Zoietsquote:
Acne en littekens waar binnenkort wat aan gedaan zal worden. Als het verminderd is, dan ga ik ook eens een keer naar het strand (of onder een zonnebank).quote:Op zondag 24 juni 2012 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er dan precies met je huid?
hallo allemaal trouwens
Alleen maar ongemak.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die bal kan ik wel plaatsen op zich. Maar dat jeukt zo.
Mario zelf ook nietquote:
oh hoe doen ze dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Acne en littekens waar binnenkort wat aan gedaan zal worden. Als het verminderd is, dan ga ik ook eens een keer naar het strand (of onder een zonnebank).
It's a me, Mario!quote:
Ga zo nog even wat trophy's scoren trouwens. Stuk of 100 erbij en dan kom ik bij je in de buurt.quote:
quote:
Neem makkelijkere games, dan lukt het welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga zo nog even wat trophy's scoren trouwens. Stuk of 100 erbij en dan kom ik bij je in de buurt.
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem makkelijkere games, dan lukt het wel
En als je mijn trophies al veel vond, zoek me dan maar eens op op xbox live
Fear3 dinsdag?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.
Als je tips nodig hebt of iets wil weten, schroom het niet om het me te vragenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Makkelijker? No way. Ik moet gewoon vaker gamen.
Ik heb FEAR 1 enkel op pc, vond de andere niet zo heel erg vet.quote:
Jij moet tussendoor stoppen om te roken.quote:
Ja, ik mis een hand voor dat soort dingenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij moet tussendoor stoppen om te roken.
pruimtabak, dan kan je gewoon doorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik mis een hand voor dat soort dingenMaar anders rook ik wel niet hoor, dan kunnen we gewoon door
Ik vind ze wel leuk, heb een stukje van 2 gespeeld op de PC, maar toen kocht ik een PS3quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb FEAR 1 enkel op pc, vond de andere niet zo heel erg vet.
Nou... HJ kan het wel, roken en gamen tegelijk, ik nietquote:
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt of iets wil weten, schroom het niet om het me te vragen
Ik kan zelfs tegelijk drinken en naar het toilet gaan. Let maar eens op.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... HJ kan het wel, roken en gamen tegelijk, ik niet
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tips? Ik stam nog uit de tijd dat je met een straalbezopen hoofd op de vroege zondagmorgen over de bank van je maat heen rolde en glazen bijzettafeltjes versplinterde terwijl je met een plastic gun in je hand op voorbijvliegende eenden mikte.
Zo oldschool ben ik. Niks tips.![]()
Of je moet het over aan te schaffen goeie games hebben. Dan wel.
Dat heb ik met Gears of Warquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, heb een stukje van 2 gespeeld op de PC, maar toen kocht ik een PS3sindsdien niet meer op de pc gegamed
3 is leuk, maar vooral omdat je die samen kunt spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |