Ik zet mijn auto alleen op de handrem als ik op een helling sta. Verder nooit. Was het eerste was ik afgeleerd kreeg door mijn familie toen ik het rijbewijs hadquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet de rest het niet op de handrem hebben staan.
Meestal handrem hier, tenzij vriezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto alleen op de handrem als ik op een helling sta. Verder nooit. Was het eerste was ik afgeleerd kreeg door mijn familie toen ik het rijbewijs had
Daarom was er bier. En velen tetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef bleiblei het volgende:
Dat klopt. Ik entertain me wel. Na lichte opstartissues.
Na 3 bier is alles beterquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef bleiblei het volgende:
Dat klopt. Ik entertain me wel. Na lichte opstartissues.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
nog 52 uur tot squeeze alle tetten!!!
De jouwe worden ook gesqueezedquote:
Nipple pinchingquote:
Maar, maar........quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Chickies, 99% zeker dat ik niet naar de meet kom
Awww gaat echt niet meid??quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Chickies, 99% zeker dat ik niet naar de meet kom
Yea, afgelopen nacht weer verrot geweest, overgeven. Ik heb het idee dat er ontstekingen in mijn rechterbeen weer komen (been die er in februari ook anderhalve week mee kapte). Om nu naar iendhoven te komen is denk ik te zwaar. Ik ga morgen nog uitrusten, als ik zaterdagochtend opgeknapt ben kom ik alsnog wel, heb toch treinkaartje al dus beslis nog wel op t laatste moment, maar anders dan gaat het ff niet lukken helaasch...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |