Take a wild guessquote:
Ynske, ik zat me af te vragen hoe iemand, die professioneel foto's maakt, de foto's op zijn laptop/hd/pc houdt, qua mappenstructuur. Sorteer je ze per dag en dan per maand? En backup je alles meteen voordat je ze gaat bewerken? En bewaar je alles altijd in 2 of 3-voud? Ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Ynske het volgende:
wat is dit voor onzin
Vrouw aangevallen na afzien van koop naaimachine
quote:
Jij hebt maandagopstartproblemenquote:
Ik zet ze altijd op jaar-maand-dag.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ynske, ik zat me af te vragen hoe iemand, die professioneel foto's maakt, de foto's op zijn laptop/hd/pc houdt, qua mappenstructuur. Sorteer je ze per dag en dan per maand? En backup je alles meteen voordat je ze gaat bewerken? En bewaar je alles altijd in 2 of 3-voud? Ik ben nieuwsgierig
Oh, dan weet ik het nietquote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt maandagopstartproblemenNee geen Zwabbie
Ah, ja ik ook!quote:
Hintje:quote:
dit weekend staat bij mij alsquote:Op maandag 25 juni 2012 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ynske, ik zat me af te vragen hoe iemand, die professioneel foto's maakt, de foto's op zijn laptop/hd/pc houdt, qua mappenstructuur. Sorteer je ze per dag en dan per maand? En backup je alles meteen voordat je ze gaat bewerken? En bewaar je alles altijd in 2 of 3-voud? Ik ben nieuwsgierig
Volgens mij welquote:
Goh, dat je niet op mijn DM durft te reageren zegt al genoeg.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Ynske het volgende:
Ow. @Robijntje, k weet dat je hier meeleest.
Lieve schat, er zijn ook mensen die NIET meteen hun DM's lezen. En nee je betekent niets voor me.
Wat overigens niet betekent dat je meteen moet gaan schelden als iemand niet meteen reageert
Slaap lekker verder
Verbaast?quote:
Nee hoor. Het bevestigt enkel wat ik al dacht.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Lutte het volgende:
Hey Robijntje, lang niet gezien! Emotionele weken hè dit
Ik heb je wel gemist hoor mopquote:Op maandag 25 juni 2012 13:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het bevestigt enkel wat ik al dacht.
Zielige internethelden.
Ik zie dat iemand mijn naam in haar ondertitel heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen leven als je heel de tijd mee gaat lezen om een bepaalde kutreden
Oh, jij hebt mij gemist? En wie ben jij danquote:Op maandag 25 juni 2012 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist hoor mopBlijf je ff hangen?
Boeit dat wat, wat iemand in haar/zijn ondertitel heeft?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand mijn naam in haar ondertitel heeft.
Ik vraag me af waarom, ik ken het hele mens niet, en zij mij niet.
Maar antwoord krijg ik niet, want dat durft ze niet.
Misschien zijn er mensen die wel een leven hebben?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Leuke ondertitel heb jij. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, in zoverre dat het nergens op slaat als je de ander niet kent he?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Boeit dat wat, wat iemand in haar/zijn ondertitel heeft?
Dag en nacht. Je grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt mij gemist? En wie ben jij dan
Gaat jou dat wat aan? Nee, niks.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Qwea het volgende:
Robijn!!!!!!
Heb je al iets geofferd voor MJ???
Qweahoerquote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef Qwea het volgende:
Robijn!!!!!!
Heb je al iets geofferd voor MJ???
Nou niet zo he! MJ zou teleurgesteld zijn in je!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij maakte een opmerking over mijn twee joekels vandaag
Ik kreeg een melding van mijn robijn alert :pquote:
De anderen? Namen graag, namen!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Elke dag, net als de anderen. Dat weet je toch?
Srryquote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Degene die mijn naam draagt in zijn ondertitel durft niks te zeggen.
En dat dacht ik al. Zielige figuren.
YESSSSquote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet je maar beter lezen, puber.
Tuurlijk. Je kent me niet, en ik ken jou niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Ynske het volgende:
heerlijk vermaeck dit, tijdens werkzaamheden
Dat mag je niet zeggen, jij hebt ook een kleurtje en hoort je te gedragen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Ynske het volgende:
heerlijk vermaeck dit, tijdens werkzaamheden
Ze is bruin geworden in de zon?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, jij hebt ook een kleurtje en hoort je te gedragen.
Nee, ik vraag me af waarom. En ik krijg geen antwoord.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
ja Ynske, hoe durf je zomaar een naam in je sig te zetten!
OH THE SHAME((((((((((
Schattig hoe je dat zegtquote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Robijn48 het volgende:
Waarom zou ik weggaan? Leren jullie je dan eerst eens te gedragen, stelletje pubers.
IK HEB GEEN LEVENquote:Op maandag 25 juni 2012 13:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Elke dag, net als de anderen. Dat weet je toch?
Nee, ik date niet met iemand die de helft mijn leeftijd is. Waarom zou ik ook.quote:
Ja hoe durf ik een quote van iemand anders te gebruiken die t lef heeft haar naam te noemenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:36 schreef Muis006 het volgende:
ja Ynske, hoe durf je zomaar een naam in je sig te zetten!
OH THE SHAME((((((((((
Hoe oud ben je? :$:$quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik date niet met iemand die de helft mijn leeftijd is. Waarom zou ik ook.
Ow shit...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, jij hebt ook een kleurtje en hoort je te gedragen.
Waarschijnlijk vond ze het een grappige opmerking (die overigens door iemand anders is gemaakt, zoals je kan lezen - lezen vond je toch zo belangrijk?)quote:Op maandag 25 juni 2012 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom. En ik krijg geen antwoord.
Ze kent mij niet, en ik haar niet. En dan toch. Erg zielig.
ga klagen bij HuubTuup, die heeft m gebruikt, ik quote hem alleen maarquote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kent me niet, en ik ken jou niet.
Maar als een echte internetheldin zet je mijn naam in je ondertitel. How low can you go.
Oh...en heel misschien refereert Robijn helemaal niet naar wasverzachter? Heb je daar wel eens ooit bij stil gestaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja hoe durf ik een quote van iemand anders te gebruiken die t lef heeft haar naam te noemen
zal ik m dan maar aanpassen naar *dat beertje van t wasmiddel* ?
omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 25 juni 2012 13:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je kent me niet, en ik ken jou niet.
Maar als een echte internetheldin zet je mijn naam in je ondertitel. How low can you go.
Oh goh, en je word ook echt gedwongen em te gebruiken he?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga klagen bij HuubTuup, die heeft m gebruikt, ik quote hem alleen maar
Ze is uit '48 gok ik. Vandaar dat ze vrijwel iedereen als puber ziet.quote:
Je leeft in de stoneage?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh...en heel misschien refereert Robijn helemaal niet naar wasverzachter? Heb je daar wel eens ooit bij stil gestaan?
Ach, op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze is uit '48 gok ik. Vandaar dat ze vrijwel iedereen als puner ziet.
Gelukkigquote:
Je gokt, net zoals iedereen hier, verkeerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze is uit '48 gok ik. Vandaar dat ze vrijwel iedereen als puner ziet.
Ja, oude fiets ja. Niet verlepte bejaarde fietsquote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ach, op een ouwe fiets moet je het leren.
Je moet nie stilstaan, maar vooruit. Verder gaan. Dingen achter je laten.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh...en heel misschien refereert Robijn helemaal niet naar wasverzachter? Heb je daar wel eens ooit bij stil gestaan?
Mag ik jouw fiets lenen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oude fiets ja. Niet verlepte bejaarde fiets
1848.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je gokt, net zoals iedereen hier, verkeerd.
Ik ben niet uit 1948.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n ondertitel ook maar veranderd, dreigDM's vind ik altijd wel een dikke turn on.
Ook dit slaat weer nergens op, net als andere dingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet nie stilstaan, maar vooruit. Verder gaan. Dingen achter je laten.![]()
![]()
Mijn fiets is nog vrij kek en ziet er goed uit.quote:
Maar vertel eens. Ben je al over het verlies heen? Ga je vandaag bidden? Of neem je wat propofol om hem te herdenken?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dit slaat weer nergens op, net als andere dingen.
De ventiellekes zitten er ook nog op?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn fiets is nog vrij kek en ziet er goed uit.
quote:
Oeh gaan we slaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dit slaat weer nergens op, net als andere dingen.
Dat gaat jou, zoals normaal, helemaal niks aan. Ik zou niets vertellen tegen iemand die niet anders te doen heeft dan hier elke dag zitten.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar vertel eens. Ben je al over het verlies heen? Ga je vandaag bidden? Of neem je wat propofol om hem te herdenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |