Als ik zo oud ben als jij, houdt mijn hart ermee op, vrees ik...quote:
We zijn even oud dus ik zou maar uitkijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo oud ben als jij, houdt mijn hart ermee op, vrees ik...
maakt niet uit. genoeg ander liefdevol lekkers, man. echt, doe het!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben niet daar meer en zie haar dus niet meer.. ze mocht van haar vriendinnen haar nummer niet geven omdat ze toch niet uit nederland kwamen..
Ik heb nog 3 maanden...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zijn even oud dus ik zou maar uitkijken
polen, oekraine.. die kant ergens:Yquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
maakt niet uit. genoeg ander liefdevol lekkers, man. echt, doe het!
waar kwamen ze vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet aan denken. leef in het moment.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
polen, oekraine.. die kant ergens:Y
na de vakantie weer intro weken doen van de hogeschool rotterdam, hoop ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren sjans trouwens.HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren sjans trouwens.als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 maanden...
en sja. hoest met miauw?
Want homo's hebben geen smaak?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt een wrak op het moment.
jaa, juist wel aan denken!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
niet aan denken. leef in het moment.
en in Slavische sletjes.
nog spannende verhalen ter lering ende vermaeck?quote:
Ik straal iets uit, kennelijk.quote:
Ik ben dan ook niet lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als de homo's op je af komen ben je iig niet lelijk, is mij verteld..
Misschien moet ik ook losse handjes ontwikkelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap vrouwen gewoon echt niet.
Waarom zou je in hemelsnaam bij een man willen blijven die losse handjes heeft, alcoholist is, je behandeld als een stuk stront met een kut en een erectieprobleem heeft.
Een wrak? Watskeburt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt een wrak op het moment.
Dat moet je haar vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam bij een man willen blijven die losse handjes heeft, alcoholist is, je behandeld als een stuk stront met een kut en een erectieprobleem heeft.
kijk nu om je heen en maak er NU iets moois van. Wie weet zijn we morgen allemaal doodt...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jaa, juist wel aan denken!
studentes die de hele dag actief zijn wezen survivallen, daarna gaan zuipen en wasted de bus in komen..
vorig jaar liet ik een kans lopen, een dame kwam bekant klaar van de trillingen van de oude bus waar ik toen mee reed, zo geil was ze..
Ja ik weet niet joh, ben de laatste tijd erg moe, terwijl ik toch -- hoop ik -- genoeg slaap pak. Maar ik voel me gewoon zo'n oude kever die al jaren met een uitpuilende koplamp op de sloop staat.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nog spannende verhalen ter lering ende vermaeck?
Tjaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ik had het niet over Kaneel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
das gemeen om te zeggen over kaneel...
omdat onzekerheid?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
nu is er weinig moois, terwijl ik midden in rotterdam op een terrasje zit.. vanavond terug naar t defqon terrein, extra passagiers oppikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kijk nu om je heen en maak er NU iets moois van. Wie weet zijn we morgen allemaal doodt...
Ehm ijzertekort misschien? Is bij mij meestal het geval.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet joh, ben de laatste tijd erg moe, terwijl ik toch -- hoop ik -- genoeg slaap pak. Maar ik voel me gewoon zo'n oude kever die al jaren met een uitpuilende koplamp op de sloop staat.
Ze houdt van hem.quote:
zeg teaser, vertel.quote:
Nee waarschijnlijk niet, sneu welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houdt van hem.
Ik vraag me af of ze wel weet wat houden van is.
Hm, dat heb ik hier niet. Ik neem wel even een shotje pálinka.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ijzertekort misschien? Is bij mij meestal het geval.
Tip van mijn oma:
[ afbeelding ]
je mag homo's niet discrimineren!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik had het niet over Kaneel eigenlijk
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqonquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nu is er weinig moois, terwijl ik midden in rotterdam op een terrasje zit.. vanavond terug naar t defqon terrein, extra passagiers oppikken
Rode wijn is ook een ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dat heb ik hier niet. Ik neem wel even een shotje pálinka.
[ afbeelding ]
Fluister het zachtjes in mn oor.quote:
Effe de grond daar aan stampen. Wel mazzel dat het nu weer eens mooi weer is.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqon
haha, hardstyle is niet mijn ding helaas, en bij pinkpop was alles slecht geregeld..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ohhh je bent aan het rijden... ik dacht feesten...Defqon
Ik weet wel zeker van niet....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze houdt van hem.
Ik vraag me af of ze wel weet wat houden van is.
nee, nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
heb je al ooit een chickie alle hoeken van je bus laten zien jofu?
Nee, das wel duidelijk ja.quote:
Wordt eens tijd dan, vind je niet?quote:
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.quote:
dat.quote:
eigenlijk wel jaquote:
Ah, Mata wordt een slome ouwe lul.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.
jammer dat ik net een nieuwe baan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |