.,. ,, .. .,. ., .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier heb je wat punten en komma's: ..... ,,,,,,
Gebruik ze.
Waarom doe je dat dan, baklap?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zeg op school ik word mishandel maak je zelf een paar blauwe plekken
Huo en je bent uit je huis
Ik bedoel, kinderen die niet goed zijn en geen diagnose hebben gehadquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
TS heeft maar 1 kind en is wel in staat hem op te voeden, alleen omdat zijn vader de hele tijd loopt te dreigen vind BJZ het bij mij thuis niet veilig genoeg
Eens , tot zover ik de comments heb gelezen in dit topic heb ik wel vertrouwen in de toekomstquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Beetje simpele topic-start maar okey,..
Jeugdzorg moet van A-Z afgebroeken worden en weer lekker overnieuw starten. Op zichzelf geilende onderopgeleide kankerlijders zijn het.
Heb ik in zomer 2000 meegemaakt,hoe ze te werk gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap waar jij op doelt. Jij vindt dat ouders sowieso machteloos staan en dat Jeugdzorg zo maar kinderen uit huis kan plaatsen zonder dat de ouders daar ook een stem in hebben.
Maar ja ik vind dat dus irrelevant daar er sowieso problemen zijn als Jeugdzorg aanklopt. Gaat alles goed heb je sowieso geen problemen van dat bureau. Dus als ze verschijnen is er dus kennelijk al genoeg aan de hand en vraag ik mij af of ouders überhaupt nog wel een stem mogen hebben. En nu heb ik het over de schrijnende gevallen natuurlijk.
Rechters gaan natuurlijk op het oordeel van Jeugdzorg af. Daar werken mensen die er voor gestudeerd hebben en daar het derden zijn kunnen zij makkelijker een objectief oordeel uitbrengen. Hun blik op de situatie is niet vertroebeld door emoties. Dus ja, daar valt wel wat voor te zeggen.
En in dit soort situaties kun je sowieso niet goed doen laten we dat voorop stellen. Het kind - en daar gaat het toch om - wordt hier sowieso niet beter van. Een verlies - verliessituatie dus. Hele vervelende gevallen waar je eigenlijk moeilijk een goed oordeel over kunt vellen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef chroestjov het volgende:
jeugdzorg is een criminele organisatie
mvg
Crackho gespotquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Jeugdzorg sucks!!! Gewoon omdat het vuile kinderjatters zijn en ze zich niet aan hun eigen regels houden, bóven beslissingen van de rechter denken te staan en ook nog eens overal mee wegkomen.
Nou, ik heb zelf geen ervaring met Jeugdzorg, of althans, niet primair maar ik heb zelf gedoceerd op het middelbaar onderwijs dus ik ken die verhalen van mensen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je zelf ook over de deur gehad? Wij hadden ze namelijk wel in ons gezin.
Gescheiden ouders, manisch depressieve moeder, minimal inkomsten, geruchten over geestelijke en fysieke mishandeling.
Dan komt er zo´n gezinshulp in je huis die 1 te achterlijk voor woorden is. 2 broers tegen elkaar probeert uit te spelen (wat vanzelfsprekend tegen elke natuurwet gaat). En je hele verhalen in de mond probeert te leggen.
Via ons vader beklag gedaan en toen kwam er weer een nieuwe. Een die nog achterlijker was dan de vorige. En weer hetzelfde verhaal, dingen suggereren die er niet zijn, broers en zussen tegen elkaar uitspelen voor informatie. Toen ik op mijn 14e een een tik heb verkocht omdat ze te ver ging was het hek helemaal van de dam.
![]()
Dan hebben we het nog niet over de mentale achterstand die deze mensen hadden. De meeste waren MBO-ers met een curses wat HBO-niveau zou moeten rechtvaardigen. Ja, goed idee zet dat tegenover 4 kinderen die allen op VWO zijn begonnen![]()
![]()
Wees blij het zijn echt terroristenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik heb zelf geen ervaring met Jeugdzorg, of althans, niet primair maar ik heb zelf gedoceerd op het middelbaar onderwijs dus ik ken die verhalen van mensen.
Dat zeggen mensen vaak. Maar zoals ik ook al eerder in dit topic zei, Jeugdzorg moet in zulke moeilijke ellendige situaties beslissingen nemen dat het in de ogen van mensen eigenlijk alleen maar verkeerd kan doen. Toch ben ik blij dat zo'n instelling er is overigens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wees blij het zijn echt terroristen
Dit zal altijd gezegd blijven worden. Probleemouders willen vaak niet genoeg erkennen dat ze dingen fout doen en willen zodoende ook niet begrijpen dat het voor hun kinderen te onveilig is. Het is dan erg confronterend dat BJZ hun kinderen in een pleeggezin stopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen vaak. Maar zoals ik ook al eerder in dit topic zei, Jeugdzorg moet in zulke moeilijke ellendige situaties beslissingen nemen dat het in de ogen van mensen eigenlijk alleen maar verkeerd kan doen. Toch ben ik blij dat zo'n instelling er is overigens.
Idd triest als ouders die géén tokkies zijn er de dupe van worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
JeugdzorgDenken het altijd beter te weten. Teringlaaiers zijn dat soms echt
![]()
Dat ene filmpje waar die kinderen krijsend bij hun ouders worden weggehaald. Smerige ratten zijn het. Achteraf een hele docu gezien van dat gezin en die moeder en die oudste broer waren gewoon goed, die zorgde goed voor die kinderen en die school was er blij mee. Het zijn echt vieze ratten.
Lijkt me ook dat de medewerkers daar beter getraind/opgeleid moeten worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef koekii het volgende:
Je kan er helaas niets aan doen. Kennelijk is iedereen bang voor ze, anders waren ze allang opgeheven. Er moet orde binnen Jeugdzorg komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |