Barb Wire de cult film met Pamelaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
Gun - Word Up![]()
wow, wat een heerlijk cover vind ik dit.
baas! wist je dit echt? coolquote:
dus....twitter:
wat heb jij op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
IK KAN AARDAPPELEN PUREREN
IK KAN DE TWIST DOEN
VERTEL ME ZUIGELING
VIND JE HET ZO LEUK?
wat een idiote tekst eigenlijk. een soort Blof, maar dan hilarischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
IK KAN AARDAPPELEN PUREREN
IK KAN DE TWIST DOEN
VERTEL ME ZUIGELING
VIND JE HET ZO LEUK?
mestbroekquote:
Lekker!quote:
Wat, dat je met de bus reist?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Er praatte vandaag een lekkere studente tegen me in de bus, dat ik dat nog mee mag maken...
Gebeurt mij zo vaak, maar ik kan/wil er niks meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Er praatte vandaag een lekkere studente tegen me in de bus, dat ik dat nog mee mag maken...
Scherp!quote:
en toch vind ik This is how you remind me een lekker nummerquote:
gebatst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, dat ik meer dan 10 zinnen converseerde met een vrouwpersoon...quote:
stuur maar door!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt mij zo vaak, maar ik kan/wil er niks mee
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch vind ik This is how you remind me een lekker nummer
[..]
gebatst?
ow god....quote:
fijnquote:
ja, ik heb een naam hoog te houden....quote:
Goed Spulquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker!
ik trek straks deze open
[ afbeelding ]
zeker, en er zit ook nog eens 75 cl in de fles, dus ik ben wel even zoetquote:
Kan me tot nu toe nog niet zoveel boeien, maar ik laat me ook erg afleiden op het moment...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het best een leuke EW
ow, is dat dit m83? ben benieuwd
ik vind het wel een lekker nummer, maar al diequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan me tot nu toe nog niet zoveel boeien, maar ik laat me ook erg afleiden op het moment...
En ja, ik vind het een topnummer
Eerste nummer waarmee ik dit nieuwe jaar ben in gegaanquote:
Vuurwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerste nummer waarmee ik dit nieuwe jaar ben in gegaan![]()
Alleen een beetje faal dat het vuurwerk voor het aftellen starttequote:
ff naar de kijkshop johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dus... tot zover de tweede livecam. De ander is reeds 2-3 weken in reparatie, dus nu is er NIETS meer om bandjes te filmen.
2-3 weken? Wat een pruts service krijgen jullie dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dus... tot zover de tweede livecam. De ander is reeds 2-3 weken in reparatie, dus nu is er NIETS meer om bandjes te filmen.
Hammertimequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
Draaiden ze maar een klein stukje van Jan Hammer... Hammer hoor!
Okee. Grolsch beugel time danquote:
Veel plezier daarmee, ik hou het bij een sapjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. Grolsch beugel time dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, een half uurtje vroeger dan maar
?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, een half uurtje vroeger dan maar
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komenquote:
Misschien ooit eens, ik vind series en films over het algemeen niet zoveel aan om alleen te kijken... Geen rust in de kontquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komen
Anyway, mensen, ga alsjeblieft op zoek naar de BBC serie Sherlock Holmes, want die is fucking episch en Briljant met een hoofdletter BExtragratis tip van de dag
Mwoah, ik wil ook wel weer eens iets samen met iemand kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ooit eens, ik vind series en films over het algemeen niet zoveel aan om alleen te kijken... Geen rust in de kont
Schat, ik heb seizoen 1 en 2 in 720p op mijn pc staan. Nu nog er naar kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komen
Anyway, mensen, ga alsjeblieft op zoek naar de BBC serie Sherlock Holmes, want die is fucking episch en Briljant met een hoofdletter BExtragratis tip van de dag
Ja, en aan die rust ontbreekt het mij volledig de laatste maandenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah, ik wil ook wel weer eens iets samen met iemand kijkenmaar 't voordeel van alleen kijken is dat ik 't kan doen wanneer ik daar zin in heb, al klap ik een heel seizoen van een serie er in een dag doorheen, 't kan
Kijken, absofuckingluutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat, ik heb seizoen 1 en 2 in 720p op mijn pc staan. Nu nog er naar kijken
Toffe band!quote:
Verkeerd nummerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
nachtzwemmen! dat kon in eeen aantal openluchtzwembaden gisteren. toch? of is dat allemaal afgelast door het "noodweer"?
Ik mag toch hopen van wel, met onweer in een zwembad is niet zo goed, gok ik zomaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
nachtzwemmen! dat kon in eeen aantal openluchtzwembaden gisteren. toch? of is dat allemaal afgelast door het "noodweer"?
ze stonden eens op werchter en ik ookquote:
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel, met onweer in een zwembad is niet zo goed, gok ik zomaar.
Tof!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze stonden eens op werchter en ik ook
harde puntenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterd
*proest*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterd
oepsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Verkeerd nummer![]()
En geen idee, hier in de buurt niks over gehoord.
Vroeger, lang voordat er buienradar bestond, werden we vaak genoeg last minute uit 't zwembad gekicktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hier ook! Hielden ze gelukkig ook goed in de gaten, we werden zo het schapenhok ingedrevenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vroeger, lang voordat er buienradar bestond, werden we vaak genoeg last minute uit 't zwembad gekickt
Nogal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, maar wel een dure uitzending zo langzamerhand...
Ja, dat wel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, maar wel een dure uitzending zo langzamerhand...
ik dacht dat ik Korsakoff had, maar je zit gewoon een quote te verneuken....quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ik Korsakoff had, maar je zit gewoon een quote te verneuken....
twitter:wijnand3fm twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 21:45:52Als onderdeel van het drieluik #lekkerzitten vannacht Freaknacht II met @BarendvanDeelen. 04:00-07:00 #3FM en #NED3! reageer retweet
Hou op, ik heb urenlang gezocht op Google om erachter te komen wat het nou is. En ik weet het nog nietquote:
Aaaawquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op, ik heb urenlang gezocht op Google om erachter te komen wat het nou is. En ik weet het nog niet
ik hoorde/las laatst ergens dat het een zeilboot was...maar bewijs daarvoor heeft ik niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op, ik heb urenlang gezocht op Google om erachter te komen wat het nou is. En ik weet het nog niet
Turn up the Beach ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Concert at Sea? Dat is een 538-feestje volgens mij toch?
Nee, Blof.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
ik weet wel dat Blof daar rondloopt....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dat zou kunnen. Maar ergens lijkt het me onwaarschijnlijk, waar zou dan dat HEY! vandaan komen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoorde/las laatst ergens dat het een zeilboot was...maar bewijs daarvoor heeft ik niet meer
Nee hoor, het openings-optreden van BLØF kan je zelfs samenstellen via 3FM.nl/coveratsea.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:58 schreef Pino112 het volgende:
van iemand die bijna een klap van de giek krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ergens lijkt het me onwaarschijnlijk, waar zou dan dat HEY! vandaan komen?
kun je die site niet offline pleuren? zit toch niemand op te wachtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, het openings-optreden van BLØF kan je zelfs samenstellen via 3FM.nl/coveratsea.
3FM staat op de poster, is volgens mij ook altijd 3FM geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar presented by 538 oid was het altijd.
ik weet dat 3fm er vorig jaar iig ook bij was...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
3FM staat op de poster, is volgens mij ook altijd 3FM geweest
zelfs hij kon daar niks meer van makenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:01 schreef Evertjan het volgende:
vorig jaar was Stenders nog bij CAS dat was echt een rommelige Stenders uitzending weet ik nog
Zou kunnen, maar dan zijn het wel een stel enorme bladharken... Ze roepen het het hele nummer doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van iemand die bijna een klap van de giek krijgt
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan zijn het wel een stel enorme bladharken... Ze roepen het het hele nummer door
sinds 2010 is het een 3fm feestjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar presented by 538 oid was het altijd.
Ai, dat werd bijna awkward... Ik heb 2 kaarten en wou je meevragenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke.
Maar ach, van wie het nou is maakt niet uit, het is toch pure bagger.
Pick me, pick me *stuitert op en neer*. Dan kunnen we dansen op Wipneus en Pim!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, dat werd bijna awkward... Ik heb 2 kaarten en wou je meevragen
ik wil wel hoor! neem ik een kist rotte tomaten meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, dat werd bijna awkward... Ik heb 2 kaarten en wou je meevragen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pick me, pick me *stuitert op en neer*. Dan kunnen we dansen op Wipneus en Pim!
Maar dat begint verdacht veel op een meet te lijken... Brrr, engquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil wel hoor! neem ik een kist rotte tomaten mee
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef CindieY het volgende:
Hoe ze de popquizkandidaat hebben gevonden
Nijmeegs hockeymeisje dat verloor van Borisquote:
Nog eens tegen gepokerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
En na het googlen ken ik Maud van Idols ook niet.
Strip?quote:
je ging er blind all in?quote:
Ik weet nog wie het is, was wel een toffe meidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
En na het googlen ken ik Maud van Idols ook niet.
Neuhquote:
Scatman John??? of Ms Montreal??quote:
My-my-my-my generationquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je vergeet deze en Who - My Generation.
die is toch van Di-Rect?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je vergeet deze en Who - My Generation.
Hij had een tweede scherm vanmiddag. Niet dat ik er ook maar iets van heb meegekregen, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Rob Stenders vol op de cam WTF is er aan de hand?
Gemist... Zal eens terug luisteren (en kijken waar mogelijk)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij had een tweede scherm vanmiddag. Niet dat ik er ook maar iets van heb meegekregen, maar dat terzijde.
quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 22-06-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Waarmee jong, kun je je knoop niet dichtkrijgen??quote:
The Who >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > > > > > > x1000 > > > > > > > > Di-rectquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarmee jong, kun je je knoop niet dichtkrijgen??
twitter:FrankDane twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 22:27:54In de prullenbak op zoek naar het patatje van gister, in de hoop dat er servetten bij zaten. #toiletpapierop reageer retweet
Oh, dat! Ik gok/hoop dat je Rock met een kilo zout kan nemen in dezequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
The Who >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > > > > > > x1000 > > > > > > > > Di-rect
"Don't feed the troll"... Maar maar maar.....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat! Ik gok/hoop dat je Rock met een kilo zout kan nemen in deze
dat heb je ook wel eens gei......quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat! Ik gok/hoop dat je Rock met een kilo zout kan nemen in deze
Ik heb nog nooit geiler gezegd dat Qunix jou met een zak zout kan nemenquote:
Watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geiler gezegd dat Qunix jou met een zak zout kan nemen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geiler gezegd dat Qunix jou met een zak zout kan nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouwen en hun emoties![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Waar is het kusje op de neus gebleven? Als ik iets wel überschattig vind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouwen en hun emoties
I reject reality and substitute my own
jaquote:
we zijn geen eskimosquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar is het kusje op de neus gebleven? Als ik iets wel überschattig vind...
Ik: Oh, dat! Ik gok/hoop dat je Rock met een kilo zout kan nemen in dezequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik: Oh, dat! Ik gok/hoop dat je Rock met een kilo zout kan nemen in deze
Rock: dat heb je ook wel eens gei......
Ik: Ik heb nog nooit geiler gezegd dat Qunix jou met een zak zout kan nemen
Zo genoeg op een rijtje?
jij bent David de Kabouter???quote:
Dus ik zit speciaal voor jou al die moeite te doen, was het niet eens nodig... Nouquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik zit speciaal voor jou al die moeite te doen, was het niet eens nodig... Nou
Nice, mooie tijd om naar bed te gaan..quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, mooie tijd om naar bed te gaan..
23 uur begint t oog pas heur...quote:
Domien met z'n opgenomen gesprekken afzeikenquote:
Blind Melon - No Rain!quote:
Stiekem ook wel een goed tekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
Jeetje, ik hoop dat ik het haal om tot 1u te luisteren... De luiken vallen haast dicht
ga lekker naar bed joh! niet dat ik je weg wil hebben, maar als je nu al bijna slaapt kun je maar beter gaan anders ben je straks over je slaap heen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
Jeetje, ik hoop dat ik het haal om tot 1u te luisteren... De luiken vallen haast dicht
Ja, zeker na de nachten die ik gehad heb, kan wel een goede nacht slaap gebruiken... Maar niet te vroeg gaan, anders ben ik om 5u weer wakkerquote:
Draai je je nog een keer omquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zeker na de nachten die ik gehad heb, kan wel een goede nacht slaap gebruiken... Maar niet te vroeg gaan, anders ben ik om 5u weer wakker
ja, of je bent om 1u over je slaap heen en ligt tot 5u wakker...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zeker na de nachten die ik gehad heb, kan wel een goede nacht slaap gebruiken... Maar niet te vroeg gaan, anders ben ik om 5u weer wakker
Neu, nog even volhouden, anders word ik veel te vroeg wakker van die kleremerel die elke ochtend de rest wakker fluitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga lekker naar bed joh! niet dat ik je weg wil hebben, maar als je nu al bijna slaapt kun je maar beter gaan anders ben je straks over je slaap heen...
Lukt me dan niet meer, heb een vroege dienst. Als ik dan weer in slaap val, ben ik bang me te verslapen en dan lig ik daardoor wakkerquote:
Ik gok dat dat vannacht wel gaat meevallenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, of je bent om 1u over je slaap heen en ligt tot 5u wakker...
Yummie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
De Duitsers hebben Gyros van de Grieken gemaakt.
Gyros van Duitsersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
De Duitsers hebben Gyros van de Grieken gemaakt.
Wat is dat nou weer voor een combo Cinnepinneginnefinnejinnerinnequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gyros van DuitsersWel ohne sauerkraut, bitte
Sauerkrautquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gyros van DuitsersWel ohne sauerkraut, bitte
Ken je dat niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een combo Cinnepinneginnefinnejinnerinne
Stamppotje, ja. Niet over de gyros.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Sauerkraut![]()
Wel in de winter dan, niet nu
Geen idee of dat een combi is, nog nooit gehad! Ooit eens zuurkoolsoep gekookt, heerlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Stamppotje, ja. Niet over de gyros.
Ik bedoel wat de neuck is Gyros met zuurkool voor idiote combinatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ken je dat niet?Het is de enige zin die ik in het Duits kan
[..]
Stamppotje, ja. Niet over de gyros.
Ben ik dan de enige die het kent?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dat een combi is, nog nooit gehad! Ooit eens zuurkoolsoep gekookt, heerlijk
die Duitsers pleuren toch gewoon overal Zuurkool overheen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het kent?Van die Duitsers op een braderie die gyros mit sauerkraut verkopen. Misschien komt 't ook wel omdat ik toch niet al te ver van de grens ben opgegroeid. Een zaterdagmiddag in Winschoten is vergeven van de Duitsers
Vraag 't de Duitsers. Daarom wil ik 't ook 'ohne sauerkraut'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel wat de neuck is Gyros met zuurkool voor idiote combinatie.Hoe kom je er in godsnaam op
Heerlijk Gyros vernaggelen met dat smerige zuurkool is [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, ik kom nooit op braderiënquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het kent?Van die Duitsers op een braderie die gyros mit sauerkraut verkopen. Misschien komt 't ook wel omdat ik toch niet al te ver van de grens ben opgegroeid. Een zaterdagmiddag in Winschoten is vergeven van de Duitsers
Zulks een barbaren!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik kom nooit op braderiën![]()
In Duitsland kom ik regelmatig, eens in de zoveel tijd even naar de supermarkt daar. Ik ben er binnen 20 minuten
Wat, Duitsers? Valt mee, ik vind het een uitermate vriendelijk volk!quote:
lekkere dikke worst in je mondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Rare duitsers.
Ik nam in Phantasialand een keer een broodje braadworst met mosterd. Maar die worst was echt 3 keer zo lang als het broodjes. Like wtf man
Gyros met vernkloten met walgelijk vies zuurkool is echt heel raar IMOquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat, Duitsers? Valt mee, ik vind het een uitermate vriendelijk volk!
Lekker toch? Ik heb liever een worst dan een broodjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
Rare duitsers.
Ik nam in Phantasialand een keer een broodje braadworst met mosterd. Maar die worst was echt 3 keer zo lang als het broodjes. Like wtf man
u like that, dontya?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik heb liever een worst dan een broodje
Ze weigeren ook maar een woord Nederlands te spreken als ze in Nederland komen, maar andersom worden wij geacht Duits te praten als we in Duitsland komen. En ze beuken ook rustig iedereen omver als je net even in de weg staat. Nee, ik heb niks met Duitsers. Ik heb eens in een Duitse schoenenwinkel heel lang in m'n beste handen- en voetenduits geprobeerd te communiceren met een verkoopster, ze had me best direct kunnen wijzen op de Nederlandse verkoopster die daar werkte.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat, Duitsers? Valt mee, ik vind het een uitermate vriendelijk volk!
Ja, maar dat doet er niets aan af dat het een vriendelijk volk isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gyros met vernkloten met walgelijk vies zuurkool is echt heel raar IMO
Een stuk vlees? Had ik dat beter kunnen zeggen?? Het was eens niet dubbelzinng bedoeldquote:
Schone schijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet er niets aan af dat het een vriendelijk volk is
Valt hier reuze mee! Het stikt hier sowieso van de Duitsers, net als dat het over de grens stikt van de Nederlanders. Gaat allemaal prima, ik kan me aardig redden met NederDuitsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze weigeren ook maar een woord Nederlands te spreken als ze in Nederland komen, maar andersom worden wij geacht Duits te praten als we in Duitsland komen. En ze beuken ook rustig iedereen omver als je net even in de weg staat. Nee, ik heb niks met Duitsers. Ik heb eens in een Duitse schoenenwinkel heel lang in m'n beste handen- en voetenduits geprobeerd te communiceren met een verkoopster, ze had me best direct kunnen wijzen op de Nederlandse verkoopster die daar werkte.
Geiles scheinschen von michquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt hier reuze mee! Het stikt hier sowieso van de Duitsers, net als dat het over de grens stikt van de Nederlanders. Gaat allemaal prima, ik kan me aardig redden met NederDuits
Kinder Buenoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zin in iets lekkers. zal ik een zak chips of een zak nootjes opentrekken, een kinderbueno verorberen of naar de Weaze gaan?
Een Tokoman broodje in de magnetron 14,gifquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zin in iets lekkers. zal ik een zak chips of een zak nootjes opentrekken, een kinderbueno verorberen of naar de Weaze gaan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
het beste dat Duitsland imho te bieden heeft is Curryworst. zo'n braadworst die verzuipt in curry. heerlijk
Komt hij weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
![]()
Onderweg naar wintersport altijd OMNOMNOM
dat is 1 stem.quote:
dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een Tokoman broodje in de magnetron 14,gif
ja, jij hebt wel trek in zo'n lekkere, van de saus druipende worst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
![]()
Onderweg naar wintersport altijd OMNOMNOM
Altijd Kinder Bueno kiezen als je dat hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is 1 stem.
[..]
dat heb ik niet.
KinderBueno dus
ik heb er 2. wil iemand de andere? een vrouwspersoon mag deze vanavond komen halen, een vent heeft pech
Ganz geil!! Nichts gegen deinen Bruder sagen, sonst ist er wütendquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb er 2. wil iemand de andere? een vrouwspersoon mag deze vanavond komen halen, een vent heeft pech
Ach, das kannst mir nichts scheilen neh!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ganz geil!! Nichts gegen deinen Bruder sagen, sonst ist er wütend
hoe kom je aan mijn weekendfoto???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een man + een vrouw ook goed?
nou, dan krijg je niets. ondankbaar krengquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd Kinder Bueno kiezen als je dat hebtEn ik heb er zelf nog 4
wil je ook Treets? en gebruik je nog Jif om je plee te schrobben?quote:
Aber man bekommt keinen Streit mit ihm? Ich weiß nicht auf meinem Gewissen wollen ...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach, das kannst mir nichts scheilen neh!
Herr Luxen ist sehr begriffvoll. Und er must nicht zeikenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Aber man bekommt keinen Streit mit ihm? Ich weiß nicht auf meinem Gewissen wollen ...
Okay, scheiß drauf, ficken!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Herr Luxen ist sehr begriffvoll. Und er must nicht zeiken
Sorry, hier en daar een steenkoolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Zit is eens niet zo te patsen met je duitse taal, nepmof
nu al de beste post van t jaarquote:
half 12 in de ochtendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
zeg EvertJan, zit je al klaar met je banaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |