Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het binnenkort wel snel afgelopen zijn daar
Ik ook. Nog maar 1 nepperd gehad. Voelt raar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel echte als het even kan. Gelukkig geen gebrek aan hier
Oh god hoe moet het nu verderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...
One drawback dear sir.. de muziek..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
eens. en jofu, jij vond knuffelmeisje en mij zo'n leuk stel (klopt ook).
jij kan ook zo'n sexy lieve hardstylechick scoren...
Dat rijmt niet jongedame, ga jij je es heel kaal schamen...quote:
Ik weet het ook niet... ik heb na de laatste zondsvloed afgezworen bij dat soort drastische maatregelen... Maar het lijkt er toch op te lijken dat het misschien wel beter is...quote:
Hakken voor de energie, melody voor het knuffelen. Ideaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
One drawback dear sir.. de muziek..
Ik zou het echt niet te vaak kunnen aanhoren, zoals vandaag 2 keer anderhalfuur vind ik wel genoegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hakken voor de energie, melody voor het knuffelen. Ideaal.
Wat heb jij tegen Afrikanen¿quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... ik heb na de laatste zondsvloed afgezworen bij dat soort drastische maatregelen... Maar het lijkt er toch op te lijken dat het misschien wel beter is...
Maarja misschien maar weer eens een ijstijdje ertegenaan knallen.. De westerse wereld beschermd zich dan wel met die geisoleerde huizen van ze... Dan sterven de afrikanen wel aan de kou...
Maarja, dan pak ik ook die arme afrikaanse dieren zoals de olifant... En die wil ik wel sparen eigenlijk....
Niet de olifantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... ik heb na de laatste zondsvloed afgezworen bij dat soort drastische maatregelen... Maar het lijkt er toch op te lijken dat het misschien wel beter is...
Maarja misschien maar weer eens een ijstijdje ertegenaan knallen.. De westerse wereld beschermd zich dan wel met die geisoleerde huizen van ze... Dan sterven de afrikanen wel aan de kou...
Maarja, dan pak ik ook die arme afrikaanse dieren zoals de olifant... En die wil ik wel sparen eigenlijk....
Met een pilletje op is alles leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet te vaak kunnen aanhoren, zoals vandaag 2 keer anderhalfuur vind ik wel genoeg
Inteelt. Moet je niet willen, zie Katwijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet de olifant![]()
Kun u niet een verwarmde stal maken waar de dieren, twee per soort, de winter kunnen uitzitten?
Ik slik al pilletjes, dat vind ik wel weer zat hoor.. (ok tis voor diabetes, maar goed..)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een pilletje op is alles leuk.
Urk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inteelt. Moet je niet willen, zie Katwijk.
God is racistisch, dat weetje...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Afrikanen¿
En geen ijstijd. Global warmingniet man-made trouwens.
En wie moet dat neerzetten dan? Ik kan niet toveren... En zoals gezegd, de paus heeft ook nauwelijks meer vat op de mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet de olifant![]()
Kun u niet een verwarmde stal maken waar de dieren, twee per soort, de winter kunnen uitzitten?
Kan de paus dat dan niet zelf doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
God is racistisch, dat weetje...
Ik had ze gemaakt voor de westerse man als slaaf, zodat ze minder hoeven te werken... Maarja dat is ook gestopt na een tijdje... De westerse mens houdt van zelfkastijding lijkt wel...
[..]
En wie moet dat neerzetten dan? Ik kan niet toveren... En zoals gezegd, de paus heeft ook nauwelijks meer vat op de mensen.
Aan wat voor substantie zit jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had ze gemaakt voor de westerse man als slaaf, zodat ze minder hoeven te werken... Maarja dat is ook gestopt na een tijdje... De westerse mens houdt van zelfkastijding lijkt wel...
[..]
En wie moet dat neerzetten dan? Ik kan niet toveren... En zoals gezegd, de paus heeft ook nauwelijks meer vat op de mensen.
Een Afrikaan die werkt. Dat is zoiets als een goudeerlijke zigeuner.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me eigenlijk af he; als de paus dood gaat, is dat dan ontslag of een promotie?quote:
Badzout.quote:
Marvel > DCquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...!!
ok ok wolverine mag op de 2e plaats... maar batman!
Promotiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af he; als de paus dood gaat, is dat dan ontslag of een promotie?
HIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Batman staat op 3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...!!
Neen.quote:
Snarfje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...!!
lekker hysterischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
komt er nieuwe film..?!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snarfje.
Nog een maand. Dan rijst de Dark Knight.
Hompen mensenvlees in je mondhoeken is dat niet¿quote:
Dat is wel een goed plan, en dan daarna naar the dark knight risesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
komt er nieuwe film..?!(sorry dat soort dingen hou ik niet bij) maar batman!!
moet eigenlijk een keer een avondje alle films achter elkaar kijken.... leuk leuk
why so sad...
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, en dan daarna naar the dark knight rises
Wat is er zo tof aan Batman dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
hellow...!!
26 juli.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet eigenlijk een keer een avondje alle films achter elkaar kijken.... leuk leuk
why so sad...
Wel beginnen met de film uit de jaren ´60.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
why so sad...
nou ten eerste is zijn pak eh.. stylischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo tof aan Batman dan?
Deadpool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |