Ik vergeet dat telkens...!quote:
*schrijft het op een post-it*quote:
Ja! Pien, waar blijven je andere Skyrim-trophiesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we 't even over iets anders dan seks hebben?
Inderdaad, dat vulgaire gedoe hier steedsquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Wat dat het weekend bijna voorbij is en dat de meeste morgen weer moeten werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
World of Warcraft?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te kuttenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja! Pien, waar blijven je andere Skyrim-trophies
hehehe, de hele week vrij...jullie gaan mij haten hierquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat dat het weekend bijna voorbij is en dat de meeste morgen weer moeten werken
WoWquote:
Tomatensoepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.
Laten we het daar eens over hebben.
ik ken mensen die hun overhemd uittrekken bij het eten van soepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.
Laten we het daar eens over hebben.
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe, de hele week vrij...jullie gaan mij haten hier
Al bijna twee jaar niet aan het werkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*trekt gekke bek*quote:
Ik ben nog 2 weken vrijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Awwwquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit te kuttenKom steeds niet verder en dan is 't frustrerend en dan zet ik 'm weer even uit
32 wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?
Op zoek naar een nieuwe baanquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?
Dan ben ik al bijna weer aan het werkquote:
Zekersquote:
Is bij mij ook altijdquote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet morgen weer werken. Maar als ik dan wakker schrik en met mijn ogen knipper denken ze gelijk dat ik wat gedaan heb.
Je huid gefixed? Ben jij The Thing van the Fantastic Four, of wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Nadat mijn huid gefixed is neem ik binnenkort ook een keer vrij.
balonetniequote:
oeh, lang niet gehoordquote:
Ja, jij wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me constant af te vragen hoe laat ik morgen moet werken en waar... en dan bedenk ik me dat ik vakantie heb
Alstuquote:
Nee, ik blijf nog een nachtje.. Ga morgenochtend vanuit hier naar mijn werk en dan eind van de middag naar huis. Had geen zin om nu te gaan, en het scheelt me een hoop km'squote:
Ja zoietsquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je huid gefixed? Ben jij The Thing van the Fantastic Four, of wat?
wat is er dan precies met je huid?quote:
de rosookniequote:
gelukkig roonooknie, misschien straks carrowelquote:
Zoietsquote:
Acne en littekens waar binnenkort wat aan gedaan zal worden. Als het verminderd is, dan ga ik ook eens een keer naar het strand (of onder een zonnebank).quote:Op zondag 24 juni 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er dan precies met je huid?
hallo allemaal trouwens
Alleen maar ongemak.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die bal kan ik wel plaatsen op zich. Maar dat jeukt zo.
Mario zelf ook nietquote:
oh hoe doen ze dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Acne en littekens waar binnenkort wat aan gedaan zal worden. Als het verminderd is, dan ga ik ook eens een keer naar het strand (of onder een zonnebank).
It's a me, Mario!quote:
Ga zo nog even wat trophy's scoren trouwens. Stuk of 100 erbij en dan kom ik bij je in de buurt.quote:
quote:
Neem makkelijkere games, dan lukt het welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga zo nog even wat trophy's scoren trouwens. Stuk of 100 erbij en dan kom ik bij je in de buurt.
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem makkelijkere games, dan lukt het wel
En als je mijn trophies al veel vond, zoek me dan maar eens op op xbox live
Fear3 dinsdag?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.
Als je tips nodig hebt of iets wil weten, schroom het niet om het me te vragenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.
Ik heb FEAR 1 enkel op pc, vond de andere niet zo heel erg vet.quote:
Jij moet tussendoor stoppen om te roken.quote:
Ja, ik mis een hand voor dat soort dingenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij moet tussendoor stoppen om te roken.
pruimtabak, dan kan je gewoon doorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik mis een hand voor dat soort dingenMaar anders rook ik wel niet hoor, dan kunnen we gewoon door
Ik vind ze wel leuk, heb een stukje van 2 gespeeld op de PC, maar toen kocht ik een PS3quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb FEAR 1 enkel op pc, vond de andere niet zo heel erg vet.
Nou... HJ kan het wel, roken en gamen tegelijk, ik nietquote:
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt of iets wil weten, schroom het niet om het me te vragen
Ik kan zelfs tegelijk drinken en naar het toilet gaan. Let maar eens op.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... HJ kan het wel, roken en gamen tegelijk, ik niet
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.
Zo oldschool ben ik. Niks tips.![]()
Of je moet het over aan te schaffen goeie games hebben. Dan wel.
Dat heb ik met Gears of Warquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, heb een stukje van 2 gespeeld op de PC, maar toen kocht ik een PS3sindsdien niet meer op de pc gegamed
3 is leuk, maar vooral omdat je die samen kunt spelen
Duckhuntquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.
Zo oldschool ben ik. Niks tips.![]()
Of je moet het over aan te schaffen goeie games hebben. Dan wel.
Ik wil een hoop van je weten schat... Maar ik betwijfel of dit een van die dingen isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan zelfs tegelijk drinken en naar het toilet gaan. Let maar eens op.
Ik vind het zo kut zoeken naar games die je samen kunt spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik met Gears of War![]()
Lekker co-op
Rpg's/adventures/shooters én een leuke beat-em-up. Bestaat dat genre eigenlijk nog?quote:
Die laatste bestaat nog wel, maar is erg zeldzaam.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Rpg's/adventures/shooters én een leuke beat-em-up. Bestaat dat genre eigenlijk nog?
Klopt, alhoewel je Gears ook splitscreen kon spelen, maar dies alleen op de 360 te vindenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut zoeken naar games die je samen kunt spelenAlles kan in multiplayer online, maar ik wil gewoon romantisch met HJ op de bank zitten en mannetjes afschieten met de grootste shotgun die ik kan vinden. Dat soort games vind ik verdomd moeilijk te vinden.
Met fear 3 kan datquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel je Gears ook splitscreen kon spelen, maar dies alleen op de 360 te vinden
neukenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met fear 3 kan datMaar wat moeten we als we fear 3 uitgespeeld hebben?
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die laatste bestaat nog wel, maar is erg zeldzaam.
Shooters heb je genoeg, ligt eraan of je van fun of realistisch houd. RPG's zijn flink vertegenwoordigd op de PS3, en adventures ook.
Aanbevelingen? Voor fun shooters zou ik Bulletstorm eens proberen. Verder Yakuza en inFamous, alhoewel ik die laatste zelf niet heb.
balotelaatiequote:
Ik begin er spijt van de krijgen dat ik 'm aan je heb uitgeleendquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!
ik ben vandaag weer begonnen aan GTA IVquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!
Dan zul je Yakuza 3 en 4 ook leuk vinden denk ik. Fallout 3 is ook een goede, vooral als je alle uitbreidingen ook hebt. Kan je je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren in vermakenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik God of War en Yakuzaquote:
Omdat het bij mij een bron van onzekerheid isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh hoe doen ze dat?
en mag je nu niet onder de zonnenbank door je huid?
maar waarom laat je er wat aan doen? een van mijn eerste vriendje had ook allemaal van die littekens maar het was wel gewoon een sexy son of a **
Niko Bellic! Heb ik ook nog uitgespeeld, op PS3 dat wel. Hoop nog altijd op een remake van San Andreas voor dat platform. Man, wat een game was dat. En die muziek!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben vandaag weer begonnen aan GTA IV
op de PC uiteraard
I know. Heb ik een uur of 120 inzitten, plus nog een uur of 80 in New Vegas.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zul je Yakuza 3 en 4 ook leuk vinden denk ik. Fallout 3 is ook een goede, vooral als je alle uitbreidingen ook hebt. Kan je je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren in vermaken
Heb hem ook voor de PS3...maar keyboard is veel lekkerder bij GTA, behalve bij het vliegen dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niko Bellic! Heb ik ook nog uitgespeeld, op PS3 dat wel. Hoop nog altijd op een remake van San Andreas voor dat platform. Man, wat een game was dat. En die muziek!
ja oke maar heb je er op de lange termijn niet meer aan als je je zekerder voelt onder elke omstandigheden?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat het bij mij een bron van onzekerheid is
Zeker! Heb Fallout 3 echt helemaal uitgespeeld, alle uitbreidingen en alle achievements. Was een hels karweiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
I know. Heb ik een uur of 120 inzitten, plus nog een uur of 80 in New Vegas.
Vandaar dat Comp_Lex z'n avatar helemaal de bombdiggy is natuurlijk.
Wedstrijd is zo voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Pien85 het volgende:
Fuck it, ik wil skyrim spelen maar ik wil ook die wedstrijd afkijken
Ach, ik heb toch vakantie, ik kan desnoods tot 3 uur vannacht Skyrim spelenquote:
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch vakantie, ik kan desnoods tot 3 uur vannacht Skyrim spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |