abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113319591
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ehhh, volgens mij vliegen de Russen altijd strak langs de grens op, maar gaan ze er net niet over.
Dreigend? Misschien. Maar dit is toch echt anders, lekker fototjes maken om door te kunnen spelen naar het Moslim Broederschap boven andermans land is wat anders dan standaard patrouille.
Nee hoor, er vliegen geregeld Russische TU-95 Bear bommenwerpers boven NL, die worden dan weer onderschept door F16's.

pi_113319786
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Heb je het nou gelezen of niet? Hezbollah voerde de gewapende aanvallen op en bracht Israel daarmee in verlegenheid, omdat zij een elite leger zouden hebben. En toen zijn ze binnen een dag weggerend.
Volgens mij heb ik het keurig gelezen, als jij het zou lezen, dan zie je dat de aanname die jij doet er helemaal niet staat haha.

1998 April - Israel's inner cabinet votes to accept UN Security Council Resolution 425 of 1978 if Lebanon guarantees the security of Israel's northern border. Both Lebanon and Syria reject this condition.

2000 March - Israeli cabinet votes for the unilateral withdrawal of Israeli troops from southern Lebanon by July 2000.

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-14649284

Voortaan beter lezen ja.

quote:
Ik weet niet, misschien heb je het stukje gemist waar Moebarak al sinds 1981 aan de macht is en hij het voor het zeggen heeft. Maar waar stoppen ze ook alweer niet mee?
En Hamas heeft Gaza? _O- Hamas is een Palestijns verzetbeweging, zij willen Palestina terug, geen stukje grond ter grootte van Flevoland waar 1,5 miljoen mensen wonen.
Zoals ik al zei ging het hier over de Islamitische bewegingen binnen Egypte, misschien dat je het gemist hebt maar ook bijvoorbeeld al-Zawahiri zat bij het Moslim Broederschap.
Mubarak zijn regime was geen Moslim Broederschap maar heeft wel altijd onder druk gestaan daarvan, nu Morsi heeft gewonnen, kan het nog zeer spannend worden.

Hamas is een Palestijnse terreurorganisatie en als je het vergeten bent dat zij in Gaza regeren heeft vooral te maken met twisten met Fatah namelijk.

[..]

quote:
Wat wil je precies dat ik je laat zien, de clusterbommen zelf? De VN heeft meerdere keren gezegd "Foei Israel, mag niet".
Nee hoor, de Arabische landen binnen de VN hebben dat voornamelijk gezegd, of Islamitische of andere antizionistische landen. Ik kijk liever naar de landen die echt weten wat beschaving is.
pi_113320085
quote:
11s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ook voor Turkse vliegtuigen??
:D
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113320443
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef DeParo het volgende:

Volgens mij heb ik het keurig gelezen, als jij het zou lezen, dan zie je dat de aanname die jij doet er helemaal niet staat haha.

1998 April - Israel's inner cabinet votes to accept UN Security Council Resolution 425 of 1978 if Lebanon guarantees the security of Israel's northern border. Both Lebanon and Syria reject this condition.

2000 March - Israeli cabinet votes for the unilateral withdrawal of Israeli troops from southern Lebanon by July 2000.
Waarom ben jij nou zo koppig?
In Juni zeiden ze op een dag "Wij gaan weg, doei!". En de volgende dag waren ze weg. Dat nadat de weken daarvoor de IDF, 1 van de sterkste legers van de wereld, constant gepwnd werd door Hezbollah.

quote:
Zoals ik al zei ging het hier over de Islamitische bewegingen binnen Egypte, misschien dat je het gemist hebt maar ook bijvoorbeeld al-Zawahiri zat bij het Moslim Broederschap.
Mubarak zijn regime was geen Moslim Broederschap maar heeft wel altijd onder druk gestaan daarvan, nu Morsi heeft gewonnen, kan het nog zeer spannend worden.
Dat gaan we nogmaals proberen. Hoe heeft Israel last gehad van Al-Zawahiri? Ze hebben helemaal niks gedaan tegen Israel. Al-Zawahiri en zijn groepje ongeregeld pleegden alleen maar aanslagen op onschuldige burgers in Irak. Hij had helemaal niks met Israel te maken en had constant commentaar op Hezbollah.[/quote]
quote:
Hamas is een Palestijnse terreurorganisatie en als je het vergeten bent dat zij in Gaza regeren heeft vooral te maken met twisten met Fatah namelijk.
Leuk, verandert niks aan de zaak. Hamas wil Palestina terug. Heel Palestina. Niet Gaza, maar heel Palestina.

quote:
Nee hoor, de Arabische landen binnen de VN hebben dat voornamelijk gezegd, of Islamitische of andere antizionistische landen. Ik kijk liever naar de landen die echt weten wat beschaving is.
*Zucht*

IDF commander, en nee hij is geen Arabisch, Islamitisch of Antizionistisch land.
http://www.haaretz.com/ne(...)-in-lebanon-1.197099

UN denounces Israel Cluster bombs
http://news.bbc.co.uk/2/hi/5299938.stm

UN en Human Rights Watch over Phosphorus
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7831424.stm

Israel zelf blaimt 2 soldaten
http://www.csmonitor.com/(...)a-exceeded-authority
pi_113320804
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom ben jij nou zo koppig?
In Juni zeiden ze op een dag "Wij gaan weg, doei!". En de volgende dag waren ze weg. Dat nadat de weken daarvoor de IDF, 1 van de sterkste legers van de wereld, constant gepwnd werd door Hezbollah.
Ik denk toch echt dat menig soldaat die dag teruggetrokken werd nauwelijks had gehoord van Hezbollah dus dat is duidelijk niet het geval wat je zegt, misschien kan je een voorbeeld noemen, waar het IDF dan zogenaamd gepowned werd he.
[..]

quote:
Dat gaan we nogmaals proberen. Hoe heeft Israel last gehad van Al-Zawahiri? Ze hebben helemaal niks gedaan tegen Israel. Al-Zawahiri en zijn groepje ongeregeld pleegden alleen maar aanslagen op onschuldige burgers in Irak. Hij had helemaal niks met Israel te maken en had constant commentaar op Hezbollah.
Weet jij wel wie Al-Zawahiri is?

[..]

quote:
Leuk, verandert niks aan de zaak. Hamas wil Palestina terug. Heel Palestina. Niet Gaza, maar heel Palestina.
Dat zou dan de vernietiging van de Joodse staat betekenen als ze hun versie van Palestina willen.
Lijkt me niet prettig om eerlijk te zijn.

[..]

quote:
*Zucht*

IDF commander, en nee hij is geen Arabisch, Islamitisch of Antizionistisch land.
http://www.haaretz.com/ne(...)-in-lebanon-1.197099

UN denounces Israel Cluster bombs
http://news.bbc.co.uk/2/hi/5299938.stm

UN en Human Rights Watch over Phosphorus
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7831424.stm

Israel zelf blaimt 2 soldaten
http://www.csmonitor.com/(...)a-exceeded-authority

Ik kan rustig herhalen wat ik eerder schreef.

Dit past prima in de antizionistische lijn die de VN heeft moeten voeren onder druk van dus.
pi_113321020
quote:
In July 1999, Ehud Barak became Israel's Prime Minister, promising Israel would unilaterally withdraw to the international border by July 2000. Prior to his actions, many believed that Israel would only withdraw from South Lebanon upon reaching an agreement with Syria.
Niet lullen dat Hezbollah hun terugtocht forceerde. Die was al een jaar eerder aangekondigd. Dat Hezbollah in de weken daarvoor de IDF en de SLA aanviel was gewoon een propagandastunt om later te kunnen zeggen dat zij ze hebben verjaagd.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:35:46 #282
93664 waht
Mushir
pi_113321074
Peunage snapt echt de ballen van allerlei overkoepelende thema's.

Dat Israël is teruggetrokken uit Libanon komt doordat het Israëlische volk een enkel slachtoffer aan eigen zijde al te veel is gaan vinden. Hezbollah hoefde amper wat te doen om hun kutlandje terug te krijgen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:36:31 #283
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_113321105
Zullen we ontopic gaan?
pi_113321152
Turkije is dus toch naar de Navo gestapt.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:37:56 #285
93664 waht
Mushir
pi_113321164
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:36 schreef Nibb-it het volgende:
Zullen we ontopic gaan?
Ok. :@
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:44:43 #286
365082 IPA35
Patriarch
pi_113321445
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nee hoor, er vliegen geregeld Russische TU-95 Bear bommenwerpers boven NL, die worden dan weer onderschept door F16's.

Goh, ´boven de noordzee´. Niet boven Nederland zoals de sensationele titel aan doet denken, als er echt een Bear boven NL zou vliegen dan heb je een diplomatiek probleem van heb ik jou daar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_113321534
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat menig soldaat die dag teruggetrokken werd nauwelijks had gehoord van Hezbollah dus dat is duidelijk niet het geval wat je zegt, misschien kan je een voorbeeld noemen, waar het IDF dan zogenaamd gepowned werd he.
"On September 5, 1997, the unit suffered a major blow during a raid in Lebanon. A number of Shayetet 13 commandos landed on Lebanon's coast, south of Sidon between the towns of Loubieh and Ansariya. Speculataion about their mission was that they were trying to assassinate a senior Shia Muslim cleric of the Hezbollah movement. They landed in the dark early hours of that Friday and started moving inland. The army said the force had been "on its way to its mission" when it was struck by a powerful explosive device and came under fire from Hezbollah.[9] The clash took place outside a 15-km deep security zone which Israel occupied in south Lebanon. The force's commander, Joseph Korakin, was killed in the first burst of fire. Israel immediately dispatched a rescue team in a giant CH-53 helicopter. A rescue force of helicopters and naval ships arrived, joining in a battle that lasted until dawn as the rescuers evacuated the dead. Mortar shells exploded nearby and shrapnel hit the CH-53, but it was able to take-off. In total 12 Israeli soldiers of Shayetet 13 were killed including their commander and an unknown number of injured.The unfound remains of the Israeli soldiers were returned to Israel on June 25, 1998 in a prisoner exchange deal. After 14 years the hezbollah organization revealed that they knew the position of the commandos in advance thanks to the interception of video footage broadcast by Israeli spy UAVs that were hovering over the area in the days before the mission"

quote:
Weet jij wel wie Al-Zawahiri is?
Ik ging ervan uit dat jij Ayman Alzawahiri bedoelt? Of is er een andere waar ik niks van afweet?

quote:
Dat zou dan de vernietiging van de Joodse staat betekenen als ze hun versie van Palestina willen.
Lijkt me niet prettig om eerlijk te zijn.
Dat lijkt jou niet prettig, mij ook niet. Maar de situatie is daar niet heel erg prettig verlopen voor de Arabieren, mee eens?

quote:
Ik kan rustig herhalen wat ik eerder schreef.

Dit past prima in de antizionistische lijn die de VN heeft moeten voeren onder druk van dus.
Dan herhaal je dat lekker. De VN staat voor 'Verenigde Naties'. Leden mogen voor zichzelf praten, maar niet als VN. Negeer je de bronnen die ik heb gegeven? Prima. Maar dan is deze discussie niks meer waard.
pi_113322656
Ik verplaats mijn antwoord naar het Israel-topic want offtopic hier.
pi_113322789
Op nl 2 zie je nu waarom de islam faalt en het westen roeleert
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113322870
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Goh, ´boven de noordzee´. Niet boven Nederland zoals de sensationele titel aan doet denken, als er echt een Bear boven NL zou vliegen dan heb je een diplomatiek probleem van heb ik jou daar.
Territoriale wateren. 20-30 km van de kust. Zo'n Bear kan kruisraketten met kernkoppen vervoeren, dus dit afdoen als sensatie is onzin.
pi_113322980
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Territoriale wateren. 20-30 km van de kust. Zo'n Bear kan kruisraketten met kernkoppen vervoeren, dus dit afdoen als sensatie is onzin.
Je verhaal klopt , zo testen de Russen de opmerkzaamheid en de snelheid van de NAVO luchtverdediging uit.
Een heel normaal verschijnsel dat nog stamt uit de koude oorlog en wat de NAVO ook bij het Warschaupact deed.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_113323246
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Op nl 2 zie je nu waarom de islam faalt en het westen roeleert
De Britten stelden volgens mij dat het de schuld van het Kremlin was terwijl ze hun eigen resten thee nog van de vloer aan het poetsen waren in Jeruzalem en Tel Aviv.
pi_113323936
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Britten stelden volgens mij dat het de schuld van het Kremlin was terwijl ze hun eigen resten thee nog van de vloer aan het poetsen waren in Jeruzalem en Tel Aviv.
Wat?
pi_113323967
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een doodnormale vrachtwagen kan dat ook.
pi_113324305
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een doodnormale vrachtwagen kan dat ook.
Nee, die zinken in de noordzee.
  zondag 24 juni 2012 @ 19:01:42 #296
365082 IPA35
Patriarch
pi_113324558
Rondvliegen met Tu-95's is normaal, net als al die onderzeeërs vol met ICBM's die nu overal ter wereld ronddobberen. Alleen die zien je niet.

Alleen vliegen zij, itt de Turken, niet over andermans gebieden.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_113324634
Dus wel. Alleen schiet men ze niet zonder waarschuwing uit de lucht.
pi_113324682
Zijn er mensen die trouwens het Turkse nieuws volgen, is het daar nog een beetje een rel of is het niet meer dan een kranten artikeltje op pagina 10?
pi_113324801
Erdogan heeft vandaag gesprekken gevoerd met alle Turkse oppositieleiders ;)

www.hurriyet.com.tr
www.milliyet.com.tr
www.sabah.com.tr
www.gazetevatan.com
  zondag 24 juni 2012 @ 19:07:15 #300
104871 remlof
Europees federalist
pi_113324802
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, die zinken in de noordzee.