Barb Wire de cult film met Pamelaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
Gun - Word Up![]()
wow, wat een heerlijk cover vind ik dit.
baas! wist je dit echt? coolquote:
dus....twitter:
wat heb jij op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
IK KAN AARDAPPELEN PUREREN
IK KAN DE TWIST DOEN
VERTEL ME ZUIGELING
VIND JE HET ZO LEUK?
wat een idiote tekst eigenlijk. een soort Blof, maar dan hilarischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
IK KAN AARDAPPELEN PUREREN
IK KAN DE TWIST DOEN
VERTEL ME ZUIGELING
VIND JE HET ZO LEUK?
mestbroekquote:
Lekker!quote:
Wat, dat je met de bus reist?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Er praatte vandaag een lekkere studente tegen me in de bus, dat ik dat nog mee mag maken...
Gebeurt mij zo vaak, maar ik kan/wil er niks meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Er praatte vandaag een lekkere studente tegen me in de bus, dat ik dat nog mee mag maken...
Scherp!quote:
en toch vind ik This is how you remind me een lekker nummerquote:
gebatst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, dat ik meer dan 10 zinnen converseerde met een vrouwpersoon...quote:
stuur maar door!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt mij zo vaak, maar ik kan/wil er niks mee
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch vind ik This is how you remind me een lekker nummer
[..]
gebatst?
ow god....quote:
fijnquote:
ja, ik heb een naam hoog te houden....quote:
Goed Spulquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker!
ik trek straks deze open
[ afbeelding ]
zeker, en er zit ook nog eens 75 cl in de fles, dus ik ben wel even zoetquote:
Kan me tot nu toe nog niet zoveel boeien, maar ik laat me ook erg afleiden op het moment...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het best een leuke EW
ow, is dat dit m83? ben benieuwd
ik vind het wel een lekker nummer, maar al diequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan me tot nu toe nog niet zoveel boeien, maar ik laat me ook erg afleiden op het moment...
En ja, ik vind het een topnummer
Eerste nummer waarmee ik dit nieuwe jaar ben in gegaanquote:
Vuurwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerste nummer waarmee ik dit nieuwe jaar ben in gegaan![]()
Alleen een beetje faal dat het vuurwerk voor het aftellen starttequote:
ff naar de kijkshop johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dus... tot zover de tweede livecam. De ander is reeds 2-3 weken in reparatie, dus nu is er NIETS meer om bandjes te filmen.
2-3 weken? Wat een pruts service krijgen jullie dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Dus... tot zover de tweede livecam. De ander is reeds 2-3 weken in reparatie, dus nu is er NIETS meer om bandjes te filmen.
Hammertimequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
Draaiden ze maar een klein stukje van Jan Hammer... Hammer hoor!
Okee. Grolsch beugel time danquote:
Veel plezier daarmee, ik hou het bij een sapjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. Grolsch beugel time dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, een half uurtje vroeger dan maar
?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:32 schreef CindieY het volgende:
Vooruit, een half uurtje vroeger dan maar
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komenquote:
Misschien ooit eens, ik vind series en films over het algemeen niet zoveel aan om alleen te kijken... Geen rust in de kontquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komen
Anyway, mensen, ga alsjeblieft op zoek naar de BBC serie Sherlock Holmes, want die is fucking episch en Briljant met een hoofdletter BExtragratis tip van de dag
Mwoah, ik wil ook wel weer eens iets samen met iemand kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ooit eens, ik vind series en films over het algemeen niet zoveel aan om alleen te kijken... Geen rust in de kont
Schat, ik heb seizoen 1 en 2 in 720p op mijn pc staan. Nu nog er naar kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat ik tegen tienen terug zou komen
Anyway, mensen, ga alsjeblieft op zoek naar de BBC serie Sherlock Holmes, want die is fucking episch en Briljant met een hoofdletter BExtragratis tip van de dag
Ja, en aan die rust ontbreekt het mij volledig de laatste maandenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah, ik wil ook wel weer eens iets samen met iemand kijkenmaar 't voordeel van alleen kijken is dat ik 't kan doen wanneer ik daar zin in heb, al klap ik een heel seizoen van een serie er in een dag doorheen, 't kan
Kijken, absofuckingluutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat, ik heb seizoen 1 en 2 in 720p op mijn pc staan. Nu nog er naar kijken
Toffe band!quote:
Verkeerd nummerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
nachtzwemmen! dat kon in eeen aantal openluchtzwembaden gisteren. toch? of is dat allemaal afgelast door het "noodweer"?
Ik mag toch hopen van wel, met onweer in een zwembad is niet zo goed, gok ik zomaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
nachtzwemmen! dat kon in eeen aantal openluchtzwembaden gisteren. toch? of is dat allemaal afgelast door het "noodweer"?
ze stonden eens op werchter en ik ookquote:
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel, met onweer in een zwembad is niet zo goed, gok ik zomaar.
Tof!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze stonden eens op werchter en ik ook
harde puntenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterd
*proest*quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ooit eens met een ijzeren punter midden op een meer gelegen in Giethoorn, motor was stuk. Ik heb nog nooit zo hard gepunterd
oepsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Verkeerd nummer![]()
En geen idee, hier in de buurt niks over gehoord.
Vroeger, lang voordat er buienradar bestond, werden we vaak genoeg last minute uit 't zwembad gekicktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |