Bedankt, ik krijg spontaan hongerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hey dames, een ontbijttip voor wie op de lijn wil letten.
Ik klik ook altijd redelijk van de voren al uit als ik zie dat ik moet gaan stoppen.. Maar als je een keer een noodstop moet maken dan kan je er niks aan doen en kun je altijd nog omvallenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik klik altijd een kilometer vantevoren al uit
Ik probeer tegenwoordig zoveel mogelijk te blijven staan, ingekliktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bedankt, ik krijg spontaan honger
[..]
Ik klik ook altijd redelijk van de voren al uit als ik zie dat ik moet gaan stoppen.. Maar als je een keer een noodstop moet maken dan kan je er niks aan doen en kun je altijd nog omvallen
Ik had nog niet zo lang geleden ongeveeer hetzelfde, meteen weer 1 gekochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb wel eens een helm doormidden gebroken met een val. Had toen wat koppijn, meer niet. Als ik geen helm op had, was dat wel anders.
Hè, grote vriend! Eindelijk je eerste verstandige bijdrage op dit forum. Je hebt daar natuurlijk helemaal gelijk in. Er zullen best ongevalssituaties te bedenken zijn waarbij een wielrenhelm niet voldoende bescherming biedt. Maar ik verwacht dat wanneer een helm bij een ongeval beschadigd raakt, deze in de meeste gevallen een ernstiger letsel voorkomen heeft. Dus daarom maar gewoon altijd dragen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:41 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is het feit dat ze breken juist gunstig omdat dat betekend dat de kinetische energie van de val worden opgevangen in de helm.
Wat doe jij hier eigenlijk, hup trainen ´t is droog.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er trouwens met ons aller Patroon aan de hand?
Druk aan de studie en weinig fietsmoraal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er trouwens met ons aller Patroon aan de hand?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef buzz1291 het volgende:
BTW, ik groet geen wielertoeristen of wielrenners zonder helm...... Raar hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |