Nee, dat poepen ze er juist uit. Dat wordt verkocht als voer voor den cavia's.quote:
je maakt me verlegenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een originele humor dat je bijna in je broek pist van het lachen
ik moest zojuist m'n onderbroek verschonenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een originele humor dat je bijna in je broek pist van het lachen
ik denk niet dat dat ligt aan het feit dat dat grapje al honderdmiljoenmiljard keer eerder is gemaakt door eenzame fokkers op hun zolderkamer.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen zo'n slecht gevoel voor humor hadden.
Heb je die grap eerst geoefend op je moeder?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen zo'n slecht gevoel voor humor hadden.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat ligt aan het feit dat dat grapje al honderdmiljoenmiljard keer eerder is gemaakt door eenzame fokkers op hun zolderkamer.
waar wel aan? hmm, even denken.
ik vrees dat het best gesnapt wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
hij was anders nog niet gemaakt in dit topic.
Jij snapt mijn dubbelzinnige grap niet![]()
Ik had nog niet door dat we al op het niveau van jemoeder-grappen waren beland.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je die grap eerst geoefend op je moeder?
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat we al op het niveau van jemoeder-grappen waren beland.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.
Like.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.
Oh die neem ik wel meequote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
SQ jij had geen camera dat weekend toch? Wie neemt dat mee? Of neemt iedereen zijn camera mee
DIBS OP ALLE OREOBONBONS !!!!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik een huge ass schaal tzatziki maken met stokbrood?
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Uhuquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
nou, persoonlijk hoeft het niet meer te worden bij mij zeg maar. Maar motorboat-technisch heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, kweenie, er kan altijd meer bij toch?
wie heeft er nou ooit genoeg tieten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
mits veul knoflook, maar daar vertrouw ik Tan wel mee
Pehehehe ik ben ook dól op knoflook! als je beide stinkt merk je d'r niks vanquote:
AHMAGADquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nog drie nachtjes slapen! Drei!!33!!!33
Whihihwiwhihihihihihihquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nog drie nachtjes slapen! Drei!!33!!!33
Zulks een originelen grapquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Linda94 het volgende:
Ben benieuwd jullie eens in het echt te ontmoeten!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, persoonlijk hoeft het niet meer te worden bij mij zeg maar. Maar motorboat-technisch heb je wel gelijk.
Je wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mijn double dong maar eens schoonmaken dan
double the pleasurequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mijn double dong maar eens schoonmaken dan
I get itquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar mag ik geen plaatjes van posten!
Geilquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan 'm ook eerst in jou steken, dan krijgen ze allemaal AIDS![]()
![]()
ja, haha, leuke garpkloon, nu wegwezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:33 schreef Linda94 het volgende:
Ben benieuwd jullie eens in het echt te ontmoeten!
Sjaan komt toch niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Oh dan wil sjaan vast ook ! Die had nog geen aids op haar bingolijstje staan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik alvast gaan flyeren in de straat?
Okee, ik ga definitely flyeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan inparkeren wie unne eckten baas, dus als mensen hulp nodig hebben, roep maar![]()
oh, sorry hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan echt inparkeren wie unne eckten baas
troost je, er woont een vrouw in de straat met een brommobiel en die moet zelfs als ze drie vrije plekken achter elkaar heeft 18 keer steken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal vast wel gaan, alleen hoe lang het gaat duren...
Da's wel heul erg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, er woont een vrouw in de straat met een brommobiel en die moet zelfs als ze drie vrije plekken achter elkaar heeft 18 keer steken.
En dan nog die brommobiel een meter van de stoep parkeren
JOahquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik 'r aan zie komen rijden tijdens de meet roep ik jullie allemaal naar buiten om d'r aan te moedigen
en je luchtbed, slaapzak, pyjama en knuffelbeer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en kak, ik kan toch niet met mijn skoetert komen... daar krijg ik al die nagellak niet op mee![]()
Gaaf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is het echt. En amusant at the same time. En ze heeft een stuurslot
En Sienquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je luchtbed, slaapzak, pyjama en knuffelbeer.
Daar ben ik eerder bang voor, dat ze de kavia's stuk maakt en een gat gaat graven richting Chinaquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ben ik eerder bang voor, dat ze de kavia's stuk maakt en een gat gaat graven richting China
Ik zou d'r bijna meenemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, mijn huis is verbazingwekkend lompehondenproof
Tot ze in mijn tuin komen, dan doen ze het allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Sien graaft verbazingwekkend weinig gaten voor een hont
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot ze in mijn tuin komen, dan doen ze het allemaal
een muziektaartornamentjequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?
ja, niet ik, de voorgaande eigenaarsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is het eerder de vraag: wat heb jij in je tuin begraven?
Ik neem Sien mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, niet ik, de voorgaande eigenaars
Ik heb ergens nog steeds de overtuiging dat ik er ooit een lijk ga aantreffen
Houdt ie ons ook nog eens de hele nacht wakkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Blaffen! Maar dan moeten de honts ook logeren he
Dan moet de rest het niet op de handrem hebben staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon Amsterdam style parkeren! Of Paris style
Ik zet mijn auto alleen op de handrem als ik op een helling sta. Verder nooit. Was het eerste was ik afgeleerd kreeg door mijn familie toen ik het rijbewijs hadquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet de rest het niet op de handrem hebben staan.
Meestal handrem hier, tenzij vriezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto alleen op de handrem als ik op een helling sta. Verder nooit. Was het eerste was ik afgeleerd kreeg door mijn familie toen ik het rijbewijs had
Daarom was er bier. En velen tetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef bleiblei het volgende:
Dat klopt. Ik entertain me wel. Na lichte opstartissues.
Na 3 bier is alles beterquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef bleiblei het volgende:
Dat klopt. Ik entertain me wel. Na lichte opstartissues.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
nog 52 uur tot squeeze alle tetten!!!
De jouwe worden ook gesqueezedquote:
Nipple pinchingquote:
Maar, maar........quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Chickies, 99% zeker dat ik niet naar de meet kom
Awww gaat echt niet meid??quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Chickies, 99% zeker dat ik niet naar de meet kom
Yea, afgelopen nacht weer verrot geweest, overgeven. Ik heb het idee dat er ontstekingen in mijn rechterbeen weer komen (been die er in februari ook anderhalve week mee kapte). Om nu naar iendhoven te komen is denk ik te zwaar. Ik ga morgen nog uitrusten, als ik zaterdagochtend opgeknapt ben kom ik alsnog wel, heb toch treinkaartje al dus beslis nog wel op t laatste moment, maar anders dan gaat het ff niet lukken helaasch...quote:
Oh getverquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, afgelopen nacht weer verrot geweest, overgeven. Ik heb het idee dat er ontstekingen in mijn rechterbeen weer komen (been die er in februari ook anderhalve week mee kapte). Om nu naar iendhoven te komen is denk ik te zwaar. Ik ga morgen nog uitrusten, als ik zaterdagochtend opgeknapt ben kom ik alsnog wel, heb toch treinkaartje al dus beslis nog wel op t laatste moment, maar anders dan gaat het ff niet lukken helaasch...
Zou nog best eens kunnen werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onnodig, gewoon naar Boxtel sturen t.a.v. "die unne die altijd pakjes krijgt"
Dat !1 whoahhh whihihihi *doet een dansje; springt in het rond lalalallaa*quote:
quote:
nope.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
niceee
Zit er een postnl balie bij die jumbo van je stormachtigequeeen.
lekut.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nah, vier kratten bier en 8 flessen wijn
En sap cola ijsthee alles !
Omnomnomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nah, vier kratten bier en 8 flessen wijn
En sap cola ijsthee alles !
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan helaas geen oreonoms maken, geen plek in den koelkast om ze te koelendus ik ga nog even verzinnen wat ik kan bakken oid.
En anders koop ik morgen wel wat.
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbqquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Alle boodschappen gemacht!
Als mensen dingen mee willen nemen, pak dan iets van snaaiwerk voor 's middags of 's avonds laat, qua BBQ en drank is er meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbq![]()
Ja, lekker!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbq![]()
OMNOMNOMquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen vleeschhh meer nodig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Als mensen dingen mee willen nemen, pak dan iets van snaaiwerk voor 's middags of 's avonds laat, qua BBQ en drank is er meer dan genoeg
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen vleeschhh meer nodig?
Dan pak ik wel wat snoep/chips mee...
Gek menschquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvast
Nee maar het is wel makkelijker op deze manier. En als iedereen gewoon een paar euro lapt kost het helemaal niet zo kwakkeboeleveelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gek mensch
Dan dump ik enen boel chips bij je en geef ik je nog wat geld. Jongeuh straks ben je weer honderdmiljoenmiljard geld kwijt omdat je alles zelf koopt
Als we pp een tientje lappen, ben jij uit de kostenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel makkelijker op deze manier. En als iedereen gewoon een paar euro lapt kost het helemaal niet zo kwakkeboeleveel
Ben nu iets van 180 euro kwijt, we zijn met twintig mensen, dat gaat goed komen
ja je kan me watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvast
kaassouflees? Op een BBQ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja je kan me watik neem mooi mn pak kaaszoepflees mee.
ja.. ik vroeg me af of dat konquote:
Jongequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
geeft niks!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jongeik lees net in het andere topic ergens dat je kilo's huzarensalade hebt gekocht. En ik naam ook al een aantal kilo koude schotel mee
Dat is ongeveer hetzelfde
Maar dan helemaal zelf gemaakt
Ja het is wel ietsjes anders dan huzarensalade maar daar kun je het beste mee vergelijkenquote:
OKquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft niks!
Ik heb over twee weken weer een BBQ, het gaat wel op!
jullie vrouwen.quote:
Ik moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig wordquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jullie vrouwen.
laat mij lekker mn noms bakken.![]()
beetje aluhoedjesfolie en een beeeetje botur. klaar. 5 minuutjes.
Als dat panneerspul niet warm isquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig word![]()
Als het niet lekker wordt, wordt het vast wel heul garpig
daaromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig word![]()
Als het niet lekker wordt, wordt het vast wel heul garpig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |