Jeweetsquote:
plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Toch maar even in de herhaling![]()
[ afbeelding ]
Weleens in een spiegel gekeken?quote:
hoe kom jij de dag door dan...? wachtend in je bus, of loop je over het terrein..?quote:
ja.. ik denk dat dat t beste is voor iedereen...quote:
Dus geen Iron Man meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. ik denk dat dat t beste is voor iedereen...
klopt... enige coole superheld is batmanquote:
Je bent gekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... enige coole superheld is batman
Weltrustequote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
ff was ophangen en uurtje slapen, ben zoooo moe!
tot later!
Pesten. TR gemacht.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... enige coole superheld is batman
alleen de bus staat er nog, wij gaan vanavond met een collega mee terug, zit nu in de stadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe kom jij de dag door dan...? wachtend in je bus, of loop je over het terrein..?
steven is gewoon jaloers omdat ik ondanks geen model te zijn zelf vind dat ik er goed uitzie, en ik langzaam maar zeker steeds meer zelfvertrouwen krijg daarin!quote:
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
steven is gewoon jaloers omdat ik ondanks geen model te zijn zelf vind dat ik er goed uitzie, en ik langzaam maar zeker steeds meer zelfvertrouwen krijg daarin!
Hardstylevolkquote:
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hardstylevolk
Colombiaanse veel te dure toptenten![]()
![]()
ik kan niet meer slapen, zo geil ben ik. en ik lag er pas 3,5 uur in...
Daar had ik het met m'n huisgenoot over. Zijn verhalen gaan nog 4 stappen verder. Mooi om te horen. Gisteren samen uitgeweest, erg cool. Afterparty op piso30...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."![]()
![]()
Alles goed, cabron?
Jammer dat 'Get A Life' al de titel is van een andere seriequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik, "die gozer verdient een eigen TV-serie...."![]()
![]()
Alles goed, cabron?
En halloquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Friend
En miauw
En kaneel
Hoi snarf
Doei snarf!
zitten best doable chickies tussen.. jammer dat ik morgen de weekendbus terug niet rij, daar zat er eentje in die wilde dat ik in dr tentje kwam slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hardstylevolk
Colombiaanse veel te dure toptenten![]()
![]()
ik kan niet meer slapen, zo geil ben ik. en ik lag er pas 3,5 uur in...
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverinequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens is Iron Man beter dan Batman..
Nee, niet echt op het momentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar had ik het met m'n huisgenoot over. Zijn verhalen gaan nog 4 stappen verder. Mooi om te horen. Gisteren samen uitgeweest, erg cool. Afterparty op piso30...
hoest met jou? Californacating verhalen om te delen?
Ik geef mijn leven niet weg...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jammer dat 'Get A Life' al de titel is van een andere serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De Hulk man, niemand is beter..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverine
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...Wat is dat voor een belachelijke prijs? Voor dat bedrag kun je hier een fles vodka en 6 blikjes Red Bull halen aan de barSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...Dat zeg ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Die had serieus de beste scène in the Avengers. "Puny god..."quote:
[..]
Ik geef mijn leven niet weg...een glas, of een hele modderfokking kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Werk van maken man! Ze zitten allemaal aan de pilletjes. Echt, doe het man, je bent het waard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zitten best doable chickies tussen.. jammer dat ik morgen de weekendbus terug niet rij, daar zat er eentje in die wilde dat ik in dr tentje kwam slapen
Dat stukje met Thor ook op dat vliegende ding als ze die hele golf verslagen hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die had serieus de beste scène in the Avengers. "Puny god..."![]()
Of Deadpool. Of Hercules.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet zo tof als spiderman en wolverine
Ik zag het ook pas bij het afrekenen... De dames waren ernaar, zeg maar... 1 lelijke gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dat voor een belachelijke prijs? Voor dat bedrag kun je hier een fles vodka en 6 blikjes Red Bull halen aan de bar
ik ben niet daar meer en zie haar dus niet meer.. ze mocht van haar vriendinnen haar nummer niet geven omdat ze toch niet uit nederland kwamen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:14 schreef El_Matadotr het volgende:
[..]
Werk van maken man! Ze zitten allemaal aan de pilletjes. Echt, doe het man, je bent het waard.
Vingeren op de dansvloer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |