Fuck.. als dat een clown is, kijk dus niet meer naar je volgende plaatjes. Ik ben echt HEEL bang voor clowns.quote:
SPOILER: Very disturbingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
Nou... is deze Yoko nou echt zo goed?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Klipnap het volgende:
Oh mijn god, ik zie al gifs van wat moet komen.Valt toch wel meeSPOILER: Very disturbingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
Nou... is deze Yoko nou echt zo goed?
Ik ga vannacht heel raar dromenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga vannacht heel raar dromen
Arme jij. Niets aan te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga vannacht heel raar dromen
Sterke geest heb je niet !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet genoeg gezien om me hier niet druk om te maken. Ik vond Spirited Away al eng.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sterke geest heb je niet !1
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heeft er iemand die film gezien met die clown, It? Ik was 17 en heb echt nachten lang niet kunnen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK FUCK FUCK, wat doet Pennywise op teennick?
http://quizilla.teennick.com/user_images/M/MI/MIK/MIKKI808/1306617011_1212_full.jpeg''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wat schattig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg gezien om me hier niet druk om te maken. Ik vond Spirited Away al eng.
Maar voor deze film moet je inderdaad even paddo's gebruiken
Ik zat in de brugklas toen ik die film(s) zag denk ik. Ik heb er om gebeefd en gelachen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heeft er iemand die film gezien met die clown, It? Ik was 17 en heb echt nachten lang niet kunnen slapen
18quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zat in de brugklas toen ik die film(s) zag denk ik. Ik heb er om gebeefd en gelachen.
Maar hoe oud ben je nu als ik vragen mag en kijk je niet veel horror? Ik heb al zo veel van dat spul gezien dat ik eerder geneigd ben om te lachen om de doorzichtigheid van de schrikeffect dan ervan te schrikken.
Als je Another leuk had gevonden zou ik je nu Killer Klowns from Outer Space aanraden. Met de kanttekening dat je monsterclowns daarna nooit meer serieus zal kunnen nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
18Maar ik ben toen ik een jaar of 6-7 eens uit het publiek gehaald bij een circus voorstelling door een clown, en sindsdien ben ik bang voor alles wat ook maar op een clown lijkt
Spirited Away... Eng... Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg gezien om me hier niet druk om te maken. Ik vond Spirited Away al eng.
Maar voor deze film moet je inderdaad even paddo's gebruiken
Niet eng, meer creepyquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Spirited Away... Eng... Meen je dat echt?![]()
Another was.. lame. Ik houd van horror films, geweldig vind ik ze, maar ik háát clowns. Die moeten allemaal dood.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je Another leuk had gevonden zou ik je nu Killer Klowns from Outer Space aanraden. Met de kanttekening dat je monsterclowns daarna nooit meer serieus zal kunnen nemen.![]()
Does not compute.quote:
They float, they all float down here!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Another was.. lame. Ik houd van horror films, geweldig vind ik ze, maar ik háát clowns. Die moeten allemaal dood.Moet je nagaan hoe lijkbleek ik er uit zag na het zien van die lvl 3 akuma in D-gray man die op een clown leek
Ik denk bij Pennywise altijd aan de punkband, niet de clown.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FUCK FUCK FUCK, wat doet Pennywise op teennick?
het geheel voelde aan alsof je erg moest poepenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk bij Pennywise altijd aan de punkband, niet de clown.
Fuck yeah, 16 jarige Cake doet een sprongetje!![]()
Tevens spam herhaling: Sakamichi no Apollon 11: de recensie is nu te lezen op Animees!
Een kleine les over contextquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
het geheel voelde aan alsof je erg moest poepen
Ben je blind??quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
het geheel voelde aan alsof je erg moest poepen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
Hierop volgt een onderhuidse betastingsscene.
Misschien moet ik die maar op de to watch list zetten....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
Hoe dan??quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klipnap drink jij?
Euroshopper energiedrank afkatten en tegelijkertijd Golden Power kopen terwijl dat hooguit 20 cent duurder is.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:41 schreef Arashimashou het volgende:
Geen alcohol, geen energydrink, geen tabak, geen andere drugs.
IJsthee, geen energiedrankjes (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klipnap drink jij?)
De enige ijsthee die er toe doet is Lipton Ice.
Paprika was een goede film, alleen moet je wel een beetje spacen of drinken.
8/10
Goldens Power is een van de lekkerste energy drinks. Zo chemisch dat je keel gewoon gereinigd wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Euroshopper energiedrank afkatten en tegelijkertijd Golden Power kopen terwijl dat hooguit 20 cent duurder is.
Ik heb bij het CBR trouwens 2 euro betaald voor een blikje Bullet.![]()
Lipton Ice Tea met koolzuurquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
IJsthee, geen energiedrankjes ()
De enige ijsthee die er toe doet is Lipton Ice.
[ afbeelding ]
Paprika was een goede film, alleen moet je wel een beetje spacen of drinken.
8/10
Je houdt niet van koolzuur?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind Arizona ook wel lekker. Ik heb het een paar (letterlijk twee) keer opgewarmd en zo was het erg lekker. Misschien ook eens met Lipton proberen. Al denk ik wel dat ik daarvoor een koolzuurvrije variant nodig heb.
Fixed. Alleen Lipton Ice Tea met koolzuur is lekker, de rest mag wat mij betreft oplazeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lipton Ice Tea met koolzuur![]()
Lipton Ice Tea zonder koolzuur![]()
Westminster Ice Tea van de Aldi zonder koolzuur.
Ik denk niet dat koolzuur en opgewarmde ice tea samengaan. Ervan uitgaande dat het niet allemaal verdwijnt terwijl ik het kook.quote:
Je hebt die van de Aldi (met citroen) [nooit geproefd denk ik. Die is echt zo lekker. Ik krijg gewoon de neiging om de verpakking te knuffelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Fixed. Alleen Lipton Ice Tea met koolzuur is lekker, de rest mag wat mij betreft oplazeren.
Misschien omdat ik niet van thee houd
Te bitter voor u? Of te slap juist? te heet? Niet zoet genoeg?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Fixed. Alleen Lipton Ice Tea met koolzuur is lekker, de rest mag wat mij betreft oplazeren.
Misschien omdat ik niet van thee houd
Ja weet ik maar koolzuurquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Te bitter voor u? Of te slap juist? te heet? Niet zoet genoeg?
Die dingen kan je aanpassen.
The girl who leapt through time?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja weet ik maar koolzuur
Trouwens, wat hebben Japanners met Russische letters?
[ afbeelding ]
Zeker, ik kijk hem nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
The girl who leapt through time?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:29 schreef Klipnap het volgende:
Man wat een geniale film
Maar kon ze niet gewoon een nieuwe pudding kopen ipv zo moeilijk doen?
Jakkes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lipton Ice Tea met koolzuur![]()
Lipton Ice Tea zonder koolzuur![]()
Westminster Ice Tea van de Aldi zonder koolzuur.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
Stel je voor dat je bij een meisje diep in de friendzone zit, en ze ook nog kan tijdreizen.
SPOILER: voornamelijk over de tweede helft van de serie:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook fijn is dat het op een universiteit afspeelt en geen high school. Net iets leuker.
Topserie
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cake, plaatje doet het nietooh nu zie ik het.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:33 schreef Arashimashou het volgende:
Wilde ik net bumpen met mars... ben ik te laat.Wat heb jij veel in je marsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cake, plaatje doet het nietooh nu zie ik het.
![]()
quote:
In de magnetronquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
Deze mars zit vo... ik heb inderdaad......
.....
Nee, ik kan niks grappigs verzinnen... Wat zal ik ermee doen? Opeten?
"Ik heb dit recept geprobeerd te maken, maar ik kan niet zeggen dat het een groot succes was. De marssaus werd geen saus maar een soort baksteen die je met geen mogelijkheid weggekauwd kreeg. Erg jammer van het lekkere ijs. Zou je me kunnen vertellen wat ik fout heb gedaan."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/744589/Marssaus
![]()
![]()
kyakka.
Echt he.... godver, om je dood te lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Ik heb dit recept geprobeerd te maken, maar ik kan niet zeggen dat het een groot succes was. De marssaus werd geen saus maar een soort baksteen die je met geen mogelijkheid weggekauwd kreeg. Erg jammer van het lekkere ijs. Zou je me kunnen vertellen wat ik fout heb gedaan."
Nu weet je wat je te doen staat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Echt he.... godver, om je dood te lachen
Je hebt hem gebruikt voor experimenten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb 'm gewoon opgegeten. We hebben geen magnetron in actieve dienst.
Nee, we gebruiken gewoon geen magnetron... er staat misschien een in de schuur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt hem gebruikt voor experimenten?
He je moet Steins;Gate nog zien
Dat was beter geweest ja... hij was al een beetje klef en warm.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef SuperPanda het volgende:
je moet die mars in de diepvriezer doen 10 minuten wachten en dan opeten
Mars-ijs?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef SuperPanda het volgende:
je moet die mars in de diepvriezer doen 10 minuten wachten en dan opeten
hiehahoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mars-ijs?
Nee, je moet hem in een wijk waar Bert woont neerleggen dan heet hij Bert van Marswijk![]()
![]()
Mja... Marswijk moet gewoon optyfen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mars-ijs?
Nee, je moet hem in een wijk waar Bert woont neerleggen dan heet hij Bert van Marswijk![]()
![]()
Okeee, ik kijk 'm wel een keer.quote:
omdat je teveel had gezopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom heb ik Guren Lagan gedropt na 3 eps.. Deze zomer maar eens afmaken
Weet je, dat de laatste keer dat ik alcohol gehad heb ongeveer 2 jaar geleden isquote:
Wat voor klachten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet je, dat de laatste keer dat ik alcohol gehad heb ongeveer 2 jaar geleden isMocht eigenlijk 3 maand terug al weer drinken, maar ik wou wachten tot de diploma uitreiking
Had iets van 15 á 16 maand medicijnen geslikt tegen mijn klachten, in de hoop dat het zou helpen, maar helaas
Balenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet je, dat de laatste keer dat ik alcohol gehad heb ongeveer 2 jaar geleden isMocht eigenlijk 3 maand terug al weer drinken, maar ik wou wachten tot de diploma uitreiking
Had iets van 15 á 16 maand medicijnen geslikt tegen mijn klachten, in de hoop dat het zou helpen, maar helaas
Nu drinken en Paprika kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wil er liever niet te uitgebreid over doen, maar; hoofdpijn elke dag, slecht zien, gevoel kwijtraken in de benen, misselijkheid, duizeligheid en soms vergeetachtigheid.quote:
Donderdag, dan drink ik een lekkere jägerbombquote:
ik heb em gezien toen ik 12-13 ofzo was, vond het niet tof toen:Dquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
wait.. what? is dat uit de film Paprika?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf
De film gaat over dromen. Er zitten me toch vage dingen bij...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em gezien toen ik 12-13 ofzo was, vond het niet tof toen:D
nu heb ik dubbel gevoel bij horror: ik zie vrijwel alle schrikmomenten ruim van te voren aankomen, en kan er ook goed om lachen maar schrik me altijd nog de pleuris
[..]
wait.. what? is dat uit de film Paprika?![]()
ik zat meer aan een hippie film te denken in anime stijl..
and today was a good day.. scored ¤40 for doing nothing... (en nog wat ander spul)
hij staat op mijn lijstje, ik ga em binnenkort eens checken..quote:Op zondag 24 juni 2012 01:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De film gaat over dromen. Er zitten me toch vage dingen bij...
quote:Op zondag 24 juni 2012 01:48 schreef mschol het volgende:
nu eerst besloten om chihayafuru te proberen...
Arme jijquote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef .Cake. het volgende:
AAAAAH! KAK! Ik schrik net wakker van mijn wekker, in mijn opwinding over de laatste aflevering van Fate/Zero helemaal vergeten dat ik moet werken vandaag! Aaah! Nu kan ik m vanavond pas zien! Aaah! En morgen moet ik ook de hele dag werken en dinsdag en woensdag ook, dus vanavond kijken en hopen dat ik er een beetje degelijke post van kan brouwen!
Dit wordt een hele lange dag voor mij!
Ik uiteindelijk wel... maar heb wel uren wakker gelegen. Wat heeft je wakker gehouden?quote:
Alles.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk wel... maar heb wel uren wakker gelegen. Wat heeft je wakker gehouden?
Overigens... deze Yoko is een stuk beleefder dan dat je zou vermoeden.
TLDRquote:Op zondag 24 juni 2012 11:48 schreef Klipnap het volgende:
Vossen in omgeving Aalst
Leuk verhaal op de zondagochtend
hoe had je het dan vermoedquote:Op zondag 24 juni 2012 11:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk wel... maar heb wel uren wakker gelegen. Wat heeft je wakker gehouden?
Overigens... deze Yoko is een stuk beleefder dan dat je zou vermoeden.
Gurren Lagannquote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
Uit welke serie komt die Yoko!?
Bij Paprika ben ik trouwens iedere keer in slaap gevallen. Heb al 4-5 pogingen gedaan die film te kijken en telkens zak ik halverwege in slaap.
Jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
Bij Paprika ben ik trouwens iedere keer in slaap gevallen. Heb al 4-5 pogingen gedaan die film te kijken en telkens zak ik halverwege in slaap.
Lage attention span?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
Uit welke serie komt die Yoko!?
Grolsch is het enige echte bierquote:Op zondag 24 juni 2012 11:48 schreef Klipnap het volgende:
Vossen in omgeving Aalst
Leuk. Ik geef hem een acht.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef robin007bond het volgende:
Wat vond je trouwens van The Girl Who Leapt Through Time, Klipnap?
Ja, die gast schrijft wel leuk.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:48 schreef Klipnap het volgende:
Vossen in omgeving Aalst
WTF... nu je het zegtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, die gast schrijft wel leuk.
EDIT: Ik merk nu pas dat dit al een jaar oud is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:37 schreef Klipnap het volgende:
Smakelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Nee, niet de koffiemevrouw!Dit gaat op mijn te kijk lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Nee, niet de koffiemevrouw!Ah, je bent ermee begonnnen. Eerste episode is imo wel meteen het zwaarste hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens.... nu weet ik waar Giga Dorrrrrrirrrrrrru breaka vandaan komt![]()
Smakelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Nee, niet de koffiemevrouw!* gaapt *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elfen Lied... ik heb er nooit in kunnen komen.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Nee, niet de koffiemevrouw!Net goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een dom wicht was dat.![]()
Doe eens even niet zo akelig... koffiemeisje was wel lievv.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net goed.
Wat een dom wicht was dat.
Nee. Ze is vervelend.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo akelig... koffiemeisje was wel lievv.
Genoteerd en toegevoegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:56 schreef Easymodo het volgende:
Voor alle K-on en Haruhi fans
Kokoro connect = K-On + Haruhi
quote:
Boku no Picoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef Comandante het volgende:
Weet iemand nog leuke yaoi/shounen-ai anime? Ik heb Sekai-ichi Hatsukoi, Junjou Romantica, Gravitation en Loveless al gezien.
Weet iemand nog leuke yaoi/shounen-ai anime? Ik heb Sekai-ichi Hatsukoi, Junjou Romantica, Gravitation en Loveless al gezien.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef SuperPanda het volgende:
Kan het nog gekker?Boko no PicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk dit.Goed heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EL vliegt van het ene genre naar het andere
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:59 schreef SuperPanda het volgende:
Kan het nog gekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze meisjes zitten in groep 6.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze meisjes zitten in groep 6.![]()
[..]wat xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze meisjes zitten in groep 6.
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze meisjes zitten in groep 6.
*hoi*
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Morgen op het NOS: Op het redelijk bekende internetforum 'Fok!' is een getekendekinderporno-netwerk ontdekt. De politie heeft invallen gepleegd en op de hardeschijven van de leden belastend materiaal gevonden. Enkele leden schijnen ook banden te hebben met het hackerscollectief anonymous. De officier van justitie zei: 'dit onze is de grootste vangst sinds de oprichting van het internet'.
[sarcasme]quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
getekendekinderporno-netwerk...
Het ergste is nog dat sommige hoge piefen dit nog het liefst zouden zien gebeuren ook.![]()
'redelijk bekend'? lol.
Bovendien... ze komen niet zomaar langs aes256.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Morgen op het NOS: Op het redelijk bekende internetforum 'Fok!' is een getekendekinderporno-netwerk ontdekt. De politie heeft invallen gepleegd en op de hardeschijven van de leden belastend materiaal gevonden. Enkele leden schijnen ook banden te hebben met het hackerscollectief anonymous. De officier van justitie zei: 'dit onze is de grootste vangst sinds de oprichting van het internet'.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
getekendekinderporno-netwerk...
Het ergste is nog dat sommige hoge piefen dit nog het liefst zouden zien gebeuren ook.![]()
'redelijk bekend'? lol.
Bovendien... ze komen niet zomaar langs aes256. Oh wacht... ik encrypt geen anime
Klopt. Hier kennen we dat soort taferelen nietquote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat plaatje ken ik wel. Gelukkig leven we in Nederland.
En toen werd ie uitgeleverd aan de US.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Hier kennen we dat soort taferelen niet
Thanks. Kan er helaas geen HD downloads van vinden.quote:
Yeah, ik vind de film wel leuk voor zover ik het heb gezien...quote:
Normaal gesproken niet, maar misschien dat ik het per ongeluk steeds opzet wanneer ik moe ben, of de film zet gewoon aan tot in slaap vallenquote:
Klopt. Is nog niet op BD uitgebracht.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. Kan er helaas geen HD downloads van vinden.
t/m aflevering 8 bedoel je zeker. Tengen Toppa Gurren Lagann heeft maar acht afleveringen. Mannelijk tranen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef Arashimashou het volgende:
Gurren Lagan heeft wel een slagschip op poten, dat is dan wel weer leuk.
Grapje... de hele serie is leuk. tenminste t/m episode 10, verder ben ik nog niet.
Tja,quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
t/m aflevering 8 bedoel je zeker. Tengen Toppa Gurren Lagann heeft maar acht afleveringen. Mannelijk tranen.
Wacht dan tot BD versie!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja,ach als er niks gebeurt is het ook niet leuk.
8 maar?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
t/m aflevering 8 bedoel je zeker. Tengen Toppa Gurren Lagann heeft maar acht afleveringen. Mannelijk tranen.
Een wijdverspreid misverstand is dat er zevenentwintig afleveringen zijn. In werkelijkheid zijn het er maar acht en één recapfilm waarvan een klein deel fictieve fictie is.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Easymodo het volgende:
Major Spoiler TTGL en waarom het tot '8' gaat.Ja, het is wel een groot verlies natuurlijk. Klipnap, hoever ben je met Elfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 Robin met pro kernenergie post.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:32 schreef Qunix het volgende:
10.000 Japanners demonstreren in Roppongi (Tokyo) tegen kernenergie.
Je kent me zo goedquote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
inb4 Robin met pro kernenergie post.
Goed gegoktquote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een klein gokjeOf misschien heb je het me al een keer verteld, dat kan ook
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
> Cake is the cancer that is killing the anime industry.
Cake waarom!?![]()
Dat kan ik best wel als neutraal opvatten eigenlijk... 'is wel op zich iets'.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef SuperPanda het volgende:
kern energy is wel op zich een goed iets.
Oooh, succesquote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef .Cake. het volgende:
Okay, eten is achter de kiezen (eindelijk) en zit klaar met een biertje. Koptelefoon op, groot scherm, gordijnen dicht tegen de felle (doch aangename) avondzon en...
Laatste Fate/Zero aanzetten! AAAH, ik ben zo benieuwd terwijl ik al weet hoe het gaat aflopen!
Ik zie veel meer in kernfusie, maar eer dat 't volledig tot stand kan komen zijn we weer een tijdje verder.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben niet volledig tegen kernenergie, maar in de huidige vorm ben ik er ook zeker niet blij mee. Ik denk dat er meer potentie zit in bronnen als zonne-energie dan dat veel Kernenergielobbyisten ons willen doen vermoeden.
Ik ben veel te moe om er aan te beginnenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef .Cake. het volgende:
Okay, eten is achter de kiezen (eindelijk) en zit klaar met een biertje. Koptelefoon op, groot scherm, gordijnen dicht tegen de felle (doch aangename) avondzon en...
Laatste Fate/Zero aanzetten! AAAH, ik ben zo benieuwd terwijl ik al weet hoe het gaat aflopen!
Dat is inderdaad helaas nog toekomstmuziekquote:Op zondag 24 juni 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie veel meer in kernfusie, maar eer dat 't volledig tot stand kan komen zijn we weer een tijdje verder.
1? ... episode 1? Maar uren en uren geleden was je begonnen aan 1... je hebt nog maar eentje gezien?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
WTF is er met die DBZ soda
Oh, ik ben trouwens bij Elfen Lied 1. Kan nu wel redelijk Lilium spelen
Ze moet misschien even bijkomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
1? ... episode 1? Maar uren en uren geleden was je begonnen aan 1... je hebt nog maar eentje gezien?
Ja, daarna ging ik Lego Batman met mijn broer spelenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
1? ... episode 1? Maar uren en uren geleden was je begonnen aan 1... je hebt nog maar eentje gezien?
Ik speel wel eens Band Hero met m'n zusjequote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, daarna ging ik Lego Batman met mijn broer spelen![]()
Ik herken hetquote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speel wel eens Band Hero met m'n zusje
Dat doe ik ook echt speciaal voor haar. Want ik zit niet te popelen om liedjes van Taylor Swift e.d. te spelen
Nog erger is als je just dance 3 met je zusje op de wii moet spoelenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speel wel eens Band Hero met m'n zusje
Dat doe ik ook echt speciaal voor haar. Want ik zit niet te popelen om liedjes van Taylor Swift e.d. te spelen
Ze kunnen het wel... ze willen het gewoon niet...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Die Jappen zeggen Ririum ipv Lilium hihi
[..]
Ik herken hetMijn broer is achttien en dan speelt hij nog LEGO Batman.
(Wel cool dat je nu kunt vliegen)
Ik vind Street Fighter IV altijd leuk om met m'n zusje te doen, maar ze kan slecht tegen haar verlies, dus dat is niet altijd een succesquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Die Jappen zeggen Ririum ipv Lilium hihi
[..]
Ik herken hetMijn broer is achttien en dan speelt hij nog LEGO Batman.
(Wel cool dat je nu kunt vliegen)
Wel bij ledematen?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
NEE NIET ZIJN OGEN
Ik kan absoluut niet tegen geweld bij ogen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel bij ledematen?Ledematen zijn al genoeg afgehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt he ik ook nietquote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
NEE NIET ZIJN OGEN
Ik kan absoluut niet tegen geweld bij ogen.
SPOILER: Elfen liedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, nog niet zoals dit in episode 4.quote:
SPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, nog niet zoals dit in episode 4.Hahahaha, maar gelukkig was ik bij dit punt wel weer in gore mode, dus kon ik er wel om lachen.SPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mwah, nog niet zoals dit in episode 4.SPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik mag helaas ook geen slot op m'n kamer.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
Serieus. Ik vraag één ding voor mijn verjaardag, een slot op mijn kamerdeur... Maar nee dat mag ik niet want mijn ouders willen mijn kamer zomaar in en uit kunnen blijven lopen.
En dan met kutexcuses aankomen zoals:
''Wat als er brand uitbreekt en het slot roestig is?''
''Dan spring ik vanuit het raam op het afdak, gaat prima.''
''WAT ALS DE BRAND UIT JE RAAM KOMT?!?!''
''''
Een slot, dat zou fijn zijn ja. Voor sommigen is het gebruik van zo'n slot helaas al een verdachte zaak. (quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
Serieus. Ik vraag één ding voor mijn verjaardag, een slot op mijn kamerdeur... Maar nee dat mag ik niet want mijn ouders willen mijn kamer zomaar in en uit kunnen blijven lopen.
En dan met kutexcuses aankomen zoals:
''Wat als er brand uitbreekt en het slot roestig is?''
''Dan spring ik vanuit het raam op het afdak, gaat prima.''
''WAT ALS DE BRAND UIT JE RAAM KOMT?!?!''
''''
Een voordeel: de laatste 4 jaar heb ik een uitstekend gehoor ontwikkeld zodat ik weet wanneer ze mijn kamer binnenkomen.
[..]![]()
[..]
Mwah, nog niet zoals dit in episode 4.happy tree friends is wel een stuk ergerSPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
happy tree friends is wel een stuk erger
Ja, oké. Maar dat is wel in een hele andere contextquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
happy tree friends is wel een stuk erger
En uiteindelijk leeft iedereen weer voor de volgende scenequote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar dat is wel in een hele andere context
Ik heb ooit Eyecandy gezien. Sindsdien ontwijk ik al die filmpjesquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En uiteindelijk leeft iedereen weer voor de volgende scene
Als ik de deur barricadeer gaat ze 10 minuten tegen me schreeuwen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Zoals Arashi zegt barricadeer ik de deur wel eens, als ik echt privacy wil.
Ahwwquote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
Als ik de deur barricadeer gaat ze 10 minuten tegen me schreeuwen.
Zeg dat het van Arashimashousama moest.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ooit Eyecandy gezien. Sindsdien ontwijk ik al die filmpjes
[..]
Als ik de deur barricadeer gaat ze 10 minuten tegen me schreeuwen.
Als niks werkt moet je ervoor zorgen dat de deurkruk niet bewogen kan worden, bijvoorbeeld door een bezem, of door boeken op elkaar te stapelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww
Tja. Ik herken het probleem. Ik heb eigenlijk weinig dingen waarmee ik de deur kan barricaderen.
De vorige keer was het geen succes. Toen werden gewoon alle spullen om ver geduwd
Piercing denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver wat is dat bij haar navel.
heroinequote:Op zondag 24 juni 2012 21:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Piercing denk ik.
Ook zo'n pareltje:
[ afbeelding ]
Al gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon episode 2 kijken
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als niks werkt moet je ervoor zorgen dat de deurkruk niet bewogen kan worden, bijvoorbeeld door een bezem, of door boeken op elkaar te stapelen.
(ergens heb ik het gevoel dat ik geen goede invloed heb)
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
Alle piercings die niet door een oorlel gaan (ook wel oorbellen genoemd) zijn gewoon vies.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:59 schreef Klipnap het volgende:
Is dit een man?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:59 schreef Klipnap het volgende:
Is dit een man?Fuck my faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fuck it now!
![]()
![]()
Mooi hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:02 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Robin, voor je Mamifolder.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, ik ga toch maar niet op zoekfuck dit.
[ afbeelding ]
SPOILER: How to... make a QB!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]haha het heeft een snorSPOILER: How to... make a QB!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja totdat blijkt dat hij iedereen kan vermoorden die binnen 2 meter afstand komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Misschien dat we ooit een echte hond of kat kunnen muteren naar een soort QB.
Als een soort proefexperiment.
Zijn vorm bedoel je? Nja, theoretisch gezien moeten we wel een eind kunnen komen... maar... DO NOT WANT MAN.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Misschien dat we ooit een echte hond of kat kunnen muteren naar een soort QB.
Als een soort proefexperiment.
Och, alleen aanpassingen aan het fenotype (gebruik ik die term correct?) dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja totdat blijkt dat hij iedereen kan vermoorden die binnen 2 meter afstand komt.
Denk dat dat klopt....Maar laten we diclonii en QB nou alsjeblieft niet mixen... dat wordt wel heel vies.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, alleen aanpassingen aan het fenotype (gebruik ik die term correct?) dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm. Het lijkt me niet erg om een levende QB te martelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Denk dat dat klopt....Maar laten we diclonii en QB nou alsjeblieft niet mixen... dat wordt wel heel vies.
Oke, tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Het lijkt me niet erg om een levende QB te martelen.
Alsof iemand dat ene hondje gaat missen.
I'd hit it... with a JAGDTIGERquote:
Er zijn miljoenen honden op de wereld. Waarom moeilijk doen als er eentje doodgaat?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Het lijkt me niet erg om een levende QB te martelen.
Alsof iemand dat ene hondje gaat missen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weer een plaatje voor de Madoka folder...eerder de QB Rape Mami ecchi folder...
Uiteraard is dat niet ethisch verantwoord, dus zou het moeten gebeuren met een hondje dat al terminaal ziek is o.i.d.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen honden op de wereld. Waarom moeilijk doen als er eentje doodgaat?
Want dat maakt het oké om het nog meer te laten lijden.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uiteraard is dat niet ethisch verantwoord, dus zou het moeten gebeuren met een hondje dat al terminaal ziek is o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uiteraard is dat niet ethisch verantwoord, dus zou het moeten gebeuren met een hondje dat al terminaal ziek is o.i.d.
Zou wel grappig zijn als je met dat hondje naar conventies zou gaan
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Want dat maakt het oké om het nog meer te laten lijden.Ja we zitten hier met twee zieke 16 jarigen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee? Tel mij niet mee aubquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja we zitten hier met twee zieke 16 jarigen...
Ach ja, als je kijkt naar hoe we met andere dieren omgaan snap ik niet waarom mensen bij honden en katten in eens een grens trekken puur omdat het dichter bij hun belevingswereld staatquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja we zitten hier met twee zieke 16 jarigen...
Oh krijgen we die nuquote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, als je kijkt naar hoe we met andere dieren omgaan snap ik niet waarom mensen bij honden en katten in eens een grens trekken puur omdat het dichter bij hun belevingswereld staat
Mweh. Laatst was nog van de AH bekend dat ze legbatterijen hebben gebruiktquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh krijgen we die nuKijk mij niet aan... koeien krijgen een pin in het hoofd (ja hoofd, niet kop, paarden hebben misschien een kop, koeien een hoofd) en doorgaans is het gewoon biologisch vlees. Op zich moet katten en hondenvlees ook gewoon kunnen, maar daar ging het nu duidelijk niet om
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
Mecha-/Mami-liefhebbers hier?
[ afbeelding ]
De Akatsuki Gundam?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, goed punt... WACHT EVEN GEEN HEERLIJK VARKEN?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet niet waarom maar omni- en carivore zoogdieren eet ik liever niet.
Varkens zijn onrein.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt... WACHT EVEN GEEN HEERLIJK VARKEN?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet niet waarom maar omni- en carivore zoogdieren eet ik liever niet.
Ik weet het.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Varkens zijn beter dan honden. Varkens zijn super. Super voor hun vlees, super als huisdier.
Echt hequote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het.
Arme moslims die het niet mogen eten
ze mist nog een chestplatequote:Op zondag 24 juni 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Deze producten zijn haramquote:Op zondag 24 juni 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Echt hekom op moslimpies... come to the bright side.
quote:aasgieren, apen, beren, cheeta's, eekhoorns, egels, gieren, hagedissen, haviken, honden, hyena's, jakhalzen, jerboa's, katten, kevers, kiekendieven, krokodillen, leeuwen, luipaarden, marters, muizen, muskieten, olifanten, panters, ratten, schildpadden, schorpioenen, slangen, spinnen, tamme ezels, tijgers, valken, varkens, vleermuizen, vliegen, vossen, wespen, wezels, wolven, wormen en zwijnen.
Ok. Ik ben voorbereid.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
Bereid je voor op de Madoka plaatjesspam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn dat 2 mannen ?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
Bereid je voor op de Madoka plaatjesspam.
[ afbeelding ]
ja maar op de fp moet je ook niet omenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Transformerende borsten in Senran Kagurea Burst
Een trailer en meteen zijn alle Jappen volgens Fok!kers gestoord!!
De frontpage is dan ook het afvoerputje van FOK!.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Transformerende borsten in Senran Kagurea Burst
Een trailer en meteen zijn alle Jappen volgens Fok!kers gestoord!!
Terwijl zulke spellen al jaren bestaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De frontpage is dan ook het afvoerputje van FOK!.
Ja eensch, hou even op met QB.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef .Cake. het volgende:
Misschien moeten jullie even een tijdje een pauze nemen van de Kyuubei obsessie.
Je weet wel... voor mijn welzijn?
Pennywise is onwijs goede schrijfmuziek ontdek ik net ter plekke!
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De frontpage is dan ook het afvoerputje van FOK!.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:41 schreef .Cake. het volgende:
Misschien moeten jullie even een tijdje een pauze nemen van de Kyuubei obsessie.
Je weet wel... voor mijn welzijn?
Pennywise is onwijs goede schrijfmuziek ontdek ik net ter plekke!
Nee!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oei, zelfs Robin keurt het af, dan moet het wel te groot zijn...
mag ik de lapo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |