Never mind, laat die haringstal maar de haringstalquote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef Qwea het volgende:
Alhoewel dat wel beter zou zijn als ze pleite was, dan kan ik douchen
I certainly hope notquote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zal toch nie gaan zonder dat te zeggen hea???
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Never mind, laat die haringstal maar de haringstal
k verwacht eigenlijk morgen een telefoontje dat ik ze kan gaan halenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Qwea het volgende:
YNSK, mijn doppen zijn gvd nog steeds niet binnen
Omdat diegene niet wenst dat in elke post mee te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef Ynske het volgende:
[..]niet normaal....
waarom ga je niet zeuren bij degene die een opmerking over jou maakte?
quote:
En van dom weet jij echt alles af hequote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat diegene niet wenst dat in elke post mee te nemen.
Ben jij nou zo dom? Ja. Dat ben je. Nu ook nog een ander de schuld geven.
GODVERDOMME IK WILDE DOUCHENquote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat diegene niet wenst dat in elke post mee te nemen.
Ben jij nou zo dom? Ja. Dat ben je. Nu ook nog een ander de schuld geven.
Ach, daar hebben we de zogenaamde dierenvriendin weer.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En van dom weet jij echt alles af he![]()
Internetheldin!!
Je vergeet dat ze ook dr hond mept.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we de zogenaamde dierenvriendin weer.
Die het haat als er dieren in haar tuin komen
Ben je zo'n bekende naam dan op Fok, dat je denkt dat iedereen weet over wie het gaat?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh...en heel misschien refereert Robijn helemaal niet naar wasverzachter? Heb je daar wel eens ooit bij stil gestaan?
Vul het dan niet in.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je zo'n bekende naam dan op Fok, dat je denkt dat iedereen weet over wie het gaat?
IK HEB NIET EENS EEN TUIN, NIET LIEGEN, IK GA NAAR EEN MOD, JE NEEMT HET TERUG JAquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach, daar hebben we de zogenaamde dierenvriendin weer.
Die het haat als er dieren in haar tuin komen
quote:
Hallo, je moet wel onder een steen hebben gezeten de afgelopen 3 jaar wil je het hebben gemist van die ene user die zich constant belachelijk maakt en de naam robijn draagtquote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je zo'n bekende naam dan op Fok, dat je denkt dat iedereen weet over wie het gaat?
Ja hai, rectificeren graag, geen leugens verspreidenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB NIET EENS EEN TUIN, NIET LIEGEN, IK GA NAAR EEN MOD, JE NEEMT HET TERUG JA![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai, rectificeren graag, geen leugens verspreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |