Ach, ik heb toch vakantie, ik kan desnoods tot 3 uur vannacht Skyrim spelenquote:
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch vakantie, ik kan desnoods tot 3 uur vannacht Skyrim spelen
Whehehehequote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
mijn vriend kwam vannacht om 5 uur of zo naar bedquote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echte liefde dat je niet boos op hem bentquote:Op zondag 24 juni 2012 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend kwam vannacht om 5 uur of zo naar bed
had ook zitten gamen
zo fijn dat ie weer thuis slaapt
waarom zou ik boos zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte liefde dat je niet boos op hem bent
?quote:
quote:
Balotelli!quote:
moet dat niet zijnquote:
we zitten in R&P he...dan hoor je te zeggen: Dumpen!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echte liefde dat je niet boos op hem bent
Daarom dat ze niet reageert, ze was te 'druk'quote:
Klopt, de volgende "kandidaat" is mijn dikke pensquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar heb je er op de lange termijn niet meer aan als je je zekerder voelt onder elke omstandigheden?
zekerheid kun je niet 'kopen'
dan heb je straks een strak bruin huidje en dan is het wel iets anders wat je onzeker maakt waarschijnlijk
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom dat ze niet reageert, ze was te 'druk'
ja ik heb uiteraard mezelf in slaap gehuild en zitten krassen maar dat zeg ik hier nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we zitten in R&P he...dan hoor je te zeggen: Dumpen!
moet dat niet zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet dat niet zijn
'auto is al weer onderweg naar huis![]()
'
Kennen jullie elkaar hier allemaal irl, of hoe zit dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Allebei denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
ik las dikke penisquote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt, de volgende "kandidaat" is mijn dikke pens
Daar ga ik ook wat aan doen
Ik verzamel telefoonnummersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar hier allemaal irl, of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |