Jeweetsquote:
plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Toch maar even in de herhaling![]()
[ afbeelding ]
Weleens in een spiegel gekeken?quote:
hoe kom jij de dag door dan...? wachtend in je bus, of loop je over het terrein..?quote:
ja.. ik denk dat dat t beste is voor iedereen...quote:
Dus geen Iron Man meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik denk dat dat t beste is voor iedereen...
klopt... enige coole superheld is batmanquote:
Je bent gekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... enige coole superheld is batman
Weltrustequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
ff was ophangen en uurtje slapen, ben zoooo moe!
tot later!
Pesten. TR gemacht.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... enige coole superheld is batman
alleen de bus staat er nog, wij gaan vanavond met een collega mee terug, zit nu in de stadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kom jij de dag door dan...? wachtend in je bus, of loop je over het terrein..?
steven is gewoon jaloers omdat ik ondanks geen model te zijn zelf vind dat ik er goed uitzie, en ik langzaam maar zeker steeds meer zelfvertrouwen krijg daarin!quote:
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
steven is gewoon jaloers omdat ik ondanks geen model te zijn zelf vind dat ik er goed uitzie, en ik langzaam maar zeker steeds meer zelfvertrouwen krijg daarin!
Hardstylevolkquote:
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hardstylevolk
Colombiaanse veel te dure toptenten![]()
![]()
ik kan niet meer slapen, zo geil ben ik. en ik lag er pas 3,5 uur in...
Daar had ik het met m'n huisgenoot over. Zijn verhalen gaan nog 4 stappen verder. Mooi om te horen. Gisteren samen uitgeweest, erg cool. Afterparty op piso30...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."![]()
![]()
Alles goed, cabron?
Jammer dat 'Get A Life' al de titel is van een andere seriequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."![]()
![]()
Alles goed, cabron?
En halloquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Friend
En miauw
En kaneel
Hoi snarf
Doei snarf!
zitten best doable chickies tussen.. jammer dat ik morgen de weekendbus terug niet rij, daar zat er eentje in die wilde dat ik in dr tentje kwam slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hardstylevolk
Colombiaanse veel te dure toptenten![]()
![]()
ik kan niet meer slapen, zo geil ben ik. en ik lag er pas 3,5 uur in...
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverinequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens is Iron Man beter dan Batman..
Nee, niet echt op het momentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar had ik het met m'n huisgenoot over. Zijn verhalen gaan nog 4 stappen verder. Mooi om te horen. Gisteren samen uitgeweest, erg cool. Afterparty op piso30...
hoest met jou? Californacating verhalen om te delen?
Ik geef mijn leven niet weg...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jammer dat 'Get A Life' al de titel is van een andere serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De Hulk man, niemand is beter..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverine
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...Wat is dat voor een belachelijke prijs? Voor dat bedrag kun je hier een fles vodka en 6 blikjes Red Bull halen aan de barSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...Dat zeg ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Die had serieus de beste scène in the Avengers. "Puny god..."quote:
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...een glas, of een hele modderfokking kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Werk van maken man! Ze zitten allemaal aan de pilletjes. Echt, doe het man, je bent het waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zitten best doable chickies tussen.. jammer dat ik morgen de weekendbus terug niet rij, daar zat er eentje in die wilde dat ik in dr tentje kwam slapen
Dat stukje met Thor ook op dat vliegende ding als ze die hele golf verslagen hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die had serieus de beste scène in the Avengers. "Puny god..."![]()
Of Deadpool. Of Hercules.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverine
Ik zag het ook pas bij het afrekenen... De dames waren ernaar, zeg maar... 1 lelijke gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor een belachelijke prijs? Voor dat bedrag kun je hier een fles vodka en 6 blikjes Red Bull halen aan de bar
ik ben niet daar meer en zie haar dus niet meer.. ze mocht van haar vriendinnen haar nummer niet geven omdat ze toch niet uit nederland kwamen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:14 schreef El_Matadotr het volgende:
[..]
Werk van maken man! Ze zitten allemaal aan de pilletjes. Echt, doe het man, je bent het waard.
Vingeren op de dansvloer..
Als ik zo oud ben als jij, houdt mijn hart ermee op, vrees ik...quote:
We zijn even oud dus ik zou maar uitkijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij, houdt mijn hart ermee op, vrees ik...
maakt niet uit. genoeg ander liefdevol lekkers, man. echt, doe het!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben niet daar meer en zie haar dus niet meer.. ze mocht van haar vriendinnen haar nummer niet geven omdat ze toch niet uit nederland kwamen..
Ik heb nog 3 maanden...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn even oud dus ik zou maar uitkijken
polen, oekraine.. die kant ergens:Yquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
maakt niet uit. genoeg ander liefdevol lekkers, man. echt, doe het!
waar kwamen ze vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet aan denken. leef in het moment.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
polen, oekraine.. die kant ergens:Y
na de vakantie weer intro weken doen van de hogeschool rotterdam, hoop ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren sjans trouwens.HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren sjans trouwens.als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 maanden...
en sja. hoest met miauw?
Want homo's hebben geen smaak?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt een wrak op het moment.
jaa, juist wel aan denken!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet aan denken. leef in het moment.
en in Slavische sletjes.
nog spannende verhalen ter lering ende vermaeck?quote:
Ik straal iets uit, kennelijk.quote:
Ik ben dan ook niet lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..
Misschien moet ik ook losse handjes ontwikkelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap vrouwen gewoon echt niet.
Waarom zou je in hemelsnaam bij een man willen blijven die losse handjes heeft, alcoholist is, je behandeld als een stuk stront met een kut en een erectieprobleem heeft.
Een wrak? Watskeburt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt een wrak op het moment.
Dat moet je haar vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam bij een man willen blijven die losse handjes heeft, alcoholist is, je behandeld als een stuk stront met een kut en een erectieprobleem heeft.
kijk nu om je heen en maak er NU iets moois van. Wie weet zijn we morgen allemaal doodt...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jaa, juist wel aan denken!
studentes die de hele dag actief zijn wezen survivallen, daarna gaan zuipen en wasted de bus in komen..
vorig jaar liet ik een kans lopen, een dame kwam bekant klaar van de trillingen van de oude bus waar ik toen mee reed, zo geil was ze..
Ja ik weet niet joh, ben de laatste tijd erg moe, terwijl ik toch -- hoop ik -- genoeg slaap pak. Maar ik voel me gewoon zo'n oude kever die al jaren met een uitpuilende koplamp op de sloop staat.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nog spannende verhalen ter lering ende vermaeck?
Tjaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ik had het niet over Kaneel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
das gemeen om te zeggen over kaneel...
omdat onzekerheid?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
nu is er weinig moois, terwijl ik midden in rotterdam op een terrasje zit.. vanavond terug naar t defqon terrein, extra passagiers oppikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kijk nu om je heen en maak er NU iets moois van. Wie weet zijn we morgen allemaal doodt...
Ehm ijzertekort misschien? Is bij mij meestal het geval.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet joh, ben de laatste tijd erg moe, terwijl ik toch -- hoop ik -- genoeg slaap pak. Maar ik voel me gewoon zo'n oude kever die al jaren met een uitpuilende koplamp op de sloop staat.
Ze houdt van hem.quote:
zeg teaser, vertel.quote:
Nee waarschijnlijk niet, sneu welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houdt van hem.
Ik vraag me af of ze wel weet wat houden van is.
Hm, dat heb ik hier niet. Ik neem wel even een shotje pálinka.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ijzertekort misschien? Is bij mij meestal het geval.
Tip van mijn oma:
[ afbeelding ]
je mag homo's niet discrimineren!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik had het niet over Kaneel eigenlijk
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nu is er weinig moois, terwijl ik midden in rotterdam op een terrasje zit.. vanavond terug naar t defqon terrein, extra passagiers oppikken
Rode wijn is ook een ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dat heb ik hier niet. Ik neem wel even een shotje pálinka.
[ afbeelding ]
Fluister het zachtjes in mn oor.quote:
Effe de grond daar aan stampen. Wel mazzel dat het nu weer eens mooi weer is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqon
haha, hardstyle is niet mijn ding helaas, en bij pinkpop was alles slecht geregeld..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqon
Ik weet wel zeker van niet....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houdt van hem.
Ik vraag me af of ze wel weet wat houden van is.
nee, nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
heb je al ooit een chickie alle hoeken van je bus laten zien jofu?
Nee, das wel duidelijk ja.quote:
Wordt eens tijd dan, vind je niet?quote:
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.quote:
dat.quote:
eigenlijk wel jaquote:
Ah, Mata wordt een slome ouwe lul.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.
jammer dat ik net een nieuwe baan heb.
lees jij weleens reacties van anderen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat.
en hey dawg, heb je die baan nou?
nee, lui. wat dat betreft integreer je goed in de zuid-amerikaanse cultuur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, Mata wordt een slome ouwe lul.
Goed gedaan man.
Jawel, alleen met een kleine vertraging vanwege de afstandquote:
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.
jammer dat ik net een nieuwe baan heb.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..
ik heb een (bizar) leven..quote:
ik lees net dat je steeds wat meer zelfvertrouwen krijgt, dus ga er eens voor zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..
klopt Latino total. Reggaeton.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, lui. wat dat betreft integreer je goed in de zuid-amerikaanse cultuur.
moet nog beginnen, eerst nog gesprek over sec.vw.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klopt Latino total. Reggaeton.
hoe bevalt het?
eens. en jofu, jij vond knuffelmeisje en mij zo'n leuk stel (klopt ook).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees net dat je steeds wat meer zelfvertrouwen krijgt, dus ga er eens voor zou ik zeggen.
ok, hard onderhandelen he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
moet nog beginnen, eerst nog gesprek over sec.vw.
reggaeton is wel leuk ja, af en toe en niet te lang. op een gegeven moment klinkt het allemaal hetzelfde en kun je alleen nog maar naar de wiebelende kontjes staren.
geld etc interesseert me niet zo, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ok, hard onderhandelen he?
heerlijk, niet staren maar vastgrijpen...
doe mij maar billen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
geld etc interesseert me niet zo, dus dat zal wel meevallen.
tik tik tik op die billetjes!billen als je in nederland woont.
nee nee nee man. petite.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
doe mij maar billen...
geld niet, rechten wel he?
quote:
Vanochtend uitgebreid gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er meisje? Je wilt bidden?
Ik ben vergeten wat je precies vertelde.... Ben druk bezig met afrika op het moment, chaos daar...quote:
quote:
Heldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat je precies vertelde.... Ben druk bezig met afrika op het moment, chaos daar...
quote:
quote:
quote:
Want?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
haha.![]()
ik had je antwoord kunnen weten inderdaad.
Jajoh, maar ze werken een beetje tegen door allemaal zo snel voort te planten... Ik had wel verwacht dat de ziekte aids de bevolking wel wat sneller zou laten inslinken.quote:
Jaja....quote:
Ja, dat is wel even een miscalculatiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, maar ze werken een beetje tegen door allemaal zo snel voort te planten... Ik had wel verwacht dat de ziekte aids de bevolking wel wat sneller zou laten inslinken.
Ja, lijn der verwachtingquote:
Stomme mensen uit het westen bemoeien zich er teveel mee....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel even een miscalculatie
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ssst. hoe kan ik anders miauwtje ooit verschalken?
anyway g0ne. chao!
Dan zal het binnenkort wel snel afgelopen zijn daarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stomme mensen uit het westen bemoeien zich er teveel mee....
Vandaar die economische crisis... Dan krijgen die afrikanen wat minder hulp. - Immers hulp kost geld, en door crisis hebben de mensen minder geld -> Bezuinigen op hulp -
Tettersquote:
In die tent was 30% nep. Het ziet er wel geil uit, met kleding aan.quote:
Nee, ik wil wel echte als het even kan. Gelukkig geen gebrek aan hierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In die tent was 30% nep. Het ziet er wel geil uit, met kleding aan.
Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het binnenkort wel snel afgelopen zijn daar
Ik ook. Nog maar 1 nepperd gehad. Voelt raar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel echte als het even kan. Gelukkig geen gebrek aan hier
Oh god hoe moet het nu verderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...
One drawback dear sir.. de muziek..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
eens. en jofu, jij vond knuffelmeisje en mij zo'n leuk stel (klopt ook).
jij kan ook zo'n sexy lieve hardstylechick scoren...
Dat rijmt niet jongedame, ga jij je es heel kaal schamen...quote:
Ik weet het ook niet... ik heb na de laatste zondsvloed afgezworen bij dat soort drastische maatregelen... Maar het lijkt er toch op te lijken dat het misschien wel beter is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |