SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Nope, ook niet als ik m zelf aanmaak..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als ik alleen de CCK in mn iPhone doe (dus zonder USB stick) krijg ik "Dit accessoire is niet geschikt voor de iPhone."
Als ik er daarna een USB stick in doe zie ik alsnog geen var/mnt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Foto's zijn gewoon een bewijs. Plus dat vochtschade vrij onmogelijk is als je indicatoren niet verkleurd zijn, die dingen zitten bij de enige openingen van je iPhone. Als ik daadwerkelijk vochtschade had gehad doordat m'n telefoon in water heeft gelegen zijn die indicatoren ook wel verkleurd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:16 schreef nikk het volgende:
[..]
Nou ja. Op zich is hun opstelling niet onlogisch. Zij hebben vochtschade vastgesteld en wanneer je het tegendeel beweert zal je een second opinion moeten aanvragen. Foto's gemaakt door een willekeurig individu is dan onvoldoende. Overigens kan je de kosten claimen mocht je gelijk krijgen van een rep-centrum.
Daarnaast, vochtschade constateren staat niet gelijk aan het wel of niet hebben van verkleurde indicatoren.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Er zal vastgesteld moeten worden dat er geen sprake is van vochtschade. Je kan het voorleggen aan een geschillencommissie, maar ik betwijfel of foto's voldoende zijn. En je snapt hopelijk dat vochtschade niet hetzelfde is als je telefoon verzuipen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Foto's zijn gewoon een bewijs. Plus dat vochtschade vrij onmogelijk is als je indicatoren niet verkleurd zijn, die dingen zitten bij de enige openingen van je iPhone. Als ik daadwerkelijk vochtschade had gehad doordat m'n telefoon in water heeft gelegen zijn die indicatoren ook wel verkleurd.![]()
![]()
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Er zal vastgesteld moeten worden dat er geen sprake is van vochtschade. Je kan het voorleggen aan een geschillencommissie, maar ik betwijfel of foto's voldoende zijn. En je snapt hopelijk dat vochtschade niet hetzelfde is als je telefoon verzuipen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Jij kan natuurlijk die dingen photoshoppen ookquote:Op zondag 24 juni 2012 01:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Los van de twee plekken waar een indicator zit, kent de telefoon andere openingen. Daarnaast kan via minuscule kieren alsnog vocht doorsijpelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan mijn telefoon aan de binnenkant wel vochtschade hebben als beide indicatoren (jack en stroom-input) spierwit zijn?![]()
Is iMessage gewoon kut of ligt het aan mij?
Heletijd verzend ik iets maar dan komt er een rood uitroeptekentje... Dus dan moet ik t weer opnieuw sturen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klopt, maar het zou mij niks verbazen als ze de telefoon niet eens hebben opgemaakt. Helemaal niet als je ziet hoeveel mensen er met het 'T-Mobile garantie / vochtschade' probleem lopen.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Los van de twee plekken waar een indicator zit, kent de telefoon andere openingen. Daarnaast kan via minuscule kieren alsnog vocht doorsijpelen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Geen last van, is je internet niet gewoon brak?quote:Op zondag 24 juni 2012 02:39 schreef bobbernaut het volgende:
Is iMessage gewoon kut of ligt het aan mij?
Heletijd verzend ik iets maar dan komt er een rood uitroeptekentje... Dus dan moet ik t weer opnieuw sturen..Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?Worry is a misuse of imagination![]()
Moet gewoon werken. Heeft ze iMessage wel geactiveerd?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?![]()
Heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Je eigen iPhone kijkt nog voor je het bericht verstuurt, of degene bij wie hij straks moet aankomen genoeg bereik heeft om een iMessage te ontvangen. Is het bereik minimaal (te weinig), dan komt je bericht aan als SMS.
iMessage activeren enzo bestaat niet, want iPhones kijken onderling of je een iMessage (bericht over internet) kan ontvangen ja oder nein.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Iemand nog een tip voor een download app?
Er zijn er namelijk veeeeel
Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je downloaden?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef kree het volgende:
Iemand nog een tip voor een download app?
Er zijn er namelijk veeeeelOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je kan zelfs met een 3G iMessagen hoor. Ze moet wel iOS 5.X hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
Heb een vriendinnetje met iPhone waar ik geen iMessage berichtjes aan kan versturen.. Zou ze dan een 4 hebben inplaats van een 4s?And remember, respect is everything!![]()
Je moet wel degelijk iMessage activeren via Instellingen > Berichten. Je iPhone maakt snel verbinding met je Provider dan. Pas nadat je berichten schrijft controleert de telefoon of je afzender een iPhone i.c.m. iOS 5.x heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Je eigen iPhone kijkt nog voor je het bericht verstuurt, of degene bij wie hij straks moet aankomen genoeg bereik heeft om een iMessage te ontvangen. Is het bereik minimaal (te weinig), dan komt je bericht aan als SMS.
iMessage activeren enzo bestaat niet, want iPhones kijken onderling of je een iMessage (bericht over internet) kan ontvangen ja oder nein.And remember, respect is everything!![]()
Ik zit met het volgende probleem. Wij hebben thuis sinds kort een airport om muziek van spotify te streamen naar de luidsprekers. Nu is het wifi signaal wat ik op pak in de woonkamer maximaal. Echter is de snelheid verschillend. Via m'n laptop zit ik op 2500 kb/s en via m'n iPhone of iPad amper op 400 kb/s.![]()
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je moet wel degelijk iMessage activeren via Instellingen > Berichten. Je iPhone maakt snel verbinding met je Provider dan. Pas nadat je berichten schrijft controleert de telefoon of je afzender een iPhone i.c.m. iOS 5.x heeft.
Ik geloof dat niet zo.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
?? iMessage staat standaard uitquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.
Ik geloof dat niet zo.
Je moet hem aanzetten + activeren![]()
Nee hoor, je moet iMessage eerst aanzetten en dan wordt het geactiveerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het staat standaard aan en we hebben het over een meisje/vrouw die dat dan uitgezet moet hebben.
Ik geloof dat niet zo.And remember, respect is everything!![]()
Dat kan. Maar met vermoedens en niet sluitende redeneringen kom je niet ver. Je zou nog kunnen vragen om een rapport van het reparatiecentrum. Daarna zal je toch zelf moeten zorgen voor een second opinion. Tenzij T-mobile zich coulant opstelt en alsnog overgaat tot reparatie of vervanging.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou mij niks verbazen als ze de telefoon niet eens hebben opgemaakt. Helemaal niet als je ziet hoeveel mensen er met het 'T-Mobile garantie / vochtschade' probleem lopen.![]()
Wel grappig om het eerste iPhone-topic door te nemen (De Apple iPhone, een nieuwe revolutie). Begrippen als PDA, SD-scherm, UMTS, EDGE, GPRS en MMS vliegen je om de oren. Wat kan er toch veel veranderen in 5 jaar tijd. Grappig ook de kritiek dat hij te groot zou zijn.
2000 light years from home![]()
Mensen. Mijn homeknop blijft hangen omdat er vuil tussen zit. Nu wil ik mijn iPhone 4 met 2 van die vijfster schroefjes aan de onderkant losmaken. Kan iemand mij vertellen welk setje ik nodig heb van deze site?
http://www.gadgetsvooriph(...)t-gereedschap-iphoneWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
De Pentalobe schroevendraaier!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:09 schreef Guidetti het volgende:
Mensen. Mijn homeknop blijft hangen omdat er vuil tussen zit. Nu wil ik mijn iPhone 4 met 2 van die vijfster schroefjes aan de onderkant losmaken. Kan iemand mij vertellen welk setje ik nodig heb van deze site?
http://www.gadgetsvooriph(...)t-gereedschap-iphone
Staat er ook gewoon netjes bij.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Aan de onderkant van de dockconnector. Waarschijnlijk zit er stof voor, dus eerst ff met een naald de boel een beetje schoon plukken.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef Guidetti het volgende:
Ik lees dat er 2 vochtindicatoren in de iPhone 4 zitten. In de koptelefooningang. Die zie ik zitten en is wit. Maar in mijn ''dock'' zie ik niets zitten. Waar moet ik precies kijken?2000 light years from home![]()
Ik heb hem nu idd gevondenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de onderkant van de dockconnector. Waarschijnlijk zit er stof voor, dus eerst ff met een naald de boel een beetje schoon plukken.
Ze zijn allebei nog wit. Kan ik er nu vanuit gaan dat ze voor de garantie niet over een vochtprobleem gaan beginnen?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
?? iMessage staat standaard uit
Je moet hem aanzetten + activeren9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet iMessage eerst aanzetten en dan wordt het geactiveerd.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Bij mij stond iMessage ook uit toen ik hem kreeg. Was ook nog eventjes een hele tour om dat werkend te krijgenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik denk het wel. Is een kwestie van vochtindicatoren checken en swappen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik heb hem nu idd gevonden
Ze zijn allebei nog wit. Kan ik er nu vanuit gaan dat ze voor de garantie niet over een vochtprobleem gaan beginnen?2000 light years from home![]()
Dat is nog steeds raarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
9 toestellen (4S) geactiveerd, geen enkele keer iMessage hoeven activeren.
Kun je op je handen gaan staan, maar dat stond gewoon aan, werkend.
fabrieksaf staan ze namelijk UIT!![]()
Niet waar. Als ik mijn iPhone 4 naar fabrieksinstellingen herstel staat iMessage standaard aan.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat is nog steeds raar
fabrieksaf staan ze namelijk UIT!2000 light years from home![]()
Voor iMessage moet Facetime geactiveerd zijn. Maar als ik dat wil wordt er een duur smsje naar Engeland gestuurd om het te activeren om vervolgens niet geactiveerd te worden.
Hoe kan ik Facetime activeren zonder dat klote smsje dan??lekker faxen heel de dag echt genot![]()
is er iets dan veranderd in 5.1?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet waar. Als ik mijn iPhone 4 naar fabrieksinstellingen herstel staat iMessage standaard aan.
bij iOS 5, bij introductie bij nieuw 4S toestel uit het doosje staan iMessage UIT
Zo ken ik genoeg mensen met een Iphone 4&4S die geen iMessage ontvangen, omdat ze die niet aangezet en geactiveerd hebben![]()
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaarquote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Voor iMessage moet Facetime geactiveerd zijn. Maar als ik dat wil wordt er een duur smsje naar Engeland gestuurd om het te activeren om vervolgens niet geactiveerd te worden.
Hoe kan ik Facetime activeren zonder dat klote smsje dan??
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd![]()
Dan zal het in 5.1 zijn meegebakken dat het aanstaat en wellicht de latere batch fabriekstoestellen. Mijn eerste 4S was begin dit jaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
is er iets dan veranderd in 5.1?
bij iOS 5, bij introductie bij nieuw 4S toestel uit het doosje staan iMessage UIT
Zo ken ik genoeg mensen met een Iphone 4&4S die geen iMessage ontvangen, omdat ze die niet aangezet en geactiveerd hebbenBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
dat was dan toch ook zonder 5.1? of zijn de "nieuwere" toestellen nu ook direct met 5.1, dacht dat ze altijd de basic iOS kregen ( dus 5 )quote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zal het in 5.1 zijn meegebakken dat het aanstaat en wellicht de latere batch fabriekstoestellen. Mijn eerste 4S was begin dit jaar.![]()
Hee kneus. Als ik inlog met mijn apple ID gaat ie dus dat smsje versturen en krijg ik de melding inloggen mislukt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaar
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd
Ik zie het smsje naar se UK godverdomme op mijn factuur staan. Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
https://discussions.apple.com/thread/4024215?start=0&tstart=0quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat een onzin, FaceTime en iMessage is gewoon aanzetten, Apple-ID invoeren en klaar
geen smsjes worden naar buitenland verstuurd"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Oke, dus ze maken hem verder niet open?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Is een kwestie van vochtindicatoren checken en swappen.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Raar, hier 3 toestellen die gewoon FC & iM ondersteunen,quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee kneus. Als ik inlog met mijn apple ID gaat ie dus dat smsje versturen en krijg ik de melding inloggen mislukt.
Ik zie het smsje naar se UK godverdomme op mijn factuur staan. Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
aanzetten, activeren en gebruiken
geen kosten, geen smsje, niks![]()
Nieuwe krijgen OS-updates gewoon mee uit de fabriek.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat was dan toch ook zonder 5.1? of zijn de "nieuwere" toestellen nu ook direct met 5.1, dacht dat ze altijd de basic iOS kregen ( dus 5 )Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dan zal het idd wel nu std aan staan, maybe omdat genoeg "oud" iPhone gebruikers het niet gebruikenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nieuwe krijgen OS-updates gewoon mee uit de fabriek.
maarja, alle toestellen van voor jan 2012 hadden het dus std UIT staan![]()
Denk het niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, dus ze maken hem verder niet open?2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: