Septemberquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef bigbass het volgende:
laatste post:
[..]
Laatste inhoudelijk vraag, wanneer start de volgende TL-cursus?
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef monsterd. het volgende:
Bij ons is het verplicht om Cassiere B te zijn als je op zelfscan moet. Geen idee hoe ze dat regelen, maar mij lijkt dat ze juist eerst beginnen met de sigarettenbalie en als je dat kan dan cassiere b wordt en dan naar zelfscan kunt. Maargoed, dat gok ik maar en ik weet ook niet hoe dat is in andere filialen
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef MrBaas het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die zegels kopen?
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal oudere mensen die het al jaren doen.
Zoiets ja, maargoed, als je er toch boodschappen doet en je er moeite van het plakken wilt nemen is het natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Je krijgt iets van ¤3,- als je voor ¤590,- boodschappen doet, toch?
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassaquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Sigarettenbalie (ik vind "counter" zo'n suf woord), is toch eigenlijk veel ingewikkelder? Je hebt daar nog meer verantwoordelijkheid/taken. Maar ik zal het nog wel eens vragen. En verdient B meer of is dat gewoon een indicatie. Ik kan me voorstellen dat ze me in het eerste geval liever geen B maken omdat de winkel toch al niet zo goed draait de laatste tijd...
B verdient minder ...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja nogmaals, ik weet niet precies hoe het gaat. Stond 4 jaar geleden voor het laatst op kassa. B verdient idd minder. Moet wel zeggen dat de meeste Cassiere B's toch wat langer bij de appie werken. Maargoed, als je gewoon goed je best doet dan klim je vanzelf omhoog. Vroeger werd je nog automatisch B zelfs, nu gaat dat dus op prestatie.
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef LDS het volgende:
Ja godver, gisteren nieuw plaza ww aangemaakt, ben ik hem nu vergeten en is m'n account geblokkeerd. Kutplaza met z'n debiele ww-regels
Heb ik ook al een paar keer gehad ja. Zo irritantquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:30 schreef LDS het volgende:
Ja godver, gisteren nieuw plaza ww aangemaakt, ben ik hem nu vergeten en is m'n account geblokkeerd. Kutplaza met z'n debiele ww-regels
Begreep ik, maar hoe zit dat precies? Wist niet dat je een speciale cursus ervoor had die dan ook nog eens in een bepaalde periode begint?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de teamleiders cursus bedoelen..
200quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel verdien je als je op zondag werkt, 150 of 200%?
50 cent in eentje douwen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:41 schreef coastguard_1557 het volgende:
Kwajongens zetten alle karren bij AH in Schoonhoven aan elkaar. #lol #hoegaanzeweerlos
[ afbeelding ]
@Niek1968
Dus dit zou een goede inlog moeten zijn qua opbouw?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Paxcon het volgende:
nee.. met kleine letters zou gewoon moeten werken. Lukt bij mij wel altijd met kleine letters.
Een Lquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef UncleSam het volgende:
Is dat laatste een L of een 1?
PNL [eerste letter voornaam] [eerste letter achternaam] [nummer]
Dan zit er echt een fout in ofzo. Nu is het account alweer geblokkeerdquote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
dan is het inderdaad een correcte versie om mee in te loggen
Weet je dat zeker. Bij mij zijn de laatste drie 3 cijfersquote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
dan is het inderdaad een correcte versie om mee in te loggen
Ja klopt, daarmee kan ik ook niet inloggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef UncleSam het volgende:
Als jij gebruikersnaam en je WW ophaalt dan moet er al een WW bedacht worden door jou. Dus dat is je ww, je moet niet wachtwoord vergeten doen.
Bij mij zijn het twee cijfers en een letter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Weet je dat zeker. Bij mij zijn de laatste drie 3 cijfers
'pnl' 'eerste letter voornaam' 'eerste letter achternaam' '3cijfers'
Bij mij ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij zijn het twee cijfers en een letter.
Ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Gemaskerde het volgende:
In het halfjaar dat ik een bonuskaart heb, heb ik nog nooit MVP ontvangen, zelfde geldt voor volgens mij elke collega.
Ja hier ook. Verschilt per AH of het in de norm zit, denk ik? Eerst werd ons hier wijsgemaakt dat het wél in de norm zit, maar dat was dus niet zo. Inmiddels is de norm aangepast met spiegelen erbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Ik heb een vraag. Sinds kort doen we bij ons filiaal aan ´buurman-buurman' vullen. Dat houdt in dat je behalve het vak dat je vult, de twee producten direct links en rechts er van spiegelt. Wordt dit ook bij andere filialen gedaan? Zo ja, valt het binnen de vulnorm?
Bij ons heet dat ABC-vullen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Ik heb een vraag. Sinds kort doen we bij ons filiaal aan ´buurman-buurman' vullen. Dat houdt in dat je behalve het vak dat je vult, de twee producten direct links en rechts er van spiegelt. Wordt dit ook bij andere filialen gedaan? Zo ja, valt het binnen de vulnorm?
Goed bezigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef Dumpafval het volgende:
Zo leuk om te horen dit, fulltimers, teamleiders en zelfs management is massaal tevreden over mij. Manager zegt tegen teamleider: ''Leer die jongen alles, aan dat soort jongens heb je het meest''. Een teamleider schat zelfs dat ik waarschijnlijk binnen een jaar al kans maak om teamleider te worden.
Blokkend vullen bij onsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons heet dat ABC-vullen.
In theorie moet het; in praktijk doet niemand het.
Hier heet het spiegelend vullen, dan moet je meteen de rest van de plank spiegelen.**quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Dit heet inderdaad spiegelend vullen. Bij de meeste winkels behoort dit gewoon tot het vul-proces en hier krijg je dus niet echt 'extra' tijd voor. Mijn vulploeg krijgt het iedergeval wel te horen als ze het niet doen... (: *evil glimlachje*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Alex108 het volgende:
Zolang je in opleiding bent hoeft de SM je geen extra loon te betalen. Het tweede wat je aangeeft klinkt inderdaad niet helemaal in orde, maar ik ga ervan uit dat dit op hoofdkantoor wel gecontroleerd wordt..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:51 schreef Purdey het volgende:
Een TL van de verkoopafhandeling wil mij gaan opleiden tot cassiére B. De SM heeft besloten dat dat goed is, maar dat ik er niet naar betaald mag worden. Ik kwam er toen achter dat er in mijn filiaal 6 cassiére B's lopen, waarvan er maar 2 ook de toeslag krijgen. Dit mag toch helemaal niet?!
Spiegelend vullen is wat anders dan broertje-zusje spiegelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef Dekk0r het volgende:
[..]
Dit heet inderdaad spiegelend vullen. Bij de meeste winkels behoort dit gewoon tot het vul-proces en hier krijg je dus niet echt 'extra' tijd voor. Mijn vulploeg krijgt het iedergeval wel te horen als ze het niet doen... (: *evil glimlachje*
Nee, dat het verkeerd vullenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Spiegelend vullen is wat anders dan broertje-zusje spiegelen.
Spiegelend vullen is dat je niet het hele schap naar achter duwd en dan een collo er in gooit die dus niet de voorkant van het schap haalt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een man aangehouden. We dachten eerst dat ie ging zakkenrollen totdat hij gehurkt bij een vrouw ging zitten en zijn telefoon dichter bij haar bracht. Turns out, hij was aan 't filmen.
Meegenomen naar achteren, politie erbij gehaald. Bij het bekijken van zijn filmpjes-galerij kwamen we erachter dat ie ook bij een zwembad was geweest en daar kinderen had gefilmd.
Stuk uitschot, opknopen die handel.
Agente keek, had ff meegegluurd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]Mogen jullie in iemands telefoon kijken? Lijkt me niet.
Daar gaat het niet om. Het kan wel van belang zijn voor een eventueel proces, dat jij zo achterlijk bent om je zo belangrijk te voelen dat je denkt mee te mogen kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Agente keek, had ff meegegluurd.
En dan nog.Wat wil hij doen? Aangifte?
Lijkt me totaal niet relevant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het kan wel van belang zijn voor een eventueel proces, dat jij zo achterlijk bent om je zo belangrijk te voelen dat je denkt mee te mogen kijken.
wtf. Die gast die zogenaamd de leider is die zegt van je weet toch wat spiegele is toch? zeg ik van ja broertje-zusje enzo . zeg ie van ja preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Spiegelend vullen is dat je niet het hele schap naar achter duwd en dan een collo er in gooit die dus niet de voorkant van het schap haalt.
Ene keer wel, andere keer niet. Meestal kun je aan de personen zelf al wel een beetje zien hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Verzette die man die zich niet om meegenomen te worden naar achteren? Dat vraag ik me ook altijd bij winkeldieven af... Gaan zij uit zichzelf zonder mekkeren mee naar achter om op de politie te wachten?
In mijn optiek is het gewoon hetzelfde. Als je een vak spiegelt, haal je toch gewoon alles netjes naar voren? Dat is met spiegelend vullen zo én ook met regulier spiegelen. Half spiegelen doen we niet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als het mijn medewerkers betreft vraag ik altijd of hij of zij het er mee eens is, maar als het om 'meer werken dan nodig is' gaat, zeg maar die 2 splitsuurtjes(?) van jou, dan maakt jouw leidinggevende alsnog de beslissing. We hebben een budget voor de uren en dat is vaak krap, dus die kunnen we beter efficient gebruiken..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Microfoon het volgende:
Ik had een vraagje. Stel datje op een bepaald tijdstip staat ingepland, mogen zij tegen je zeggen datje later MOET beginnen, of helemaal niet?
Stel dat ik van 1700 tot 2230 sta ingepland, mogen zij dan zeggen dat ik pas 1900 moet komen? Of kunnen ze dat alleen vragen? Kan ik weigeren en gewoon om 1700 komen? Ik sta immers gewoon ingepland.. Heb ik dan niet het recht () om vanaf 1700 te werken?
En stel dat ze dat van me vragen omdat ik anders over mn contract ga?
Die dingen zijn zo'n 1000¤ los, lijkt me te duur om even te kijk wat je er mee kunt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:19 schreef joey_k het volgende:
Hetzelfde als met de mc70, kijken wat je kunt met zo'n terminal en wat je kunt aanpassen....
Soms heb je mazzel en heeft iemand datgene wat je zoekt liggen en wil er tegen een geschikt bedrag van af...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo'n 1000¤ los, lijkt me te duur om even te kijk wat je er mee kunt?
Die helpdesk is er voor zover ik weet inderdaad niet, je asm kan je wachtwoord wel resetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:03 schreef Muisraket het volgende:
Ik kom niet zo vaak op Plaza en weet mijn wachtwoord niet meer, maar als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord vergeten ben krijg ik de volgende fout: "er is een probleem opgetreden bij het bepalen van de te beantwoorden vragen." En dit terwijl ik toch echt een hele tijd geleden al die controlevragen heb ingevoerd... Nu staat er dat ik contact op kan nemen met de helpdesk, maar ik wilde het eerst hier even proberen.Dus weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
Edit: sowieso kan ik de helpdesk niet vinden.Kijk ik er enorm overheen, of is die ook gewoon onvindbaar?
Dan doe ik dat. Dankjewel voor je antwoord!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die helpdesk is er voor zover ik weet inderdaad niet, je asm kan je wachtwoord wel resetten.
Op basis van wat namen jullie hem mee naar achteren? Hij is toch niet verplicht om mee te gaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef einschtein het volgende:
Vandaag een man aangehouden. We dachten eerst dat ie ging zakkenrollen totdat hij gehurkt bij een vrouw ging zitten en zijn telefoon dichter bij haar bracht. Turns out, hij was aan 't filmen.
Meegenomen naar achteren, politie erbij gehaald. Bij het bekijken van zijn filmpjes-galerij kwamen we erachter dat ie ook bij een zwembad was geweest en daar kinderen had gefilmd.
Stuk uitschot, opknopen die handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |