Heb je een betere? dan zet ik die er wel in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
Origineel nummer heb je ook gekozen...
Al heb ik die eerder gezien (maar waar ook alweer?)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je een betere? dan zet ik die er wel in.
hahahahahahaha.....quote:
Nee!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha.....
Ruckyyyyyyy.... *liefkijkt*
Nee, want hardloopschoenen moeten na een beetje hobbelen 48 uur uitrusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat de gemiddelde hardloper je nooit meer aankijkt Rucky![]()
hardloopschoenen zijn niet zomaar de eerste de beste sportschoenen
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
Met sportschoenen kan je toch ook hardlopen?
dan loop jij naast mij de marathon op hakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakken
Ireth! poppetje! mooie meid op stiletto's!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakken
Ik kan er niet eens normaal op staan, dan wil jij me er mee laten lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan loop jij naast mij de marathon op hakken
Forget it, die hallucinatie kan je als een zeepbel uit elkaar laten klappenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ireth! poppetje! mooie meid op stiletto's!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha.....
Ruckyyyyyyy.... *liefkijkt*
* Rucky net weer thuis is van het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:21 schreef DJMO het volgende:
mogguh, uitgeslapen, nu kind 2 aankleden en boodschappen gaan doen. *gaap*
waar ik gek op ben...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga vanavond weer eens koken, maar geen zin in aardappels schillen etc, nasi gisteren al gegeten, iemand iets leuks als tip?
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar ik gek op ben...
pasta spinazie met gehaktballetjes...![]()
![]()
Quiche, ovenschotel, pasta, soep met brood, tapa's, bbq?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga vanavond weer eens koken, maar geen zin in aardappels schillen etc, nasi gisteren al gegeten, iemand iets leuks als tip?
Ik denk dat het de ovenschotel wordt, BBQ staat voor morgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Quiche, ovenschotel, pasta, soep met brood, tapa's, bbq?
Ahhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk dat ik zo naar mijn ma kruip...
kijken of die voor mij kookt
Rucky gaat even lang uit op de bank liggen.quote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky gaat even lang uit op de bank liggen.
Het is niet mijn bedoeling om nu al te gaan slapen.quote:
Maar ik weet bijna voor 100% zeker, dat als je op de bank gaat liggen, je in slaap gaat vallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om nu al te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar ik weet bijna voor 100% zeker, dat als je op de bank gaat liggen, je in slaap gaat vallen
Effe denken welke film ik kijken.quote:
Yeah!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef maffemuts het volgende:
Op dit moment wordt mijn FHF-badkamer naar boven gesjouwd
En hij staat in de woonkamerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Ehhe het volgende:
Peanuts voor jou toch?
Oeh, vanavond toch geen spinazie, maar een lekkere tonijnsalade! pizza!![]()
Oh als we op die tour gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef dolfina-chica het volgende:
Gratis af te halen:
de griep... wie wil er maandag met een goede reden thuis blijven van werk of heeft niets te doen maandag??
Die mag de griep bij mij af komen halen...
fhf toch??
Is goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef dolfina-chica het volgende:
Gratis af te halen:
de griep... wie wil er maandag met een goede reden thuis blijven van werk of heeft niets te doen maandag??
Die mag de griep bij mij af komen halen...
fhf toch??
hmmmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh als we op die tour gaan...
Heb nog bekkeninstabiliteit + een trombotische aambei in de aanbieding (die maandag w.s besneden gaat worden) mag ook weg voor niks, hoef er ook niets voor retour te hebben
past niet in een enveloppequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed.Stuur maar op dat is makkelijker.
Pakketpost dan maar?quote:
nog maar 1 dag griepig en er nu al flauw van zijn... pfff... ik heb hier geen geduld voor!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pakketpost dan maar?![]()
Ziek maar even lekker uit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn moeder kreeg bezoek, dus ik ben maar weer naar huis gegaan.
Zegt ze tegen mij: "neem ff wat brood en een ui mee naar huis"
ze bedoelde ei...
dus ik pak uit de groente la een ui en stop hem in mijn jas..
zegt ze: "wat doe je nou?"
ik neem een ui mee, want dat mocht van jou!
staat ze me gek aan te kijken...
die leg ik naast me mam... deed je vroeger al weet je nog...
oja!!!
Hahahahaha... hoe breng je een mama van de wijs
nee, dat mag niet, die ligt naast me, zodat ik meer kan ruiken!!quote:
Wel een goed plan om bij haar te gaan eten maar wel een beetje uit de buurt.quote:
Niet alles natuurlijk, een klein stukje!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat mag niet, die ligt naast me, zodat ik meer kan ruiken!!
ik eet... broodje kipsnitz die gevuld is met ham een kaas!!!
komkommersalade erbij....
de griep hier afhalen en de bekkeninstabiliteit bij maffe weghalenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Papabear het volgende:
Hm, vanavond helemaal vrij. Wat zal ik es gaan doen
Als ik het kon... Met alle liefdequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de griep hier afhalen en de bekkeninstabiliteit bij maffe weghalen
dat is nog eens fhfquote:
Dan wil ik het wel bij jou ophalen om naar Papabear te brengen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel bij jou ophalen om naar Papabear te brengen.
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?quote:
jamaar Rucky ligt op zaterdagavond al om 21:00 uur op bed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?
Ik dacht wijs te zijn door er nietop te reageren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?
Waar het hart van vol is....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht wijs te zijn door er nietop te reageren.
iets met dirty mind... en joy forever...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
iets met dirty mind... en joy forever...Ik hoor het hier heel soppen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, wasmachine staat al aanquote:
De mijne is net klaar, dus nog ff snel ophangen. Droogt lekker snel met die windquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, wasmachine staat al aan
Goed dat je het zegt want dat moet ik ook nog doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, wasmachine staat al aan
cool... ik geloofde het nietquote:
ik ook met sommige dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik ben dan ook heel erg goedgelovig
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klassieker: Vakje A en B hebben exact dezelfde kleur
[ afbeelding ]
is dat meetbaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar ben je ook net zo bijgelovig als ik ben?
die ken ik ja...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klassieker: Vakje A en B hebben exact dezelfde kleur
[ afbeelding ]
Het is goeiste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
het is de koortsquote:
Die wou ik eigenlijk voor mezelf houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef dolfina-chica het volgende:
bah pulver!!!
geef me dan toch maar die bikerbitch!!
Eet maar gewoon lekker op hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef Papabear het volgende:
Iemand een pindarotsje?
voordat ik alles opvreet![]()
[ afbeelding ]
beetje jammer...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die wou ik eigenlijk voor mezelf houden
nee, dank je...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef Papabear het volgende:
Iemand een pindarotsje?
voordat ik alles opvreet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Eet maar gewoon lekker op hoor.
Het is je gegund.
Mag ik die van jullie ook pakken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dank je...
met die verkoudheid en griep moet ik geen chocolade
Maar...maar...maar....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beetje jammer...
dealtje? als jij klaar bent met haar.. mag ik dan?
andersom doe ik je niet aan... want dan kan je wel een tijdje wachten![]()
![]()
jij wel!quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar...maar...maar....
Misschien is het helemaal geen bitch maar een heel lief meisje.
Zo lief dat we haar samen kunnen delen
't blijft tenslotte FHF hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar...maar...maar....
En ik dan, moet ik weer in mijn uppie achter blijven?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar...maar...maar....
Jij komt toch af en toe bier en bitterballen brengen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik dan, moet ik weer in mijn uppie achter blijven?
Oh ja, * Rucky frituurpan alvast aanslingert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij komt toch af en toe bier en bitterballen brengen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja, * Rucky frituurpan alvast aanslingert.
* keukenrol geeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
wie heeft er nog zakdoekjes voor me??
* dolfina-chica heeft al 4 pakjes leeg gesnoten...
dank je ...quote:
Leun maar even op mijn schouder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dank je ...
sniff... word er emotioneel van
Dan zal ik er ook maar een stevige borrel bij doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dank je ...
sniff... word er emotioneel van
Oe daar heb ik ook wel zin in.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook maar een stevige borrel bij doen
oee ...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook maar een stevige borrel bij doen
Goed spul! Daar loop je helemaal van leegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oee ...
reminds me....
berenburg thee maken
zwetennnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed spul! Daar loop je helemaal van leeg
Ik hoop het ook voor je, dat ziek zijn vind ik zelf ook maar niets.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zwetennnnnnnnnnnnnnnn
snotteren!!!
hoesten
en morgen beter![]()
![]()
![]()
hoop ik
Ik ken dat en heb er ook eeen hekel aan om half ziek te zijn. Je bent niet fit genoeg om je dingen te doen en niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef dolfina-chica het volgende:
weet je wat het is Rucky...
ik heb het geduld er niet voor...
zeker niet zo half bakken ziek zijn...
niet lekker genoeg om 100% alles te doen, maar niet ziek genoeg om mezelf echt ziek te vinden...
pfffff
niesbui van 10x niezen....
bah
preciesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken dat en heb er ook eeen hekel aan om half ziek te zijn. Je bent niet fit genoeg om je dingen te doen en niet ziek genoeg om in bed te blijven liggen.
Ik wist niet eens dat dat kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft iets te veel berenburg in haar thee gedaan![]()
![]()
wat teveel erin doen?quote:
Ik houd het wel bij alleen berenburg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat teveel erin doen?
lol...
of thee maken van berenburg? Daarvan ga je goed zweten...
laagje bb.. laag suiker... en normaal een beetje sinasappelsap en wat heet water...
bij gebrek aan sap.. heb ik oplosthee erdoor gedaan (20kruiden)
dit is het ideale recept als je griepig bent!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij alleen berenburg.Ik ben niet zo moeilijk.
ik heb hem van son... dinges... nee, ik sta niet opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
20 kruidenthee is best lekker
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik heb geen eens thee meer in huis dat heb ik onlangs aan het fhf gedoneert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik drink het ook alleen maar als ik ziek benquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen eens thee meer in huis dat heb ik onlangs aan het fhf gedoneert.
ik drink sowieso vrij veel theequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik drink het ook alleen maar als ik ziek ben
Uw nederige dienaar schrijft het in zijn agenda.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef DJMO het volgende:
Rucky!!!
houd 7 juli vrij in je agenda .. ik heb een fotograaf / filmer nodig
Tof, lijkt me ook wel leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kan niet wachten... nog 4 nachtjes slapen!!!
http://www.ttfestival.nl/programma/programma
groene thee ftwquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Wanneer vinden ze eens oplosbier uit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Pulver het volgende:
* Pulver hoort voor het eerst van oplosthee.
Oploskoffie ken ik dan weer wel.
Heb hele goede herinneringen aan de nachten van Assen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kan niet wachten... nog 4 nachtjes slapen!!!
http://www.ttfestival.nl/programma/programma
kan ik wel beter bij dan de rug...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
@dolf: tip van flip, smeer wat dampo op je voetzolen voor je slapen gaat! Werkt stukken beter op je verkoudheid dan op je borstkas/rug!
zelfde ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Pulver het volgende:
* Pulver hoort voor het eerst van oplosthee.
Oploskoffie ken ik dan weer wel.
* dolfina-chica too!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb hele goede herinneringen aan de nachten van Assen.
Ook dingen die ik me totaal niet meer herinner, maar dat zal wel met de nacht zelf te maken hebben
dat zou wel een mooie uitvinding zijn ja.quote:
maar ik zie het nut van oplosthee niet helemaal.quote:
Geen flauw idee, don't ask. Ik weet alleen dat het werkt! (smeer maar eens sambal op je voetzolen, binnen 20 minuten proef je dat in je mond! Heeft met energiebanen te maken oid..)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik wel beter bij dan de rug...
waarom voetzolen!?
Dat bestaat al en wordt ook wel een tap genoemdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
dat zou wel een mooie uitvinding zijn ja.
Of gewoon bier uit de kraan, dat kan ook natuurlijk.
uhh geen idee, maar het smaakt lekkerder (vind ik)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar ik zie het nut van oplosthee niet helemaal.
Voor koffie heb je nog een heel erg ingewikkeld en ingenieus apparaat nodig, maar voor thee alleen maar een theezakje.
Dus of je nou water kookt en oplosthee erin gooit of water kookt en een theezakje erin gooit.
Lijkt mij om het even.
Doen we maar nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen flauw idee, don't ask. Ik weet alleen dat het werkt! (smeer maar eens sambal op je voetzolen, binnen 20 minuten proef je dat in je mond! Heeft met energiebanen te maken oid..)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat bestaat al en wordt ook wel een tap genoemd
Best grappig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen flauw idee, don't ask. Ik weet alleen dat het werkt! (smeer maar eens sambal op je voetzolen, binnen 20 minuten proef je dat in je mond! Heeft met energiebanen te maken oid..)
whahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Best grappig.
Ooit is er iemand geweest die in een helder moment heeft gedacht:
"Goh, laat ik eens sambal op mijn voetzolen smeren".
Ik vraag me echt af, wat dat moment moet zijn geweest
Als jij met sokken aan wilt slapen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha
die heeft vast een klap van de molen gehad![]()
maaruhh...
daarna sokken aan of dat weer niet?
Oot is er iemand achter gekomen dat je koeien kan melken door aan de uiers te trekken. Ik vraag me af wat zijn moment moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Best grappig.
Ooit is er iemand geweest die in een helder moment heeft gedacht:
"Goh, laat ik eens sambal op mijn voetzolen smeren".
Ik vraag me echt af, wat dat moment moet zijn geweest
DAAR kan ik me dan wel weer wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oot is er iemand achter gekomen dat je koeien kan melken door aan de uiers te trekken. Ik vraag me af wat zijn moment moet zijn geweest.
Wat zal de eerste vrouw op aarde hebben gedacht toen ze voor het eerst een piemol zag?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
DAAR kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen
Weet alleen dat ze twee meter achteruit stapte, omdat ze niet wist hoe groot hij zou wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat zal de eerste vrouw op aarde hebben gedacht toen ze voor het eerst een piemol zag?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat zal de eerste vrouw op aarde hebben gedacht toen ze voor het eerst een piemol zag?
"Wat hangt daar nou voor lulligs??"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik ga zo eieren bakken. DNA en ik gaan morgen naar Ouwehands Dierenpark... traditiegetrouw gaan er dan bolletjes met gebakken ei mee
Is het ook traditie dat je de eieren een dag van tevoren al bakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:24 schreef Ireth het volgende:
Ik ga zo eieren bakken. DNA en ik gaan morgen naar Ouwehands Dierenpark... traditiegetrouw gaan er dan bolletjes met gebakken ei mee
Kijk rucky... zo moet het!!quote:
Jahaa!! Af laten koelen en dan koud op bolletjes doen. In de koelkast en dan morgen koud etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is het ook traditie dat je de eieren een dag van tevoren al bakt?
Mag hopen dat dat de eerste keer wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica was uhhh heeeeeeeeeeeel jong....
* dolfina-chica haar papa stond voor de pot te pissen...
wel in de pot, maar je snapt me wel
* dolfina-chica was nieuwsgierig...
en dook zo tussen papa's benen om te kijken wat ie aan het doen was...
* dolfina-chica is bijna op haar kop gepist door haar papa..
zou dat de eerste keer zijn geweest dat ze een pielemoos zag?
Susanne stond als 2 jarige met haar papa onder de douche... tot het moment kwam dat ze bijna uitgleed en zich vastpakte aan het eerste het beste wat ze kon pakken...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef dolfina-chica het volgende:
Maar als ik een reaktie van Ireth zie dan weet ik al dat ik mijn mond leeg moet hebben want die komt vaker goed uit de hoek.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne stond als 2 jarige met haar papa onder de douche... tot het moment kwam dat ze bijna uitgleed en zich vastpakte aan het eerste het beste wat ze kon pakken...
Papa is nooit meer met haar wezen douchen....
[..]
Susanne stond als 2 jarige met haar papa onder de douche... tot het moment kwam dat ze bijna uitgleed en zich vastpakte aan het eerste het beste wat ze kon pakken...
hahahahahaha ... jammer...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik een reaktie van Ireth zie dan weet ik al dat ik mijn mond leeg moet hebben want die komt vaker goed uit de hoek.
eerste keer dat ik een pielemoos zag of... eerste keer dat ik bijna op mijn kop gepist werd...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat de eerste keer was.
de eerste keer dat je een pielemoos zag, bedoelde ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerste keer dat ik een pielemoos zag of... eerste keer dat ik bijna op mijn kop gepist werd...
dat op de kop pissen... papa kon mij nog net op tijd wegduwen
Ik begin ook oud en wijs te worden op fok.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
hahahahahaha ... jammer...
gisteren riep je 2 keer tegen mij... blij dat ik niets in mijn mond heb....
beetje jammer![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het eerste wat ik d8 toen ik een pielemoos zag?
nog meer * DJMO proestquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica heeft 3 broertjes...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
de eerste keer dat je een pielemoos zag, bedoelde ik.
Zou niet best zijn als je op die leeftijd de nodige voorbij had zien komen.
* ook even schaamteloos jat voor op fbquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
Oh, nog één plaatje van me Facebook.
Vind ik zo'n lieve moeder - dochter foto.
(of moeder - zoon, of vader - dochter, of vader - zoon. Dat is me niet helemaal duidelijk.)
[ afbeelding ]
Ik krijg er altijd krokodillen tranen van.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Pulver het volgende:
Ik vind krokedillen altijd van die lieve oogjes hebben.
En die 'tandjes'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:44 schreef Pulver het volgende:
Ik vind krokedillen altijd van die lieve oogjes hebben.
Alstuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Pulver het volgende:
Het kan natuurlijk ook een alligator of een kaaiman zijn.
Ik weet het verschil nooit zo goed.
Ik kan ook niet bij je rug die is wat ver weg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
zooo....
* dolfina-chica heeft zich ingesmeerd met een eucalyptus goedje....
ook rucky zijn tip opgevolgd...
zowel op borstkas als onder de voeten gesmeerd...
fikt op borstkas... onder voeten voel ik niets![]()
rug kan ik niet bij![]()
![]()
![]()
dikke flanellen pyama aangedaan... laat de zweetbui maar komen!!
Je hebt niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef dolfina-chica het volgende:
zooo....
* dolfina-chica heeft zich ingesmeerd met een eucalyptus goedje....
ook rucky zijn tip opgevolgd...
zowel op borstkas als onder de voeten gesmeerd...
fikt op borstkas... onder voeten voel ik niets![]()
rug kan ik niet bij![]()
![]()
![]()
dikke flanellen pyama aangedaan... laat de zweetbui maar komen!!
nee, met dampoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen.
Je moest je voetzolen insmeren met sambal!
Shampoo onder je voetzolen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, met dampo![]()
al las ik eerste keer.... shampoo
dat las ik....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Shampoo onder je voetzolen?
Het wordt steeds gekker!
die bb thee....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Pulver het volgende:
Ik heb het meer met drank dat ik dingen lees die er niet staan.
Maar daar hebben wel vaker mensen last van
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef Pulver het volgende:
Ik heb het meer met drank dat ik dingen lees die er niet staan.
Maar daar hebben wel vaker mensen last van
Oh, nou weet ik nog steeds niet wat het voordeel is van oplosthee boven een theezakje.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die bb thee....
kan niet... warmte op bb... is alcohol verlagend
Minder afval???quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, nou weet ik nog steeds niet wat het voordeel is van oplosthee boven een theezakje.
het ging om de bb niet om de theequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, nou weet ik nog steeds niet wat het voordeel is van oplosthee boven een theezakje.
Nu word ik helemaal nieuwsgierig,quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
De oplosthee 20 kruiden is van nature theïne- en looizuurvrij.
ik drink ook wel gewone thee hoor, maar zo nu en dan die 20 kruidenthee vind ik heerlijk...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
Oh, dan hou ik het wel op echte thee.
Ik ben namelijk helemaal GEK op theïne en looizuur!
Zou niet weten hoe mijn leven eruit zou zien, zonder mijn dagelijkse portie.
Dat begreep ik al een beetje hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik drink ook wel gewone thee hoor, maar zo nu en dan die 20 kruidenthee vind ik heerlijk...
Gewoon qua smaak...
Ik ben er al.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat begreep ik al een beetje hoor
Maar iemand moet de slowchat aan de praat houden.
Als we het aan die lamzakken hier moeten overlaten is er volgende week pas een nieuw topic.
Waar was je?quote:
Nee, ik lag met plakjes komkommer op mijn ogen een schoonheids slaapje te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waar was je?
Ook mayonaise onder je voetzolen smeren?
mocht je wallen hebben... gewoon aambeienzalf onder je ogen smerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, ik lag met plakjes komkommer op mijn ogen een schoonheids slaapje te houden.
Ja, zo werkt dat natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, ik lag met plakjes komkommer op mijn ogen een schoonheids slaapje te houden.
Dat heb ik natuurlijk ook in huis.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mocht je wallen hebben... gewoon aambeienzalf onder je ogen smeren
Aambeienzalf werkt van geen meter!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mocht je wallen hebben... gewoon aambeienzalf onder je ogen smeren
nee, want dan krijg je aambeienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Aambeienzalf werkt van geen meter!
Dat kan je net zo goed op je reet smeren!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, want dan krijg je aambeien
tijd voor mij om te gaan slapenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat natuurlijk niet!![]()
Voor een schoonheidsslaapje stop je drie teentjes knoflook onder je oksel (drie stuks per oksel dus, anders werkt het niet), smeer je je buik in met talkpoeder (liefst van zwisal, maar andere merken werken ook) en bedek je je bovenbenen met plakjes geitenkaas.
Met die komkommer kan je ook nog wat doen, maar weet alleen niet meer wat.
Trusten DJMOquote:
Wel volgens het Pulver recept hoor.quote:
Ben nog niet helemaal dood.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
Weet je wie ik erg stil vind....
cv...
* dolfina-chica geeft cv mond op mond beademing...quote:
Gelukkig maar.quote:
Nee, gelukkig niet, druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft cv mond op mond beademing...
moest je gereanimeerd worden??
* dolfina-chica trekt haar mond weer van cv zijn mond afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, druk met andere dingen.
Was al wel weer meer dan 10 jaar geleden dat er een vrouw bovenop mij heeft gezeten...........quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica trekt haar mond weer van cv zijn mond af
oooow... valt weer mee...
Zullen we een clubje gaan beginnen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Was al wel weer meer dan 10 jaar geleden dat er een vrouw bovenop mij heeft gezeten...........
nee, hoor 7min. geledenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Was al wel weer meer dan 10 jaar geleden dat er een vrouw bovenop mij heeft gezeten...........
Je bent naar de hoeren geweest?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
uhhh dan mag ik ook mee doen...quote:
heej!!!!quote:
Daar zul je mij dus nooit zien, al kreeg ik geld toe. Het idee alleen al, van die vrouwen waar de halve provincie al overheen geweest isquote:
Dolfina is geen hoerquote:
Zullen we samen es wat gaan drinken?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heej!!!!![]()
ik zat net op hem... maak je nou mij uit voor hoer!!???
Ik krijg er niet voor betaald hoor... dus ben ik altijd nog een slet!!!
Mij zal je daar ook niet tegen komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar zul je mij dus nooit zien, al kreeg ik geld toe. Het idee alleen al, van die vrouwen waar de halve provincie al overheen geweest is
Ik denk dat ze jou er uit drinkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zullen we samen es wat gaan drinken?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zullen we samen es wat gaan drinken?
vroegâh wel...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij zal je daar ook niet tegen komen.
[..]
Ik denk dat ze jou er uit drinkt.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 24 juni 2012 00:00 schreef Pulver het volgende:
* Pulver begint een beetje trek te krijgen.
Maar heb helemaal geen zin om iets in elkaar te flansen.
kan natuurlijk ook even langs de mac gaan, maar dan moet ik er weer uit.
keuzes...keuzes...keuzes...
quote:
Dat tikt gelijk weer zo aan.quote:
Idd pas naar je bed gaan als het weer licht wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
vroegâh wel...
* dolfina-chica drinkt niet meer...
behalve bb thee als ik ziek ben
Het ziet er wel naar uit.quote:
ik doe vrolijk mee!!quote:
Het maakt mij niks uit, vermaak me zo ook wel. Heb wat vrouwen betreft iets te veel slechte voorbeelden in mijn kennissenkring.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd pas naar je bed gaan als het weer licht wordt.
[..]
Het ziet er wel naar uit.
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit, vermaak me zo ook wel. Heb wat vrouwen betreft iets te veel slechte voorbeelden in mijn kennissenkring.
* dolfina-chica gaat stappen zonder drank, dat doet dolfie al 9 of 10 jaar als het niet langer is....quote:Op zondag 24 juni 2012 00:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd pas naar je bed gaan als het weer licht wordt.
[..]
Het ziet er wel naar uit.
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:14 schreef cvboer het volgende:
Er is geen beter leven als het vrijgezellen-leven.
Jullie?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
mee eens...
alleen vul ik hem hem iets anders in dan jullie... geloof ik
Daar heb ik geen enkele moeite mee, dat alleen zijn. Ben nou al weer jaren vrijgezel, het went vanzelf.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:14 schreef Rucky het volgende:
[..]Je hoeft iig met niemand rekening te houden. Maar soms is het ook wel weer zo alleen.
Mij ook.quote:
Ik vermaak me ook prima zonder vriendin.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele moeite mee, dat alleen zijn. Ben nou al weer jaren vrijgezel, het went vanzelf.
uhhh....quote:
ik ook hoor!! vermaak me prima zonder vriendin..quote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij ook.
[..]
Ik vermaak me ook prima zonder vriendin.
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhh....
als 2 personen het zeggen... dan is het toch jullie
maaruhh... jij niet vrijgezel?
Geen kippen die maken herrie in de ochtend. Je kan beter konijnen houden.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook hoor!! vermaak me prima zonder vriendin..
trouwens... vrouwen.... je kan beter kippen houden
Dat meen je niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou en daar wil ik dan graag aan toevoegen dat ik vanmiddag op defqon ten huwelijk ben gevraagd
Het anwoord was ja!!!
Hier hetzelfde, 2 keer een korte relatie gehad van 1,5 maand. Geen idee wat de oorzaak is. Ach, het zal allemaal wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Om één of andere reden jaag ik iedere vrouw in mijn leven weg.
Of ze lopen gewoon weg, dat kan ook.
Dat ken ik.... alleen dat iets meer met mannen...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Om één of andere reden jaag ik iedere vrouw in mijn leven weg.
Of ze lopen gewoon weg, dat kan ook.
zet meerdere vrouwen bij elkaar... dan zijn kippen goedkoperquote:Op zondag 24 juni 2012 00:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen kippen die maken herrie in de ochtend. Je kan beter konijnen houden.
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou en daar wil ik dan graag aan toevoegen dat ik vanmiddag op defqon ten huwelijk ben gevraagd
Het anwoord was ja!!!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het anwoord was ja!!!
Dat heb ik meegemaakt in de metro voor de ladies run toen ik naar DJMO ging. Wat een kippenhok.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
zet meerdere vrouwen bij elkaar... dan zijn kippen goedkoper
En daar kom je nu pas mee?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het anwoord was ja!!!
dat bedoel ik!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat heb ik meegemaakt in de metro voor de ladies run toen ik naar DJMO ging. Wat een kippenhok.
dus dan zou Rucky de grootste herrieschoppert geweest zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!!!
kippen sluit je in het hok op... zijn ze redelijk stil...
tis het haantje wat je smorgens hoort
O ja daarom val ik op vrouwtjes. Die klote hanen ook altijd.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!!!
kippen sluit je in het hok op... zijn ze redelijk stil...
tis het haantje wat je smorgens hoort
lag jij nog niet te slapenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dus dan zou Rucky de grootste herrieschoppert geweest zijn?![]()
Haan meldt zichquote:Op zondag 24 juni 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja daarom val ik op vrouwtjes. Die klote hanen ook altijd.
maar kippen leggen eieren.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
O ja daarom val ik op vrouwtjes. Die klote hanen ook altijd.
* Rucky oven aanzet.quote:
Nooit geweten......quote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
Daarom val ik op beide....
iets meer keuze
Je mag best je vriendin meenemen als je nog eens langs komt.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
iets meer keuze
kom dan maar naar PB & ondergetekende toe ,, heb je keuze genoegquote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
iets meer keuze
Zo val ik op meerdere vrouwen: Ook meer keuzequote:Op zondag 24 juni 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
iets meer keuze
Zie jij wel zitten zeker?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag best je vriendin meenemen als je nog eens langs komt.
dat je dan meer keuze hebt?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom dan maar naar PB & ondergetekende toe ,, heb je keuze genoeg
Dat je ook op vrouwen viel. Dat aftrekwerk is sowieso al een verloren zaak.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat je dan meer keuze hebt?
dat is optelwerk.. niet alleen aftrekwerk
Maar dan wil ik ook meedoen.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom dan maar naar PB & ondergetekende toe ,, heb je keuze genoeg
over jaloerse kippen gesprokenquote:
het is ook niet zo dat ik dat bij mezelf voorstellen al roep...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat je ook op vrouwen viel. Dat aftrekwerk is sowieso al een verloren zaak.
hanen bedoel jequote:
* DJMO sleurt d-c tussen PB en zichzelf in en ziet wel wat er van de nacht terecht komtquote:
Dat wordt een nachtje doorhalenquote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO sleurt d-c tussen PB en zichzelf in en ziet wel wat er van de nacht terecht komt
Mag ik ook wat hebben?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO sleurt d-c tussen PB en zichzelf in en ziet wel wat er van de nacht terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |