SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nope, ook niet als ik m zelf aanmaak..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als ik alleen de CCK in mn iPhone doe (dus zonder USB stick) krijg ik "Dit accessoire is niet geschikt voor de iPhone."
Als ik er daarna een USB stick in doe zie ik alsnog geen var/mnt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Foto's zijn gewoon een bewijs. Plus dat vochtschade vrij onmogelijk is als je indicatoren niet verkleurd zijn, die dingen zitten bij de enige openingen van je iPhone. Als ik daadwerkelijk vochtschade had gehad doordat m'n telefoon in water heeft gelegen zijn die indicatoren ook wel verkleurd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Nou ja. Op zich is hun opstelling niet onlogisch. Zij hebben vochtschade vastgesteld en wanneer je het tegendeel beweert zal je een second opinion moeten aanvragen. Foto's gemaakt door een willekeurig individu is dan onvoldoende. Overigens kan je de kosten claimen mocht je gelijk krijgen van een rep-centrum.
Daarnaast, vochtschade constateren staat niet gelijk aan het wel of niet hebben van verkleurde indicatoren.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Er zal vastgesteld moeten worden dat er geen sprake is van vochtschade. Je kan het voorleggen aan een geschillencommissie, maar ik betwijfel of foto's voldoende zijn. En je snapt hopelijk dat vochtschade niet hetzelfde is als je telefoon verzuipen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foto's zijn gewoon een bewijs. Plus dat vochtschade vrij onmogelijk is als je indicatoren niet verkleurd zijn, die dingen zitten bij de enige openingen van je iPhone. Als ik daadwerkelijk vochtschade had gehad doordat m'n telefoon in water heeft gelegen zijn die indicatoren ook wel verkleurd.![]()
![]()
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Er zal vastgesteld moeten worden dat er geen sprake is van vochtschade. Je kan het voorleggen aan een geschillencommissie, maar ik betwijfel of foto's voldoende zijn. En je snapt hopelijk dat vochtschade niet hetzelfde is als je telefoon verzuipen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Jij kan natuurlijk die dingen photoshoppen ookquote:Op zondag 24 juni 2012 01:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Los van de twee plekken waar een indicator zit, kent de telefoon andere openingen. Daarnaast kan via minuscule kieren alsnog vocht doorsijpelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?![]()
Is iMessage gewoon kut of ligt het aan mij?
Heletijd verzend ik iets maar dan komt er een rood uitroeptekentje... Dus dan moet ik t weer opnieuw sturen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klopt, maar het zou mij niks verbazen als ze de telefoon niet eens hebben opgemaakt. Helemaal niet als je ziet hoeveel mensen er met het 'T-Mobile garantie / vochtschade' probleem lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Los van de twee plekken waar een indicator zit, kent de telefoon andere openingen. Daarnaast kan via minuscule kieren alsnog vocht doorsijpelen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Geen last van, is je internet niet gewoon brak?quote:Op zondag 24 juni 2012 02:39 schreef bobbernaut het volgende:
Is iMessage gewoon kut of ligt het aan mij?
Heletijd verzend ik iets maar dan komt er een rood uitroeptekentje... Dus dan moet ik t weer opnieuw sturen..Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?Worry is a misuse of imagination![]()
Moet gewoon werken. Heeft ze iMessage wel geactiveerd?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?![]()
Heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Je eigen iPhone kijkt nog voor je het bericht verstuurt, of degene bij wie hij straks moet aankomen genoeg bereik heeft om een iMessage te ontvangen. Is het bereik minimaal (te weinig), dan komt je bericht aan als SMS.
iMessage activeren enzo bestaat niet, want iPhones kijken onderling of je een iMessage (bericht over internet) kan ontvangen ja oder nein.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Iemand nog een tip voor een download app?
Er zijn er namelijk veeeeel
Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je downloaden?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef kree het volgende:
Iemand nog een tip voor een download app?
Er zijn er namelijk veeeeelOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je kan zelfs met een 3G iMessagen hoor. Ze moet wel iOS 5.X hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?And remember, respect is everything!![]()
Je moet wel degelijk iMessage activeren via Instellingen > Berichten. Je iPhone maakt snel verbinding met je Provider dan. Pas nadat je berichten schrijft controleert de telefoon of je afzender een iPhone i.c.m. iOS 5.x heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Je eigen iPhone kijkt nog voor je het bericht verstuurt, of degene bij wie hij straks moet aankomen genoeg bereik heeft om een iMessage te ontvangen. Is het bereik minimaal (te weinig), dan komt je bericht aan als SMS.
iMessage activeren enzo bestaat niet, want iPhones kijken onderling of je een iMessage (bericht over internet) kan ontvangen ja oder nein.And remember, respect is everything!![]()
Ik zit met het volgende probleem. Wij hebben thuis sinds kort een airport om muziek van spotify te streamen naar de luidsprekers. Nu is het wifi signaal wat ik op pak in de woonkamer maximaal. Echter is de snelheid verschillend. Via m'n laptop zit ik op 2500 kb/s en via m'n iPhone of iPad amper op 400 kb/s.![]()
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je moet wel degelijk iMessage activeren via Instellingen > Berichten. Je iPhone maakt snel verbinding met je Provider dan. Pas nadat je berichten schrijft controleert de telefoon of je afzender een iPhone i.c.m. iOS 5.x heeft.
Ik geloof dat niet zo.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
?? iMessage staat standaard uitquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.
Ik geloof dat niet zo.
Je moet hem aanzetten + activeren![]()
Nee hoor, je moet iMessage eerst aanzetten en dan wordt het geactiveerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.
Ik geloof dat niet zo.And remember, respect is everything!![]()
Dat kan. Maar met vermoedens en niet sluitende redeneringen kom je niet ver. Je zou nog kunnen vragen om een rapport van het reparatiecentrum. Daarna zal je toch zelf moeten zorgen voor een second opinion. Tenzij T-mobile zich coulant opstelt en alsnog overgaat tot reparatie of vervanging.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou mij niks verbazen als ze de telefoon niet eens hebben opgemaakt. Helemaal niet als je ziet hoeveel mensen er met het 'T-Mobile garantie / vochtschade' probleem lopen.![]()
Wel grappig om het eerste iPhone-topic door te nemen (De Apple iPhone, een nieuwe revolutie). Begrippen als PDA, SD-scherm, UMTS, EDGE, GPRS en MMS vliegen je om de oren. Wat kan er toch veel veranderen in 5 jaar tijd. Grappig ook de kritiek dat hij te groot zou zijn.
2000 light years from home![]()
Mensen. Mijn homeknop blijft hangen omdat er vuil tussen zit. Nu wil ik mijn iPhone 4 met 2 van die vijfster schroefjes aan de onderkant losmaken. Kan iemand mij vertellen welk setje ik nodig heb van deze site?
http://www.gadgetsvooriph(...)t-gereedschap-iphoneWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
De Pentalobe schroevendraaier!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:09 schreef Guidetti het volgende:
Mensen. Mijn homeknop blijft hangen omdat er vuil tussen zit. Nu wil ik mijn iPhone 4 met 2 van die vijfster schroefjes aan de onderkant losmaken. Kan iemand mij vertellen welk setje ik nodig heb van deze site?
http://www.gadgetsvooriph(...)t-gereedschap-iphone
Staat er ook gewoon netjes bij.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?
Aan de onderkant van de dockconnector. Waarschijnlijk zit er stof voor, dus eerst ff met een naald de boel een beetje schoon plukken.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?2000 light years from home![]()
Ik heb hem nu idd gevondenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de onderkant van de dockconnector. Waarschijnlijk zit er stof voor, dus eerst ff met een naald de boel een beetje schoon plukken.
Ze zijn allebei nog wit. Kan ik er nu vanuit gaan dat ze voor de garantie niet over een vochtprobleem gaan beginnen?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
?? iMessage staat standaard uit
Je moet hem aanzetten + activeren9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet iMessage eerst aanzetten en dan wordt het geactiveerd.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Bij mij stond iMessage ook uit toen ik hem kreeg. Was ook nog eventjes een hele tour om dat werkend te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik denk het wel. Is een kwestie van vochtindicatoren checken en swappen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik heb hem nu idd gevonden
Ze zijn allebei nog wit. Kan ik er nu vanuit gaan dat ze voor de garantie niet over een vochtprobleem gaan beginnen?2000 light years from home![]()
Dat is nog steeds raarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.
fabrieksaf staan ze namelijk UIT!![]()
Niet waar. Als ik mijn iPhone 4 naar fabrieksinstellingen herstel staat iMessage standaard aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat is nog steeds raar
fabrieksaf staan ze namelijk UIT!2000 light years from home![]()
Voor iMessage moet Facetime geactiveerd zijn. Maar als ik dat wil wordt er een duur smsje naar Engeland gestuurd om het te activeren om vervolgens niet geactiveerd te worden.
Hoe kan ik Facetime activeren zonder dat klote smsje dan??lekker faxen heel de dag echt genot![]()
is er iets dan veranderd in 5.1?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet waar. Als ik mijn iPhone 4 naar fabrieksinstellingen herstel staat iMessage standaard aan.
bij iOS 5, bij introductie bij nieuw 4S toestel uit het doosje staan iMessage UIT
Zo ken ik genoeg mensen met een Iphone 4&4S die geen iMessage ontvangen, omdat ze die niet aangezet en geactiveerd hebben![]()
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Voor iMessage moet Facetime geactiveerd zijn. Maar als ik dat wil wordt er een duur smsje naar Engeland gestuurd om het te activeren om vervolgens niet geactiveerd te worden.
Hoe kan ik Facetime activeren zonder dat klote smsje dan??
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd![]()
Dan zal het in 5.1 zijn meegebakken dat het aanstaat en wellicht de latere batch fabriekstoestellen. Mijn eerste 4S was begin dit jaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
is er iets dan veranderd in 5.1?
bij iOS 5, bij introductie bij nieuw 4S toestel uit het doosje staan iMessage UIT
Zo ken ik genoeg mensen met een Iphone 4&4S die geen iMessage ontvangen, omdat ze die niet aangezet en geactiveerd hebbenBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
dat was dan toch ook zonder 5.1? of zijn de "nieuwere" toestellen nu ook direct met 5.1, dacht dat ze altijd de basic iOS kregen ( dus 5 )quote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zal het in 5.1 zijn meegebakken dat het aanstaat en wellicht de latere batch fabriekstoestellen. Mijn eerste 4S was begin dit jaar.![]()
Hee kneus. Als ik inlog met mijn apple ID gaat ie dus dat smsje versturen en krijg ik de melding inloggen mislukt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaar
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd
Ik zie het smsje naar se UK godverdomme op mijn factuur staan. Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
https://discussions.apple.com/thread/4024215?start=0&tstart=0quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaar
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Oke, dus ze maken hem verder niet open?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Is een kwestie van vochtindicatoren checken en swappen.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Raar, hier 3 toestellen die gewoon FC & iM ondersteunen,quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee kneus. Als ik inlog met mijn apple ID gaat ie dus dat smsje versturen en krijg ik de melding inloggen mislukt.
Ik zie het smsje naar se UK godverdomme op mijn factuur staan. Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
aanzetten, activeren en gebruiken
geen kosten, geen smsje, niks![]()
Nieuwe krijgen OS-updates gewoon mee uit de fabriek.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat was dan toch ook zonder 5.1? of zijn de "nieuwere" toestellen nu ook direct met 5.1, dacht dat ze altijd de basic iOS kregen ( dus 5 )Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dan zal het idd wel nu std aan staan, maybe omdat genoeg "oud" iPhone gebruikers het niet gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nieuwe krijgen OS-updates gewoon mee uit de fabriek.
maarja, alle toestellen van voor jan 2012 hadden het dus std UIT staan![]()
Denk het niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, dus ze maken hem verder niet open?2000 light years from home![]()
Oke. Dat is dus voor mij wel belangrijk. Ik heb namelijk het idee dat er van het weekend tijdens een feest bier op mijn homeknop is gekomen en dat hij nu daarom constant blijft hangen en niet geageerd. Als ze zoals jij zegt alleen naar de 2 vochtindicatoren kijken en als die goed zijn hem omruilen voor een nieuwe dan zullen ze er dus nooit achter komen dat misschien vocht achter de homeknop zit.quote:
Misschien andere mensen die dit kunnen bevestigen of ontkrachten?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
iPhone 4s gelijk bij de lancering besteld.
En toen ik hem uit het doosje haalde stond iMessage gewoon aan.
heb er niks aparts voor hoeven doen.
Hier op mijn 4S uit doos, UIT, en mijn 4 na iOS 5 update, ook UITquote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef Rainesz het volgende:
iPhone 4s gelijk bij de lancering besteld.
En toen ik hem uit het doosje haalde stond iMessage gewoon aan.
heb er niks aparts voor hoeven doen.![]()
Hmm ok blijkbaar kan iMessage nu wel zonder facetime? Maar hoe lang duurt dit dan:
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Bij mij stond ie al aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier op mijn 4S uit doos, UIT, en mijn 4 na iOS 5 update, ook UITTap tap tap![]()
Ik heb opeens geen volumebesturing meer bij muziek, filmpjes, youtube etc. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb geen speakers oid waarmee hij kan verbinden, dus hij kan niet verbonden zijn.,,/![]()
En als je er een headsetje aanhangt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb opeens geen volumebesturing meer bij muziek, filmpjes, youtube etc. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb geen speakers oid waarmee hij kan verbinden, dus hij kan niet verbonden zijn.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
In princiepe mp3, maar als er 1 is die meer kan ook prima.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dus puur muziek?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
In princiepe mp3, maar als er 1 is die meer kan ook prima.
Of ook hele PC programma's?
Want volgens mij is er ook BitTorrent voor de iPhone, not sureOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee gewoon losse mp3 via linkjes op websites.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus puur muziek?
Of ook hele PC programma's?
Want volgens mij is er ook BitTorrent voor de iPhone, not sureDo what you love, love what you do!![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan heb ik gewoon geluid...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En als je er een headsetje aanhangt?,,/![]()
Zie je je balkje dan ook weer?quote:
Kan zijn dat je iPhone je koptelefoontje herkent, terwijl hij er niet in zit.
Kan komen door stofOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja dan komt het balkje terug. Zodra ik koptelefoon er weer uit haal, verdwijnt het balkje weer. Alsof hij denkt dat hij in een dockingstation zit ofzo...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie je je balkje dan ook weer?
Kan zijn dat je iPhone je koptelefoontje herkent, terwijl hij er niet in zit.
Kan komen door stof,,/![]()
Ik zou even de poortjes stofvrij makenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dan komt het balkje terug. Zodra ik koptelefoon er weer uit haal, verdwijnt het balkje weer. Alsof hij denkt dat hij in een dockingstation zit ofzo...Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
En je iphone opnieuw opstarten.. Heb ik ooit ook eens gehad.. Opnieuw opgestart, en toen waren de balkjes er weer![]()
![]()
Ik heb een vreemd iets.. Heb heel mn muziek eens bij zitten werken. En wilde alles opnieuw op mn iphone zetten. Nu zijn alle nummer wel over, maar mn afspeellijsten op mn iphone incompleet.. De nummers staan er dus wel op, als ik bv op artiest selecteer. Maar bij mn afspeellijst staan wel alle lijsten, maar in die lijst staan maar een paar nummers, en niet allemaal.
Hoop dat ik een beetje duidelijk ben. En hoop nog meer dat iemand weet wat het is![]()
![]()
Mijn iPhone opgestuurd ter reparatie onder garantie. Ik vermoed vochtschade omdat er bier overheen kwam en hij het daarna nog maar half deed. De 2 vochtindicatoren waren nog wit. Ben benieuwd wat ze er mee doen. Wat denken jullie?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Is er een goede app om te kijken waar er files staan? Welke gebruiken jullie?Worry is a misuse of imagination![]()
iFile.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Probability het volgende:
Is er een goede app om te kijken waar er files staan? Welke gebruiken jullie?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
quote:
quote:
Daar kan je precies mee zien waar al je files staan!
Google Maps.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Probability het volgende:
Is er een goede app om te kijken waar er files staan? Welke gebruiken jullie?![]()
Hahaha maar ik denk dat hij file met auto's bedoeldquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar kan je precies mee zien waar al je files staan!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hahaha maar ik denk dat hij file met auto's bedoeld! Stom.
! Ik dacht een filemanager.
Ik dacht dat t een slechte troll poging was![]()
Niet eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef bobbernaut het volgende:
Ik dacht dat t een slechte troll poging was![]()
Tweetbot geeft elke keer als ik mijn Timeline op Twitter wil refreshen deze foutmelding:
![]()
Ik log de hele tijd opnieuw in maar het helpt niks.
Mensen die hier nog meer last van hebben?![]()
Psst jongens, Mireia Boot vindt in haar kluisje een vol pakje uit Bosnië!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bosnië bestaat niet eens.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Techniek is uhmm.. niet mijn beste vakquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gewoon zelf doen. Twee schroefjes, kan niet makkelijker.En dan druk ik het nog erg zacht uit.
![]()
2 schroefjes... Niks met techniek te maken..
Kan je een kurk uit een fles halen ? Ja ? Iphone moet ook lukken dan![]()
Waar kan ik het spul halen? Ik wil wel graag glas (dus dat het mooi glimt als het origineel).quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
2 schroefjes... Niks met techniek te maken..
Kan je een kurk uit een fles halen ? Ja ? Iphone moet ook lukken dan![]()
http://owncover.nl/index.php?route=product/product&product_id=51
Deze besteld, ik hou jullie op de hoogte.![]()
![]()
ga huilen..
http://owncover.nl/index.php?route=product/product&product_id=58
Mischien dat ik die neem.. Ff kijken nog![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef Narcotical het volgende:
Als je frontjes wilt verwisselen neem dan lekker een Nokia 3310
Ik vind dat stukje bij de cameralens en flitser niet mooi. Dan lijkt het meer op een hoesje ipv een backcover.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
ga huilen..
Mischien dat ik die neem.. Ff kijken nog![]()
Die is niets, ik heb hem ook gehad. Beschadigt heel snel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
ga huilen..
Mischien dat ik die neem.. Ff kijken nog
Houden jullie er wel rekening mee dat de backcovers voor de iPhone 4 niet hetzelfde zijn als die voor de 4S?![]()
Enige verschil is het bijgeleverde schroevendraaiertje toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die is niets, ik heb hem ook gehad. Beschadigt heel snel.
Houden jullie er wel rekening mee dat de backcovers voor de iPhone 4 niet hetzelfde zijn als die voor de 4S?
Het zou best kunnen dat er iets aan de hand was, ik kreeg een paar uur geleden opeens héél veel notificaties achter elkaar binnen, met Tweetbot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef bjanaan het volgende:
Tweetbot geeft elke keer als ik mijn Timeline op Twitter wil refreshen deze foutmelding:
[ afbeelding ]
Ik log de hele tijd opnieuw in maar het helpt niks.
Mensen die hier nog meer last van hebben?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 18:20:49 ]![]()
hi,
misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn moeder heeft een iphone 4 8gb. Vorige maand gehaald icm een abonnement. Mijn moeder is erg netjes met haar iPhone alleen nu het volgende. Vanochtend werd haar telefoon erg heet terwijl hij gewoon op de bank lag, Daarna is hij uitgevallen en ging hij niet meer aan. Ik heb hem net aan het stopcontact gehangen en ik krijg nu de melding activering vereist, op het moment dat ik hem van de stekker haal en verbind met iTunes gaat de telefoon op zwart en komt alleen het apple logo in beeld. Wat kan ik nu doen om de iphone aan de praat te krijgen?![]()
Wachten tot het Apple logo weer verdwijnt? Dat zie je namelijk altijd als een iPhone zich opstart"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
ja klopt maar die verdwijnt dus niet, ik heb zelf ook een iphone 4 maar daar heb ik dit nog nooit gehad.![]()
Al geprobeerd de iPhone te resetten? Dus beiden knoppen even een tijdje vasthouden"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Gewoon aan iTunes hangenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:23 schreef Pindasoepje het volgende:
hi,
misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn moeder heeft een iphone 4 8gb. Vorige maand gehaald icm een abonnement. Mijn moeder is erg netjes met haar iPhone alleen nu het volgende. Vanochtend werd haar telefoon erg heet terwijl hij gewoon op de bank lag, Daarna is hij uitgevallen en ging hij niet meer aan. Ik heb hem net aan het stopcontact gehangen en ik krijg nu de melding activering vereist, op het moment dat ik hem van de stekker haal en verbind met iTunes gaat de telefoon op zwart en komt alleen het apple logo in beeld. Wat kan ik nu doen om de iphone aan de praat te krijgen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hij is nu het herstel aan het controleren, maar dat duurt wel erg lang. Maar dan is mijn moeder dus alles kwijt (ik heb haar wel geleerd hoe ze moet backuppen, maar dat heeft ze natuurlijk nooit gedaan :/)![]()
Zulke mensen moet je dan geen smartphone geven, als ze te lui zijn om te backuppen..quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Hij is nu het herstel aan het controleren, maar dat duurt wel erg lang. Maar dan is mijn moeder dus alles kwijt (ik heb haar wel geleerd hoe ze moet backuppen, maar dat heeft ze natuurlijk nooit gedaan :/)
Gaat automatisch als de iPhone aan het opladen is en met wifi verbondenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Hij is nu het herstel aan het controleren, maar dat duurt wel erg lang. Maar dan is mijn moeder dus alles kwijt (ik heb haar wel geleerd hoe ze moet backuppen, maar dat heeft ze natuurlijk nooit gedaan :/)Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Oh gelukkig dan maar, dan is hij wel gebackupped.
Ach ja, mn moeder wilde facetimen met haar kleinzoon en kunnen facebooken en whatsappen.![]()
hij blijft nu hangen op fout 1602, ik heb 2 kabels gebruikt op verschillende usb poorten maar hij blijft maar hangen![]()
DFU mode al geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef Pindasoepje het volgende:
hij blijft nu hangen op fout 1602, ik heb 2 kabels gebruikt op verschillende usb poorten maar hij blijft maar hangenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja dat filmpje had ik ook al gebruikt, maar de iphone gaat niet uit.. Blijft constant hangen p of het apple logo
of de usb cable en itunes logo
en idd andere poorten al gebruikt![]()
Dan doe je iets foutquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat filmpje had ik ook al gebruikt, maar de iphone gaat niet uit.. Blijft constant hangen p of het apple logo
of de usb cable en itunes logoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee dat is dus de fout, zo kreeg ik de iphone van mn moeder. Hij blijft dus op de apple logo hangen of het usb logo.
Hij gaat niet verder uit of aan![]()
Gewoon die handeling doen als hij op het Apple logo staatOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Even van iPhone forum geplukt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ook geprobeerd, ik snap er niks van. Nu weer ipv foutcode 21 foutcode 23 :squote:Error 23 is een hardware probleem, je zal dit dus niet kunnen oplossen met recovery en/of DFU mode. Wel erg vreemd want deze error verschijnt meestal bij waterschade en/of valschade, als deze dus zomaar verschenen is heeft je COMboard het waarschijnlijk begeven. Ook het herhaaldelijk wit/zwart scherm is een symptoom van deze error 23.Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Dat las ik idd net ook, de telefoon werd wel erg heet zei mn moeder maar hij lag gewoon op de bank, uit het zonlicht.
Verder is hij nooit gevallen of in de regen gevallen.
Maar het rare is ik begon met foutcode 1602, en daarna 21 en daarna 23, dan zou hij meteen foutcode 23 moeten geven![]()
die is kapot.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ruik nu niks, en hij ziet er netjes uit, beter dan de mijne iig
maar vreemd hij is net 1,5 maand uit. Lag niet aan de oplader en werd uit zichzelf heet![]()
Misschien is de accu een beetje uit gaan zettenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef Pindasoepje het volgende:
En laat me raden, dat valt buiten garantie?
Gewoon lekker teruggaan ermee.
Welke provider zit je?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Vodafone even contacteren denk ikOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt allemaal, ik geef het op. Ik begrijp er niks van. Ik kan een iphone en ipad jailbreaken ik kan android op een windows mobile telefoon zetten en dat soort dingen, maar simpel herstellen lukt me niet..![]()
Tja, ik denk dat je toch iets fout doet..quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Bedankt allemaal, ik geef het op. Ik begrijp er niks van. Ik kan een iphone en ipad jailbreaken ik kan android op een windows mobile telefoon zetten en dat soort dingen, maar simpel herstellen lukt me niet..
Kom je uit op het USB kabel - iTunes beeldscherm?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja en daar blijft hij op hangen
hij geeft aan dat ik hem met itunes moet verbinden maar er gebeurd niks![]()
http://cache.firmwareumbr(...)umbrella-5.11.01.exequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja en daar blijft hij op hangen
hij geeft aan dat ik hem met itunes moet verbinden maar er gebeurd niks
En dan 'Recovery Kick'Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Moet je java installerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef Pindasoepje het volgende:
uhm no jvm could be found on your system ...Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Vodafone bellen danOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Geen probleem. Benieuwd hoe Vodafone hiermee om zal gaanOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, ze passen niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Enige verschil is het bijgeleverde schroevendraaiertje toch?![]()
![]()
Hahahaha apple gaat hier echt zoooo van balen. Zal me niks verbazen als apple binnenkort android aanklaagt hiervoor.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:56 schreef LompeHork het volgende:
Nice!![]()
Ik gebruikte in het verleden deze veel: http://www.hetverkeer.info/iphone-verkeerpro.phpWorry is a misuse of imagination![]()
http://itunes.apple.com/nl/app/chrome/id535886823?mt=8
Chrome voor iOS. Mist nog echt wel snelheid voor m'n gevoel.
Maar eens even een paar dagen proberen![]()
Hier heb ik op gewacht, thanksquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/app/chrome/id535886823?mt=8
Chrome voor iOS. Mist nog echt wel snelheid voor m'n gevoel.
Maar eens even een paar dagen proberen
Chrome werkt goed! Jammer dat hij nog niet goed de opgeslagen wachtwoorden van mijn pc synct....
En kan nu ook eindelijk personal hotspot aanzetten met ben
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Helaas laden de pagina's wel langzamer dan met safari volgens dit artikel.
http://www.iphoneclub.nl/(...)ok-apples-uiwebview/![]()
Dat gaat ook niet veranderen omdat hij de Webview moet gebruiken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
Mist nog echt wel snelheid voor m'n gevoel.For great justice!![]()
Net even mijn iPhone geupgrade en opnieuw gejailbreakt, maar normaalgesproken (de vorige keren) gingen alle "hacks" toch automatisch over? Hoe krijg ik mijn sbsettings etc nou weer terug zonder het opnieuwe te downloaden? Of moet ik het weer opnieuw doen allemaal?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Jep je moet t opnieuw doen
Net Chrome app gedownload. Bevalt mij wel, deze gaat de Safari app vervangen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Flauwquote:
Ik ben namelijk vergeten wat ik er allemaal op had staan (en hoe ik het erop gezet had)...moet ik dat allemaal weer opzoeken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Oke. Mijn iPhone werkte dus niet meer naar behoren. Ik heb hem opgestuurd voor garantie maar ze zeggen dat hij vochtschade heeft terwijl de vochtindicatoren nog geheel wit zijn. Kan ik hier wat tegenin brengen?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Je hebt er bier overheen laten vallen eikel. Dan heb je vochtschadequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:58 schreef Guidetti het volgende:
Oke. Mijn iPhone werkte dus niet meer naar behoren. Ik heb hem opgestuurd voor garantie maar ze zeggen dat hij vochtschade heeft terwijl de vochtindicatoren nog geheel wit zijn. Kan ik hier wat tegenin brengen?![]()
Waarom? Wie zegt dat het er daadwerkelijk in is gekomen? De indicatoren zijn wit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt er bier overheen laten vallen eikel. Dan heb je vochtschadeWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Je kunt die redenatie niet zomaar omdraaien he... Indicatoren geven niets aan wil niet per se zeggen dat er helemaal geen vochtschade is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom? Wie zegt dat het er daadwerkelijk in is gekomen? De indicatoren zijn wit.
Dat is net zoiets als "Piet is overleden, want hij heeft een auto-ongeluk gehad" omdraaien en zeggen "Piet heeft een auto-ongeluk gehad, dus hij is overleden"![]()
Dat zeggen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:58 schreef Guidetti het volgende:
Oke. Mijn iPhone werkte dus niet meer naar behoren. Ik heb hem opgestuurd voor garantie maar ze zeggen dat hij vochtschade heeft terwijl de vochtindicatoren nog geheel wit zijn. Kan ik hier wat tegenin brengen?
Maarja als de electronica echt vochtig is geweest zie je dat wel ..![]()
Wie zegt dan dat die vochtschade er nog niet was toen ik de telefoon ontving? Dit is namelijk een refurbished toestel die ik voor een jaar geleden van Dynafix heb gekregen in ruil voor mijn oude toestel. Stel dat ze onderdelen hebben gebruikt die vochtschade hadden dan ben ik nu de sjaak. De indicatoren zijn immers wit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je kunt die redenatie niet zomaar omdraaien he... Indicatoren geven niets aan wil niet per se zeggen dat er helemaal geen vochtschade is.
Dat is net zoiets als "Piet is overleden, want hij heeft een auto-ongeluk gehad" omdraaien en zeggen "Piet heeft een auto-ongeluk gehad, dus hij is overleden"Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Aangezien beide apps dezelfde webkit (moeten) gebruiken, merk ik het verschil niet zo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net Chrome app gedownload. Bevalt mij wel, deze gaat de Safari app vervangen.And remember, respect is everything!![]()
![]()
kijkt de bondscoach van duitsland eens in de lens van je iPhone.. kan die het beeld niet bijhouden
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Mocht het een toestel zijn dat langer dan 6 maanden oud is, dan dien jij te kunnen bewijzen dat er geen vochtschade was op het moment dat je je smartphone aan hun hebt overgedragen. Mocht je dat niet kunnen bewijzen dan heb je vrij weinig kans. Aangezien je zelf al toegeeft er bier over heen te hebben laten vallen zie ik dat somber in voor je.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat die vochtschade er nog niet was toen ik de telefoon ontving? Dit is namelijk een refurbished toestel die ik voor een jaar geleden van Dynafix heb gekregen in ruil voor mijn oude toestel. Stel dat ze onderdelen hebben gebruikt die vochtschade hadden dan ben ik nu de sjaak. De indicatoren zijn immers wit.
[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 29-06-2012 19:25:05 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Chrome gedownload, maar deze mist jammer genoeg toch echt snelheid. Qua functies werkt ie wel fijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Had als tijdelijke oplossing een houder in Beverwijk gehaald voor 8 euro omdat ik de carkit van Groupon pas over 3 weken krijg. Het was niet veel geld en dat blijkt. Na 3 keer gebruik is het knopje om de houder vrij te maken al naar de klote. De fm transmitter werkt wel goed en ook een hoes + beschermrubber, lader voor de motor en docking station op de kop getikt
![]()
![]()
En nu heb ik serieus hulp nodigIk wil graag dat de Iphone niet meer om een password vraagt als ik op mijn Wifi thuis verbonden ben. Ik heb na een kleine zoektocht deze en [url= http://modmyi.com/info/autoprotect.php]deze pagina [/url]gevonden, wat precies doet wat ik zou willen. Maar hoe nu verder? Er staat een of andere link bij, maar zou niet weten hoe of waarmee ik deze moest ophalen / installeren...
[ Bericht 3% gewijzigd door HeetBoven op 01-07-2012 02:05:01 ]![]()
Errr, je wifi thuis vraagt steeds om het password? Dat is volgens mij een instelling op je wifi-router.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:59 schreef HeetBoven het volgende:
En nu heb ik serieus hulp nodigIk wil graag dat de Iphone niet meer om een password vraagt als ik op mijn Wifi thuis verbonden ben. Ik heb na een kleine zoektocht deze pagina gevonden, wat precies doet wat ik zou willen. Maar hoe nu verder? Er staat een of andere link bij, maar zou niet weten hoe of waarmee ik deze moest ophalen / installeren...
![]()
nee is het interne password van de Iphone, maar de bedoeling is dat die daar niet meer om vraagt als ik op thuis WiFi zit.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Errr, je wifi thuis vraagt steeds om het password? Dat is volgens mij een instelling op je wifi-router.![]()
Ik heb gister een aantal dingen uit een fotoalbum van mijn iphone op dropbox gezet, nu staan ze daar dus op.. maar nu kan ik die fotos in het album niet verwijderen, en het album compleet ook niet.. want deze fotos heb ik niet meer nodig op mijn iphone, maar hoe krijg ik dat nu voor elkaar?.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Hoe hebben jullie je iphone gevuld?
Capacity: 28.21 GB
Audio: 9.4 GB
Photos: 0.71 GB
Apps: 6.3 GB
Other: 0.79 GB
Free: 11.2 GB![]()
Aaah wie van jullie kan me helpen?
Om een of andere vage reden kan ik geen enkele app meer downloaden. Ik krijg constant deze melding:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Iphone opnieuw starten en opnieuw inloggen geprobeerd?quote:Op zondag 1 juli 2012 08:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Om een of andere vage reden kan ik geen enkele app meer downloaden. Ik krijg constant deze melding:
[ afbeelding ]Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Had ik ook, toen was m'n iTunes account geblokkeerd. Gewoon even mailen naar de helpdesk en als het goed is ben je binnen een uur weer good-to-go.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Yep geprobeerd.. Geen resultaat..quote:Op zondag 1 juli 2012 09:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iphone opnieuw starten en opnieuw inloggen geprobeerd?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Gefixt! Thanks
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
niemand ervaring met deze tweak?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:59 schreef HeetBoven het volgende:
En nu heb ik serieus hulp nodigIk wil graag dat de Iphone niet meer om een password vraagt als ik op mijn Wifi thuis verbonden ben. Ik heb na een kleine zoektocht deze en [url= http://modmyi.com/info/autoprotect.php]deze pagina [/url]gevonden, wat precies doet wat ik zou willen. Maar hoe nu verder? Er staat een of andere link bij, maar zou niet weten hoe of waarmee ik deze moest ophalen / installeren...
![]()
Heeft iemand ervaring met de book book hoesjes? Of kennen jullie soortgelijke?Worry is a misuse of imagination![]()
Is er in safari een mogelijkheid om snel naar de onderkant van een webpagina te gaan? Zou handig zijn voor sommige fok topics![]()
![]()
Neen.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:08 schreef Operc het volgende:
Is er in safari een mogelijkheid om snel naar de onderkant van een webpagina te gaan? Zou handig zijn voor sommige fok topics
Er is wel een jailbreak app voor heb ik hier ooit eens gelezen![]()
Ben al even bezig met het vinden van een houder van de 4S voor in de auto.. erg lastig,
Voorkeur gaat uit naar
geen zuignap/raam bevestiging maar dashbord/vents hoogte; zicht belemmerende dingen zijn vervelend.
360gr draaimogelijkheid
case protector er niet af hoeven te halen
Geen beperking voor het opladen
Wat mogelijk is, iets wat ik in de aanstekerpluk kan steken, deze zit in mn auto vrij laag.
Mocht iemand een zuignap houder weten die dus niet zo pontificaal het zicht ontneemt is dat ook mogelijk
Mocht iemand wat weten... ;-)Mai pben rai~!![]()
Heb deze bij Groupon besteld, weet niet of de deal nog loopt, maar het lijkt me een perfect ding.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:10 schreef KNAK het volgende:
Ben al even bezig met het vinden van een houder van de 4S voor in de auto.. erg lastig,
Voorkeur gaat uit naar
geen zuignap/raam bevestiging maar dashbord/vents hoogte; zicht belemmerende dingen zijn vervelend.
360gr draaimogelijkheid
case protector er niet af hoeven te halen
Geen beperking voor het opladen
Wat mogelijk is, iets wat ik in de aanstekerpluk kan steken, deze zit in mn auto vrij laag.
Mocht iemand een zuignap houder weten die dus niet zo pontificaal het zicht ontneemt is dat ook mogelijk
Mocht iemand wat weten... ;-)![]()
- nm -
[ Bericht 99% gewijzigd door Adolecens op 02-07-2012 10:00:39 ]Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Kan iemand mij helpen met een probleem,
sinds vanochtend komt er geen geluid meer uit mijn iPhone 4s. Als ik bel is er wel geluid, maar muziek, van apps etc hoor ik helemaal niks, ook niet door oortjes.
Waar kan dit aan liggen? Hij is niet gevallen ofzo, ik werd vanochtend wakker en toen was die opeens stil.PSN: Duuc-nl![]()
Silent switch zijkant?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan iemand mij helpen met een probleem,
sinds vanochtend komt er geen geluid meer uit mijn iPhone 4s. Als ik bel is er wel geluid, maar muziek, van apps etc hoor ik helemaal niks, ook niet door oortjes.
Waar kan dit aan liggen? Hij is niet gevallen ofzo, ik werd vanochtend wakker en toen was die opeens stil.
Geluidslimiet onbewust aangezet?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee hij staat niet op stilquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Silent switch zijkant?
Geluidslimiet onbewust aangezet?
Lijkt me niet, het gebeurde zeg maar vannacht, gisteravond wilde die al niet uit. Als ik hem uitzette ging die steeds weer aan, automatisch, dus na 3x dacht ik laat maar ik houd hem wel aan. En nu maakt die geen geluid meer
PSN: Duuc-nl![]()
Bij muziek staat er trouwens ook geen geluidsbalk meer. Ik kan hem dus als ik muziek luister(wat ik dus niet kan) ook niet harder of zachter zetten? Kan alleen met de knoppen aan de zijkant.
Edit: met oordopjes hoor ik nu wel geluid, maar als ik de oortjes eruit haal gaat de geluidsbalk weg en hoor ik niks meer.PSN: Duuc-nl![]()
Al een soft reset gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Bij muziek staat er trouwens ook geen geluidsbalk meer. Ik kan hem dus als ik muziek luister(wat ik dus niet kan) ook niet harder of zachter zetten? Kan alleen met de knoppen aan de zijkant.
Edit: met oordopjes hoor ik nu wel geluid, maar als ik de oortjes eruit haal gaat de geluidsbalk weg en hoor ik niks meer.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat? Hoe doe je dat?quote:
Op internet zeggen velen gewoon blazen in de ear jack, werkt ook niet.PSN: Duuc-nl![]()
Home + power ingedrukt houden tot het apple logo verschijnt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is dat? Hoe doe je dat?
Op internet zeggen velen gewoon blazen in de ear jack, werkt ook niet.![]()
Zoals Kikoo(x10) zei, home en power totdat je het Apple logo ziet, dan wachten tot hij gewoon doorstartquote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is dat? Hoe doe je dat?
Op internet zeggen velen gewoon blazen in de ear jack, werkt ook niet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
En wat gebeurt er dan? Hij reboot gewoon, niks wordt er verwijdert?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals Kikoo(x10) zei, home en power totdat je het Apple logo ziet, dan wachten tot hij gewoon doorstartPSN: Duuc-nl![]()
Reboot jaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan? Hij reboot gewoon, niks wordt er verwijdert?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zou ik zelf wel doen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
niet geholpen..
herstellen via itunes?
Klinkt alsof je iPhone denkt dat ie in een dock zit ofzo.. Al gekeken in de connector aan de onderkant?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
(hoe) kan ik mijn Whatsapp geschiedenis terugzetten? Ding liep vast ofzo bij het opstarten en nu zijn al mn chats weg.
De nieuwe iPhone komt waarschijnlijk in Augustus uit, binnenkort mijn iPhone 4S verkopen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Als jij je whatsgeschiedenis wistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Skv het volgende:
(hoe) kan ik mijn Whatsapp geschiedenis terugzetten? Ding liep vast ofzo bij het opstarten en nu zijn al mn chats weg.
ben je het kwijt krijg je niet meer terug![]()
Meest recente back-up restorenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Skv het volgende:
Niet. Gewoon af en toe naar jezelf mailen (1 druk op de knop ongeveer) en daarna geschiedenis op je phone wissen, scheelt je een heleboel performance.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Skv het volgende:
(hoe) kan ik mijn Whatsapp geschiedenis terugzetten? Ding liep vast ofzo bij het opstarten en nu zijn al mn chats weg.For great justice!![]()
Net de chrome app erop gezet, prima alternatief voor safari!! leuke is het zoeken via spraak en het werkt beter dan ik verwacht had!!Eskimo Joe![]()
De Chrome app is een faal, veels te traag.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Zoals je kan lezen liep het vast en heb ik niks verwijderd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:33 schreef msigamer12 het volgende:
[..]
Als jij je whatsgeschiedenis wist
ben je het kwijt krijg je niet meer terug
Hoe kom je aan deze info?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe iPhone komt waarschijnlijk in Augustus uit, binnenkort mijn iPhone 4S verkopen.Shuffle up and deal!!!![]()
Waarom denk je dat? Oktober lijkt me veel logischer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Chrome app is een faal, veels te traag.2000 light years from home![]()
O echt hoor, m'n telefoon pakt m'n pincode niet meer, nog één poging en de boel is weer vergrendeld
Tap tap tap![]()
Je bedoelt dat je stom bent om 'm te onthouden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
O echt hoor, m'n telefoon pakt m'n pincode niet meer, nog één poging en de boel is weer vergrendeld
Ik gebruik pas 12 jaar dezelfde.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je stom bent om 'm te onthouden?Tap tap tap![]()
Ben net geswitched van HTC HD2 naar iPhone 4. Echt veeel fijner dan die HTC imo.
Vond overigens de toegevoegde waarde van de 4S over de 4 te klein om het prijsverschil te rechtvaardigen.![]()
Dan word je dement.quote:okquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef H-D het volgende:
Ben net geswitched van HTC HD2 naar iPhone 4. Echt veeel fijner dan die HTC imo.
Vond overigens de toegevoegde waarde van de 4S over de 4 te klein om het prijsverschil te rechtvaardigen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Idd, onbruikbaar traag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Chrome app is een faal, veels te traag.For great justice!![]()
Achterlijk gedoe, nu pakt ie hem wel. Ik ben toch echt niet zo scheel dat ik hem eerst twee keer verkeerd invoer.Tap tap tap![]()
Ik ben helemaal vergeten dat ik nog een inboedelverzekering heb....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:58 schreef Guidetti het volgende:
Oke. Mijn iPhone werkte dus niet meer naar behoren. Ik heb hem opgestuurd voor garantie maar ze zeggen dat hij vochtschade heeft terwijl de vochtindicatoren nog geheel wit zijn. Kan ik hier wat tegenin brengen?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Heb ik ook al 10x gehad hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Achterlijk gedoe, nu pakt ie hem wel. Ik ben toch echt niet zo scheel dat ik hem eerst twee keer verkeerd invoer.
For great justice!![]()
Mijn iPhone 4 is retetraag zonder al te veel bullshit en kleurtjes en gedoe. Je weet wel dat je telefoon al 2 jaar oud is hé?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef H-D het volgende:
Vond overigens de toegevoegde waarde van de 4S over de 4 te klein om het prijsverschil te rechtvaardigen.![]()
Leugens! Echt niet vaker dan 45% van de tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de helft van de tijd bezopenFor great justice!![]()
WhatsApp icm de beta iOS werkt voor geen meter bij mij.
Push-berichten worden laat getoond en het gaat er enorm langzaam door lopen, de hele telefoon wordt er langzaam door.
Net verwijderd en opnieuw geinstalleerd en mijn telefoon loopt weer als een treintje.![]()
![]()
Ik ga waarschijnlijk de overstap maken van mijn Desire HD naar een 4s. Heb alleen een dilemma in mijn hoofd. Ik ben altijd heel gesteld op de kwaliteit van mijn muziek. Met mijn Desire HD was het mogelijk om een heel uitgebreide eq icm SRS aan te zetten. Hoe zit dit op de iPhone? Zijn er hier speciale apps voor die in de buurt komen?![]()
Gewoon de standaard EQ naar mijn wetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de overstap maken van mijn Desire HD naar een 4s. Heb alleen een dilemma in mijn hoofd. Ik ben altijd heel gesteld op de kwaliteit van mijn muziek. Met mijn Desire HD was het mogelijk om een heel uitgebreide eq icm SRS aan te zetten. Hoe zit dit op de iPhone? Zijn er hier speciale apps voor die in de buurt komen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Maar kan je die naar eigen inzicht aanpassen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon de standaard EQ naar mijn weten![]()
Je hebt 22 EQ settings & de "iPod" functie was natuurlijk 1 vd 1e portable mp3 spelersquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar kan je die naar eigen inzicht aanpassen?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 14:11:48 ]![]()
Niet met slidertjes enzo, je hebt van die 'preset templates' zegmaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar kan je die naar eigen inzicht aanpassen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Een equalizer verbetert niet de kwaliteit van je muziek hequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de overstap maken van mijn Desire HD naar een 4s. Heb alleen een dilemma in mijn hoofd. Ik ben altijd heel gesteld op de kwaliteit van mijn muziek. Met mijn Desire HD was het mogelijk om een heel uitgebreide eq icm SRS aan te zetten. Hoe zit dit op de iPhone? Zijn er hier speciale apps voor die in de buurt komen?![]()
Nee klopt, maar gebruik sowiezo FLAC (moet het dan wel allemaal omzetten naar Apple Lossless). EQ gebruik omdat het naar mijn mening de muziek meer tot leven brengt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Een equalizer verbetert niet de kwaliteit van je muziek he![]()
Ja tuurlijk weet ik dat. Maar ivm die HTC is ie echt veel sneller. En dat was wat ik bedoelde. En sowieso is de gebruiksvriendelijkheid veel hoger imo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn iPhone 4 is retetraag zonder al te veel bullshit en kleurtjes en gedoe. Je weet wel dat je telefoon al 2 jaar oud is hé?![]()
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Estolan het volgende:
Tethering nu voor T-Mobile legaal mogelijk![]()
![]()
Maak es een backup, gooi je telefoon leeg en zet dan je backup terug. Kan heel veel schelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn iPhone 4 is retetraag zonder al te veel bullshit en kleurtjes en gedoe. Je weet wel dat je telefoon al 2 jaar oud is hé?![]()
Ik ben op zoek naar een simpel hoesje van hooguit dertig euro voor mijn nieuwe imobieltje.
Kan op internet niet echt wat vinden. Bijna de helft is allemaal troep en op de officiële Apple site krijg je van die niet beschermende bumpers van 30 euro. Op de plaatselijke markt kun je van die dingen kopen waar een opslag van meer dan 100% opzit.
Iemand tips/suggesties?![]()
EQ is net zoiets als digitaal zoomen of een nagesynchroniseerde film kijken, moet je gewoon niet doen. De iPhone geluidskwaliteit is uitstekend zonder toeters en bellen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee klopt, maar gebruik sowiezo FLAC (moet het dan wel allemaal omzetten naar Apple Lossless). EQ gebruik omdat het naar mijn mening de muziek meer tot leven brengt.
iPhone 4SBronquote:If you want to have the best possible audio output on your cell phone get an iPhone. The rule has always been as simple as that and the iPhone 4S is no exception to it. The new iOS smartphone did great in both the headphones off and headphones on parts of our test, achieving some pretty great scores and remaining impressively loud all the time.
Desire HDBronquote:We aren't particularly impressed with the HTC Desire HD audio output. When you plug it in an active external amplifier (such as your home or car stereo) it does pretty decently, save for the below average intermodulation distortion. It may not be perfect but it certainly is good enough on those occasions.
Yet plugging in a pair of headphones, the stereo crosstalk skyrockets and it's almost as bad as if you had a mono device - much like with Optimus 7. The intermodulation distortion increases even further and the handset is not particularly loud too. All in all a mediocre performance and we really expect much better for that kind of cash.
Conclusie: de Desire HD is waardeloos voor muziek, de iPhone 4S het best denkbare.2000 light years from home![]()
Apps afsluiten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef bjanaan het volgende:
Mijn spotlight op mijn IPhone 4S doet het niet meer?
Hoe los ik dit probleem op?![]()
Kun je best gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
EQ is net zoiets als digitaal zoomen of een nagesynchroniseerde film kijken, moet je gewoon niet doen. De iPhone geluidskwaliteit is uitstekend zonder toeters en bellen.![]()
Als je een redelijk recent abonnement hebt wel ja. Anders kun je gewoon nog fijn een tijdje wachten:quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Estolan het volgende:
Tethering nu voor T-Mobile legaal mogelijkKansloze bende dat TMobile. Oh well, dan wacht ik nog maar.quote:Echter, om onze klanten een optimale en positieve ervaring met Tethering te bieden, hebben we ervoor gekozen om klanten gefaseerd om te zetten. Met deze aanpak wordt de benodigde capaciteit voor Tethering op ons netwerk gespreid en overbelasting voorkomen.
http://blog.t-mobile.nl/tethering-met-je-iphone-van-t-mobile-279![]()
Thanksquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
EQ is net zoiets als digitaal zoomen of een nagesynchroniseerde film kijken, moet je gewoon niet doen. De iPhone geluidskwaliteit is uitstekend zonder toeters en bellen.
iPhone 4S
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Desire HD
[ afbeelding ]
[..]
Bron
Conclusie: de Desire HD is waardeloos voor muziek, de iPhone 4S het best denkbare.Had het ook al bij een maat van me uitgeprobeerd en was meteen om
De 4S is naar me onderweg
![]()
![]()
Godver.
Gisteren was mijn iPhone uitgevallen omdat de batterij leeg was. Daarna wilde 'ie niet meer aanBleef hangen op dat appeltje.
Vanochtend een restore gedaan, daarna pkgbackup om mijn tweaks terug te zetten wederom had 'ie er geen zin meer in. Weer vast op dat kutlogo.
Las toen ergens dat er sinds een paar weken een update in Mobilesubstrate zit, waardoor je dat uit kan zettenTIjdens het booten de volume-op knop ingedrukt houden. Het werkt verdomme ook nog.
. Ik heb nu alleen geen flauw idee welke tweak het veroorzaakt. Dat is wel wat zuur.
WoohoooWat ben ik een koning zeg.
Ik herinnerde me ineens dat ik Aptdate had geïnstalleerd afgelopen week. Na een reboot met volume-up kwam ik in mn springboard zonder extenties. Daar verwijderd uit cydia en gereboot. Direct weer een crash, waarna ik in safe mode kwam. Daar de essentiële updates van cydia uitgevoerd en een respring gedaan. Alles lijkt nu weer te werken.
Hoezo? Die Mobilesubstrateupdate is ge-wel-dig. Normaal moest je restoren als je dit gezeik had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:11 schreef Q. het volgende:
Zo te horen ben ik weer eens blij dat ik geen jailbreak heb.
Nu kan je het gewoon in een paar minuten oplossen.
Enige nadeel is dat ik godverdegodver Chaos Rings 2 weer opnieuw moet downloaden.
Nice!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heet die app dat je foto's zo kan makenWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Heb 2 oude iPhones ingeleverd bij gsmloket. De 3G 16gb krijgt een waarde van ¤62 en de 3GS 32gb een waarde van ¤110
Nu krijg ik deze melding:
"Merk: Apple
Model: IPHONE 3GS32
Aangemeld als: Working
Aanmeldwaarde: ¤ 110,00
Verwerkt als: Not Working
Voorgestelde waarde: ¤ 30,80
Omschrijving: Barst bij aansluiting voor de lader. Zie hierna voor uitleg*.
De zwakke achterbehuizing van de Apple iPhone 3G of 3GS toestellen is een bekend euvel. Hoewel we daar in sommige situaties coulant in kunnen zijn, geldt dit helaas niet voor de iPhone 3G en 3GS producten. Aangezien veel elektronica in de achterkant is verwerkt, is reparatie daarvan kostbaar. Reparatie is noodzakelijk om het toestel voor hergebruik te kunnen inzetten. Tevens wordt daarmee voorkomen dat door het scheurtje condens in het toestel kan komen, waardoor op termijn kans op z.g. vochtschade kan ontstaan."
Laten uitbetalen of terug vragen?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 16:30:08 ]![]()
Terugvragen. Er zit 80 euro verschil en je krijgt maar dertig euro. Je kunt op marktplaats zelfs nog meer krijgen...![]()
Ik weet niet wat jij met je iPhone 4 doet, maar ik heb hier ook nog een iPhone 4 en die is allesbehalve 'retetraag'.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hier net zo, helemaal geen klachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met je iPhone 4 doet, maar ik heb hier ook nog een iPhone 4 en die is allesbehalve 'retetraag'.
*klopt af![]()
Waarom knal je ze niet gewoon op marktplaats?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef Estolan het volgende:
Heb 2 oude iPhones ingeleverd bij gsmloket. De 3G 16gb krijgt een waarde van ¤62 en de 3GS 32gb een waarde van ¤110
Nu krijg ik deze melding:
"Merk: Apple
Model: IPHONE 3GS32
Aangemeld als: Working
Aanmeldwaarde: ¤ 110,00
Verwerkt als: Not Working
Voorgestelde waarde: ¤ 30,80
Omschrijving: Barst bij aansluiting voor de lader. Zie hierna voor uitleg*.
De zwakke achterbehuizing van de Apple iPhone 3G of 3GS toestellen is een bekend euvel. Hoewel we daar in sommige situaties coulant in kunnen zijn, geldt dit helaas niet voor de iPhone 3G en 3GS producten. Aangezien veel elektronica in de achterkant is verwerkt, is reparatie daarvan kostbaar. Reparatie is noodzakelijk om het toestel voor hergebruik te kunnen inzetten. Tevens wordt daarmee voorkomen dat door het scheurtje condens in het toestel kan komen, waardoor op termijn kans op z.g. vochtschade kan ontstaan."
Laten uitbetalen of terug vragen?![]()
Dit was makkelijkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom knal je ze niet gewoon op marktplaats?
3GS komt retour iig, dus straks te koop![]()
Die gaat waarschijnlijk belachelijk veel geld kosten, en ik had nu ff behoefte aan een ander.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nice he de iohone! Waarom niet nog ff wachten op de 5?![]()
Bij Apple blijven de prijzen altijd gelijk. De nieuwste iPhone (5 dus) krijgt dan de prijs van de vorige iPhone (de 4S dus). De vorige iPhone (4S) zal dan iets goedkoper worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk belachelijk veel geld kosten, en ik had nu ff behoefte aan een ander.
Dus duurder zal hij niet worden. Tenzij je natuurlijk een iPhone 3S of 4 hebt gekocht?
[ Bericht 0% gewijzigd door Jurrian2010 op 07-07-2012 18:46:07 ]![]()
und hoe bevalt iequote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk belachelijk veel geld kosten, en ik had nu ff behoefte aan een ander.![]()
Ik ga volgende week op vakantie en neem liever niet m'n nieuwe iPhone mee, maar deze microsim past niet in m'n oude telefoon. Zijn daar foefjes voor om m toch in een oude Nokia te proppen ofzo?
Tap tap tap![]()
Ja, je hebt wel van die plastic adapters waarin je je micro in kunt doen, waardoor het een formaat van een normale SIM krijgt. Heb echter geen idee waar je die kunt krijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie en neem liever niet m'n nieuwe iPhone mee, maar deze microsim past niet in m'n oude telefoon. Zijn daar foefjes voor om m toch in een oude Nokia te proppen ofzo?![]()
Precies mijn gedachte, tis eigenlijk zonde. 4s vind ik sowieso al te weinig verschil met de 4.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:37 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Bij Apple blijven de prijzen altijd gelijk. De nieuwste iPhone (5 dus) krijgt dan de prijs van de vorige iPhone (de 4S dus). De vorige iPhone (4S) zal dan iets goedkoper worden.
Dus duurder zal hij niet worden. Tenzij je natuurlijk een iPhone 3S of 4 hebt gekocht?
Mag nu ongeveer verlengen, dus ik ook wacht met smart op de 5.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Wat Jurrian2010 al zegt, door een soort normale simkaart te gebruiken waar je microsim in past. Ik kreeg hem erbij toen ik mijn abbo afsloot, misschien eens een winkel van je provider binnenlopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie en neem liever niet m'n nieuwe iPhone mee, maar deze microsim past niet in m'n oude telefoon. Zijn daar foefjes voor om m toch in een oude Nokia te proppen ofzo?![]()
![]()
Ik heb even gegoogled en die dingen zijn overal te krijgen voor een paar euroquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel van die plastic adapters waarin je je micro in kunt doen, waardoor het een formaat van een normale SIM krijgt. Heb echter geen idee waar je die kunt krijgen.gelukkig maar.
Tap tap tap![]()
Ik heb via de AppStore een app cadeau gekregen, waar kan ik deze zien? Zie hem nergens, ook niet in m'n email..Worry is a misuse of imagination![]()
Wanneer krijgen we weer eens een update?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Update waarvan?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een update?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
IOSquote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Als je een update naar iOS 6 bedoelt, die komt waarschijnlijk in het najaar. Als je een update van iOS 5 wilt, vind je die echt nodig? Ik niet namelijk, draait wat mij betreft prima zoals 'ie is nuquote:"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Of naar een Tmobile vestiging, daar geven ze die dingen gratisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en die dingen zijn overal te krijgen voor een paar eurogelukkig maar.
ik ook sinds gisteren heb iPhone4s ...ik heb iOS 5.1.1..ik kreeg gelijk een nieuwe update gisteren toen ik installeerde op mijn pc.quote:![]()
Heel simpel: Je houdt de te verwijderen app ingedrukt, vervolgens gaat het een beetje trillen en staat er een kruisje in het Applogo. Daar druk je dan op en weg is 'ie.![]()
Dankje wel ik heb hem verwijdert.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:01 schreef Jurrian2010 het volgende:
Heel simpel: Je houdt de te verwijderen app ingedrukt, vervolgens gaat het een beetje trillen en staat er een kruisje in het Applogo. Daar druk je dan op en weg is 'ie.![]()
misschien weet je het nog niet:quote:
Multitasken doe je door snel dubbel te drukken op je home knop.
En folders maken doe je door een app in te drukken (dat ie gaat trillen) en dan schuiven op een andere app
Soms als ik een tijdje op twitter of whatsapp ben, stopt de app opeens zonder melding en ga ik naar home![]()
![]()
Ben ik blij dat je goed gelezen hebt..Heb sinds gisteren iPhonequote:Op zondag 8 juli 2012 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
misschien weet je het nog niet:
Multitasken doe je door snel dubbel te drukken op je home knop.
En folders maken doe je door een app in te drukken (dat ie gaat trillen) en dan schuiven op een andere app![]()
![]()
Wie?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Erhm oke?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je goed gelezen hebt..Heb sinds gisteren iPhoneOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan heb je een telefoon gekregen die al een tijdje op de plank lag. Mijn iPhone (die ik nu net een week heb) had direct al 5.1.1 voorgeïnstalleerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik ook sinds gisteren heb iPhone4s ...ik heb iOS 5.1.1..ik kreeg gelijk een nieuwe update gisteren toen ik installeerde op mijn pc.![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:43 schreef Probability het volgende:
Ik heb via de AppStore een app cadeau gekregen, waar kan ik deze zien? Zie hem nergens, ook niet in m'n email..Worry is a misuse of imagination![]()
Is er ook ergens te zien waarom een app ineens niet meer in de AppStore staat?
Ik heb de app Skylines draaien (twitterfotos zoeken) maar nu kan ik die niet vinden in de AppStore voor iemand anders.
Enig idee waarom die app eruit is? Of iemand een alternatief ?![]()
Je kan denk ik gewoon de site gebruiken voor zoekopdrachten:
http://skylin.es/By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Ik probeer al een tijdje m'n iPhone bij te werken naar 5.1.1 ofzo, maar ik krijg steeds een timeoutHalp.
Tap tap tap![]()
Hoe probeer je de update uit te voeren? Draadloos (direct op je iPhone), of via iTunes (je weet wel, dat programma waarvan Apple zegt dat het de beste Windows software ooit is).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer al een tijdje m'n iPhone bij te werken naar 5.1.1 ofzo, maar ik krijg steeds een timeoutHalp.
![]()
Oh, en ik hoop serieus dat Apple de volgende iPhone "iPhone 6" gaat noemen in plaats van "iPhone 5" (of simpelweg "iPhone" (zoals de iPad 3 nu simpelweg "iPad" is)). Gewoon, om iedereen te trollen.![]()
![]()
Bij beide manieren lukt het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoe probeer je de update uit te voeren? Draadloos (direct op je iPhone), of via iTunes (je weet wel, dat programma waarvan Apple zegt dat het de beste Windows software ooit is).Tap tap tap![]()
Van een verre kennis kan ik een iPhone 4S overnemen. Nu is hij unlocked dmv een Gevey SIM (Zat eerst een SFR-Lock op). Hoe betrouwbaar is dit?![]()
Wat? Ik heb er nooit van gehoord, maar je bedoelt dus dat het apparaat gewoon hardware matig 'gefoold' wordt. Ik zou gewoon lekker een officiële unlock aanvragen. Is na één jaar gratis. We zijn nu al negen maanden verder dus dat zal dan wel iets van ¤25 kosten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van een verre kennis kan ik een iPhone 4S overnemen. Nu is hij unlocked dmv een Gevey SIM (Zat eerst een SFR-Lock op). Hoe betrouwbaar is dit?Ik heb dan geen idee. Heb je al een restore geprobeerd? (Eerst even een back-up via iCloud maken).quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: