DIT IS GEEN DATE TOPICquote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gluurt even naar binnen...
Gaat het nou nog steeds over purrrrno?
Ik vergeet dat telkens...!quote:
*schrijft het op een post-it*quote:
Ja! Pien, waar blijven je andere Skyrim-trophiesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen we 't even over iets anders dan seks hebben?
Inderdaad, dat vulgaire gedoe hier steedsquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Wat dat het weekend bijna voorbij is en dat de meeste morgen weer moeten werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
World of Warcraft?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te kuttenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja! Pien, waar blijven je andere Skyrim-trophies
hehehe, de hele week vrij...jullie gaan mij haten hierquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat dat het weekend bijna voorbij is en dat de meeste morgen weer moeten werken
WoWquote:
Tomatensoepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.
Laten we het daar eens over hebben.
ik ken mensen die hun overhemd uittrekken bij het eten van soepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, nee, wacht. Tomatensoep eten met een wit overhemd aan als je straalbezopen bent.
Laten we het daar eens over hebben.
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe, de hele week vrij...jullie gaan mij haten hier
Al bijna twee jaar niet aan het werkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*trekt gekke bek*quote:
Ik ben nog 2 weken vrijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Awwwquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit te kuttenKom steeds niet verder en dan is 't frustrerend en dan zet ik 'm weer even uit
32 wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?
Op zoek naar een nieuwe baanquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ga je nog iets spannends doen deze week?
Dan ben ik al bijna weer aan het werkquote:
Zekersquote:
Is bij mij ook altijdquote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet morgen weer werken. Maar als ik dan wakker schrik en met mijn ogen knipper denken ze gelijk dat ik wat gedaan heb.
Je huid gefixed? Ben jij The Thing van the Fantastic Four, of wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Nadat mijn huid gefixed is neem ik binnenkort ook een keer vrij.
balonetniequote:
oeh, lang niet gehoordquote:
Ja, jij wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me constant af te vragen hoe laat ik morgen moet werken en waar... en dan bedenk ik me dat ik vakantie heb
Alstuquote:
Nee, ik blijf nog een nachtje.. Ga morgenochtend vanuit hier naar mijn werk en dan eind van de middag naar huis. Had geen zin om nu te gaan, en het scheelt me een hoop km'squote:
Ja zoietsquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je huid gefixed? Ben jij The Thing van the Fantastic Four, of wat?
wat is er dan precies met je huid?quote:
de rosookniequote:
gelukkig roonooknie, misschien straks carrowelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |