abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:27:31 #101
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118445079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hier heb je wat punten en komma's: ..... ,,,,,,

Gebruik ze.
.,. ,, .. .,. ., .
Mijn Signature is Signature.
pi_118445090
zeg op school ik word mishandel maak je zelf een paar blauwe plekken
Huo en je bent uit je huis
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:35:32 #103
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_118445394
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zeg op school ik word mishandel maak je zelf een paar blauwe plekken
Huo en je bent uit je huis
Waarom doe je dat dan, baklap? :')
Mijn Signature is Signature.
pi_118445959
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:35 schreef Ongedierte het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan, baklap? :')
Ik bedoel, kinderen die niet goed zijn en geen diagnose hebben gehad
ouders weer in problemen komen door dat
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:18:25 #105
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_118446635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef hoipiepeloi123 het volgende:

[..]

TS heeft maar 1 kind en is wel in staat hem op te voeden, alleen omdat zijn vader de hele tijd loopt te dreigen vind BJZ het bij mij thuis niet veilig genoeg
_O-
-weg-
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:27:42 #106
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_118446798
Jeugdzorg :') stelletje debielen. Ik hoop echt dat ze een keer de verkeerde pakken. Zal wel mooi aflopen.

Verder tja nooit meegemaakt gelukkig.

OT : Moet serieus blijven dus even een vraag , ik heb mij dit altijd afgevraagd en graag serieus antwoord.

Waar gaan kinderen van circa 15-17 heen als ze worden meegenomen? kan toch niet in een gezin ik bedoel die mensen willen toch zo een oudere tiener niet of wel
graag op anoniem
pi_118446824
Beetje simpele topic-start maar okey,..

Jeugdzorg moet van A-Z afgebroken worden en weer lekker overnieuw starten. Op zichzelf geilende onderopgeleide kankerlijders zijn het.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:30:12 #108
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_118446842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Beetje simpele topic-start maar okey,..

Jeugdzorg moet van A-Z afgebroeken worden en weer lekker overnieuw starten. Op zichzelf geilende onderopgeleide kankerlijders zijn het.
Eens , tot zover ik de comments heb gelezen in dit topic heb ik wel vertrouwen in de toekomst

graag op anoniem
pi_118447183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
Heb ik in zomer 2000 meegemaakt,hoe ze te werk gaan :'(
pi_118447349
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik snap waar jij op doelt. Jij vindt dat ouders sowieso machteloos staan en dat Jeugdzorg zo maar kinderen uit huis kan plaatsen zonder dat de ouders daar ook een stem in hebben.
Maar ja ik vind dat dus irrelevant daar er sowieso problemen zijn als Jeugdzorg aanklopt. Gaat alles goed heb je sowieso geen problemen van dat bureau. Dus als ze verschijnen is er dus kennelijk al genoeg aan de hand en vraag ik mij af of ouders überhaupt nog wel een stem mogen hebben. En nu heb ik het over de schrijnende gevallen natuurlijk.

Rechters gaan natuurlijk op het oordeel van Jeugdzorg af. Daar werken mensen die er voor gestudeerd hebben en daar het derden zijn kunnen zij makkelijker een objectief oordeel uitbrengen. Hun blik op de situatie is niet vertroebeld door emoties. Dus ja, daar valt wel wat voor te zeggen.

En in dit soort situaties kun je sowieso niet goed doen laten we dat voorop stellen. Het kind - en daar gaat het toch om - wordt hier sowieso niet beter van. Een verlies - verliessituatie dus. Hele vervelende gevallen waar je eigenlijk moeilijk een goed oordeel over kunt vellen.
Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.

Gescheiden ouders, manisch depressieve moeder, minimal inkomsten, geruchten over geestelijke en fysieke mishandeling.

Dan komt er zo´n gezinshulp in je huis die 1 te achterlijk voor woorden is. 2 broers tegen elkaar probeert uit te spelen (wat vanzelfsprekend tegen elke natuurwet gaat). En je hele verhalen in de mond probeert te leggen.

Via ons vader beklag gedaan en toen kwam er weer een nieuwe :). Een die nog achterlijker was dan de vorige. En weer hetzelfde verhaal, dingen suggereren die er niet zijn, broers en zussen tegen elkaar uitspelen voor informatie. Toen ik op mijn 14e een een tik heb verkocht omdat ze te ver ging was het hek helemaal van de dam. 8)7

Dan hebben we het nog niet over de mentale achterstand die deze mensen hadden. De meeste waren MBO-ers met een curses wat HBO-niveau zou moeten rechtvaardigen. Ja, goed idee zet dat tegenover 4 kinderen die allen op VWO zijn begonnen :r :r :r
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:33:23 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118447714
ja dooooooei
pi_118447809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef chroestjov het volgende:
jeugdzorg is een criminele organisatie
mvg
pi_118448127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
Crackho gespot
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 04:57:44 #114
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118448133
Schuld van de ouders als het voorval zich herhaalt.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 06:56:07 #115
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_118448341
Helemaal mee eens TS, verkapte kinderhandel is het! :(
^O^
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:34:50 #116
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118448549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.

Gescheiden ouders, manisch depressieve moeder, minimal inkomsten, geruchten over geestelijke en fysieke mishandeling.

Dan komt er zo´n gezinshulp in je huis die 1 te achterlijk voor woorden is. 2 broers tegen elkaar probeert uit te spelen (wat vanzelfsprekend tegen elke natuurwet gaat). En je hele verhalen in de mond probeert te leggen.

Via ons vader beklag gedaan en toen kwam er weer een nieuwe :). Een die nog achterlijker was dan de vorige. En weer hetzelfde verhaal, dingen suggereren die er niet zijn, broers en zussen tegen elkaar uitspelen voor informatie. Toen ik op mijn 14e een een tik heb verkocht omdat ze te ver ging was het hek helemaal van de dam. 8)7

Dan hebben we het nog niet over de mentale achterstand die deze mensen hadden. De meeste waren MBO-ers met een curses wat HBO-niveau zou moeten rechtvaardigen. Ja, goed idee zet dat tegenover 4 kinderen die allen op VWO zijn begonnen :r :r :r
Nou, ik heb zelf geen ervaring met Jeugdzorg, of althans, niet primair maar ik heb zelf gedoceerd op het middelbaar onderwijs dus ik ken die verhalen van mensen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:39:20 #117
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_118448580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 07:34 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou, ik heb zelf geen ervaring met Jeugdzorg, of althans, niet primair maar ik heb zelf gedoceerd op het middelbaar onderwijs dus ik ken die verhalen van mensen.
Wees blij het zijn echt terroristen
^O^
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:41:56 #118
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118448600
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 07:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Wees blij het zijn echt terroristen
Dat zeggen mensen vaak. Maar zoals ik ook al eerder in dit topic zei, Jeugdzorg moet in zulke moeilijke ellendige situaties beslissingen nemen dat het in de ogen van mensen eigenlijk alleen maar verkeerd kan doen. Toch ben ik blij dat zo'n instelling er is overigens.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118448958
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 07:41 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat zeggen mensen vaak. Maar zoals ik ook al eerder in dit topic zei, Jeugdzorg moet in zulke moeilijke ellendige situaties beslissingen nemen dat het in de ogen van mensen eigenlijk alleen maar verkeerd kan doen. Toch ben ik blij dat zo'n instelling er is overigens.
Dit zal altijd gezegd blijven worden. Probleemouders willen vaak niet genoeg erkennen dat ze dingen fout doen en willen zodoende ook niet begrijpen dat het voor hun kinderen te onveilig is. Het is dan erg confronterend dat BJZ hun kinderen in een pleeggezin stopt.

De meeste van die ouders zullen oprecht veel van hun kinderen houden en hen het allerbeste willen bieden. Maar ze onderschatten vaak het effect van hun eigen problemen op hun kinderen.
pi_118449137
Daar zit zeker een kern van waarheid in. Maar of dat in alle gevallen opgaat ? ik betwijfel het, het ligt ook erg aan de standaard van waaruit men denkt en kijkt. Als je aan een perfect burgerlijk plaatje dient te voldoen en de ouders voldoen daar niet aan, om wat voor reden dan ook, dan heb je gewoon pech. Hun volgen gewoon protocollen die zijn opgesteld aan de hand van onderzoek en publicaties van deskundigen. Mocht je daar anders over denken dat houdt het gewoon gelijk op.

Dat is ook het gevaar eraan vind ik. Dat er bepaalde eisen gesteld mogen worden aan de omgeving, zoals veiligheid rust en regelmaat, ontplooiingsmogelijkheden etc, dat is zeker te verdedigen. En zodra hieraan voldaan kan worden ben ik voor terugplaatsing. Is dit dermate moeilijk dan is het aan bjz om dat aan de ouders kenbaar te maken en hier inzicht en duidelijkheid in te verschaffen zodat de ouders hier in gerustgesteld worden en zodoende het kunnen accepteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gertje-Plongers op 26-10-2012 09:01:40 ]
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:13:00 #121
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_118449688
Jeugdzorg :') Denken het altijd beter te weten. Teringlaaiers zijn dat soms echt :r

Dat ene filmpje waar die kinderen krijsend bij hun ouders worden weggehaald. Smerige ratten zijn het. Achteraf een hele docu gezien van dat gezin en die moeder en die oudste broer waren gewoon goed, die zorgde goed voor die kinderen en die school was er blij mee. Het zijn echt vieze ratten.

Mijn nieuwe ondertitel
pi_118450063
Ik heb ooit eens tegen een maatschappelijke werkster gezegd dat ik mishandeld werd, waarom ik dat zei weet ik niet, ik was toen 6 jaar.

Gelukkig zei de maatschappelijk werkster heel sarcastisch 'ja... dat is te zien aan je jochie'

Voor hetzelfde geld, had ze jeugdzorg ingeschakeld.
pi_118450252
Je kan er helaas niets aan doen. Kennelijk is iedereen bang voor ze, anders waren ze allang opgeheven. Er moet orde binnen Jeugdzorg komen.
pi_118450470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Jeugdzorg :') Denken het altijd beter te weten. Teringlaaiers zijn dat soms echt :r

Dat ene filmpje waar die kinderen krijsend bij hun ouders worden weggehaald. Smerige ratten zijn het. Achteraf een hele docu gezien van dat gezin en die moeder en die oudste broer waren gewoon goed, die zorgde goed voor die kinderen en die school was er blij mee. Het zijn echt vieze ratten.

Idd triest als ouders die géén tokkies zijn er de dupe van worden. :N
pi_118453706
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef koekii het volgende:
Je kan er helaas niets aan doen. Kennelijk is iedereen bang voor ze, anders waren ze allang opgeheven. Er moet orde binnen Jeugdzorg komen.
Lijkt me ook dat de medewerkers daar beter getraind/opgeleid moeten worden.

Het uit huis plaatsen van kinderen doe je pas wanneer er geen andere oplossing is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')