Nee, dat poepen ze er juist uit. Dat wordt verkocht als voer voor den cavia's.quote:
je maakt me verlegenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een originele humor dat je bijna in je broek pist van het lachen
ik moest zojuist m'n onderbroek verschonenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een originele humor dat je bijna in je broek pist van het lachen
ik denk niet dat dat ligt aan het feit dat dat grapje al honderdmiljoenmiljard keer eerder is gemaakt door eenzame fokkers op hun zolderkamer.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen zo'n slecht gevoel voor humor hadden.
Heb je die grap eerst geoefend op je moeder?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik wist niet dat vrouwen zo'n slecht gevoel voor humor hadden.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat ligt aan het feit dat dat grapje al honderdmiljoenmiljard keer eerder is gemaakt door eenzame fokkers op hun zolderkamer.
waar wel aan? hmm, even denken.
ik vrees dat het best gesnapt wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
hij was anders nog niet gemaakt in dit topic.
Jij snapt mijn dubbelzinnige grap niet![]()
Ik had nog niet door dat we al op het niveau van jemoeder-grappen waren beland.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je die grap eerst geoefend op je moeder?
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat we al op het niveau van jemoeder-grappen waren beland.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.
Like.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt uit klaagbaak, iedereen heeft al sex gehad met je moeder.
Oh die neem ik wel meequote:Op maandag 25 juni 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
SQ jij had geen camera dat weekend toch? Wie neemt dat mee? Of neemt iedereen zijn camera mee
DIBS OP ALLE OREOBONBONS !!!!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik een huge ass schaal tzatziki maken met stokbrood?
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Uhuquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
nou, persoonlijk hoeft het niet meer te worden bij mij zeg maar. Maar motorboat-technisch heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, kweenie, er kan altijd meer bij toch?
wie heeft er nou ooit genoeg tieten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
mits veul knoflook, maar daar vertrouw ik Tan wel mee
Pehehehe ik ben ook dól op knoflook! als je beide stinkt merk je d'r niks vanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |