In ieder geval wel in het filter van mijn drogerquote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fuzzy logic, is dat niet iets wat op wasmachines zit?
Moets je waarschijnlijk even NAT aanzetten enzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe UPC modem/router doet het, alleen geeft mijn 'oude' Linksys router, via ethernetkabel verbonden met nieuwe modem/router, geen internetsignaal meer af...
Op het nieuwe of het oude router (of beide)?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moets je waarschijnlijk even NAT aanzetten enzo.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend zegt PC met draadje aan de oude hangen, dan moet je op de oude kunnen komen. Vervolgens oude zo configureren dat hij geen ip-adressen meer uitgeeft/ als switch of range extender configureren.
OK, maar hoe/waar?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vriend zegt dat je als je dat vraagt je als switch moet configueren, geen idee of dat helpt
Als je oude router geen IP-adressen meer uitgeeft is ie alleen nog maar bezig met het doorgeven van het signaal. Dat kan als switch (computers zien via de oude router opgenomen in hetzelfde netwerk) of als range extender (oude router is vooral bedoeld om draadloos signaal uit te zenden)quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
That makes sense, het eerste in ieder geval.
V.w.b. dat 2e zou ik graag wat meer uitleg/toelichting hebben...
Geloof dat er zo een heel verhaal aan komtquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar hoe/waar?
Ben meer van de applicatieve kant in de ICT dan het netwerk...
Omdat nieuwe modem/router beneden staat en meeste PC's e.d. Boven.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom wil je eigenlijk je oude router op je nieuwe modem aansluiten?
Ben in setup van oude router nu (meld dit nu via handheld wireless), dus ben benieuwd.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geloof dat er zo een heel verhaal aan komt
Productbeheerder begrijp ikquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar hoe/waar?
Ben meer van de applicatieve kant in de ICT dan het netwerk...
Nee, voorheen produktontwikkeling en nu service management aan de applicatieve kant.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Nint het volgende:
[..]
Productbeheerder begrijp ik.
Dan zou ik zeggen google kom je kunt het.
Je hebt dus wel verbinding wanneer je laptop met een kabel is aangesloten op de oude router die met een kabel is aangesloten op het modem, maar niet wanneer je draadloos verbinding probeert te maken met de oude router?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef MadMaster het volgende:
DHCP disabled en 2 routers hebben al aparte namen. Eens kijken wat dat doet als de kabel naar oude router weer uit de laptop gaat.
Routers zijn al verbonden via kabel.
Meld me zo weer...
heb je hem verteld dat hij moet swicthen en niet routeren (extender?)quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voorheen produktontwikkeling en nu service management aan de applicatieve kant.
Hmmm, nog steeds geen internetverbinding vanaf oude router...
Nee, ik kom via een kabelverbinding in de setup van mijn oude router.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt dus wel verbinding wanneer je laptop met een kabel is aangesloten op de oude router die met een kabel is aangesloten op het modem, maar niet wanneer je draadloos verbinding probeert te maken met de oude router?
Waar mag ik 'm dat vertellen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef Nint het volgende:
[..]
heb je hem verteld dat hij moet swicthen en niet routeren (extender?)
en als je dat niet weet wat voor router heb je?
Ga er zo even naar kijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:36 schreef Nint het volgende:
Even gegoogled (is dat een werkwoord?)
gebruiksaanwijzing gevonden met plaatjes.![]()
http://www.skyprod.net/pub/HowTo/WRT54GWAP/How%20to%20set%20up%20WRT54G.AP.V2.pdf
probeer die eens
Tot die conclusie was ik ook gekomen maar uitleggen hoe je hem flasht ging net te ver.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga er zo even naar kijken.
Vond dit ook, klinkt ook simpel.
Heb alleen iets oudere firmware, zag ik...
http://keystoneisit.blogs(...)as-switchbridge.html
Zie dat de bekabeling ook even anders moet, op router 2 niet meer via de internet-socket, maar via de 'gewone' ethernet-socket...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:42 schreef Nint het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik ook gekomen maar uitleggen hoe je hem flasht ging net te ver.
volgens mij moet je er uit kunnen komen met die link
Verhogen we de moeilijkheidsgraad: sluit hem aan op de wanpoort en configureer hem als bridgequote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie dat de bekabeling ook even anders moet, op router 2 niet meer via de internet-socket, maar via de 'gewone' ethernet-socket...
Ik ga even prutsen straks, ik meld me zonodig weer...
Alvast bedankt voor de moeite!
Je mag ook even langskomen...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Nint het volgende:
[..]
Verhogen we de moeilijkheidsgraad: sluit hem aan op de wanpoort en configureer hem als bridge
AKQCS/ CUL/ DIG/ OUD, wat maakt het uitquote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh sorry. ik ben verdwaald. Dacht in de AKQ SC te zitten maar ben kennelijk in DIG beland. Pardon!
Ja, sorry, even wat anders dan babies, campussen, verhuizingen, verbouwingen e.d.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh sorry. ik ben verdwaald. Dacht in de AKQ SC te zitten maar ben kennelijk in DIG beland. Pardon!
Die heb ik (meer dan één), dus be my guest...quote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Moet je wel een heel erg lekker Whisky hebben liggen
Natuurlijk, K&W zijn we ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, even wat anders dan babies, campussen, verhuizingen, verbouwingen e.d.
Niets mis met DIGquote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeiknat geregend, maar toch doorgelopen.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik (meer dan één), dus be my guest...
Ik kan me soms storen aan die afkeer die er in Nederland heerst wanneer het gaat om technische onderwerpen. Het is blijkbaar prima om oeverloos te praten over families, baby's, voetbal en tv-programma's maar zodra het over iets technisch gaat is het allemaal not done. Dan ben je een nerd/saai/whatever, tot het moment dat ze je een keer nodig hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ook niet, maar het zit me gewoon een beetje dwars. Sorry PS, mijn rant was niet richting jou bedoeld en dat had ik er direct bij moeten vermeldenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had niet het idee dat de post van PS speciefiek een uiting van afkeer was
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zit me gewoon een beetje dwars. Sorry PS, mijn rant was niet richting jou bedoeld en dat had ik er direct bij moeten vermelden
Lief van Wiebelquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef Soempie het volgende:
Hier in huis gaat het heel vaak over techniek/ computers. En ik kan het maar niet onthouden. M'n kennis over deze onderwerpen blijft bedroevend. Maar Wiebel legt het gewoon elke keer weer opnieuw uit vanaf 0.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef Soempie het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je je eraan stoort. Veel mensen kunnen er gewoon niet over meepraten, zoals ik. Maar ik stoor me er niet aan als het gespreksonderwerp techniek is. Dan lees/ luister ik gewoon.
Goed, dan leg ikquote:
quote:
Nogmaals PS, het was niet kwaad bedoeld van mijn kantquote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik maakte alleen een grapjeAls het over auto's was geweest had ik PTA gezegd enz.
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Mede dankzij 'Vriend' Nint en 'tolk' Ophelia werkt mijn 2e, oude router nu ook weer.
Alleen is de snelheid daarvan soms bedroevend, zodat ik min of meer noodgedwongen van het nieuwe modem/router gebruik moet maken...
We'll see, maar een publieke dank in ieder geval voor het op weg helpen...
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yummie yummie ontbijt
foto doet het niet. oh well
ja goed hequote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En PS, lekker ontbijtje heb je daar!
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja goed heeen Europese vriend en ik doen erg ons best om, nu we zelf moeten koken, niet te veramerikaansen in slecht eten
yup. Maar besloten om na de zomer mijn maaltijd plan op te zeggen en voor mezelf te blijven kokenquote:
Je gaat ook naar een appartement toch ipv een kamer?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. Maar besloten om na de zomer mijn maaltijd plan op te zeggen en voor mezelf te blijven koken
Dat hangt heel erg van de kwaliteit van het eten afquote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel fijn om zelf lekker te kunnen koken (al lijkt het me soms heerlijk om altijd gewoon aan te kunnen schuiven in de eetzaal)
- ze hebben al 2 of 3 kattenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voornemen? Bedoel je niet doktersadvies?
[..]
Logica? Waarom logica? Je neemt toch een huisdier omdat het leuk is, niet omdat het logisch is?
Ik zou de hond in dit geval vóór de auto binden...quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is een grote hond...
Ze hebben nauwelijks geld om de benzine voor de auto te betalen, wat denken ze dat het voer voor een hond kost?
Kikkerquote:Op zondag 24 juni 2012 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben trouwens zo'n leuk cadeautje aan het haken voor een vriendin
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Dit weekend gedaan:
- fauteuils
- kast voor in de computerkamer
- garderobekast
- kast voor in de douche
- eetkamerstoelen
- eetkamertafel
en we hebben gordijnen
Jupquote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Komt het einde van de to-dolijst in zicht?
pizza kan prima gezond zijn, hangt erg van de ingredienten af (heb net ook pizza op)quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb pizza op![]()
Het is echt niet goed voor ons dat hier om de hoek een goeie, niet dure pizzeria zit
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pizza kan prima gezond zijn, hangt erg van de ingredienten af (heb net ook pizza op)
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kikker![]()
(die komt uit het boekje dat je op je werk had laten liggen?)
quote:
Dit was gewoon een margherita, dus geen groenten en wel veel kaasquote:Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pizza kan prima gezond zijn, hangt erg van de ingredienten af (heb net ook pizza op)
We zijn al vanaf half april bezig hequote:
waar ga je heen/ Kom je op visite?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Reis naar de USA geboekt, althans de tickets daarvoor.
Nu eens kijken waar we ongeveer gaan overnachten en met welk scheurijzer we ons daar verplaatsen...
Binnenkort dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We zijn al vanaf half april bezig heSnel vind ik niet echt de goede term
Beetje tomaat en minder kaas dan op een quattro fromaggi. Alles is relatief: als je het vergelijkt met bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit was gewoon een margherita, dus geen groenten en wel veel kaas
dan is het lang zo slecht nog nietquote:Disco Volante
Twee pizza's op elkaar met tomaten, kaas, kipfilet, spek, salami, verse tomaten, basilicum, rollade
quote:
Nouja, als je er allebei ook nog fulltime naast werkt, de halve tent wilt verbouwen / opknappen en niet in dezelfde plaats woont, vind ik het nog best knap gedaanquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We zijn al vanaf half april bezig heSnel vind ik niet echt de goede term
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, als je er allebei ook nog fulltime naast werkt, de halve tent wilt verbouwen / opknappen en niet in dezelfde plaats woont, vind ik het nog best knap gedaan
Neequote:Maar ik bedoelde: duurt niet lang meer
Die hoefden misschien minder te doen, konden makkelijker vrij nemen of hebben meer laten doen... daar kun je natuurlijk niets mee vergelijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in
[..]
Nee
De buren - die het huis later hebben gekocht dan wij het hebben gehuurd - wonen er al
Het is wel vervelendquote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die hoefden misschien minder te doen, konden makkelijker vrij nemen of hebben meer laten doen... daar kun je natuurlijk niets mee vergelijken.
Jaquote:Het belangrijkste is dat je straks ein-de-lijk naar je eigen huisje gaat, mét E. samen
Pak een lint en doe een strikquote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, meer rekbare elastiekjesdan houden ze het tenminste met 2x draaien nog bij elkaar...
Hoe lang was jouw haar dan???quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kwam vroeger met elastiekjes ook nooit verder dan 2*, alleen met nat haar kwam ik verder.
Daar was in Mick weinig meer van overquote:
ik heb het ruim drie jaar volgehoudenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was in Mick weinig meer van over. Ik heb het nooit onder mijn schouders gehad. Wel meermaals tot die lengte, omdat ik steeds geen zin heb naar de kapper te gaan.
Wauwquote:
Ook niet op foto's?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw
Mijn vriend had tot vlak voor ik hem leerde kennen ook lang haar... vind het altijd wel jammer dat ik dat nooit gezien heb.
Ik vlieg op de heenweg wel via Chicago, maar ga dan door naar Orlando.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waar ga je heen/ Kom je op visite?
Ja, je weet wel, een New Kidquote:
Oh god, waarom zagen / zien mensen er toch zo uit?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, een New Kid
[ afbeelding ]
Hoe vaak ga je dat plaatje nog veranderen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, een New Kid
[ afbeelding ]
Ik vond de tweede anders ook knap fout.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh god, waarom zagen / zien mensen er toch zo uit?
-edit- nu heb ik er 3 voorbij zien komen, die 1e en 3e zijn wel het ergst
Ik had ze ook alledrie kunnen postenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh god, waarom zagen / zien mensen er toch zo uit?
Ook mooi tochquote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen snor en altjjd in een staart. Als ik het los had had ik pijpenkrullen
Nou stoppen, hoor...!!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geen snor en altjjd in een staart. Als ik het los had had ik pijpenkrullen
Hangt er volgens mij maar net vanaf waar je de klemtoon in genomen legt...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
Het ergste vind ik nog wel hoe serieus deze kijkt, terwijl je met zo'n kapsel obviously niet serieus genomen kunt worden
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hangt er volgens mij maar net vanaf waar je de klemtoon in genomen legt...
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
nee maar ik kom net uit de douche dus het is nog nat, dus het glimt!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inclusief gel aan de bovenkant?
En jij bent een meisje, dan telt het niet!
Nom, nom?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang ze de snor niet bedoelt is het goedquote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Inclusief gel aan de bovenkant?
En jij bent een meisje, dan telt het niet!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar ik kom net uit de douche dus het is nog nat, dus het glimt!
Je zegt het verkeerd om, eerst snorretje tekenen, dan fotoquote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Maak gauw ff een foto en teken een snorretje dan! *prettyplease?*
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Maak gauw ff een foto en teken een snorretje dan! *prettyplease?*
Truequote:Op zondag 24 juni 2012 23:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd om, eerst snorretje tekenen, dan foto
Pinanties nu!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True
Tijd dat ik naar bed gaer komt weinig zinnigs meer uit... maar ik wil nog ff zien of Italië wint
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
U roept wij draaien
[ afbeelding ]
Verveel me duidelijk. Ga maar es aan de wandel
Koekwous!!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
U roept wij draaien
[ afbeelding ]
Verveel me duidelijk. Ga maar es aan de wandel
Nou! Dat zou ik ook zijn jaquote:Op zondag 24 juni 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben blij dat ik daar dus niet meer zit.
De titel luidt dan ook "fat baby girl".quote:Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, dat kind is voor een baby wel serieus stevig.
quote:Op maandag 25 juni 2012 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is de wereld toch mooi.
http://english.alarabiya.net/articles/2012/06/24/222413.html
Die titel had ik ook gezien, maar dat maakt m'n verbazing nog niet minder...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De titel luidt dan ook "fat baby girl".
Ik vind het trouwens maar eng.
quote:
Zo erg?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Nog weinig goeds deze morgen. Gelukkig is het de laatste maandag van de week
Ow dat is idd een slechte combinatie. Er is zo wel heel veel onrust ook hè? Verhuisdingen = stress. Sterktequote:Op maandag 25 juni 2012 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijn, moe, slechte combinatie. Zie een beetje op tegen de reis naar Keulen ook, en het is gewoon zo druk met al die verhuisdingen
Ik ook niet. En dan is het al jaren bezigquote:Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
PS
[..]![]()
Ik kende het programma helemaal niet.
Zijn verse aarbeien niet lekkerder?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef Etcetera het volgende:
Overigens wel een bak ingemaakte aardbeien uit de tuin van m'n schoonouders meegekregen gisteren![]()
![]()
quote:
Ze zijn dit weekend geplukt, zondag ingemaakt. Verser dan dit gaat nietquote:
Ik kende het wel, maar vind het niet zo boeiend dat ik elke aflevering bekijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan is het al jaren bezig
Ja, inderdaad, daar was ik net ook al verbaasd over.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan is het al jaren bezig
Als het hetzelfde is denk ik dat Etsie dat wel getikt hadquote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog nooit ingemaakte aardbeien gegeten.Of is dat hetzelfde als jam?
Mja..quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het hetzelfde is denk ik dat Etsie dat wel getikt had
Ik heb dat ook ooit gemaakt, met nog rabarber erdoorheenquote:Op maandag 25 juni 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel jam geloof ikmaar met veel meer aardbeien dan je in een jampotje zult vinden
En we gooien dat in de yoghurt, of op brood, of op ijs of gewoon lekker smikkelen
Geleisuikerquote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is suiker daarbij het geheime ingredient?
tofquote:
TM vind van welquote:
Hij was in elk geval vaagquote:
quote:Hooi etceteraik ben enzovoort..
onze kinderen gaan later
enzo
&
enzulks heten
En in al die jaren dat ik hier post, is hij nog niet eerder gemaaktquote:
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op maandag 25 juni 2012 18:55 schreef Etcetera het volgende:
D'r staat niet voor niks psyco/sicko in z'n profiel
Mén ik heb nog steeds hoofdpijnmaar het bed gaat wel verhuisd worden vanavond, en nachtkastjes en de tafel voor in de woonkamer
Dus ik zie E. weer vanavond
![]()
is dit een grapquote:Op maandag 25 juni 2012 19:05 schreef Etcetera het volgende:
Facebook Just Changed Your Email Without Asking—Here’s How to Fix It
Ik wist niet eens dat een emailadres zichtbaar was voor andere mensen. Ik heb nog nooit iemands emailadres op moeten zoeken via Facebook.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het gechecked: nee. Bij Facebook stond bij mij als standaard e-mail: mijnnaam@facebook.comIk heb geprobeerd te verwijderen en dat lukt dus ook niet he
Ach, ik had lang geleden een Vietnamese collega die het presteerde om op Tweede Paasdag naar kantoor te gaan. Hij wist van niets, en voor de anderen was het zo vanzelfsprekend een vrije dag dat niemand op het idee kwam hem dat te vertellen. Het was hem overigens wel opgevallen dat het erg stil was op de weg.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag trouwens
Ik had een mooi domme actie vandaagben naar mn werk gegaan terwijl ik een vrije dag bleek te hebben
Uiteindelijk toch een paar uurtjes gewerkt zodat een collega eerder naar huis kon (en in die paar uurtjes gecoacht, dus prima
) maar het is wel weer echt iets voor mij...
Ik heb geen spareribs gemaakt.quote:
Ja, dat klopt welquote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet dit weekend, maar je was toch bezig geweest met rubs en saus voor op de BBQ?
quote:Apple quietly switched out a statement that claimed its Mac computers were completely immune to viruses with a less-forward statement: 'It's built to be safe.'
Prima toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het gechecked: nee. Bij Facebook stond bij mij als standaard e-mail: mijnnaam@facebook.comIk heb geprobeerd te verwijderen en dat lukt dus ook niet he
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 25 juni 2012 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef er sowieso geen mailadres openbaar te hebben
Je kan bijna gaan slapen dus...quote:Aanhanger met bed, tafel, nachtkastjes, kast, bedbodems: onderweg naar Oosterwolde. Het komt nu wel dichtbij zeg
Ook wel eens gedaanquote:Op maandag 25 juni 2012 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag trouwens
Ik had een mooi domme actie vandaagben naar mn werk gegaan terwijl ik een vrije dag bleek te hebben
Uiteindelijk toch een paar uurtjes gewerkt zodat een collega eerder naar huis kon (en in die paar uurtjes gecoacht, dus prima
) maar het is wel weer echt iets voor mij...
Ook wel eens gedaan..in het weekendquote:Op maandag 25 juni 2012 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan. Vrolijk begonnen met werken, benieuwd of het rooster voor volgende week al bekend was en op dat moment pas ontdekken dat ik die dag vrij had
. Eerste uur vol gemaakt en daarna mijn biezen gepakt
Ik werd een keer iets voor drieën gebeld met de vraag of ik wist dat ik moest werken die dag. "Ja, van vijf tot negen toch?", aldus H_T. "Hmmmmnee, van een tot vijf", antwoordde planner. Gelukkig direct gevolgd door de mededeling dat vijf tot negen ook prima wasquote:Op maandag 25 juni 2012 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel eens vergeten te gaan werken terwijl ik wel ingeroosterd stond.
Wij bellen meestal binnen een half uur als er niemand komt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd een keer iets voor drieën gebeld met de vraag of ik wist dat ik moest werken die dag. "Ja, van vijf tot negen toch?", aldus H_T. "Hmmmmnee, van een tot vijf", antwoordde planner. Gelukkig direct gevolgd door de mededeling dat vijf tot negen ook prima was
Aangezien wij altijd eerder op kantoor waren dan het personeel, werden we altijd al gebeld vóórdat de werkdag begon. Dan was je nog wel te laat, maar gelukkig niet ontzettend veel te laatquote:Op maandag 25 juni 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Overigens was een collega van me 2 of 3 keer komen opdagen op koopzondag terwijl hij niet ingeroosterd was. En gewoon mooi blijven werken toen ik dat zei. Je krijgt 200% betaald.
[..]
Wij bellen meestal binnen een half uur als er niemand komt.
Wat dan meestal het geval is, is dat diegene zich dan ziek gemeld heeft per e-mail. Dom, want wij hebben niet standaard de e-mail openstaan. En soms hebben ze alleen de roosteraar of de manager gemaild die natuurlijk niet op die dag werken.
Voor openingstijd bedoel je?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
Bij ons kunnen ze trouwens niet voor sluitingstijd bellen, dan krijgen ze onze telefooncentrale/bandje.
quote:Perhaps they are the super model of fruit- gorgeous to look at and not much going on inside...
Ik ben absoluut geen fruiteterquote:Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
Tim, vind je het leuk om ook te proberen 20 (of meer) verschillende soorten fruit te eten?
Ik heb zojuist een pitahaya (drakenvrucht) gegeten:
[..]
[ afbeelding ]
Papa Lamepiemelos. De Griekse staatsbank.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: voor de Carbagerun ben ik nog op zoek naar wat leuke niet bestaande sponsors. Mag a la Top Gear (bijvoorbeeld Slapenisfijn.nl/Slapenisfijn.nl), maar sponsors als Duff Beer, Burger World en Cluckin' Bell zijn ook welkom
Leuk ideequote:Op maandag 25 juni 2012 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Papa Lamepiemelos. De Griekse staatsbank.
Zoveel soorten, zoveel texturen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben absoluut geen fruiteter. De smaak vind ik wel okay, maar de textuur vind ik vaak maar niks. Ik zie mezelf niet snel beginnen aan een project 20 fruitsoorten te eten. Hoe is de drakenvrucht bevallen?
Goed punt. Desondanks denk ik niet dat ik binnen afzienbare tijd te bekeren ben tot fruitfanaatquote:
Misschien wel hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Dan zul je dit niks vinden?
http://www.naturespride.n(...)il/citrus-kaviaar-1/
Wtf...dat is freakyquote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Dan zul je dit niks vinden?
http://www.naturespride.n(...)il/citrus-kaviaar-1/
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..mijn kleine frustratie van de dag...kokosnoten gaan helemaal niet zo lang mee
Vandaag had ik een cocosnoot nodig voor een geweldige curry. Hadden we nog een kokosnoot liggen. Maak ik 'm open..is 'ie helemaal rot en gaan gisten
Nu heb ik een niet-zo-geweldige curry gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja..niet dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]balen Nem! Je zou denken dat die dingen wel even kunnen liggen
quote:Type-tyfus denk ik. Snap er ook geen hol van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
wtf? Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:25 schreef ß het volgende:
Nem, wist jij dat jij de 113.000.000e post hebt gemaakt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf? Nee
Ik hoop dat het een epische uitspraak is
Valt tegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:27 schreef ß het volgende:
Post-id 113.000.000 is bijna aan de beurt.
[AKQ SC #1322] op huus an goan
Ja, behoorlijkquote:
Bounty vind ik maar niks, terwijl ik seroendeng en Malibu wel kan waarderen. Beetje kokos in een curry kan mij ook wel bekorenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..niet dus
Normaal ben ik helemaal niet gek op kokos in mijn eten maar als het lang genoeg meekookt in een curry dan geeft het een hele zachte, niet kokossmaak.
Want kokosnoot wel in huis, santen niet in huis.quote:
Ja, dat hadden we dus altijd..maar nu gewoon nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Vanwege de houdbaarheid en hanteerbaarderheid heb ik altijd santen in huis.
Maar wel laatst alsnog 2 pakjes weggegooid die over datum waren.![]()
Kokosmelk heb ik ook altijd het liefst op voorraad.
Oh ja, kersen, rode bessen, bramen en ananas vind ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom geen santen gebruiken?
Het nadeel van fruit is inderdaad dat het zo snel rot.
Mijn drakenvrucht had aan de buitenkant al plekken, en de bak met kersen heb ik net ook maar weggegooid.Had ze beide gisteren meegekregen. Geen idee hoe lang mijn moeder ze al had.
Oh, kokosijs.![]()
Laatst ook gemberijs en rabarberijs gehad. Lekker!
De datum zegt ook niet alles. Laatst nog lekker saus gegeten die een half jaar over datum was, niets mis meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Vanwege de houdbaarheid en hanteerbaarderheid heb ik altijd santen in huis.
Maar wel laatst alsnog 2 pakjes weggegooid die over datum waren.![]()
Murphy.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat hadden we dus altijd..maar nu gewoon niet
Dat weet ik. En ik eet dat soort dingen zelf ook gerust een half jaar na datum nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De datum zegt ook niet alles. Laatst nog lekker saus gegeten die een half jaar over datum was, niets mis mee
In dat geval is het verstandig het weg te mikkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Murphy.
[..]
Dat weet ik. En ik eet dat soort dingen zelf ook gerust een half jaar na datum nog.
Maar ik moest ergens de grens trekken. En het zag er geel uit.
Of de weg te wijzen naar de vuilnisbak.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dat geval is het verstandig het weg te mikken
Fruit is top! Geweldig! Zoveel variëteiten, zoveel lekkers. Vlakbij mijn huis groeien enorme hoeveelheden braamstruiken. Bramen zo van de struik eten is toch heerlijk? Een feest!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wel hoor. Ik vind sommige soorten fruit best okay, zoals appels, mandarijnen, perssinaasappelen, passievruchten. Ik eet het alleen bijna nooit
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tim..jij hebt vast Tron en Tron:Legacy gezien...
Er zitten zeker lekkere dingen tussen, maar fruit kopen/eten zit gewoon niet echt in mijn systeem dus doe ik het weinig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Fruit is top! Geweldig! Zoveel variëteiten, zoveel lekkers. Vlakbij mijn huis groeien enorme hoeveelheden braamstruiken. Bramen zo van de struik eten is toch heerlijk? Een feest!
En China deed niet eens mee in de oorlog.quote:
Als je je bewust bent van het probleem, ben je al halverwege de oplossing. Dus: eet meer fruit!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zitten zeker lekkere dingen tussen, maar fruit kopen/eten zit gewoon niet echt in mijn systeem dus doe ik het weinig.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb ze op Blu-ray in de kast staan. Gekocht via Play.com en het rare is dat deel 1 wel NL ondertiteling heeft een deel 2 niet
Had je er een vraag over of was het gewoon een filmtip?quote:
Filmtipquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had je er een vraag over of was het gewoon een filmtip?
Wel een goeie, want ik vind die films tofquote:
Ja, heel tof. Zelfs Tron. Gedateerde film natuurlijk maar ik heb er met plezier naar gekeken. Met dat tijdsbeeld voor ogen. Toevallig gisteren Tron:Legacy nog een keer gekeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel een goeie, want ik vind die films tof.
Die trekt me dan weer minder. Black Snake Moan vond ik dan wel weer cool.quote:Ik kan ook genieten van Snakes on a Plane
Misschien wat voor een andere keer. De eerstkomende film die ik ga kijken wordt Up, Oh brother where art thou of ik ga gewoon lekker tukken in de trein morgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die trekt me dan weer minder. Black Snake Moan vond ik dan wel weer cool.
Ik zou voor de tweede optie gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien wat voor een andere keer. De eerstkomende film die ik ga kijken wordt Up, Oh brother where art thou of ik ga gewoon lekker tukken in de trein morgen
Trusten
Oh brother? Op zich prima keus, maar die heb ik al vaker gezien dan Up. Naar verwachting moet ik er over vijf uur weer uit, dus dan is een overzichtelijk verhaal ook wel prettig om te volgen. Ach, ik zie nog wel.quote:
Hier hadden ze vorige week limoncelloijsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom geen santen gebruiken?
Het nadeel van fruit is inderdaad dat het zo snel rot.
Mijn drakenvrucht had aan de buitenkant al plekken, en de bak met kersen heb ik net ook maar weggegooid.Had ze beide gisteren meegekregen. Geen idee hoe lang mijn moeder ze al had.
Oh, kokosijs.![]()
Laatst ook gemberijs en rabarberijs gehad. Lekker!
Mieperdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:59 schreef Mikkie het volgende:
Booooh het is te vroeg. Of nouja, vooral gezien de werkdag die op komst is
Hoi. Thuis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:40 schreef TradeMarkie het volgende:
En waarom heb ik al 2 dagen de eerste post in de ochtend?
Waar is een ps die halfdronken naar bed moet, een red die wakkergejankt is of een c4 die net thuiskomt van een nachtdienst?
We zijn met mijn schoonmoeder uit eten geweest voor G's verjaardag. Zij gaat al 20 jaar naar een restaurant in Tiel omdat ze daar de beste ribs van Nederland hebben. Ze zijn inderdaad fantastischquote:
Hoi, overuren?quote:
Nee, boodschappen doen.quote:
Was dat maar zo!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de 24-uurs economie nu officieel van start gegaan?
Hoi. Niet wakkergejanktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:40 schreef TradeMarkie het volgende:
En waarom heb ik al 2 dagen de eerste post in de ochtend?
Waar is een ps die halfdronken naar bed moet, een red die wakkergejankt is of een c4 die net thuiskomt van een nachtdienst?
Ik zal beginnen door je toch een hele goedemorgen te wensen Soempie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef Soempie het volgende:
Even geen idee hoe mezelf op te vrolijken. Iemand hier een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |