quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Pagan het volgende:
Nu niemand meer Oranjefan is, kunnen we niet allemaal Robijnfan worden, mooi bloedrood kleurtje er aan geven.
Kutkleurquote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Pagan het volgende:
Nu niemand meer Oranjefan is, kunnen we niet allemaal Robijnfan worden, mooi bloedrood kleurtje er aan geven.
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai, rectificeren graag, geen leugens verspreiden
Nee dank je. Ik neem in dit topic in ieder geval geen van alleen serieus.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:06 schreef Pagan het volgende:
Ongestelde kutkleur.quote:
Nee, oh oh. Flikker maar op. Dom kind.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Nou, sorry zeggen Robijn.
En echt, jij mag nooit meer iemand dom noemen.
Met je jouw
Wij willen jou allemaal serieus wel es goed hard nemen, gekquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik neem in dit topic in ieder geval geen van alleen serieus.
Doe dat dan ook met die sig van Ynske, dan is er geen probleem meerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zal ik Robijn dan maar doorsturen? Ik heb der al volgekwakt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij willen jou allemaal serieus wel es goed hard nemen, gek
Sorry, jij bent echt duidelijk veel en veel dommer dan ik, je wint echt vet hoor, moet ik een pol maken?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, oh oh. Flikker maar op. Dom kind.
Dan heb je pech.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Fan worden van jezelf is wel erg narcistisch.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kampertquote:
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zit te wachten hier op aidsquote:Op maandag 25 juni 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |