Je hebt heloef gewassen neem ik aan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heloef's moeder, heloef is gisteren overleden aan een overdosis XTC. Maar omdat jullie niet zonder mijn zoons aanwezigheid kunnen neem ik zijn plaats even in. Veel postplezier.
Top kwaliteit de beste hoer van mijn straatje. Soms komt er bloed uit haar gaatje dan geef ik haar een klap want ze moet zich gedragennnn.quote:
1 2 3 4 5 | Specifiek: ja Meetbaar: nee, te lang Acceptabel: zeer zeker niet tenzij je een grand canyon wil worden Reëel: totaal niet, ieder weldenkend mens zou je gek verklaren Tijdsgebonden: nee, deze is tijdloos |
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt heloef gewassen neem ik aan.
Hoe lang was zijn pener?
Waar is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.
Wat te denken van de evergreen:quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Top kwaliteit de beste hoer van mijn straatje. Soms komt er bloed uit haar gaatje dan geef ik haar een klap want ze moet zich gedragennnn.
Ik zal er zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.
Het moet helaas wel over mijn leerdoelen gaan. Ik denk niet dat ik mijn begeleider hiermee kan overtuigen.quote:
Bazennummer.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat te denken van de evergreen:
Ik doe het elke dag op m'n brood,
En het is niet bruin en ook niet rood, en ook niet zo zwart als m'n sokken!
Ik heb het natuurlijk over witte chocolade vlokken!
[..]
Het Oventjequote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De gloeiende spijkerquote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het Oventje
Straks noemen ze het nog de gouden steenkool.
Jawelquote:
oh ohquote:
quote:
Dat mn loeder gewoon een mislukt mens is dat niet in staat is om van iemand te houden ook al denkt ze van welquote:
Klinkt niet echt bestquote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mn loeder gewoon een mislukt mens is dat niet in staat is om van iemand te houden ook al denkt ze van wel
It's even worse!!quote:
je loeder = kind of dateding..?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mn loeder gewoon een mislukt mens is dat niet in staat is om van iemand te houden ook al denkt ze van wel
ik denk moederquote:
stiekem welquote:
oooh dacht dat die quote was wat dr ma zei...quote:
Drommel denkt er het zijne van:quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stiekem welis hij uberbaupt meetbaar..?
quote:
Klopt!quote:
ghehehe ze pesten jequote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Kind en dateding zijn lief![]()
Soms dan, als ze mij niet pesten
Drom zegt:quote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
Dus Kaneel zijn pener is niet specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdgebonden?
De een vertelde mij doodleuk dat de plaats van een vrouw in de keuken is. De ander stuurt me foto's van kikkers.quote:
gheheheh een foto van ene kikker.... why...? je vind ze eng/vies?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De een vertelde mij doodleuk dat de plaats van een vrouw in de keuken is. De ander stuurt me foto's van kikkers.
Ja ze pesten mij
Ik ben er gewoon doodsbang voorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh een foto van ene kikker.... why...? je vind ze eng/vies?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drom zegt:
Specifiek: ja
Meetbaar: nee, te lang
Acceptabel: zeer zeker niet tenzij je een grand canyon wil worden
Reëel: totaal niet, ieder weldenkend mens zou je gek verklaren
Tijdsgebonden: nee, deze is tijdloos
Eens met deze deerne!!quote:
je bent gewoon een grote lul, niks bijzondersquote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drom zegt:
Specifiek: ja
Meetbaar: nee, te lang
Acceptabel: zeer zeker niet tenzij je een grand canyon wil worden
Reëel: totaal niet, ieder weldenkend mens zou je gek verklaren
Tijdsgebonden: nee, deze is tijdloos
quote:
Er is er maar 1 met foto's van mijn pener.quote:
Ik ben maar net iets groter dan Joof.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent gewoon een grote lul, niks bijzonders
Oh ja jij was ook al een dwerg hequote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Er is er maar 1 met foto's van mijn pener.
[..]
Ik ben maar net iets groter dan Joof.
Dan kan je wel een grote lul zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
wel zon breedbeeld foto (op canvas) neem ik aan...?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu al medelijden met haarquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou een lul van 1.55 niet in mij willen hoorquote:
begrijpend lezenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou een lul van 1.55 niet in mij willen hoor
Stiekem heb ik je donderdag wel gemist hoor!!quote:
quote:
Whooo, gezellig!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem heb ik je donderdag wel gemist hoor!!
Ik ging filmpje kijken en bieren met C_A
1,75.quote:
Klopt. Een van de grotere wel.quote:
Nee, gewoon fototje met camera genomen. Verstuurd via dm.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel zon breedbeeld foto (op canvas) neem ik aan...?
Ze was er anders zeer blij mee.quote:
Het was super!!quote:
Dat is toch geen dwergquote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
Klopt. Een van de grotere wel.
[..]
Nee, gewoon fototje met camera genomen. Verstuurd via dm.
[..]
Ze was er anders zeer blij mee.
Ik kan me niet voorstellen dat ze weet waar ze hem op moet hangen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,75.
[..]
Klopt. Een van de grotere wel.
[..]
Nee, gewoon fototje met camera genomen. Verstuurd via dm.
[..]
Ze was er anders zeer blij mee.
Gezelligquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was super!!
We zaten op het terras en toen besloot dateding om ook nog even langs te komen voor 1 biertje. Die heeft toen hij bij ons zat meteen zn plannen afgezegd en is de hele avond gebleven
Lucky Jofu.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Hoe kleiner de man, hoe groter de lul? Interessante conclusie.
Uhuhquote:
Nou, nee.quote:
zie echt voor me dat er zon soort brandweer slang achter m aan sleept nu....quote:
Wie weet. Dan moeten we eens al onze peners vergelijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
Zjn ook niet mijn woordenquote:
Ze heeft er gewoon bij gesopt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze weet waar ze hem op moet hangen.
Het hele huis was schoon ja?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet. Dan moeten we eens al onze peners vergelijken.
[..]
Zjn ook niet mijn woorden
[..]
Ze heeft er gewoon bij gesopt.
Hé Loefquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
ik ben bang dat ik weet welke.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik jullie bedanken!!
Nu zie ik die ene foto van jofu weer voor me![]()
Ik weet wel zeker dat jij weet welke!!quote:
Absoluut niet!!quote:
Ik dank je hartelijk voor deze comment. Echt, bedankt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik jullie bedanken!!
Nu zie ik die ene foto van jofu weer voor me![]()
Jij ziet hem nu ook weer voor je?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk voor deze comment. Echt, bedankt.
Euhm, nee denk ikquote:
Hehequote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij weet welke!!
Kom je ook 06-07?
Hoi Samzzquote:
Het is mijn afscheidsfeestje he, terminaal dit datquote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm, nee denk ik
[..]
Hehe
Ik weet het nog niet. In de zin van of ik heb dan al wat of nietIndien geen plannen, dan kom ik.
Je moet gewoon komen!!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm, nee denk ik
[..]
Hehe
Ik weet het nog niet. In de zin van of ik heb dan al wat of nietIndien geen plannen, dan kom ik.
Nee, we gaan er van uit dat we gaan vieren dat je gezond bent. Lichamelijk dan !!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is mijn afscheidsfeestje he, terminaal dit dat
Ben je er eindelijk weer, gelukkig maar, ik heb je gemist.quote:
Hele verkiezingsprogramma:quote:We willen de tweedeling tussen mensen die langs de kant staan en mensen die meedoen verkleinen. Mensen die langs de kant staan, hebben nu te weinig kans op een baan. Modernisering van het ontslagrecht maakt het vaste contract weer aantrekkelijk. Zo scheppen we meer kansen, juist voor diegenen met een zwakkere positie op de arbeidsmarkt, zoals jongeren. D66 heeft een initiatiefwet ingediend waarin is gekozen voor een ontslagstelsel met een duidelijke en versimpelde ontslagprocedure. De redelijkheid van het ontslag (en eventuele vergoeding) kan indien nodig achteraf door de kantonrechter worden vastgesteld.
Werkgevers betalen verder de eerste zes maanden van de WW. Zo krijgen zij er financieel belang bij om werkloosheid te voorkomen. We willen daarbij verhinderen dat de regeling voor arbeidsongeschiktheid (WIA) een ontwijkroute wordt. Deze veranderingen combineren we met een kortere maar hogere WW. Zo bieden we een adequaat vangnet, maar zijn mensen niet langer afhankelijk van de overheid dan nodig. Verder investeren we in scholing om werkzekerheid te vergroten.
Ok, misselijk nu!quote:
meen je ditquote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 avondje terminaal doen is niks mis meequote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, we gaan er van uit dat we gaan vieren dat je gezond bent. Lichamelijk dan !!
Doe niet zo cynisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hehehe wie weet.quote:
Donderdag pasquote:
sorryquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch.
[..]
Hehehe wie weet.
Al moet ik persoonlijk een rolstoel voor je jatten bij het lokale bejaardentehuis!!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 avondje terminaal doen is niks mis mee
Het leverde vorige keer een hoop gelach op
ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...quote:
1,5 week danquote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...
Hmmm... Klinkt wel oké.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Even screwloose zn spytool triggeren
Over het ontslagrecht van D66
[..]
Hele verkiezingsprogramma:
https://www.d66.nl/verkiezingsprogramma
Op zich is dat vaak wel een goed teken hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooh.. ok... balen at t xo lang duurt...
das waar als t heel ernstig is zien ze dat wel binnen 2 wekenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich is dat vaak wel een goed teken hoor.
Bij zowel mn pa als mn tante werd er gezegd uitslag krijgt u over 2 weken ongeveer en 2 dagen later kregen we al te horen dat het heftige longkanker was
Heb nog niet alles doorgelezen, alleen het economische deel maar waarschijnlijk gaat het wel weer D66 worden als ik dit zo leesquote:
Ik heb alleen je quote over ontslagrecht gelezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb nog niet alles doorgelezen, alleen het economische deel maar waarschijnlijk gaat het wel weer D66 worden als ik dit zo lees
Toen bij mijn pa kwamen ze er ook pas met 2 weken mee dus echt hoopvol vind ik het nog nietquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar als t heel ernstig is zien ze dat wel binnen 2 weken
Snap ikquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen je quote over ontslagrecht gelezen.
Ik vind Italie nog meer als een stelletje zwakzinnige spelen hoor met die kansen die ze hebben gehadquote:
Do you like what you're seeing?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog even spieken en dan maar bedje opzoeken..
Wenn das kein ficken wirdquote:Op zondag 24 juni 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
nauwelijks geslapen (incameisje die wel erg leuk begint te worden), naar vliegveld, vlucht niet geboekt, puta asistente, nieuwe vlucht vannacht, zo terug naar huis, neem 2 Duitses mee die ik hier op het vliegveld heb leren kennen...
wat een heerlijk grappig leven.
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...quote:
Dan kan je toch wel sex hebben?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mal sehen... ze hebben 2 dagen niet geslapen...
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel sex hebben?
Ben zo vaak weekendjes doorgeknald
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoonquote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We zullen zien... 2 NLers (mn huisgenoot en ik) en 2 Duitses. Er is er maar 1 leuk van de 2 helaas...
Hehe nee. Was lachen avondje. Beetje UNO'en, bier drinken, tafelvoetballen... wat die maat met de 23- en 20-jarige doet, is zijn zaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje vrienden deelt dat wijf dan gewoon
Lekker elkaars degens kruizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |