Het moet wel in de zomervakantie los gaan, anders ga ik me vervelenquote:
lol, hij bewaart zijn bier voor speciale gelegenhedenquote:
Ja, de sukkel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, hij bewaart zijn bier voor speciale gelegenheden
Kunnen we toch nog wat winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het, EK is toch al verloren.
We willen geen oorlogstaal uitslaan maar we sturen troepen naar de grens en bewapenen de oppositie in Syriequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:12 schreef Automatisch het volgende:
De Turkse premier zei in het parlement dat hij geen oorlogstaal wil uitslaan, maar hij zei ook dat de aanval door Syrië niet zonder gevolgen zal blijven.
http://nos.nl/artikel/388282-navo-actie-syrie-onacceptabel.html
'Syrië hield Turks toestel voor Israëlisch toestel'quote:'Syrië hield Turks toestel voor Israëlisch toestel'
Het Syrische leger heeft het Turkse gevechtsvliegtuig dat vrijdag werd neergeschoten mogelijk aangezien voor een toestel van de Israëlische luchtmacht. Dat heeft de Syrische minister van informatie Omran al-Zoebi woensdag gezegd tegen de Turkse televisiezender A Haber. Al-Zoebi zei dat Syrië 'geen crisis wil met Turkije'.
Volgens de minister zijn Turkse en Israëlische gevechtsvliegtuigen overwegend van Amerikaanse makelij. Dit heeft er mogelijk toe geleid dat het Syrische leger dacht dat het vliegtuig dat vrijdag het Syrische luchtruim binnenvloog een Israëlisch toestel was.
Turkije heeft Syrië dinsdag gewaarschuwd militairen weg te houden van de grens tussen de twee landen. Syrië riskeert militair ingrijpen als de waarschuwing wordt genegeerd.
Complottheorieënquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Chooselife het volgende:
Ook wordt nu het scenario geschetst dat het Russische oorlogsschip de "admiraal Chabanenko" de entiteit is geweest welke dit vliegtuig heeft neergehaald. En het zou plausibel zijn, omdat het lokaal actief is en als enige in staat is deze handeling succesvol te verrichten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Udaloy_class_destroyer
Tijdens de OS lijkt me wel wat, als er dan een wereldoorlog komt kun je makkelijk herinneren wanneer die begon (als we het nog kunnen navertellen)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:56 schreef Specularium het volgende:
Het liefst tijdens de Tour de France.
Daar zitten ook alleen maar homo's op te wachten.
Dit zinnetje suggereert in iedergeval een aanval van Turkije. Zo begint een vooraf geplande aanval meestal eerst het land verzwakken met terroristische aanvallen vermomd als een revolutie en de grenzen verzwakken door bij voorbeeld dit soort dreigementen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Turkije heeft Syrië dinsdag gewaarschuwd militairen weg te houden van de grens tussen de twee landen. Syrië riskeert militair ingrijpen als de waarschuwing wordt genegeerd.
'Syrië hield Turks toestel voor Israëlisch toestel'
Hopelijk ziet Israel dit als een directe oorlogs verklaring en knallen ze de shit outta syrie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef computerprobleem het volgende:
Wat moet ik daar nou van denken?
Syrië: ''We dachten dat het de Joden waren, daarom schoten we dat vliegtuig neer.''
Turkije: ''O, haha, dan is het goed iksDee''.
?
Alleen om angst in te boeemen.. er gaat niks gebeurenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:11 schreef remlof het volgende:
Turkije plaatst luchtafweergeschut bij grens met Syrië
Turkije en Erdogan stijgen hiermee in mijn achting.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:03 schreef Geester het volgende:
[..]
Alleen om angst in te boeemen.. er gaat niks gebeuren
Is geen vreemde redenering van Syrië, zie:quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef computerprobleem het volgende:
Wat moet ik daar nou van denken?
Syrië: ''We dachten dat het de Joden waren, daarom schoten we dat vliegtuig neer.''
Turkije: ''O, haha, dan is het goed iksDee''.
?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |