Eens met Piyequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
Frappant inderdaad, maar niet per sé klachtwaardig toch?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Lekker toch als je 'm daar tussenuit mag vissen??
Owwwwww....... dat mag jij natuurlijk niet, vandaar de klacht.
Alsof jij dat wel mag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Een echte slet stopt het er gewoon van onder inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten het toch ergens kwijt als ze alleen een rokje aanhebben oid?.
gebeurt al eeuwen tsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef JustRob het volgende:
Kijk, dat meiden verslaafd zijn aan Blackberry's, dat begrijp ik.
Maar waarom moeten ze dat ding altijd tussen hun tieten bewaren? Net ook weer, zit er zo'n chick tegen over me, ja hoor even Blackberry tussen d'r boobs.
Klacht: Meiden gebruiken bh als opslagplaats
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Netsplitter het volgende:
Alsof die BB krengen tegen vocht kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een echte slet stopt het er gewoon van onder in
kan je ook tussen die tieten planten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:44 schreef JustRob het volgende:
Ik vind het gewoon irritant want dan zit je weer met een harde en je kan er niks mee
quote:
Je krijgt al een harde plasser als een meisje der telefoon opbergt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:44 schreef JustRob het volgende:
Ik vind het gewoon irritant want dan zit je weer met een harde en je kan er niks mee
Dit is wel waar trouwens, maar wij krijgen dan weer teelbalkanker omdat we die telefoons in onze broekzak stoppen.quote:
Dat is wel wachten tot die eruit vliegt bij het juichen natuurlijk.quote:
dit dus. Derhalve is TS zijn klacht onterecht, boobiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is wel waar trouwens, maar wij krijgen dan weer teelbalkanker omdat we die telefoons in onze broekzak stoppen.
Daar kun je er wel meer tussen kwijt.quote:
Béééééééhhhh......quote:
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?quote:
dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Béééééééhhhh......
Ze lijkt op een mekkerende geit zo.
iphone / android discussie inboundquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt nog nooit gezienal ga ik meer met types om die iPhone rollen en geen BB
iPhone is elite
http://hahgay.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Béééééééhhhh......
Ze lijkt op een mekkerende geit zo.
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per weekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?
grote tietenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken ook zo iemand die alles in d'r tieten stopt en het dan vervolgens niet terug kan vinden.
Aha goed zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per week
en op mn iPod staat de wifi altijd uit
Misschien een idee om een persoonlijke tietengraaier in te huren?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken ook zo iemand die alles in d'r tieten stopt en het dan vervolgens niet terug kan vinden.
Gebrek aan andere plekken, leuke strakke broeken waar echt niets meer bijpast e.d.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:40 schreef JustRob het volgende:
Kijk, dat meiden verslaafd zijn aan Blackberry's, dat begrijp ik.
Maar waarom moeten ze dat ding altijd tussen hun tieten bewaren? Net ook weer, zit er zo'n chick tegen over me, ja hoor even Blackberry tussen d'r boobs.
Klacht: Meiden gebruiken bh als opslagplaats
"ik wil je wel helpen met zoeken"quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me dan serieus af wat je met een mobiele telefoon doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
nee ik heb hem gwn niet zo heel vaak bij me, misschien in totaal 2 uurtjes per week
en op mn iPod staat de wifi altijd uit
niet veel eigenlijk, ben niet vriendenloos of zo, maar ik mail gwn wat vaker en praat met mn makkers face to face weet jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan serieus af wat je met een mobiele telefoon doet.
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Catch22- het volgende:
doen veel meiden inderdaad. Ken er 2 die hun iPhone mee hebben verneukt (touchscreen kapot)
Laat deze shit een les zijn
Nice.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef Catch22- het volgende:
doen veel meiden inderdaad. Ken er 2 die hun iPhone mee hebben verneukt (touchscreen kapot)
Laat deze shit een les zijn
Warmte en zweetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?
tepels als slagtanden joh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe gaat dat stuk tussen die zachte stukken vrouwvleesch dan?
Die heeft ze al (vriendje).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef Piye het volgende:
Misschien een idee om een persoonlijke tietengraaier in te huren?
Inderdaad, dit soort chicks willen gewoon dat je naar hun tieten kijkt. Fijn toch als dat mag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:41 schreef Piye het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, dit soort chicks willen gewoon dat je naar hun tieten kijkt. Fijn toch als dat mag?
Niet je BB in je onderbroek dragenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw telefoon dan? Nektas met beschermende loodlaag?
'My eyes are up here ^'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]ook van die lappen tekst op shirtjes zijn ok
.
JUICY op hun billen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]ook van die lappen tekst op shirtjes zijn ok
.
Mijn onderbroek is een bb.quote:
Ik ook maar dan wil ik graag weten of ze thuis zijn en dan bel ik ze eerst altijd even.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
niet veel eigenlijk, ben niet vriendenloos of zo, maar ik mail gwn wat vaker en praat met mn makkers face to face weet je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |