Slijmbalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:20 schreef gogosweden het volgende:
ik wou net een PR doen, maar netsplitter was me voor
klasse
YEAAAAAAAH JERRY JERRYquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:28 schreef PixieDot het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bestaan der wel bh's voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want jij noemt natuurlijk altijd hardop bij elke (lekkere) chick elk minpunt dat ze heeft?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja hoor als zij op je af komt zeg je zeker "nee je hebt neptieten"![]()
Hamsteren!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef rosepetals het volgende:
Ik had van die kleine hamsters en die deed ik altijd in mijn bh, bleven ze lief liggen
Zeker mannelijke hamsters?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef rosepetals het volgende:
Ik had van die kleine hamsters en die deed ik altijd in mijn bh, bleven ze lief liggen
Toevallig welquote:
nee maar ik hoor de hele tijd mensen altijd klagen en zo negatief doen over neptietenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want jij noemt natuurlijk altijd hardop bij elke (lekkere) chick elk minpunt dat ze heeft?
dat doe ik ook inderdaad, soms.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:30 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat niemand in dit topic buiten komt.
Geen enkele chimeid stopt die bb en pakje sigaretten namelijk tussen hun tieten, ze stoppen m aan de zijkant
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:44 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ik doe altijd mijn stijve piemel tussen der pronte tietjes
aan jouw foto te zien doe jij helemaal niemandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op hypothetisch tietneuken, echt wel.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
aan jouw foto te zien doe jij helemaal niemandhaters gonna hate papi xx
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |