wtfquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij klinkt meer als een stripper... gogo.
Hm, nou je het zegt moet ik ook aan die gogo danseresjes denken, al strippen die volgens mij niet of niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA IS DIT WAT IK DENK DAT T IS?!?!?!?!?!?!?! NEVER NEE GOGO SKPE NUquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen hoor...
Ach, zit allemaal in dezelfde beroepsgroep toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, nou je het zegt moet ik ook aan die gogo danseresjes denken, al strippen die volgens mij niet of niet helemaal.
Euh... wat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA IS DIT WAT IK DENK DAT T IS?!?!?!?!?!?!?! NEVER NEE GOGO SKPE NU
Hmmm...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja de laatste vrouw in het topic is sinds gisteravond spoorloos. Vind je het gek?
Dit.. Maar toch vertrouw ik deze nepzweed niet..quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit.. Maar toch vertrouw ik deze nepzweed niet..
hijs stiekem best tof jaquote:
Ik heb alleen als ik de hendels over haal van een deur dat hij een kleine framedrop heeft. Verder nog niets mee ge-maakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs stiekem best tof ja
beetje jammer van de bugs:
geen dialog sound als je 5.1 audio hebt, op sommige momenten gigantische framedrops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |