van niet, maar op het rooster wordt dit aangegeven als 3uur en 30 minuten.. Was het niet als je minimaal 4.5u werkt?
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werk vanmiddag van 13 tot 17 = 4 uur, en dan krijg ik 15 10 minuten (doorbetaalde) pauze..
Ik werk franchise, ik moet onbetaald pauze nemen rond 10 uur 15 minuten, rond 1 uur een half uur rond 4 uur 15 minuten en rond 6 uur 30 minuten... Net wanneer je werkt..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef UncleSam het volgende:
Oh dat 2 * 15 minuten + 30 minuten middag pauze is wel veel beter als dat je bij de normale winkels 60 minuten middag pauze moet nemen
Ok bedanktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef UncleSam het volgende:
Uiteraard krijg je dan minder uit betaald.
Zal morgen even kijken, weet 't niet uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel ¤ aan afboekingen hebben jullie per week? Wij zitten zo rond ¤4000 en dat is absurd veel, maar het wordt maar niet minder..
Tijd voor nieuwe koelingen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef monsterd. het volgende:
Wij zitten op deli wekelijks 250 erover heen. Totale van de winkel weet ik ook zo niet. Moet wel zeggen dat we altijd gigantisch veel last van verkleuringen hebben
's avonds? Wij hebben van die rolluikachtige dingen die over de hele koeling van de daily gaat..quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef monsterd. het volgende:
Die zijn nieuw
Ik vind wel van mezelf dat ik gauw verkleuring eruit haal. Zodra ik het eigenlijk al niet mooi vind of als het al begint dan doe ik het weg. Het kan misschien ook wel aan het afdekken liggen, dit doen we met gewone vleeswarenplaatjes. Hoe doen ze dat bij jullie eigenlijk?
Hier ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
's avonds? Wij hebben van die rolluikachtige dingen die over de hele koeling van de daily gaat..
Hebben wij ook. Geen idee waar het aan ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:53 schreef monsterd. het volgende:
Wij zitten op deli wekelijks 250 erover heen. Totale van de winkel weet ik ook zo niet. Moet wel zeggen dat we altijd gigantisch veel last van verkleuringen hebben
Wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef einschtein het volgende:
FNV kwam net langs, ze kwamen ons inlichten wat er gebeurd als je op 'Kunduz'-partijen stemt.
Weet ik veel waar het voor staatquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef UncleSam het volgende:
Daily?
Deli = delicatessen
Wij hebben geen rolluiken en gooien er lakens overheen.
Kut VVD..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat je zonder heel veel moeite er zo maar uitgeknikkerd kan worden als werknemer.
We moesten een aantal weken geleden één week bijhouden wat er allemaal werd weggegooid door verkleuring. Nou we hadden 2 lades volquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben wij ook. Geen idee waar het aan ligt.
--
Wij ook. Toen netjes ingeleverd bij kader, nooit meer naar omgekekenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
We moesten een aantal weken geleden één week bijhouden wat er allemaal werd weggegooid door verkleuring. Nou we hadden 2 lades vol
Denken de meeste nogsteeds, al betaald het wel lekker voor wat je doet en als bijbaan..:)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik weet nog wel dat toen ik ooit bij de AH werkte, dan waren er van die Teamleiders die echt dachten dat ze een wereldbaan hadden
Jep...heb je nu zeker nog hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik weet nog wel dat toen ik ooit bij de AH werkte, dan waren er van die Teamleiders die echt dachten dat ze een wereldbaan hadden
Ja, op houdbaar. Op vers haal ik de norm altijd wel dik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie als vakkenvuller ook van die gare vulnormen?
Enkele padden hebben wij ons van ma t/m woe een vulnorm van 37 colli per uur.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie als vakkenvuller ook van die gare vulnormen?
Ik heb een contract van 8 uur per week en die uren maak ik altijd, heb een tijd lang zelfs structureel extra uren gemaakt (3 per week), terwijl ik 24 ben en dus zo duur als mogelijk voor de afdeling. Het verschilt echt gigantisch per filiaal lijkt het, wij zitten in een vrij rijke omgeving waar mensen hechten aan goed personeel, zeker op afdelingen al deli en brood. En dat met 2 andere AH filialen binnen 10 minuten fietsen moet je je een beetje onderscheiden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb een vraag voor de AH-medewerkers:
Zijn er onder jullie medewerkers met een minimum aantal uren in je contract (10 bijvoorbeeld) en word je minder uren ingeroosterd en uitbetaald? Zo ja, pikken jullie dat?
Zit ook al steeds te kijken, maar zie nog niks. Morgenochtend denk ikquote:
Vanavond waarschijnlijk pas, tenminste vorige keer was dat zo.quote:
Heb 130 uur gemaakt deze periodequote:Op zondag 22 juli 2012 15:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zit ook al steeds te kijken, maar zie nog niks. Morgenochtend denk ik
Salaris zal weinig zijn. Ik ben de laatste tijd nogal overbodig. Ik heb een 12-uurs contract, en in voorgaande periodes kon het niet op. Werkte zo 30-40 uur per week. Nu we een nieuwe, geldbeluste SM hebben én een hele rits 16-jarige meisjes hebben aangenomen op de kassa ben ik overbodig met m'n 24 jaar. Ik kom dus of nét aan 12 uur of maar aan 8 of 10 uur per week.
Dit is toch standaard zo? Of alleen bij all-in uurloon?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef einschtein het volgende:
Al mijn TvT uren worden deze keer uitbetaald, ongeveer 90uur extra bovenop de 96uur die ik standaard maak.
Salarisstrook zal vanavond wel beschikbaar zijn, net zoals vorige keer.
Alleen bij all-in, ja. Waar ik en de ASM pas achter kwamen toen alles al was geregeld, maar is niet erg. Extra moneys.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Dit is toch standaard zo? Of alleen bij all-in uurloon?
Net even een snelle berekening gemaakt, er zat 1 week vakantie in deze periode, en de overige 3 weken 36,5 uur in totaal. Gaat geen vetpot wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:12 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Vanavond waarschijnlijk pas, tenminste vorige keer was dat zo.
[..]
Heb 130 uur gemaakt deze periode![]()
![]()
Maar zal wel minder worden komende periode, urenbesparing blabla komt me bekend voor idd.
Ik heb wel eens maanden met 14 uurquote:Op zondag 22 juli 2012 15:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Net even een snelle berekening gemaakt, er zat 1 week vakantie in deze periode, en de overige 3 weken 36,5 uur in totaal. Gaat geen vetpot worden
Dat laatste is dus waar ik benieuwd naar ben. Als je een 12-uurs contract hebt dan moet je toch voor 12 uur worden uitbetaald? Of is de formulering van het contract zodanig dat dat niet het geval is..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zit ook al steeds te kijken, maar zie nog niks. Morgenochtend denk ik
Salaris zal weinig zijn. Ik ben de laatste tijd nogal overbodig. Ik heb een 12-uurs contract, en in voorgaande periodes kon het niet op. Werkte zo 30-40 uur per week. Nu we een nieuwe, geldbeluste SM hebben én een hele rits 16-jarige meisjes hebben aangenomen op de kassa ben ik overbodig met m'n 24 jaar. Ik kom dus of nét aan 12 uur of maar aan 8 of 10 uur per week.
nee nu nog steeds nietquote:
Albert Heijn betaalt inderdaad de uren die je werkt. Vakantie ligt iets anders, aangezien dat betaald wordt uit het potje vakantieuren dat je opspaart. Dat potje maak je als all-in medewerker niet, want je krijgt het meteen uitbetaald, dus krijg je vakanties niet doorbetaald.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus waar ik benieuwd naar ben. Als je een 12-uurs contract hebt dan moet je toch voor 12 uur worden uitbetaald? Of is de formulering van het contract zodanig dat dat niet het geval is..
Dat laatste dacht ik dus ook.. Dus als je minder uren wordt ingeroosterd dan de uren in je contract zou je jezelf tekort doen als je daar niks van zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:15 schreef bigbass het volgende:
[..]
Albert Heijn betaalt inderdaad de uren die je werkt. Vakantie ligt iets anders, aangezien dat betaald wordt uit het potje vakantieuren dat je opspaart. Dat potje maak je als all-in medewerker niet, want je krijgt het meteen uitbetaald, dus krijg je vakanties niet doorbetaald.
Het voordeel van een contract is dat je recht hebt op die uren en je kan klagen als je structureel minder wordt ingepland, je gaat die overeenkomst immers niet voor niets aan.
Wanneer komt het loonquote:
Hahaha yes indeed n_nquote:Op maandag 23 juli 2012 12:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
Wanneer komt het loon
Toffe username hehe.
Rond 13:00 meestal toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:41 schreef Sooph het volgende:
[..]
Wanneer komt het loon
Toffe username hehe.
Om te huilen, toch.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef Purdey het volgende:
Die website van plaza kan je echt tot een wáánzin drijven
Haha inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 13:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Plaza zelf al, nu dubbel aangezien het eruit ligt.
Wat dacht je van mijn mooie character danquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef bigbass het volgende:
dat kut plaza ook
logt ie je uit door een time-out, moet je je username en password invoeren om echt uit te loggen en dan nog een keer om weer in te loggen...
Ik word daar elke keer weer naar van...
En dan dat kut geluidje op je persoonlijke pagina...
Bij ons lag Plaza er vanochtend zelfs nog uit.quote:
Melding met storing bij DC Geldermalsen van twee weken geleden is er in ieder geval eindelijk afquote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn mooie character dan
[ afbeelding ]
Ik had zo'n mooie gemaakt!
[..]
Bij ons lag Plaza er vanochtend zelfs nog uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:28 schreef einschtein het volgende:
![]()
Mooi he, ze stoppen bakken met geld in een systeem waarbij de meest basale errors niet worden afgevangen. Met een achtergrond in Informatiekunde en de bijbehorende usability courses is het soms echt tenenkrommend....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zie je gewoon de standaard HTML/PHP code van "Please contact your webmaster by using webmaster@example.com". Belachelijk, zo'n groot bedrijf en dan gaat het zo grandioos vaak fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:30 schreef bigbass het volgende:
[..]
Mooi he, ze stoppen bakken met geld in een systeem waarbij de meest basale errors niet worden afgevangen. Met een achtergrond in Informatiekunde en de bijbehorende usability courses is het soms echt tenenkrommend....
Werk je bij filiaal 1224?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:46 schreef xoxoSooph het volgende:
Ik heb een keer gehad tijdens een storing dat ik was ingelogd als 'Sophie, Supermarkmanager 1224'
Haha geweldig, ik ben maar caissière B
Van april 2008 tot februari 2011 gewerkt, een sophie komt me niet zo bekend voorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Eh, 2 en een half jaar ofzo, hoezo?
Waar, welke afdeling en wat is je naam xDquote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van april 2008 tot februari 2011 gewerkt, een sophie komt me niet zo bekend voor
Ik dm je wel even.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef xoxoSooph het volgende:
[..]
Waar, welke afdeling en wat is je naam xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |