Google is your friend.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
Wat betekent swag hebben ook maar weer?
Nee fuck dat... de FAMC staat onder mijn leiding... en ik vind dit dikke shit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Klipnap het volgende:
De Facistische Anti Moslim Club doet er alles aan om swag te hebben.
Regel 1: Je hebt een iPhone of BB. Heb je die niet, dan tel je niet mee.
Regel 2: ga niet naar school, anders ben je een mongool.
Regel 3: Sluit een contract met Kyubey
Ok vergeet je niet het formulier aan Nodoka te gevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee fuck dat... de FAMC staat onder mijn leiding... en ik vind dit dikke shit.
Zoiets hebben wij niet nodig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok vergeet je niet het formulier aan Nodoka te geven
Het was eigenlijk de FOK! Anime Muziek Club.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
Waarom eigenlijk de Facistische Anti Moslim Club?
Konden we echt niets beters verzinnen?
Verzin jij dan iets betersquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
Waarom eigenlijk de Facistische Anti Moslim Club?
Konden we echt niets beters verzinnen?
SHiiiit, we moeten natuurlijk wel kunnen marscherenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja anders kunnen we niet optreden.
WAAROM HEB JE HEM NIET INGELEVERD?!!!?!!?!?
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het was eigenlijk de FOK! Anime Muziek Club.
FOK! Anime Mami Club.quote:
Mag ik de führer zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SHiiiit, we moeten natuurlijk wel kunnen marscherenOke ik lever 'm al in!
Het staat in verband met thee..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
FOK! Anime Mami Club.
Hele aparte twist aan het verhaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Qunix het volgende:
APOLLON![]()
![]()
WAT EEN EPISODE
De beste (ja alweer)
Morgen kijken dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Qunix het volgende:
APOLLON![]()
![]()
WAT EEN EPISODE
De beste (ja alweer)
Ik weet er geen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het staat in verband met thee..
Toch maar niet
FOK! Azunyan Mugi Club
JAquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hebben jullie vroeger ook skittles geplant?
i got what le asians gotquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Swag, wat een tyfus woord. Eigenlijk is het ''Something we asians got'', gaan die amerikanen het weer gappen
[..]
JA
Mah niggaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Swag, wat een tyfus woord. Eigenlijk is het ''Something we asians got'', gaan die amerikanen het weer gappen
[..]
JA
uhu... zou iedereen zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef Arashimashou het volgende:
Fuck... robin... per ongeluk gekicked
herkansing van filosofie omdat je een verhaal vergeten was?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
Morgen mijn aller allerlaatste toets (op herkansing na).
Om 10.10 ben ik er vanaf!
Nice!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
Morgen mijn aller allerlaatste toets (op herkansing na).
Om 10.10 ben ik er vanaf!
Nee ik heb allesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
herkansing van filosofie omdat je een verhaal vergeten was?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
Buitenlanders! Buitenlanders op OSU!
Inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef SuperPanda het volgende:
ugh hier kan ik slecht tegen van die meiden die gaan lopen janken dat het uit is en dan de hele tijd tegen je lullen op facebook
Because when you've run out of ways to justify why my points are completely invalid without actually engaging in critical debate about the opinion in question, the obvious response is to jam your fingers in your ears and say 'WHY YOU SO NEGATIVE WAAAH'.quote:
vertel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ze konden mijn grap over Frankrijk en mijn staatsgreep niet waarderen.
Ik zei eerst: "Foreigners, leave please.".quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
vertel.
En je doet nu alsof het grapjes zijnnog wel.
Zaten er buitenlanders in de FOK!room?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zei eerst: "Foreigners, leave please.".
Maar toen gingen ze niet weg.
Daarna zei ik dus: "I'm planning a coup d'etat. Want to help me? Please let France surrender when I declare war.".
Toen gingen er in eens heel veel weg
Oh ja, eerst vroeg ik of ze op Hollande hadden gestemd. Dan werden ze uiteraard gelijk gekicked.
Ja, Arashi had per ongeluk de room opengezet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zaten er buitenlanders in de FOK!room?
Als ik Frans zou zijn dan zou ik voordat ik zelfmoord door schimmelkaas zou plegen op Hollande stemmen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja, eerst vroeg ik of ze op Hollande hadden gestemd. Dan werden ze uiteraard gelijk gekicked.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik Frans zou zijn dan zou ik voordat ik zelfmoord door schimmelkaas zou plegen op Hollande stemmen.
Dat gezegd hebbende Rutte heeft me min of meer overtuigd dat snijden in de overheidsuitgaven de enige manier is om de economie in orde te krijgen met het argument dat de groei dermate geretardeerd is dat zelfs als de overheid zou investeren dat de groei nooit groot genoeg zou zijn om de schulden af te betalen. Dus via een argumentum ad Nederland is kut.
Succes met je 400 bladzijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet morgen een 4,4 halen voor kunstgeschiedenis, anders moet ik een herkansing doen. Ik ga dat nooit redden
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, Arashi had per ongeluk de room opengezet.
Het word een laaaaange nacht, want slapen kan ik nietquote:
Ah de Fransen kijken ook bokunopicoquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Ik weet zeker dat ik een wachtwoord had ingesteld... heb het opgeschreven: bokunopico.
In de laatste OSU! update is het volgens mij mogelijk om het wachtwoord te veranderen zonder een nieuwe server te openen. Misschien dat hij het per ongeluk zo heeft gedaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah de Fransen kijken ook bokunopico
Ik wou net zeggen: als de overheid zou bezuinigen ten tijde van hoogconjunctuur en investeren ten tijde van laagconjunctuur dan zouden er geen hoge pieken noch diepe dalen ontstaan en zou iedereen min of meer niet in pertinente armoede moeten hoeven leven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso moet je de overheid niet als motor van de economie zien. Mensen geven de overheid te veel vertrouwen als het op de economie aankomt. Net als gewone mensen zijn overheden net zo irrationeel. Verschil is dat bij de overheid de samenleving de dupe is. Daarnaast zijn de investeringen minder efficiënt, omdat geld uitgeven van een ander altijd makkelijker is. Hoe stom het ook klinkt, het is wel waar.
Eigenlijk zou bezuinigen in tijden van hoogconjunctuur beter zijn, maar die verantwoordelijkheid durft bijna geen partij te nemen. Dat is een van de redenen dat ik Keynesiaanse economie niet praktisch toepasbaar vind.
Meh... malle fratsen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de laatste OSU! update is het volgens mij mogelijk om het wachtwoord te veranderen zonder een nieuwe server te openen. Misschien dat hij het per ongeluk zo heeft gedaan
Okquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: als de overheid zou bezuinigen ten tijde van hoogconjunctuur en investeren ten tijde van laagconjunctuur dan zouden er geen hoge pieken noch diepe dalen ontstaan en zou iedereen min of meer niet in pertinente armoede moeten hoeven leven.
Dat was althans de les die we geleerd hadden na de grote depressie, volgens mijn economieboeken althans ik heb een beetje het idee dat de 'we' die de les geleerd heeft al veilig verscheept zijn naar 's lands urnen, kerkhoven en erger nog bejaardentehuizen.
Jeuj vulgt tuch ook eukoneumie?quote:
Maar jullie vervuilen mijn huisreeks met GTST, OSU en figurine praat. Wat leuk is ensauw maar daar kan ik niet over meepraten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee zo doe je dat niet. Hier:
Zeer interessant, Robert en Repelert... en nu opbokken.
Ach ja, over de grote depressie zijn er zo veel theorieën.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: als de overheid zou bezuinigen ten tijde van hoogconjunctuur en investeren ten tijde van laagconjunctuur dan zouden er geen hoge pieken noch diepe dalen ontstaan en zou iedereen min of meer niet in pertinente armoede moeten hoeven leven.
Dat was althans de les die we geleerd hadden na de grote depressie, volgens mijn economieboeken althans ik heb een beetje het idee dat de 'we' die de les geleerd heeft al veilig verscheept zijn naar 's lands urnen, kerkhoven en erger nog bejaardentehuizen.
De schuld van de overheid omdat ze niet tijdig ingegrepen hebben, toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, over de grote depressie zijn er zo veel theorieën.
Veel mensen geven de overheid de schuld en veel mensen de markt. Een wetenschappelijke waarheid is ver te zoeken
Het boek dat hier wordt besproken is wel interessant leesvoer:
http://mises.org/daily/2845
Ach ja... waar hebben we ook alweer over staan kletsen... sowieso over poppetjes... was ook iets met Korea... oh ja en FAMC!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
nu al een nieuwe topic??
gaat wel snel!!
Nee, omdat er toen gezeur was met de FED. Wat jij beschrijft is de keynesiaanse visie, maar de Oostenrijkse economen zijn van mening dat overheidsingrepen in de economie juist de grote depressie hebben veroorzaakt. Door de kwantiteit in geld drastisch te verhogen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De schuld van de overheid omdat ze niet tijdig ingegrepen hebben, toch?
Ah, oké.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!!!
Ja die link heb je al gedeeld, en hij staat ook een paar delen terug in deze reeks. Ik lees mij drie gig aan economische theoriën wel op papier, want geen e-reader.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Weddenschap/deal met kameraad, als ik slaag, ga ik mijn haar laten milimeteren. Ik ben gek :")
Hap.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gun Repelsteeltju en ik even een conversatie.![]()
Goede review van Fate/Zero trouwens man.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Awww yeah, 5.9 voor KGS examen 1e tijdvak. Volgende week rond deze tijd heb ik milimeter kapsel als het goed is
Nah, ik heb nu echt half-lang haar, en soms word het vervelend, dus wat korter is niet erg. Dit is wel extreem though.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
Had er dan op zijn minst geld voor gevraagd.
Hadden ze ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer man.
Vroeger scheen Yorin wel leuke dingen te hebben.
Sailor moon, Gundam, CCSquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer man.
Vroeger scheen Yorin wel leuke dingen te hebben.
neequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jeuj vulgt tuch ook eukoneumie?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Law Penalizing Downloaders, Criminalizing Ripping Passes in Japan
Fucking bejaarde klote onwetende Japanse politici en media industrie(+ de mensen die het steunen),straks moet ik langer wachten op mijn HD series/films!![]()
Maakt geen bal uit. De meeste subbers nemen die zenders op via satelliet in hun land van herkomst. Die vallen dus niet onder de Japanse wet.quote:
11 toch? Of is 12 al uit?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sankarea klaar met downloaden. Vanavond als ik terug kom uit Zwolle maar even kijken.
Alstuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna vergeten.. Ik moet mijn Budha beeldje nog ff pakken. Bedankt voor de herinnering Klip
Succes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef Klipnap het volgende:
Kyubey staat nog steeds op mijn toetstafel![]()
Nu moet Engels wel goedkomen!
SPOILER: GROTE SPOILER!! Episode 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Klipnap op 22-06-2012 10:58:09 ]
why?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Onderweg naar Zwolle, nervositeit is van ongekend hoog niveau vandaag.
Omdat ik een 4,4 moet halen voor een vak wat heel simpel lijkt, maar dat niet isquote:
Succes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat ik een 4,4 moet halen voor een vak wat heel simpel lijkt, maar dat niet isOh well, we zullen het zien. Laterrrr mensen
Ik vind de K-ON!-manga best saai, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist of is Mugi veel meer evil in de manga?
Ze blijft de baas natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist of is Mugi veel meer evil in de manga?
Waarom in Zwolle?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat ik een 4,4 moet halen voor een vak wat heel simpel lijkt, maar dat niet isOh well, we zullen het zien. Laterrrr mensen
Mijn toets ging goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze blijft de baas natuurlijk.
En hoe ging het?
Over mugi gesproken... Sendai heeft zojuist shokaku klasse 'Mugimagi' afgeleverd... als onderdeel van vloot '44.De ami's blazen we weg.
Wat voor een offerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn toets ging goed
Ik moest er wel een offer voor brengen aan de Kyubey op mijn tafel...
Oh nee he... ze heeft toch niet...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk je??
*hoi*
Wat een klote weer!!
Ja ik heb even een kalf geslacht en op mijn tafel neergelegd met wierookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh nee he... ze heeft toch niet...
hoi!
en inderdaad.
Ach vandaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik heb even een kalf geslacht en op mijn tafel neergelegd met wierook
Nee geen tijd voorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach vandaar
Wacht even heb je niet in de ingewanden gedraaid om de toekomst te voorspellen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swag?quote:
Teveel moet alleen aan elkaar geschreven woorden als zelfstandig naamwoord.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Momenteel hebben we teveel swag om veel te FOK!en.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
Waarom hebben die evangelionbestuurders eigenlijk die haarknipjes in?
En naakt kunnen ze de projectielen beter voelen aankomen... wacht... verkeerde serie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Ik weet wel dat die plugsuits de sync-rate bevorderen.
Ditquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:15 schreef Arashimashou het volgende:
Als iemand anders niks zegt, zeg ik ook niks... anders moet ik gaan triple posten met onzin.
quadtripplequote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:15 schreef Arashimashou het volgende:
Als iemand anders niks zegt, zeg ik ook niks... anders moet ik gaan triple posten met onzin.
Haiyore! Nyaru-ani is wel in Flash gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
My Little Pony![]()
Volgens mij is heel die serie in Flash gemaakt.
Omdat maar een select groepje mensen daar examen in doet, in totaal moesten er 50 á 60 mensen in 7 verschillende steden kunstgeschiedenis herkansen of nog maken om dezelfde reden als ik.quote:
Bij 'wel oké' zou 30 punten wel haalbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat maar een select groepje mensen daar examen in doet, in totaal moesten er 50 á 60 mensen in 7 verschillende steden kunstgeschiedenis herkansen of nog maken om dezelfde reden als ik.
De toets ging trouwens wel oké, ik heb er gemengde gevoelens over, aangezien er per vraag veel goede antwoorden zijn. Het is hopen dat de antwoorden die ik koos ook goed waren. Moet MINIMAAL 30 van de 84 punten halen.
Verkijk je er niet op, die afbeeldingen wat er bij zaten die we kunstbeschouwelijk moesten analyseren waren echt vreselijk lastig te analyseren. Klinkt echt zo dom, een schilderij analyserenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij 'wel oké' zou 30 punten wel haalbaar moeten zijn.
Nou laten we het hopen hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:10 schreef SuperPanda het volgende:
30 punten is nog geeneens 60 procent moet te doen zijn dus
Ik kan slechts afgaan op het gevoel dat je erover hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, die afbeeldingen wat er bij zaten die we kunstbeschouwelijk moesten analyseren waren echt vreselijk lastig te analyseren. Klinkt echt zo dom, een schilderij analyseren
All you need.. Is Rainy Mood.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
In navolging van gisteren (toen ik geen muziek kon vinden voor studeren) zag ik bij de Free Record Shop een verzameling liggen van ''Simply Meditation''.
Meteen gekocht. Voor de toekomst.
Altijd handig.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
In navolging van gisteren (toen ik geen muziek kon vinden voor studeren) zag ik bij de Free Record Shop een verzameling liggen van ''Simply Meditation''.
Meteen gekocht. Voor de toekomst.
Fuck dat wil ik niet eensquote:
10 minuten noem jij "zo"?!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht. Ik kom zo met de beste combinatie om lekker te kunnen concentreren of te rusten.
Overigens kan ik om te concenteren/rusten de OST van Skyrim aanradenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wacht. Ik kom zo met de beste combinatie om lekker te kunnen concentreren of te rusten.
door skyrims ost word ik juist pumped upquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Overigens kan ik om te concenteren/rusten de OST van Skyrim aanraden
Gebruik 't al de hele tijd tijdens het studeren
Daarom geen lyricsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als ik leer met muziek schrijf ik de dag erna de lyrics op. Is me 1x overkomen bij een Engels SO
Dan moet ik het liedje niet kennen, want ookal luister ik instrumental dan zing ik nog meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daarom geen lyrics
Deze OST van Umineko no Naku Koro ni (niet gezien) is ook verslavend.
En deze van Angel Beats.
De eerste track doet dat bij mij ook, maar dat vind ik juist wel fijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:22 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
door skyrims ost word ik juist pumped up
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht heel even van... hij zal hier wel NIET mee komen... maar dus tochquote:
Hm... kweeniequote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:40 schreef SuperPanda het volgende:
Dit moet je gewoon luisteren tijdens het leren
Mooi.quote:
Ahww.quote:I will be transferring schools this year, and I have this special guy friend who is close to me, He's very anti-social and I bet I'm the only one whom he talks to about things, I asked him if is it okay for me to leave me, and he said, "If it's for your better then, you should go" But I feel that he doesn't want me to. And when I remember this anime, I remember what might happen to me and him like in the anime, and every night I cry because all I want to be there for him.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
VERDOMD! Die zocht ik! Kon de user niet meer vinden..
Ben trots op je Robin!
Even ter verduidelijking:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:43 schreef Easymodo het volgende:
You're welcome:
http://www.not-homu.eu/wiki/index.php?title=Main_Page
quote:What is this?
A compilation of soundtracks from Anime, Visual Novels, J-games and /a/-related memes.
Had 't me niet eens gerealiseerd, maar inderdaad!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:47 schreef wdn het volgende:
Vandaag de eps van Naruto gezien en aan het einde besefte ik me dat ik Naruto zelf niet eens mis.Laatste 2, 3 eps zijn leuk en goed
Preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
ik heb me al ingesteld op gevechten die constant wisselen dus het kan alleen maar meevallen
Ik vind dat ze toch echt die gevechten of kort moeten houden of lang en indien het laatste dan moeten het gewoon 15 minuten battles zijn zonder wisselingen4
LIEFST gevechten van 2 eps met iemand als Gaara prominent aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
VICTORICAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:The URL doesn't refer to an image, or the image is not publicly accessible.
Awwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[quote=google]The URL doesn't refer to an image, or the image is not publicly accessible.
au mijn orenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef Klipnap het volgende:
http://z0r.de/1467
http://www.z0r.de/3412
http://www.z0r.de/662
http://www.z0r.de/3967
Sorry, ik kon het niet laten.
Vooral Arashimashou moet hier op klikken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:04 schreef Klipnap het volgende:
http://z0r.de/1467
http://www.z0r.de/3412
http://www.z0r.de/662
http://www.z0r.de/3967
Sorry, ik kon het niet laten.
Vooral Arashimashou moet hier op klikken.
Vind ik deze leuker:quote:
Sinds wanneer is Guam een land? Wel mooi jaquote:
Hotlinkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef Klipnap het volgende:
Offtopic:
Man man wat is Wanted toch een vette film![]()
[ afbeelding ]
Morgan Freeman
Wauw, die heb ik nog in de bios gezien toen. Heerlijk, studenten leven en een Pathé Unlimited pas. Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef Klipnap het volgende:
Offtopic:
[ afbeelding ]
Morgan Freeman
wanted was helemaal niet zo tof....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:43 schreef Klipnap het volgende:
Offtopic:
[ afbeelding ]
Morgan Freeman
Waarom? Absurde actiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
wanted was helemaal niet zo tof....
maar morgan freeman
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fly_Me_to_the_Moon_(film)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:08 schreef robin007bond het volgende:
In other words, I love you.![]()
Fly Me to the moon.
Ga je schamenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nooit The Matrix en Lord of the Rings gezien.
Komt wel ooit.quote:
Ah, vandaar dat je nog geen Twilight hebt gezien.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt wel ooit.
Heel veel films heb ik ook nog niet gezien, omdat ik ze wil bewaren voor als ik ooit een vriendin heb.
Moet je vooral zeggen dat je nog nooit de Matrix of LotR gezien hebt...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt wel ooit.
Heel veel films heb ik ook nog niet gezien, omdat ik ze wil bewaren voor als ik ooit een vriendin heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nog geen Twilight hebt gezien.
Matrix is niet erg romantisch.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik weet het, maar van Titanic heb ik wel spijt. Die zou ik echt met een meisje moeten kijken. Dan heb je er zo'n mooie herinnering aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je nog geen Twilight hebt gezien.
Matrix is niet erg romantisch.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen dat je nog nooit de Matrix of LotR gezien hebt...Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]![]()
verhaal vond ik prut, actie vond ik ook niet zo geweldig en de karakters waren mijn inziens ook maar mweh..quote:
ik heb volgens mij alleen 1 gezien, maar die kon mij totaal niet boeien toen.. (heleboel jaartjes terug)quote:De Matrixtrilogie ook trouwens. De achtervolging in deel 2
baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nooit The Matrix en Lord of the Rings gezien.
de maatschappij is (denk ik) te materialistisch geworden voor onvoorwaardelijke liefde, althans dat is wat je zou denken als je de duur ziet van sommige huwelijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso scheiden mensen echt vaak. Ben ik de enige die nog in onvoorwaardelijke liefde gelooft?
Hmm, ik denk dat het weinig met materialisme te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:28 schreef mschol het volgende:
[..]
de maatschappij is (denk ik) te materialistisch geworden voor onvoorwaardelijke liefde, althans dat is wat je zou denken als je de duur ziet van sommige huwelijken
Het heeft me jaren en op zijn minst drie heruitzendingen gekost voordat ik The Matix en The Matrix 2 uit elkaar kon halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb volgens mij alleen 1 gezien, maar die kon mij totaal niet boeien toen.. (heleboel jaartjes terug)
wellicht moet ik die nog eens proberen te kijken..
ik heb er maar 1 gezien, extreem grote kans dus dat ik alleen 1 gezien heb..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het heeft me jaren en op zijn minst drie heruitzendingen gekost voordat ik The Matix en The Matrix 2 uit elkaar kon halen.![]()
Ik geloof ook nogquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso scheiden mensen echt vaak. Ben ik de enige die nog in onvoorwaardelijke liefde gelooft?
J e - w e e t - h e t - m a a r - n o o i t.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 gezien, extreem grote kans dus dat ik alleen 1 gezien heb..
Een verkapte; ik ben vandaag jarig post? Of was dat de 26ste?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Klipnap het volgende:
Vandaag was iemand uit dit topic jarig maar ik weet niet meer wie
ik weet het idd niet 100% zeker, maar wel 99.9% zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
J e - w e e t - h e t - m a a r - n o o i t.
Waar??quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik duik mijn bed in, wekker om 06:00, hond uitlaten, slapen tot een uur of 11 en dan richting de stad om een wokki te scoren![]()
[ afbeelding ]
Almelo, in de volksmond beter bekend als Klein Ankara, New Turkey, Pauper city en ga maar door. Wat een vreselijke stad is dit toch..quote:
Pff Almelo.. Hengelo is where it's at!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Almelo, in de volksmond beter bekend als Klein Ankara, New Turkey, Pauper city en ga maar door. Wat een vreselijke stad is dit toch..
klein ankaraquote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Almelo, in de volksmond beter bekend als Klein Ankara, New Turkey, Pauper city en ga maar door. Wat een vreselijke stad is dit toch..
Cool.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog
dat je dat weet.. ik zie het meestal wel langskomen op de dag zelf als er iemand jarig isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik was 26 jarig. Maar er was echt iemand anders, toen we belangrijke personen op Wikipedia bespraken. Toen was mijn hond ook geboren weet ik nogquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
J e - w e e t - h e t - m a a r - n o o i t.
[..]
Een verkapte; ik ben vandaag jarig post? Of was dat de 26ste?![]()
of is er echt iemand anders jarig?
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:59 schreef mschol het volgende:
Transformerende borsten in Senran Kagurea Burst whahaha
ik had ook kunnen zeggen: 2 hompen vlees aan de voorkant van een vrouw persoon..quote:
Ronde appeltjes?quote:
Hengelo vind ik eigenlijk ook best wel dood, maar het heeft wel een paar gezellige kroegjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Pff Almelo.. Hengelo is where it's at!![]()
Tja, 5 op de 10 inwoners zijn turks, en die resterende 5 zijn Nederlands, Marrokaans, Armeens, Italiaans of Spaans.quote:
Dat 1e klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:18 schreef De_Ilias het volgende:
De turkenstad van Nederland LOL.
Btw the matrix is imo beste film ooit.
Wie is dit eigenlijk? En uit welke serie?quote:
Nog altijd minder erg dan theezakjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ronde appeltjes?
Als je een beetje pech hebt, dan heb je te maken met druifjes of erwten.
Yoko uit Gurren Lagannquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk? En uit welke serie?
[..]
Nog altijd minder erg dan theezakjes.
Ah oké.quote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:42 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
tevens wel een aanrader om te kijken
Je, ich, watashi, I, ik, ego.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef Arashimashou het volgende:
Zo... zit in de bieb met, wat zal het zijn... 10kb/s...
Wie is hier straks jarig?
Ik vrees dat meetings van de FAMC voorlopig alleen op osu zullen plaatsvindenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
16
Heeft iemand van de FAMC rijke ouders en een zomerhuisje?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vrees dat meetings van de FAMC voorlopig alleen op osu zullen plaatsvinden
zomerhuis jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
16
Mwah, deze vakantie ben ik wel home alone. Huis is niet groot, want mijn ouders hadden het nog gekocht toen ze geen vaste baan hadden. Wel genoeg om plezier te hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
16
Ik dacht dat jij onze Mugi wou zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
16
Ik heb geen zomerhuisquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onze Mugi wou zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef Arashimashou het volgende:
Als we proberen te lijken op de moefalers van k-on falen we sowieso.
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe erg ik moefalers ook als moef-alers of moe-falers probeer te lezen ik lees het steeds als moé-falers.
ik wou dat ik het hadquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
16
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wou dat ik het had
en 16? damn ik voel mij opeens oud..![]()
In dit geval wel, maar ik lees moe ook steeds vaker als moé als het minder voor de hand ligt...quote:
KurisuTIINAAAAAquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:33 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, heeft Okarin dit echt op die manier gezegd?
[ Bericht 16% gewijzigd door Klipnap op 23-06-2012 15:08:48 ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
KurisuTIINAAAAA
Oh tevens:wat een kut yoko is die linker en die rechter is te oud want yoko is 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SHIIIIT, tussen 05:00 en 07:00 :|quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ptelefoonporno_.html
Dit is best eng, nee, het is geen porno, maar een 3d geluidsfragment. Moet je echt ff luisteren met een koptelefoon op en je ogen dicht, best wel eng
Wowquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ptelefoonporno_.html
Dit is best eng, nee, het is geen porno, maar een 3d geluidsfragment. Moet je echt ff luisteren met een koptelefoon op en je ogen dicht, best wel eng
Voor zover ik weet niet, maar heb m nog niet gezien. Hij schijnt wel vaag te zijn ofzo. De woordn drank/drugs vallen vaak in combinatie met het kijken van die serie.quote:
Ik ga hem nu kijken. Ik hoop dat er geen schrikmomenten/gore inzit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar heb m nog niet gezien. Hij schijnt wel vaag te zijn ofzo. De woordn drank/drugs vallen vaak in combinatie met het kijken van die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |