Zo echt welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
De medestanders hier vergeten wel meer interpunctie..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter van het eerste woord namelijk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
dat jeugdzorg mijn dochtertje in therapeutisch gezinshuis heeft geplaatst eens in 14 dagen bezoek eens in 14 dagen daar en eens in maand komt ze dag thuis ze breiden bezoek niet uit terwijl de afspraak is dat ze okt 2012 thuis komt wonen ik ben bang dat ze zich gewoon niet aan die afspraak houden het is geheel vrijwilllige plaatsing onder chantage ik heb de volledige voogdij zolang ik alles maar doe wat zij zeggen houdt ik de voogdij ook
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.
Gescheiden ouders, manisch depressieve moeder, minimal inkomsten, geruchten over geestelijke en fysieke mishandeling.
Dan komt er zo´n gezinshulp in je huis die 1 te achterlijk voor woorden is. 2 broers tegen elkaar probeert uit te spelen (wat vanzelfsprekend tegen elke natuurwet gaat). En je hele verhalen in de mond probeert te leggen.
Via ons vader beklag gedaan en toen kwam er weer een nieuwe. Een die nog achterlijker was dan de vorige. En weer hetzelfde verhaal, dingen suggereren die er niet zijn, broers en zussen tegen elkaar uitspelen voor informatie. Toen ik op mijn 14e een een tik heb verkocht omdat ze te ver ging was het hek helemaal van de dam.
![]()
Dan hebben we het nog niet over de mentale achterstand die deze mensen hadden. De meeste waren MBO-ers met een curses wat HBO-niveau zou moeten rechtvaardigen. Ja, goed idee zet dat tegenover 4 kinderen die allen op VWO zijn begonnen![]()
![]()
die 1e - Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
dat jeugdzorg mijn dochtertje in therapeutisch gezinshuis heeft geplaatst eens in 14 dagen bezoek eens in 14 dagen daar en eens in maand komt ze dag thuis ze breiden bezoek niet uit terwijl de afspraak is dat ze okt 2012 thuis komt wonen ik ben bang dat ze zich gewoon niet aan die afspraak houden het is geheel vrijwilllige plaatsing onder chantage ik heb de volledige voogdij zolang ik alles maar doe wat zij zeggen houdt ik de voogdij ook
zielige exquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Laat mij raden TS, je bent eigenlijk te beperkt (lees=te jong, mentaal niet in orde) en je vraagt je af waarom jouw kind wordt afgenomen? Alleen maar omdat je je kan voortplanten betekent niet dat je dat maar overal kan doen zonder enige bezwaren of problemen. Er hangen in dit land nou eenmaal consequenties aan het voortplanten van jouw soort.
Dus een alleenstaande moeder, die manisch depressief is, zonder geld dat vind ik al behoorlijk zorgwekkend. En dat er dan vervolgens geruchten (meldingen?) zijn over geestelijke/lichamelijke mishandeling, vind ik het zeer terecht dat jullie jeugdzorg over de vloer hebben gekregen. De manier waarop dat is gegaan kan ik geen oordeel over vellen, maar stel dat er niets gebeurd was, dan waren jullie misschien opgegroeid in een zeer kindonvriendelijke omgeving.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.
Gescheiden ouders, manisch depressieve moeder, minimal inkomsten, geruchten over geestelijke en fysieke mishandeling.
Dan komt er zo´n gezinshulp in je huis die 1 te achterlijk voor woorden is. 2 broers tegen elkaar probeert uit te spelen (wat vanzelfsprekend tegen elke natuurwet gaat). En je hele verhalen in de mond probeert te leggen.
Via ons vader beklag gedaan en toen kwam er weer een nieuwe. Een die nog achterlijker was dan de vorige. En weer hetzelfde verhaal, dingen suggereren die er niet zijn, broers en zussen tegen elkaar uitspelen voor informatie. Toen ik op mijn 14e een een tik heb verkocht omdat ze te ver ging was het hek helemaal van de dam.
![]()
Dan hebben we het nog niet over de mentale achterstand die deze mensen hadden. De meeste waren MBO-ers met een curses wat HBO-niveau zou moeten rechtvaardigen. Ja, goed idee zet dat tegenover 4 kinderen die allen op VWO zijn begonnen![]()
![]()
Borderline wijven... wat een ellende is en blijft dat toch ookquote:Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef Boemannetje het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben dus die "zielige ex" van de TS (zie het andere gesloten draadje van de TS).
TS heeft de diagnose borderline, maar het lijkt er meer op dat ze aan een antisociale persoonlijkheidsstoornis lijdt ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Antisociale_persoonlijkheidsstoornis ). Ze heeft een berucht verleden waarin geweld, drugs/alcoholmisbruik en gedwongen opnames centraal staan. Ik kende haar pas een half jaar toen ze zwanger werd en ze leek redelijk normaal te zijn tot het moment dat ze tijdens een discussie plotseling een mes greep om haar zin door te zetten. Ze was toen al zwanger en achteraf bleek dat ze die dag gedronken had.
Sinds vorige week is ze voor de 4e keer in een jaar tijd gedwongen opgenomen nadat ze me fysiek had aangevallen in de spreekkamer van BJZ en diezelfde avond haar zoveelste zelfmoordpoging had aangekondigd. Het frappante was dat haar vader mij de schuld gaf van haar geweldsuitbarsting.
Die zelfmoordpoging had ik al aan zien komen en had mijn zorgen daarover die middag al geuit richting de politie. Die belden mij dan ook die avond om te vragen waar ze zou kunnen zijn toen ze aangekondigd had zichzelf voor de trein te willen gooien.
Vorige maand werd ze ook al gedwongen opgenomen toen ze in een dronken bui probeerde uit de rijdende auto te springen. Ik had haar opgehaald omdat ze me om hulp vroeg omdat ze niet lekker in haar vel zat. Ik heb altijd voor haar klaar gestaan en heb haar al heel vaak door zo'n momenten heen geholpen. Achteraf gaf ze bij BJZ mij de schuld van haar actie.
Dankzij haar heb ik onze zoon 4 maanden niet mogen zien. Ze had namelijk begin juni een doodsbedreiging jegens haarzelf en onze zoon geënsceneerd en BJZ heeft daarop aangifte gedaan. Tegelijkertijd had ze haar buren tegen mij opgezet op grond van verdraaide feiten en leugens en deze zijn er ingetrapt. De politie heeft de zaak nog steeds in onderzoek, TS weigert haar medewerking.
Zelf had ik de fout gemaakt erg provocatief tegen BJZ te zijn, hetgeen BJZ als bedreiging ervoer, maar dit was niet de reden dat ik onze zoon niet meer mocht zien. Dat was die zogenaamde bedreiging jegens haar en ons kind. De reden dat ik zo provocatief tegen BJZ was dat ze absoluut niet naar me luisterden en mijn zorgen (die achteraf voor de zoveelste keer terecht bleken) volledig negeerden.
Toen ze ruzie kreeg met haar buren schoof ze de enscenering op hen af. Uiteindelijk bleek ze er toch zelf achter te zitten, hetgeen mij al vanaf dag 1 duidelijk was.
De avond dat ze bedreigt zou zijn door mij had ze bijna een halve liter Jägermeister op en kreeg toen zoals zo vaak een paniekaanval. (dit weet ik via haar buren die zich uiteindelijk geëxcuseerd hebben bij mij toen ze erachter kwamen hoe zij werkelijk is)
BJZ heeft toen besloten om de omgang drastisch in te perken, mede omdat er een hele flessenverzameling was gevonden en dus bleek dat TS zwaar alcoholiste was. Ook hebben haar buren foto's gemaakt van haar woning die ernstig vervuild bleek te zijn en deze doorgestuurd naar BJZ.
Ze weet dat ze rare dingen doet als ze gedronken heeft, desondanks kan ze het niet laten om iedere keer opnieuw te beginnen met drinken. Ons kind is uit huis geplaatst op een moment dat ze me succesvol buitenspel had gezet op basis van leugens en mij een contactverbod had opgelegd om mijn lastige vragen/de confrontatie met de feiten te voorkomen.
Haar ouders hebben mij nooit gemogen en hebben mij dan ook behoorlijk zwart liggen te maken bij BJZ. Toen haar bekend werd dat ons kind uit huis geplaatst zou worden heeft TS enkele dagen later haar eigen moeder fysiek aangevallen.
Het zijn inderdaad mijn woorden die ze in haar draadje "zielige ex" citeert.
Niet echt netjes van me, maar ik was op dat moment furieus omdat ze voor de zoveelste keer succesvol de omgang tussen mij en onze zoon had verstoord en BJZ de feiten bleef negeren.
Afgelopen jaar had ze dat namelijk al meerdere keren gedaan door vervalste mails naar haar ouders en BJZ te sturen waarin ik zogenaamd aan zou kondigen dat ik ons zoontje zou willen ontvoeren en aan zou kondigen haar en haar familie te vermoorden.
Ook heeft ze verschillende valse aangiftes gedaan, o.a. van verkrachting en mishandeling, dat terwijl zij degene is die meerdere keren geweld tegen me gebruikte en mij in het verleden ook al eens met een keukenmes had bedreigt.
Onze relatie is op de klippen gelopen nadat er een aantal vreemde gebeurtenissen waren m.b.t. mijn huisdieren, ze daar tegenstrijdige uitspraken over deed, ze tijdens een rustig gesprek uiteindelijk opbiechtte 3 kittens vermoord te hebben, 2 andere zwaar mishandelt te hebben en weigerde daarvoor hulp te zoeken.
De Fokkers hier mogen zichzelf eens afvragen of het hen wel zou lukken er rustig onder te blijven als je continu geconfronteerd wordt met valse beschuldigingen en leugens over jezelf en deze succesvol tegen je gebruikt worden en je daardoor je kind niet mag zien.
Tuurlijk ben ik ook maar een mens en heb net als iedereen mijn tekortkomingen en fouten. Ik ben in het verleden slachtoffer geweest van zeer buitensporig geweld en ben ik heel vroeger op school veel gepest geworden. Zodoende heb ik de diagnose PTSS. Ik heb ook een crimineel verleden, d.w.z. ik heb in het verleden in softdrugs gehandeld en rook op zijn tijd graag een jointje, hetgeen mij door verschillende artsen is geadviseerd i.p.v. zware medicijnen.
BJZ heeft mij geadviseerd contact met mijn ex te mijden (hetgeen TS onbegrijpelijk vind) en overweegt momenteel de plaatsing van ons kind bij mij. Ik mag ons kind gelukkig weer wekelijks zien en is hij 1 dag in de week bij me.
TS is het daar absoluut niet mee eens, probeert nu mij het ouderlijk gezag te ontnemen en doet er wederom alles aan om mij zwart te maken. Ze doet en denkt alsof ze gezond is...
Ik vind het erg triest voor zowel ons kind als ook TS.
BJZ heeft aardig wat steken laten vallen door de feiten te negeren, maar uiteindelijk zijn ze er inmiddels wel achter hoe de vork werkelijk in de steel zit. In samenspraak met BJZ heb ik aangekondigd dat als TS door blijft gaan met valse beschuldigingen, de hetze tegen mij, etc. ik naar een voor haar onbekende plek zal verhuizen en een contactverbod uit zal laten vaardigen.
BTW, zomoederzozoon is TS haar 2e account hier op Fok!, zag een tijdje geleden op haar laptop dat ze met dat account was ingelogd op Fok!. Ze zocht namelijk begin september weer toenadering toen ze wat geregeld moest hebben, we stonden namelijk (nog) samen ingeschreven voor een woning en verzocht mij er afstand van te doen toen ze een woning kreeg toegewezen. Ze is verhuisd omdat ze ruzie had met haar buren en de huiseigenaar, en dat was allemaal de schuld van hen.
Niet de ballen hebben om je kind gewoon mee te nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dan vraagt BJZ een OTS en UHP aan en dan ben je je kind kwijt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:39 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Niet de ballen hebben om je kind gewoon mee te nemen
Wat ik zeg is niet getrollt, als je kind een weekend bij jou is kan ze MAKKELIJK ontsnappen als er op papier staatquote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef Boemannetje het volgende:
[..]
Dan vraagt BJZ een OTS en UHP aan en dan ben je je kind kwijt.
Hoe bedoel je ontsnappen? Je hebt naar BJZ's pijpen te dansen anders grijpen ze in. Het zijn een stelletje machtswellustelingen hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 15:56 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Wat ik zeg is niet getrollt, als je kind een weekend bij jou is kan ze MAKKELIJK ontsnappen als er op papier staat
Daar geef ik je volledig gelijk in, desondanks heeft BJZ in ons geval lang de feiten genegeerd. TS heeft BJZ lange tijd succesvol om de tuin geleid om haar eigen tekortkomingen te verbloemen en het allemaal op mij af te schuiven hetgeen ook goed in de bestaande vooroordelen jegens vaders/exen/mannen paste.quote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het altijd een beetje vrij lastig dit soort onderwerpen, ik ken een aantal kinderen die onder jeugdzorg vallen en dat is naar mijn mening ook geheel terecht terwijl de ouders zelf zeggen dat het onterecht is.
Ze doen hun best, ik weiger te geloven dat ze bewust gezinnen uit elkaar willen rukken puur omdat het kan, het is moeilijk werk en je moet vaak ook moeilijke keuzes maken.
En soms durft iemand niet de moeilijke keuze te maken en dan krijg je drama's als in het gezin Terwolde.
Ze halen je kind echt niet uit huis omdat je een keer vergeten bent een ontbijt te maken of het badderen een dagje overslaat, er is vaak toch wel meer aan de hand.
Terechte klacht, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
Je bent iemand die het gewoonblaat zoals het is? Ik heb een KANKER ERGE HEKEL AAN JOU SOORT! Ik weet precies wat hier speelt dus mods hoeven geen notes of een ban te geven, Ik zelf heb ook jarenlang met mensen van jeugdzorg te maken gehad en ze vernietigen joubkind daar, Als je kind geen van de bad guys is dan wordt ze dat wel neem dat maar van mij aan! Mensen komen zelden terecht met een goede toekomst daar.quote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef Boemannetje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ontsnappen? Je hebt naar BJZ's pijpen te dansen anders grijpen ze in. Het zijn een stelletje machtswellustelingen hoor.
Tijd voor een kopje thee? Misschien een koekje erbij?quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Je bent iemand die het gewoonblaat zoals het is? Ik heb een KANKER ERGE HEKEL AAN JOU SOORT! Ik weet precies wat hier speelt dus mods hoeven geen notes of een ban te geven, Ik zelf heb ook jarenlang met mensen van jeugdzorg te maken gehad en ze vernietigen joubkind daar, Als je kind geen van de bad guys is dan wordt ze dat wel neem dat maar van mij aan! Mensen komen zelden terecht met een goede toekomst daar.
quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Boemannetje het volgende:
[..]
Tijd voor een kopje thee? Misschien een koekje erbij?
Ze hebben er bijna 2 jaar lang een zooitje van gemaakt, maar ondertussen is het tij gekeerd. Sinds wij een nieuwe voogd hebben loopt het contact een stuk beter.
Ik moet zeggen dat jij al een stuk verstandiger overkomt als TS en je mag gelukkig dan ook je kind weer zien.quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Boemannetje het volgende:
[..]
Daar geef ik je volledig gelijk in, desondanks heeft BJZ in ons geval lang de feiten genegeerd. TS heeft BJZ lange tijd succesvol om de tuin geleid om haar eigen tekortkomingen te verbloemen en het allemaal op mij af te schuiven hetgeen ook goed in de bestaande vooroordelen jegens vaders/exen/mannen paste.
Thx, BJZ laat genoeg steken vallen, het is echter aan jou om je daardoor niet gek te laten maken, hetgeen mijzelf (ook) is overkomen. Je kunt wel de hele tijd blijven kankeren over hun wanbeleid, maar wat BJZ wil zien is goed ouderschap en als je in staat bent dat te laten zien loopt het allemaal een stuk makkelijker.quote:Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij al een stuk verstandiger overkomt als TS en je mag gelukkig dan ook je kind weer zien.
Voor de rest in het algemeen in dit topic, het valt me op dat het merendeel van de tegenstanders van BJZ nu niet bepaald sociaal overkomt, met het merendeel bedoel ik dus niet iedereen.
Gr een kind dat zedelijk betast is door al zijn groeps leiders.quote:Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij al een stuk verstandiger overkomt als TS en je mag gelukkig dan ook je kind weer zien.
Voor de rest in het algemeen in dit topic, het valt me op dat het merendeel van de tegenstanders van BJZ nu niet bepaald sociaal overkomt, met het merendeel bedoel ik dus niet iedereen.
Wat is je punt? Er worden ook kinderen zedelijk betast door vaders, ooms, buurmannen, leraren, geestelijke enz.quote:Op maandag 17 december 2012 16:52 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Gr een kind dat zedelijk betast is door al zijn groeps leiders.
Leestekens.. Gebruik ze...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef CrushedTinBox het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |