Duckhuntquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.
Zo oldschool ben ik. Niks tips.![]()
Of je moet het over aan te schaffen goeie games hebben. Dan wel.
Ik wil een hoop van je weten schat... Maar ik betwijfel of dit een van die dingen isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan zelfs tegelijk drinken en naar het toilet gaan. Let maar eens op.
Ik vind het zo kut zoeken naar games die je samen kunt spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik met Gears of War![]()
Lekker co-op
Rpg's/adventures/shooters én een leuke beat-em-up. Bestaat dat genre eigenlijk nog?quote:
Die laatste bestaat nog wel, maar is erg zeldzaam.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Rpg's/adventures/shooters én een leuke beat-em-up. Bestaat dat genre eigenlijk nog?
Klopt, alhoewel je Gears ook splitscreen kon spelen, maar dies alleen op de 360 te vindenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut zoeken naar games die je samen kunt spelenAlles kan in multiplayer online, maar ik wil gewoon romantisch met HJ op de bank zitten en mannetjes afschieten met de grootste shotgun die ik kan vinden. Dat soort games vind ik verdomd moeilijk te vinden.
Met fear 3 kan datquote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel je Gears ook splitscreen kon spelen, maar dies alleen op de 360 te vinden
neukenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met fear 3 kan datMaar wat moeten we als we fear 3 uitgespeeld hebben?
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die laatste bestaat nog wel, maar is erg zeldzaam.
Shooters heb je genoeg, ligt eraan of je van fun of realistisch houd. RPG's zijn flink vertegenwoordigd op de PS3, en adventures ook.
Aanbevelingen? Voor fun shooters zou ik Bulletstorm eens proberen. Verder Yakuza en inFamous, alhoewel ik die laatste zelf niet heb.
balotelaatiequote:
Ik begin er spijt van de krijgen dat ik 'm aan je heb uitgeleendquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!
ik ben vandaag weer begonnen aan GTA IVquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of van die ENORM uitgebreide sandbox games, zoals Rockstar ze vaak heeft. GTA, Red Dead etc. Ben nu bezig met L.A. Noire. Erg verslavend!
Dan zul je Yakuza 3 en 4 ook leuk vinden denk ik. Fallout 3 is ook een goede, vooral als je alle uitbreidingen ook hebt. Kan je je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren in vermakenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik God of War en Yakuzaquote:
Omdat het bij mij een bron van onzekerheid isquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh hoe doen ze dat?
en mag je nu niet onder de zonnenbank door je huid?
maar waarom laat je er wat aan doen? een van mijn eerste vriendje had ook allemaal van die littekens maar het was wel gewoon een sexy son of a **
Niko Bellic! Heb ik ook nog uitgespeeld, op PS3 dat wel. Hoop nog altijd op een remake van San Andreas voor dat platform. Man, wat een game was dat. En die muziek!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben vandaag weer begonnen aan GTA IV
op de PC uiteraard
I know. Heb ik een uur of 120 inzitten, plus nog een uur of 80 in New Vegas.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zul je Yakuza 3 en 4 ook leuk vinden denk ik. Fallout 3 is ook een goede, vooral als je alle uitbreidingen ook hebt. Kan je je uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren in vermaken
Heb hem ook voor de PS3...maar keyboard is veel lekkerder bij GTA, behalve bij het vliegen dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niko Bellic! Heb ik ook nog uitgespeeld, op PS3 dat wel. Hoop nog altijd op een remake van San Andreas voor dat platform. Man, wat een game was dat. En die muziek!
ja oke maar heb je er op de lange termijn niet meer aan als je je zekerder voelt onder elke omstandigheden?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat het bij mij een bron van onzekerheid is
Zeker! Heb Fallout 3 echt helemaal uitgespeeld, alle uitbreidingen en alle achievements. Was een hels karweiquote:Op zondag 24 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
I know. Heb ik een uur of 120 inzitten, plus nog een uur of 80 in New Vegas.
Vandaar dat Comp_Lex z'n avatar helemaal de bombdiggy is natuurlijk.
Wedstrijd is zo voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Pien85 het volgende:
Fuck it, ik wil skyrim spelen maar ik wil ook die wedstrijd afkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |