Je hebt heloef gewassen neem ik aan.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heloef's moeder, heloef is gisteren overleden aan een overdosis XTC. Maar omdat jullie niet zonder mijn zoons aanwezigheid kunnen neem ik zijn plaats even in. Veel postplezier.
Top kwaliteit de beste hoer van mijn straatje. Soms komt er bloed uit haar gaatje dan geef ik haar een klap want ze moet zich gedragennnn.quote:
1 2 3 4 5 | Specifiek: ja Meetbaar: nee, te lang Acceptabel: zeer zeker niet tenzij je een grand canyon wil worden Reëel: totaal niet, ieder weldenkend mens zou je gek verklaren Tijdsgebonden: nee, deze is tijdloos |
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt heloef gewassen neem ik aan.
Hoe lang was zijn pener?
Waar is dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.
Wat te denken van de evergreen:quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Top kwaliteit de beste hoer van mijn straatje. Soms komt er bloed uit haar gaatje dan geef ik haar een klap want ze moet zich gedragennnn.
Ik zal er zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
U kunt dat zelf zien tijdens zijn begrafenis op 29 juni om 12:00 in uitvaartcentrum het Oventje.
Het moet helaas wel over mijn leerdoelen gaan. Ik denk niet dat ik mijn begeleider hiermee kan overtuigen.quote:
Bazennummer.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat te denken van de evergreen:
Ik doe het elke dag op m'n brood,
En het is niet bruin en ook niet rood, en ook niet zo zwart als m'n sokken!
Ik heb het natuurlijk over witte chocolade vlokken!
[..]
Het Oventjequote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De gloeiende spijkerquote:Op zondag 24 juni 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het Oventje
Straks noemen ze het nog de gouden steenkool.
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |