hijs stiekem best tof jaquote:
Ik heb alleen als ik de hendels over haal van een deur dat hij een kleine framedrop heeft. Verder nog niets mee ge-maakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs stiekem best tof ja
beetje jammer van de bugs:
geen dialog sound als je 5.1 audio hebt, op sommige momenten gigantische framedrops
dat schijnt te maken te hebben met de manier van laden van levels...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb alleen als ik de hendels over haal van een deur dat hij een kleine framedrop heeft. Verder nog niets mee ge-maakt.
vreemd.. ik heb nou niet bepaald last van een slecht systeem zou je zeggen met een 5870 en i7 erachter..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
Nergens last van hier
Ben al bij 3de dimension.
Ja, Waar heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd.. ik heb nou niet bepaald last van een slecht systeem zou je zeggen met een 5870 en i7 erachter..
Donald Duck, altijd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:32 schreef TJV het volgende:
Jongens ik mag kiezen, welke neem ik?
[ afbeelding ]
Ja, ik wist niet dat zo'n klasgenoot van mij PS3 had met FIFA en aangezien FIFA in prijs omlaag is gegaan had ik hem gehaald (aangezien ik hem toen niet gehaald had wegens geld gebrek). 13 haal ik gelijk, maar dat duurt nog wel even hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef TJV het volgende:
Drump waarom haal je nu nog FIFA 12? 13 is er bijna.
Zo zit dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:32 schreef TJV het volgende:
Jongens ik mag kiezen, welke neem ik?
[ afbeelding ]
Ah, zal dat spel zondag eens proberenquote:
steam...quote:
Goeie deal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
Het is de Viva geworden. In ruil daarvoor mag ik de komende maand 3x per week bepalen wat we eten.
Beter!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
Het is de Viva geworden. In ruil daarvoor mag ik de komende maand 3x per week bepalen wat we eten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:39 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik kon al geen genoeg krijgen van portal (2x gespeeld).
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
okquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, je had 'uitgespeeld' moeten zeggen
En jij kan het wetenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, je had 'uitgespeeld' moeten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |