Eens met Piyequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
Frappant inderdaad, maar niet per sé klachtwaardig toch?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Lekker toch als je 'm daar tussenuit mag vissen??
Owwwwww....... dat mag jij natuurlijk niet, vandaar de klacht.
Alsof jij dat wel mag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Een echte slet stopt het er gewoon van onder inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten het toch ergens kwijt als ze alleen een rokje aanhebben oid?.
gebeurt al eeuwen tsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef JustRob het volgende:
Kijk, dat meiden verslaafd zijn aan Blackberry's, dat begrijp ik.
Maar waarom moeten ze dat ding altijd tussen hun tieten bewaren? Net ook weer, zit er zo'n chick tegen over me, ja hoor even Blackberry tussen d'r boobs.
Klacht: Meiden gebruiken bh als opslagplaats
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof die BB krengen tegen vocht kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een echte slet stopt het er gewoon van onder in
kan je ook tussen die tieten planten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:44 schreef JustRob het volgende:
Ik vind het gewoon irritant want dan zit je weer met een harde en je kan er niks mee
quote:
Je krijgt al een harde plasser als een meisje der telefoon opbergt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:44 schreef JustRob het volgende:
Ik vind het gewoon irritant want dan zit je weer met een harde en je kan er niks mee
Dit is wel waar trouwens, maar wij krijgen dan weer teelbalkanker omdat we die telefoons in onze broekzak stoppen.quote:
Dat is wel wachten tot die eruit vliegt bij het juichen natuurlijk.quote:
dit dus. Derhalve is TS zijn klacht onterecht, boobiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is wel waar trouwens, maar wij krijgen dan weer teelbalkanker omdat we die telefoons in onze broekzak stoppen.
Daar kun je er wel meer tussen kwijt.quote:
Béééééééhhhh......quote:
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?quote:
dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Béééééééhhhh......
Ze lijkt op een mekkerende geit zo.
iphone / android discussie inboundquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt nog nooit gezienal ga ik meer met types om die iPhone rollen en geen BB
iPhone is elite
http://hahgay.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Béééééééhhhh......
Ze lijkt op een mekkerende geit zo.
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?
grote tietenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken ook zo iemand die alles in d'r tieten stopt en het dan vervolgens niet terug kan vinden.
Aha goed zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per week
en op mn iPod staat de wifi altijd uit
Misschien een idee om een persoonlijke tietengraaier in te huren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken ook zo iemand die alles in d'r tieten stopt en het dan vervolgens niet terug kan vinden.
Gebrek aan andere plekken, leuke strakke broeken waar echt niets meer bijpast e.d.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef JustRob het volgende:
Kijk, dat meiden verslaafd zijn aan Blackberry's, dat begrijp ik.
Maar waarom moeten ze dat ding altijd tussen hun tieten bewaren? Net ook weer, zit er zo'n chick tegen over me, ja hoor even Blackberry tussen d'r boobs.
Klacht: Meiden gebruiken bh als opslagplaats
"ik wil je wel helpen met zoeken"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me dan serieus af wat je met een mobiele telefoon doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per week
en op mn iPod staat de wifi altijd uit
niet veel eigenlijk, ben niet vriendenloos of zo, maar ik mail gwn wat vaker en praat met mn makkers face to face weet jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan serieus af wat je met een mobiele telefoon doet.
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Catch22- het volgende:
doen veel meiden inderdaad. Ken er 2 die hun iPhone mee hebben verneukt (touchscreen kapot)
Laat deze shit een les zijn
Nice.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Catch22- het volgende:
doen veel meiden inderdaad. Ken er 2 die hun iPhone mee hebben verneukt (touchscreen kapot)
Laat deze shit een les zijn
Warmte en zweetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?
tepels als slagtanden joh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?
Die heeft ze al (vriendje).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef Piye het volgende:
Misschien een idee om een persoonlijke tietengraaier in te huren?
Inderdaad, dit soort chicks willen gewoon dat je naar hun tieten kijkt. Fijn toch als dat mag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, dit soort chicks willen gewoon dat je naar hun tieten kijkt. Fijn toch als dat mag?
Niet je BB in je onderbroek dragenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?
'My eyes are up here ^'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]ook van die lappen tekst op shirtjes zijn ok
.
JUICY op hun billen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]ook van die lappen tekst op shirtjes zijn ok
.
Mijn onderbroek is een bb.quote:
Ik ook maar dan wil ik graag weten of ze thuis zijn en dan bel ik ze eerst altijd even.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, ben niet vriendenloos of zo, maar ik mail gwn wat vaker en praat met mn makkers face to face weet je
quote:
Jij hebt zo'n oude kuttelefoon manquote:
I know, I already made my choicequote:
Nee ik heb een oldskool bazentelefoon. Van toen telefoons nog telefoons waren.quote:
ja dat doe ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wil ik graag weten of ze thuis zijn en dan bel ik ze eerst altijd even.
Dat is pertinent onwaar, jij liet hem 10x vallen en geen krasje. Kut telefoon dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik heb een oldskool bazentelefoon. Van toen telefoons nog telefoons waren.
nokia 3310 je weetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed? Check edit, ik heb hem zelfs in het water laten vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is pertinent onwaar, jij liet hem 10x vallen en geen krasje. Kut telefoon dus
Nee niet zo oldskool.quote:
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Edit: Laatst nog in het water laten pleuren en hij doet het nog steeds. Take that "smart"phones.![]()
Ja, want Meloewa is een elite.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt nog nooit gezienal ga ik meer met types om die iPhone rollen en geen BB
iPhone is elite
Mijn telefoon is samen met mij te water gegaan, toen ik van mijn paard viel in de waterbak.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).
Wel zo handig aangezien ik dat ding voor noodgevallen heb, vooral wanneer ik buiten ga rijden met het paard, zo lullig als je van je paard afstuiterd, je been breekt en je foon stuk is
Zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook, kan onder water, kan hel harde schokken hebben(er is een keer een auto overheen gereden, je merkt er niets van, ziet het niet eens).
Wel zo handig aangezien ik dat ding voor noodgevallen heb, vooral wanneer ik buiten ga rijden met het paard, zo lullig als je van je paard afstuiterd, je been breekt en je foon stuk is
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja, want Meloewa is een elite.
BB hebben ook gewoon veel mensen zakelijk, van hun werk. BIj mij op het werk hebben ook alle private bankers een blackberry. Wel zo handig.
Of ze willen aandacht op hun tieten vestigen, of ze weten gewoon geen betere bewaarplek. Dat laatste komt nogal eens voor met al die skinnyjeans en rokjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?
Het is wel een speciaal schokbestendig ding, kan er niet mee internetten ofzo, maar wel de gewone dingen(bellen, sms).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo.Ik denk niet dat de mijne dat zou kunnen hebben.
Meestal als ik hem laat vallen als ik op die fiets zit dan ligt de batterij eruit.
Alleen hij doet het altijd nog.
Hun hoezo typ jij tekst bij mijn postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:09 schreef JustRob het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze dat ding tussen hun tieten bewaren?
Obvious neptieten, maargoed.quote:
Vind ik welquote:
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Obvious neptieten, maargoed.
Wel jammer.
Ja en terecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds mannen in 2012 die daar moeite mee hebben?
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?quote:
Ik ben je hun nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hun hoezo typ jij tekst bij mijn post
Veelal omdat ze geen broekzakken hebben en dat ding toch ergens moeten stoppen. En omdat het geil is, ze weten dat wij het geil vinden dus deponeren ze peuken en/of telefoons maar daar. Beetje jongens ophitsen, vervelende wijven zijn het ook, naderhand niets doen natuurlijk, alleen ophitsne.
niks mis met neptieten johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Obvious neptieten, maargoed.
Wel jammer.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
mijn 1e vriendin had neptieten en daar had ik bijna kinderen mee gekregenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
Dat is echt weer iets voor een vrouw om te denken dat dat doodnormaal isquote:
is helemaal niet raarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
In openbaar ga je toch niet een telefoon tussen je tieten stoppen, wat is dat voor iets raars.
Ja, ik, oprotten met die neptieten. Mijn vriendin heeft naturel (prima grootte), mocht ik een tietloos wijf hebben die een borstvergroting zou willen doen, dan flikkert ze maar op. Ook nog eisen dat ik dat dan zeker moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oke dan heb ik niets gezegd.quote:
Ik zeg nergens dat ik het normaal vindquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:22 schreef JustRob het volgende:
[..]
Dat is echt weer iets voor een vrouw om te denken dat dat doodnormaal is
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
In openbaar ga je toch niet een telefoon tussen je tieten stoppen, wat is dat voor iets raars.
Nood breekt wetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:25 schreef Meloewa het volgende:
Niet fijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
Nou het is nu makkelijker praten natuurlijk, maar ik vind dat je bepaalde imperfecties gewoon moet accepteren. Als ik genoeg van iemand hou om kinderen met haar te krijgen dan knap ik heus niet opeens op haar af omdat ze wat minder pronte borsten heeft. Net zoals met rimpels. Die horen er nou eenmaal bij als je ouder wordt hoef je niet gelijk allemaal strak te laten trekken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je vriendin kinderen heeft gekregen en borstvoeding heeft gegeven heb jij liever 2 van die leeggelopen ballon tieten dan neptieten?
Onzin, tussen de tieten wordt vaak genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
Dat inderdaad, wat is er mis met een tasje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:31 schreef ColdShoulder het volgende:
Ik vind het zo oncharmant, neem gewoon een tasje mee
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bestond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
Mannen die met tasjes lopen tijdens het uitgaan bedoel je
wat!?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
ordinair, vooral in volle trein of zo zie het alvoor mequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
Beetje trashy inderdaad. En dan in het openbaar tussen je tieten graaien om die telefoon te vinden
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef OhGawd het volgende:
TS is jaloers dat ze zijn ding nooit tussen hun tieten stoppen.
Eigenlijk belachelijk dat dit niet kan en dat bepaalde groepen het een slechte naam hebben gegeven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ColdShoulder het volgende:
Oh die vuilniszakken bedoel jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:38 schreef ColdShoulder het volgende:
Ja, van die idioten met van die knikkertasjes haha, petje op, broek te laag, v-hals.. van die mooiboys zeg maar
Tja, erg jammer, het is gewoon dat je 9 van de 10 keer van die mooiboys met tasjes van nepmerken ziet lopen en nickelson jassen loopt, die verpesten het dan weer. Heb eerlijk gezegd ook nog geen fatsoenlijk uitziende man met een tasje zien lopen :/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat dit niet kan en dat bepaalde groepen het een slechte naam hebben gegeven.
Zeker wanneer ik mij in het buitenland bevind vind ik het erg handig om een tasje te dragen. In Nederland doe ik dit nagenoeg nooit, maar in de zomer zijn er momenten dat ik het wel handig had gevonden.
Ik zie het regelmatig voor me, terechte klacht ook, vaak zijn het van die 10tonners.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ordinair, vooral in volle trein of zo zie het alvoor me![]()
Ja. Dat voelt toch niet lekker man. Dat mensen daar geil van worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles gelijk leeggelopen is? Ik heb liever natuurlijke tieten dan 2 van die strak opgepompte ballonnen. Overigens, neptieten nemen nadat je kinderen hebt gekregen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
ballonnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.
Onzin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Peuken vaak aan de zijkant ja (wordt gewoon geklemd tussen lichaam en bandjes/shirt), telefoons zijn daar te zwaar voor en worden daarom vaak echt tussen de tieten gestopt.
Checkt:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Onzin.
Daartussen blijft het echt niet goed klemmen. Ga eens naar wat strandfeestjes en check die shit zelf eens uit, ouwe.
Dat je geen nee zou zeggen, wil niet gelijk beweren dat je neptieten boven natuurlijke verkiest, dwarrel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja hoor als zij op je af komt zeg je zeker "nee je hebt neptieten"![]()
Ik zou zeggen "draai eens een rondje" en dan die asser checken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
kan ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je geen nee zou zeggen, wil niet gelijk beweren dat je neptieten boven natuurlijke verkiest, dwarrel.
Haha, sorry ik dacht dat t nog kon omdat het geknipt was.. maar excususquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
ik wou net een PR doen, maar netsplitter was me voor
klasse
Slijmbalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
ik wou net een PR doen, maar netsplitter was me voor
klasse
YEAAAAAAAH JERRY JERRYquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef PixieDot het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bestaan der wel bh's voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want jij noemt natuurlijk altijd hardop bij elke (lekkere) chick elk minpunt dat ze heeft?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
Hamsteren!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef rosepetals het volgende:
Ik had van die kleine hamsters en die deed ik altijd in mijn bh, bleven ze lief liggen
Zeker mannelijke hamsters?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef rosepetals het volgende:
Ik had van die kleine hamsters en die deed ik altijd in mijn bh, bleven ze lief liggen
Toevallig welquote:
nee maar ik hoor de hele tijd mensen altijd klagen en zo negatief doen over neptietenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want jij noemt natuurlijk altijd hardop bij elke (lekkere) chick elk minpunt dat ze heeft?
dat doe ik ook inderdaad, soms.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ik doe altijd mijn stijve piemel tussen der pronte tietjes
aan jouw foto te zien doe jij helemaal niemandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op hypothetisch tietneuken, echt wel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
aan jouw foto te zien doe jij helemaal niemandhaters gonna hate papi xx
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwww shit. man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
hm jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:55 schreef vera166 het volgende:
Ik doe mijn mobiel niet in het midden, daar is mn mobiel te breed voor dan lijkt het alsof mn tieten aan de zijkant zitten
Maar richting mn oksel wel, ik draag vaak geen broeken en ik neem geen tassen mee dus ik weet dan niet waar ik mn mobiel moet laten. Als ik er de hele tijd mee in mn hand sta is dat weer achterlijk volgens veel mensen want; LAAT JE MOBIEL EENS MET RUST. nou.
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
[..]
En daarna allemaal posts van meisjes die het er mee oneens zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wist dat deze foto zo komen
Laat dan je tieten ook zienquote:
Kan jij niet ff je cup D flashen?quote:
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.
Heb jij niet eens een BB? Wat ben jij nou voor een mokkel, straks ga je nog zeggen dat je geen uggs draagtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Sophie94 het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg ordinair staan, maar ik heb dan ook geen bb en dan hoor je er natuurlijk niet bij
Goed voor IDH z'n ego deze comments.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.
Helaas, ook geen uggs idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:35 schreef JustRob het volgende:
[..]
Heb jij niet eens een BB? Wat ben jij nou voor een mokkel, straks ga je nog zeggen dat je geen uggs draagt
Behalve je voeten dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Helaas, ook geen uggs idd.![]()
Een mooie hak doet je lichaam veel meer goed dan die overgewaardeerde pantoffels.
Best lachen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarna allemaal posts van meisjes die het er mee oneens zijn
Nee is alleen maar beter. BB'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Sophie94 het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg ordinair staan, maar ik heb dan ook geen bb en dan hoor je er natuurlijk niet bij
Dat dus jaquote:
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.quote:
Die hebben gewoon een vlakke zool en een normale punt. Verder zijn ze redelijk stevig als je eckten Uggs hebt.. neppe Uggs zijn daarentegen slapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.
Overigens denk ik dat uggs ook niet erg bevordelijk zijn voor je voeten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
Jij hoort er niet bijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Helaas, ook geen uggs idd.![]()
Een mooie hak doet je lichaam veel meer goed dan die overgewaardeerde pantoffels.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik geilop tietjes ik wil tietjes voelen en nu ik wil afrtrekken en klaaarkome over tiete
Jij denkt daadwerkelijk dat die louboutin's minder slecht voor je voeten zijn dan uggs? Want doorgaans zijn pantoffels ook veel slechter voor je voeten dan hakken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Louboutin´s lopen echt heerlijk, mij hoor je niet klagen.
Overigens denk ik dat uggs ook niet erg bevordelijk zijn voor je voeten.
quote:
Nee, dat heb ik toch niet gezegd. Ik vind Louboutin´s echt heel fijn lopen voor een hak. Echter zal het idd niet goed zijn voor de voet maar ik heb er gelukkig nog geen last van ondervonden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat die louboutin's minder slecht voor je voeten zijn dan uggs? Want doorgaans zijn pantoffels ook veel slechter voor je voeten dan hakken?
Dit soort foto's!!!!quote:
Ah, FoBo gecheckt; verrassend genoeg een foto aanwezig. Eindelijk een hoofd bij de 'altijd nuchtere' id_do_her, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Slaap zacht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ah, FoBo gecheckt; verrassend genoeg een foto aanwezig. Eindelijk een hoofd bij de 'altijd nuchtere' id_do_her, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |