Aah, je bent high van de propofol. Ik merk het al!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:43 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Het mens kent mij niet, en ik ken haar niet.
Dat ze dan toch zo'n ondertitel neemt, zegt genoeg van haar.
En ja. Ik vind
[..]
Dat gaat jou, zoals normaal, helemaal niks aan. Ik zou niets vertellen tegen iemand die niet anders te doen heeft dan hier elke dag zitten.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond ze het een grappige opmerking (die overigens door iemand anders is gemaakt, zoals je kan lezen - lezen vond je toch zo belangrijk?)
Net zoals jij een foto van MJ hebt omdat je je er positief mee associeert.
http://www.50plusser.nl/quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Robijn48 het volgende:
En ik weet dat ik tegen 20ers praat. Gaap.
Want een grote bek als geen ander op internet. Gaap.
Huh? Zijn ze zo jong bij jou in de kliniek?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Robijn48 het volgende:
twintig? Wat een compliment!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef Robijn48 het volgende:
Want een grote bek als geen ander op internet. Gaap.
Doodverwensing, ban.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neem het maar. En dan liefst een overdosis
Doodverwensing, ban.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ooh is dat een doodsverwensing? Ik zou het ff achter aankaarten, lutte.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen. JIj durft niks. Als je rechtstreeks wordt geconfronteerd, dan durf je niks. Enkel in het gezelschap van je maatjes die hier elke dag zitten omdat ze niks anders te doen hebben.quote:
Je plaat staat op repeat!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen. JIj durft niks. Als je rechtstreeks wordt geconfronteerd, dan durf je niks. Enkel in het gezelschap van je maatjes die hier elke dag zitten omdat ze niks anders te doen hebben.
Ik neem het ff meequote:Op maandag 25 juni 2012 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh is dat een doodsverwensing? Ik zou het ff achter aankaarten, lutte.
Ja net als de jouwe. Enkel bij jou al jaren(en dat op je begin 20ste) elke dag hier. Omdat je geen echte vrienden hebt.quote:
Begin 20, das best een complimentquote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja net als de jouwe. Enkel bij jou al jaren(en dat op je begin 20ste) elke dag hier. Omdat je geen echte vrienden hebt.
Echt vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja net als de jouwe. Enkel bij jou al jaren(en dat op je begin 20ste) elke dag hier. Omdat je geen echte vrienden hebt.
Ow echt he.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen. JIj durft niks. Als je rechtstreeks wordt geconfronteerd, dan durf je niks. Enkel in het gezelschap van je maatjes die hier elke dag zitten omdat ze niks anders te doen hebben.
Ben je omniscient? Dat je zomaar weet wat wij al dan niet te doen hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je, moeder kampert.quote:
Je lult. Je durft niks, als je geconfronteerd word. Helemaal niks.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow echt he.
Begin je eens te gedragen als een volwassene. En niet als een kind van 4 dat alleen maar kan janken.
Waar maak je je druk om, jij bent degene die meteen begint te zeiken als iemand niet meteen reageert.
Maar goed omdat jij het bent
Ik vind t een goede quote, en gebruik m dan ook.
Geen mens die daar in 50-voud bij jou toestemming om moet gaan bedelen.
K hoop dat je nu beter slaapt
Prettig weekend!
Halo, weekend? Gaat het niet, het is fucking Maandagquote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow echt he.
Begin je eens te gedragen als een volwassene. En niet als een kind van 4 dat alleen maar kan janken.
Waar maak je je druk om, jij bent degene die meteen begint te zeiken als iemand niet meteen reageert.
Maar goed omdat jij het bent
Ik vind t een goede quote, en gebruik m dan ook.
Geen mens die daar in 50-voud bij jou toestemming om moet gaan bedelen.
K hoop dat je nu beter slaapt
Prettig weekend!
Wat doe je hier nou eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je lult. Je durft niks, als je geconfronteerd word. Helemaal niks.
Ik vraag je nogmaals. Wat heb ik jou misdaan?
Ik stond in de eksjon toen ik een Whatsapp kreeg en een DMquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Oooh onze zielige internetheldin is er weer![]()
Ga je ook ff met pauze zeg![]()
Hoi Robijn!
Alles goed op deze mooie dag?
zeiken over de quote in mijn sigquote:
My godquote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeiken dat haar naam in de ondertitel van ynske staat.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stond in de eksjon toen ik een Whatsapp kreeg en een DM
klaarvingeren op haar volwassenheid.quote:
Wat moet een taart van 60 op Fok!? Ik vind het wel een gillerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, met je S![]()
![]()
tory verhalen
En Koning en Keizer zijn irl ook maatjesquote:
Wie zegt dat je me wat misdaan moet hebben omdat ik iemand anders die een mening over jou heeft quote?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zie het als een eerbetoon. Of wacht toch maar niet, ben je niet waard.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:
WTF?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeiken over de quote in mijn sig
want ik mag geen quote in mijn sig zetten waar Robijns naam in staat
Pas op hoor. Straks komt de p0lizei bij je aan de deurquote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel misschien, internetheldin, is dat niet zo normaal.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ie lekker is, laat maar komenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas op hoor. Straks komt de p0lizei bij je aan de deur
HALLO DE HELE WERELD IS TEGEN ROBIJN HOOR!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wie zegt dat je me wat misdaan moet hebben omdat ik iemand anders die een mening over jou heeft quote?
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heel misschien, internetheldin, is dat niet zo normaal.
Heb je daar wel eens ooit over nagedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |