Sjaan komt toch niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Oh dan wil sjaan vast ook ! Die had nog geen aids op haar bingolijstje staan
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik alvast gaan flyeren in de straat?
Okee, ik ga definitely flyeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan inparkeren wie unne eckten baas, dus als mensen hulp nodig hebben, roep maar![]()
oh, sorry hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan echt inparkeren wie unne eckten baas
troost je, er woont een vrouw in de straat met een brommobiel en die moet zelfs als ze drie vrije plekken achter elkaar heeft 18 keer steken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het zal vast wel gaan, alleen hoe lang het gaat duren...
Da's wel heul erg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
troost je, er woont een vrouw in de straat met een brommobiel en die moet zelfs als ze drie vrije plekken achter elkaar heeft 18 keer steken.
En dan nog die brommobiel een meter van de stoep parkeren
JOahquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik 'r aan zie komen rijden tijdens de meet roep ik jullie allemaal naar buiten om d'r aan te moedigen
en je luchtbed, slaapzak, pyjama en knuffelbeer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en kak, ik kan toch niet met mijn skoetert komen... daar krijg ik al die nagellak niet op mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |