quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
aan jouw foto te zien doe jij helemaal niemandhaters gonna hate papi xx
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwww shit. man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
hm jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:55 schreef vera166 het volgende:
Ik doe mijn mobiel niet in het midden, daar is mn mobiel te breed voor dan lijkt het alsof mn tieten aan de zijkant zitten
Maar richting mn oksel wel, ik draag vaak geen broeken en ik neem geen tassen mee dus ik weet dan niet waar ik mn mobiel moet laten. Als ik er de hele tijd mee in mn hand sta is dat weer achterlijk volgens veel mensen want; LAAT JE MOBIEL EENS MET RUST. nou.
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
[..]
En daarna allemaal posts van meisjes die het er mee oneens zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wist dat deze foto zo komen
Laat dan je tieten ook zienquote:
Kan jij niet ff je cup D flashen?quote:
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkoop vind ik dat. Mensen afkraken aan de hand van de foto in hun fobo en er dan zelf geen hebben.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.
Heb jij niet eens een BB? Wat ben jij nou voor een mokkel, straks ga je nog zeggen dat je geen uggs draagtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Sophie94 het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg ordinair staan, maar ik heb dan ook geen bb en dan hoor je er natuurlijk niet bij
Goed voor IDH z'n ego deze comments.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog eens zwaar onterecht afkraken ook.
Helaas, ook geen uggs idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:35 schreef JustRob het volgende:
[..]
Heb jij niet eens een BB? Wat ben jij nou voor een mokkel, straks ga je nog zeggen dat je geen uggs draagt
Behalve je voeten dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:38 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Helaas, ook geen uggs idd.![]()
Een mooie hak doet je lichaam veel meer goed dan die overgewaardeerde pantoffels.
Best lachen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarna allemaal posts van meisjes die het er mee oneens zijn
Nee is alleen maar beter. BB'squote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:33 schreef Sophie94 het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg ordinair staan, maar ik heb dan ook geen bb en dan hoor je er natuurlijk niet bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |