Heb je een betere? dan zet ik die er wel in.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef Pulver het volgende:
Origineel nummer heb je ook gekozen...
Al heb ik die eerder gezien (maar waar ook alweer?)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je een betere? dan zet ik die er wel in.
hahahahahahaha.....quote:
Nee!!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha.....
Ruckyyyyyyy.... *liefkijkt*
Nee, want hardloopschoenen moeten na een beetje hobbelen 48 uur uitrusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat de gemiddelde hardloper je nooit meer aankijkt Rucky![]()
hardloopschoenen zijn niet zomaar de eerste de beste sportschoenen
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
Met sportschoenen kan je toch ook hardlopen?
dan loop jij naast mij de marathon op hakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakken
Ireth! poppetje! mooie meid op stiletto's!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Indien nodig lukt dat ook nog wel op stiletto-hakken
Ik kan er niet eens normaal op staan, dan wil jij me er mee laten lopenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan loop jij naast mij de marathon op hakken
Forget it, die hallucinatie kan je als een zeepbel uit elkaar laten klappenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ireth! poppetje! mooie meid op stiletto's!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha.....
Ruckyyyyyyy.... *liefkijkt*
* Rucky net weer thuis is van het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:21 schreef DJMO het volgende:
mogguh, uitgeslapen, nu kind 2 aankleden en boodschappen gaan doen. *gaap*
waar ik gek op ben...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga vanavond weer eens koken, maar geen zin in aardappels schillen etc, nasi gisteren al gegeten, iemand iets leuks als tip?
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar ik gek op ben...
pasta spinazie met gehaktballetjes...![]()
![]()
Quiche, ovenschotel, pasta, soep met brood, tapa's, bbq?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:37 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga vanavond weer eens koken, maar geen zin in aardappels schillen etc, nasi gisteren al gegeten, iemand iets leuks als tip?
Ik denk dat het de ovenschotel wordt, BBQ staat voor morgenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Quiche, ovenschotel, pasta, soep met brood, tapa's, bbq?
Ahhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
ik denk dat ik zo naar mijn ma kruip...
kijken of die voor mij kookt
Rucky gaat even lang uit op de bank liggen.quote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Rucky gaat even lang uit op de bank liggen.
Het is niet mijn bedoeling om nu al te gaan slapen.quote:
Maar ik weet bijna voor 100% zeker, dat als je op de bank gaat liggen, je in slaap gaat vallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om nu al te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maar ik weet bijna voor 100% zeker, dat als je op de bank gaat liggen, je in slaap gaat vallen
Effe denken welke film ik kijken.quote:
Yeah!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:51 schreef maffemuts het volgende:
Op dit moment wordt mijn FHF-badkamer naar boven gesjouwd
En hij staat in de woonkamerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef Ehhe het volgende:
Peanuts voor jou toch?
Oeh, vanavond toch geen spinazie, maar een lekkere tonijnsalade! pizza!![]()
Oh als we op die tour gaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef dolfina-chica het volgende:
Gratis af te halen:
de griep... wie wil er maandag met een goede reden thuis blijven van werk of heeft niets te doen maandag??
Die mag de griep bij mij af komen halen...
fhf toch??
Is goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:54 schreef dolfina-chica het volgende:
Gratis af te halen:
de griep... wie wil er maandag met een goede reden thuis blijven van werk of heeft niets te doen maandag??
Die mag de griep bij mij af komen halen...
fhf toch??
hmmmquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Oh als we op die tour gaan...
Heb nog bekkeninstabiliteit + een trombotische aambei in de aanbieding (die maandag w.s besneden gaat worden) mag ook weg voor niks, hoef er ook niets voor retour te hebben
past niet in een enveloppequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed.Stuur maar op dat is makkelijker.
Pakketpost dan maar?quote:
nog maar 1 dag griepig en er nu al flauw van zijn... pfff... ik heb hier geen geduld voor!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pakketpost dan maar?![]()
Ziek maar even lekker uit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn moeder kreeg bezoek, dus ik ben maar weer naar huis gegaan.
Zegt ze tegen mij: "neem ff wat brood en een ui mee naar huis"
ze bedoelde ei...
dus ik pak uit de groente la een ui en stop hem in mijn jas..
zegt ze: "wat doe je nou?"
ik neem een ui mee, want dat mocht van jou!
staat ze me gek aan te kijken...
die leg ik naast me mam... deed je vroeger al weet je nog...
oja!!!
Hahahahaha... hoe breng je een mama van de wijs
nee, dat mag niet, die ligt naast me, zodat ik meer kan ruiken!!quote:
Wel een goed plan om bij haar te gaan eten maar wel een beetje uit de buurt.quote:
Niet alles natuurlijk, een klein stukje!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat mag niet, die ligt naast me, zodat ik meer kan ruiken!!
ik eet... broodje kipsnitz die gevuld is met ham een kaas!!!
komkommersalade erbij....
de griep hier afhalen en de bekkeninstabiliteit bij maffe weghalenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Papabear het volgende:
Hm, vanavond helemaal vrij. Wat zal ik es gaan doen
Als ik het kon... Met alle liefdequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de griep hier afhalen en de bekkeninstabiliteit bij maffe weghalen
dat is nog eens fhfquote:
Dan wil ik het wel bij jou ophalen om naar Papabear te brengen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan wil ik het wel bij jou ophalen om naar Papabear te brengen.
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?quote:
jamaar Rucky ligt op zaterdagavond al om 21:00 uur op bed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?
Ik dacht wijs te zijn door er nietop te reageren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bah bah, dat soort vragen horen na 22.00uur toch?
Waar het hart van vol is....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht wijs te zijn door er nietop te reageren.
iets met dirty mind... en joy forever...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
iets met dirty mind... en joy forever...Ik hoor het hier heel soppen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, wasmachine staat al aanquote:
De mijne is net klaar, dus nog ff snel ophangen. Droogt lekker snel met die windquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, wasmachine staat al aan
Goed dat je het zegt want dat moet ik ook nog doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt, wasmachine staat al aan
cool... ik geloofde het nietquote:
ik ook met sommige dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik ben dan ook heel erg goedgelovig
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klassieker: Vakje A en B hebben exact dezelfde kleur
[ afbeelding ]
is dat meetbaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
maar ben je ook net zo bijgelovig als ik ben?
die ken ik ja...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klassieker: Vakje A en B hebben exact dezelfde kleur
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |