Oh getverquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, afgelopen nacht weer verrot geweest, overgeven. Ik heb het idee dat er ontstekingen in mijn rechterbeen weer komen (been die er in februari ook anderhalve week mee kapte). Om nu naar iendhoven te komen is denk ik te zwaar. Ik ga morgen nog uitrusten, als ik zaterdagochtend opgeknapt ben kom ik alsnog wel, heb toch treinkaartje al dus beslis nog wel op t laatste moment, maar anders dan gaat het ff niet lukken helaasch...
Zou nog best eens kunnen werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onnodig, gewoon naar Boxtel sturen t.a.v. "die unne die altijd pakjes krijgt"
Dat !1 whoahhh whihihihi *doet een dansje; springt in het rond lalalallaa*quote:
quote:
nope.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
niceee
Zit er een postnl balie bij die jumbo van je stormachtigequeeen.
lekut.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nah, vier kratten bier en 8 flessen wijn
En sap cola ijsthee alles !
Omnomnomquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nah, vier kratten bier en 8 flessen wijn
En sap cola ijsthee alles !
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan helaas geen oreonoms maken, geen plek in den koelkast om ze te koelendus ik ga nog even verzinnen wat ik kan bakken oid.
En anders koop ik morgen wel wat.
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbqquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Alle boodschappen gemacht!
Als mensen dingen mee willen nemen, pak dan iets van snaaiwerk voor 's middags of 's avonds laat, qua BBQ en drank is er meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbq![]()
Ja, lekker!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, ik ga kijken of ik marshmallows kan vinden voor boven het vuur/bbq![]()
OMNOMNOMquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen vleeschhh meer nodig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Alle boodschappen gemacht!
Als mensen dingen mee willen nemen, pak dan iets van snaaiwerk voor 's middags of 's avonds laat, qua BBQ en drank is er meer dan genoeg
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen vleeschhh meer nodig?
Dan pak ik wel wat snoep/chips mee...
Gek menschquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvast
Nee maar het is wel makkelijker op deze manier. En als iedereen gewoon een paar euro lapt kost het helemaal niet zo kwakkeboeleveelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gek mensch
Dan dump ik enen boel chips bij je en geef ik je nog wat geld. Jongeuh straks ben je weer honderdmiljoenmiljard geld kwijt omdat je alles zelf koopt
Als we pp een tientje lappen, ben jij uit de kostenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel makkelijker op deze manier. En als iedereen gewoon een paar euro lapt kost het helemaal niet zo kwakkeboeleveel
Ben nu iets van 180 euro kwijt, we zijn met twintig mensen, dat gaat goed komen
ja je kan me watquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nee, ik was bij de jumbo en dacht what the heck, ik koop het alvast
kaassouflees? Op een BBQ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja je kan me watik neem mooi mn pak kaaszoepflees mee.
ja.. ik vroeg me af of dat konquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |