Laten we zo zeggen, het land dat nu Syrie heet, heeft maar weinig te maken met het historische construct haha.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:27 schreef Leevancleef het volgende:
Nee. De grenzen van Syrië zijn door de Westerse mogendheden opnieuw getrokken. Dat betekent niet dat Syrië een verzinsel is.
Dat klopt idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, het land dat nu Syrie heet, heeft maar weinig te maken met het historische construct haha.
Wat een grap.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik help het toch hopen van niet.
Rusland en China gaan daar niet mee akkoord en als Rusland + China het tegen de NATO op moeten nemen zou ik niet zo zeker zijn van een overwinning aan onze zijde
Niet zonder zelf te overleven, MAD.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat een grap.Alleen de VS al hebben een nucleare vermogen om heel Rusland EN China weg te blazen, grappemaker.
Alsof China uberhaupt achter Iran gaat staan als puntje bij paaltje komt. Ze gaan echt niet hun hele economische groei te grabbel gooien door het hele westen tegen zich te laten keren, alleen voor wat olie van Iran. (denk maar niet dat die chinezen verder ook maar iets hebben met die religieuze lui in Iran)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat een grap.Alleen de VS al hebben een nucleare vermogen om heel Rusland EN China weg te blazen, grappemaker.
Desalniettemin biedt het wel ruimte voor zowel Rusland als China om zelf eens een expeditie ergens op de wereld te kunnen ondernemen. Vooral China heeft daar wel oren naar in de eigen regio.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsof China uberhaupt achter Iran gaat staan als puntje bij paaltje komt. Ze gaan echt niet hun hele economische groei te grabbel gooien door het hele westen tegen zich te laten keren, alleen voor wat olie van Iran. (denk maar niet dat die chinezen verder ook maar iets hebben met die religieuze lui in Iran)
China weet ik niet. Poetin vindt het wel belangrijk om wat Iran, Syrië en andere landen betreft principiëel te zijn, om te laten zien dat hij de druk van het Westen kan weerstaan. Dat prestige, die macht, dat is een belangrijke reden voor Russen om pro-Poetin te zijn, en dus is het belangrijk dat Poetin zich als leider van een grootmacht profileert en de indruk wekt dat de Iraniërs en Syriërs afhankelijk zijn van zijn goodwill.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Alsof China uberhaupt achter Iran gaat staan als puntje bij paaltje komt. Ze gaan echt niet hun hele economische groei te grabbel gooien door het hele westen tegen zich te laten keren, alleen voor wat olie van Iran. (denk maar niet dat die chinezen verder ook maar iets hebben met die religieuze lui in Iran)
Dus de politie mag ook een bazooka op jouw auto afvuren als je in een straat rijdt dat verboden is voor autoverkeer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dat is een vliegtuig wat zich binnen hun luchtruim bevind en daar geen toestemming voor heeft uit de lucht schieten. Daar hebben ze alle recht toe.
Slechtste vergelijking ooit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus de politie mag ook een bazooka op jouw auto afvuren als je in een straat rijdt dat verboden is voor autoverkeer?
Ik denk niet dat er hier echt oorlog om komt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:33 schreef Automatisch het volgende:
Erdogan: We zullen alles doen, wat nodig is
Het is onmogelijk om te negeren dat een Turks gevechtsvliegtuig is neergeschoten door het Syrische regime. Dat zei de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan vanmorgen op de staatstelevisie. 'We zullen alles doen, wat nodig is', aldus de president.
http://www.volkskrant.nl/(...)tuig-neerhaalt.dhtml
Ben benieuwd, we zullen zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:09 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier echt oorlog om komt.
Wil je even bewijs leveren dat het vliegtuig boven grondgebied van Syrië vloog? Ik neem aan dat je dat constant in de houden hield met je privé satellieten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Erdogan, met een gevechtsvliegtuig boven een ander land vliegen en dan gaan janken dat je uit de lucht geschoten wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |